Dat heeft ook echt veel te maken met hoe zij zich gedraagt he.quote:
Klacht én nieuwswaardig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:09 schreef muhahaha het volgende:
Dubbel: NWS / Dit moet ons vertegenwoordigen zucht
Laat ik het opnieuw formuleren:quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat heeft ook echt veel te maken met hoe zij zich gedraagt he.
Dronken worden is een ding, je als een volslagen losgeslagen debiel gedragen gaat helemaal nergens meer over. Als ik van bureau jeugdzorg was zou ik nu een actie voorbereiden.quote:
Heb jij Koninginnedag gemist?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dronken worden is een ding, je als een volslagen losgeslagen debiel gedragen gaat helemaal nergens meer over. Als ik van bureau jeugdzorg was zou ik nu een actie voorbereiden.
Nou nou, het is wat zeg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dronken worden is een ding, je als een volslagen losgeslagen debiel gedragen gaat helemaal nergens meer over. Als ik van bureau jeugdzorg was zou ik nu een actie voorbereiden.
Hiervoor Jeugdzorg in willen schakelen en waarschijnlijk tegelijkertijd klagen dat de overheid te veel uitgeeft en de gewone burger naait. Zo een type ben jij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Was daar ook iemand dronken?quote:
was wel een leuke feestje zo te zienquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:22 schreef spierbal het volgende:
Geil feestje, wijven in een champagne bad, daar is zeker wat plat geneukt. Maar ach, iedereen is wel eens dronken. Dat je je hierom druk maakt
Nee, maar je als een debiel gedragen wel. Moet je zien hoe ze met die wijn strooit en bij haar naar binnen giet. En dan als een achterlijke staan krijsenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:20 schreef Cactus1 het volgende:
Want een avond dronken worden op Koniginnedag/nacht maakt je direct een slechte moeder?
Ze verneukt hooguit de kans voor ESF, maar Nederland maakt daar sowieso al nooit kans
Stel je de fuck aan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo gedragen sommige dronken mensen zich. Zegt niks over ze in nuchtere toestand. Neem aan dat ze haar kinderen op de leeftijd die ze nu hebben niet alleen thuis achterlaat, dus die zullen wel logeren zijn zodat mama eens lekker los kan gaan. Zeiksnor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, maar je als een debiel gedragen wel. Moet je zien hoe ze met die wijn strooit en bij haar naar binnen giet. En dan als een achterlijke staan krijsen
Dat is geen feestje meer, dat is volslagen achterlijkheid. En dan zeker stomdronken terug naar je kinderen kruipen. *hips* maken jullie *hips* je eten zelf maar *braak*
Mensen die alcohol nodig hebben om plezier te hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:28 schreef Anno2012 het volgende:
RIP aan TS, wat een kut en saai leven moet jij hebben.
Mensen die plezier maken,omg, wat erg.
TS ziet liever dat iedereen lekker burgelijk thuis gaat zitten met een kopje thee
Zure keurkous, dat bende gijquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mensen die alcohol nodig hebben om plezier te hebben
Mensen die zich achterlijk moeten gedragen om op feestjes mee te kunnen doen
Mensen die denken dat alles wat ze doen, hoe achterlijk ook, toch wel door het paupervolk wordt geslikt
O wacht, dat laatste lijkt ook wel te kloppen
Heeft ze ook niet nodig verwacht ik. Maar met alcohol is er nog meer plezierquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mensen die alcohol nodig hebben om plezier te hebben
Want omdat ze een zangeres is mag ze niet eens gek doen als ze dat wilt?quote:Mensen die zich achterlijk moeten gedragen om op feestjes mee te kunnen doen
Ze zal het ook vast doen voor de mensen in Nederlandquote:Mensen die denken dat alles wat ze doen, hoe achterlijk ook, toch wel door het paupervolk wordt geslikt
Want jij weet wat voor moeder ze is? Enorm vaak weg want druk leven, vooral 's avonds is ze er niet. Je kinderen worden opgevoed door iemand anders. En dan ben je ook nog eens een slecht voorbeeld als het op alcoholgebruik aankomt. Wat moeten die kinderen niet denken als ze hun eigen moeder zo op internet terugzien?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon een vrouw die genieten daarbij lekker is.
Verder een geweldige moeder
Ja, weet ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want jij weet wat voor moeder ze is? Enorm vaak weg want druk leven, vooral 's avonds is ze er niet. Je kinderen worden opgevoed door iemand anders. En dan ben je ook nog eens een slecht voorbeeld als het op alcoholgebruik aankomt. Wat moeten die kinderen niet denken als ze hun eigen moeder zo op internet terugzien?
Jullie zien alleen maar een geil wijf, maar er zit veel meer achter. Ze heeft ook een bepaalde verantwoordelijkheid.
Als jij zo'n buurvrouw zou hebben, zou jij dat dan allemaal okee vinden? Serieus? Dus alleen omdat ze een BN-er is, mag ze dat.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, weet ik.
En je stelt je aan.
Anouk is een BN'er en dus valt gelijk op. Er zijn veel ergere moeders die ook totaal geen problemen met opvoeden verder hebben. En waar van de kinderen weinig tot geen hinder van ondervinden.
Daarbij hebben ze ook nog een vader.
Ik vind het nogal matennaaierig van Arie Boomsma dat hij het online gezet heeft....quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:36 schreef t-8one het volgende:
Eigenlijk vind ik het veel nieuwswaardiger dat Arie Boomsma daar blijkbaar ook aanwezig was.
Wat een haat allemaal. Onnodig. Maar jij lijkt haar wel persoonlijk te kennen dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als jij zo'n buurvrouw zou hebben, zou jij dat dan allemaal okee vinden? Serieus? Dus alleen omdat ze een BN-er is, mag ze dat.
Ze heeft allemaal kortdurende relaties gehad zonder enige stabiliteit. Met mannen die ook vaak weg waren (manager van een band, drummer van een band). Ze had zelfs een relatie met een jongen van 18 jaar. Jep, prima vaders allemaal
Overigens heeft ze sinds 2010 al geen relatie meer en hebben de kinderen gedurende het grootste deel van hun leven geen vader gehad.
Slim is ze trouwens ook niet, ze heeft haar mavo niet eens afgemaakt omdat ze de theorie niet aan kon (). Nu zegt dat niets over haar opvoedkundige kwaliteiten, maar het geeft wel het niveau van het vrouwtje aan.
Nee,omdat ze een rockster is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus alleen omdat ze een BN-er is, mag ze dat.
Ja die kinderen zullen wel een verschrikkelijk leven hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als jij zo'n buurvrouw zou hebben, zou jij dat dan allemaal okee vinden? Serieus? Dus alleen omdat ze een BN-er is, mag ze dat.
Ze heeft allemaal kortdurende relaties gehad zonder enige stabiliteit. Met mannen die ook vaak weg waren (manager van een band, drummer van een band). Ze had zelfs een relatie met een jongen van 18 jaar. Jep, prima vaders allemaal
Overigens heeft ze sinds 2010 al geen relatie meer en hebben de kinderen gedurende het grootste deel van hun leven geen vader gehad.
Slim is ze trouwens ook niet, ze heeft haar mavo niet eens afgemaakt omdat ze de theorie niet aan kon (). Nu zegt dat niets over haar opvoedkundige kwaliteiten, maar het geeft wel het niveau van het vrouwtje aan.
Volgens mij alle Koninginnedagen, carnaval én alle verjaardagen.quote:
jaloezie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het nogal matennaaierig van Arie Boomsma dat hij het online gezet heeft....
Dat en niks meer dan dat.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het nogal matennaaierig van Arie Boomsma dat hij het online gezet heeft....
Het is ook nooit goed hè, is ze een avondje stappen en duidelijk zichzelf, wordt haar nog verweten dat ze nep isquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:47 schreef foknerd het volgende:
Overschatte vrouw imo. Dat hele neppe "ik ben een rock-chick" gedoe moet ze ook maar mee stoppen, na dat kutnummer waarmee ze europa in gaat...
Ach... Boomsma doet ook vanzelf een keer wat raars als hij zich veilig waantquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat en niks meer dan dat.
Maar ze zal tegen hem gebitcht hebben en is dit zijn wraak.
Kijk maar uit of ik verklik deze post aan Greys !quote:
Volgens mij doet ie altijd al raarquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... Boomsma doet ook vanzelf een keer wat raars als hij zich veilig waant
Geen haat, pure constatering op basis waarvan ik toch helemaal niet zulke gekke conclusies trek. Die info is trouwens makkelijk te vinden op internet hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een haat allemaal. Onnodig. Maar jij lijkt haar wel persoonlijk te kennen dan?
Nee, als ze klagen zou je het ook niet horen schat ik zo. Die kinderen weten misschien niet beter, maar dat wil niet zeggen dat het allemaal maar goed is.quote:Nog nooit ook maar enige signaal gehoord van iemand uit haar kringen of daarbuiten zelfs die klaagt over haar moederschap. Zelfs de kinderen niet. Dus ik denk dat het allemaal wel goed zit daar
Als je zo jezelf bentquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed hè, is ze een avondje stappen en duidelijk zichzelf, wordt haar nog verweten dat ze nep is
Kijk, ik snap je insteek. En ik ben ook opgegroeid met een huismoeder die er altijd was en dus ga ik automatisch voor dat als perfecte opvoeding want ik heb echt een geweldige jeugd gehad.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen haat, pure constatering op basis waarvan ik toch helemaal niet zulke gekke conclusies trek. Die info is trouwens makkelijk te vinden op internet hoor.
[..]
Nee, als ze klagen zou je het ook niet horen schat ik zo. Die kinderen weten misschien niet beter, maar dat wil niet zeggen dat het allemaal maar goed is.
Ze heeft een keer gedronken... ik neem aan dat ze oppas voor haar kinderen heeft of dat die bij hun vader(s) zijn, ze zal ze niet meegenomen hebben.quote:
Wat je niet kan aantonen. Liefde kan je niet geven als je er niet bent. Hoe dan ook zal een stabiel gezin waar jij over spreekt, in haar situatie grotendeels ontbreken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk, ik snap je insteek. En ik ben ook opgegroeid met een huismoeder die er altijd was en dus ga ik automatisch voor dat als perfecte opvoeding want ik heb echt een geweldige jeugd gehad.
Maar zij weten inderdaad niet beter, en ik denk ook dat ze niets te kort komen.
Qua materialisme, maar ook liefde.
Dat is de insteek van het topic ook niet. Het gaat om haar achterlijke vertoning. Maar menig persoon zou op dit gedrag aangekeken worden. En ja, dan kan je vraagtekens zetten bij haar rol als moeder.quote:DUs ja, het kan beter. Maar ook veel slechter. En haar methode komt niet in aanmerking voor bureau jeugdzorg.
Je maakt me niet wijs dat iemand die zo los gaat, dit voor het eerst doet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft een keer gedronken... ik neem aan dat ze oppas voor haar kinderen heeft of dat die bij hun vader(s) zijn, ze zal ze niet meegenomen hebben.
Mag ze ook een keer?
Elke andere persoon die een verantwoordelijkheid heeft naar een kind toe, heeft die op zich te nemen. Dit gaat wel wat verder dan 'gewoon lol hebben' dit is jezelf te kijk zetten als een compleet losgeslagen debiel.quote:Ik zie je ook niet tekeer gaan over iedere andere dronken ouder, die al ongeschikt voor het ouderschap zouden zijn omdat ze (met Koninginnedag nota bene) een keer dronken zijn.
Ze ligt niet laveloos op de bar, ze heeft gewoon lol.
Je mist het punt van het topic. Kut is een mening, maar jezelf zo opzettelijk als achterlijke kut presenteren is wat anders.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:09 schreef Anno2012 het volgende:
Ik vind het altijd zó triest als mensen gaan oordelen over de levenstijl van een ander.
Misschien zou Anouk wel vinden dat jij een kut leven hebt
Ik stel ook nergens dat ze het voor het eerst doet, ik zeg alleen dat het geen probleem is als ze niet tegelijkertijd de zorg voor haar kinderen heeft.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je maakt me niet wijs dat iemand die zo los gaat, dit voor het eerst doet.
Als ze op dat moment niet de zorg voor haar kinderen heeft dan heeft ze op dat moment ook geen verantwoordelijkheid naar haar kinderen.quote:Elke andere persoon die een verantwoordelijkheid heeft naar een kind toe, heeft die op zich te nemen. Dit gaat wel wat verder dan 'gewoon lol hebben' dit is jezelf te kijk zetten als een compleet losgeslagen debiel.
Zou jij je zo gedragen? Of je nu moeder bent of niet? Of je nu BN-er bent of niet? Ik denk niet dat veel mensen zich zo achterlijk zouden willen gedragen, los van of ze een ouder zijn of niet. En daarom mag er best iets van gezegd worden. Het BN-erschap is geen excuus om je zo achterlijk in de openbaarheid te vertonen. Ook niet als je een zgn. 'rockster' bent.
Nu is het opzettelijk en bedoeld voor de openbaarheid? Oh?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je mist het punt van het topic. Kut is een mening, maar jezelf zo opzettelijk als achterlijke kut presenteren is wat anders.
Zo! Nou! Anders ik wel!quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kijk maar uit of ik verklik deze post aan Greys !
Het probleem is dat dit soort filmpjes helemaal niet op internet moeten komen omdat wijsneuzen als jij dan meteen hun mening klaar hebben. Jij bent zeker het type dat de hele avond bij de bar zich staat te ergeren aan mensen die wel kunnen losgaan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je mist het punt van het topic. Kut is een mening, maar jezelf zo opzettelijk als achterlijke kut presenteren is wat anders.
TS heeft een bar op z'n zolderkamer?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:17 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit soort filmpjes helemaal niet op internet moeten komen omdat wijsneuzen als jij dan meteen hun mening klaar hebben. Jij bent zeker het type dat de hele avond bij de bar zich staat te ergeren aan mensen die wel kunnen losgaan?
En dat ben ik dus niet met je eens. Stel je kind is bij de oppas en er gebeurt wat waardoor het naar het ziekenhuis moet. Moet je dan wat met een dronken kop er heen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:13 schreef Leandra het volgende:
Ik stel ook nergens dat ze het voor het eerst doet, ik zeg alleen dat het geen probleem is als ze niet tegelijkertijd de zorg voor haar kinderen heeft.
Als ze op dat moment niet de zorg voor haar kinderen heeft dan heeft ze op dat moment ook geen verantwoordelijkheid naar haar kinderen.
Jij weet ook wel dat dit wel een stapje verder gaat. Okee, ze is niet de enige in die 'orgie', maar doet wel haar best om zo achterlijk mogelijk te doen. Elk ander persoon zou je de darwin award toekennen.quote:En ja, ik heb ook wel eens meer gedronken dan goed voor me was, en dan sta ik een keer wel op het biljart te karaoken.... so what, wie beschadig ik daar mee?
Okay, in mijn geval de trommelvliezen van de aanwezigen![]()
Het gaat ook niet om het kwaad doen. Het gaat om haar gedrag dat compleet losgeslagen is. Maar als Boomsma het niet was geweest maar een onbekende jandoedel, was het dan niet hypocriet geweest?quote:Laat haar lekker, ze doet er niemand kwaad mee, Boomsma is een grotere hypocriet omdat hij het online gezet heeft.
Nee daar gaat het niet om. Hij maakte een vergelijking waarbij Anouk andere levensstijlen ook kut zou kunnen vinden. Waarbij hij voorbijging aan dat de vergelijking tussen een levensstijl en je zo als een achterlijke aap gedragen compleet mank gaat. Want als dit je levensstijl is is er iets goed mis met je.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu is het opzettelijk en bedoeld voor de openbaarheid? Oh?
Gaat het om het filmen? Of om het gedrag? Dus jij vindt dat iedereen zich maar als een volslagen mongool mag gedragen, als het maar niet gefilmd wordt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:17 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit soort filmpjes helemaal niet op internet moeten komen omdat wijsneuzen als jij dan meteen hun mening klaar hebben. Jij bent zeker het type dat de hele avond bij de bar zich staat te ergeren aan mensen die wel kunnen losgaan?
Je windt je er nogal over op he.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat ben ik dus niet met je eens. Stel je kind is bij de oppas en er gebeurt wat waardoor het naar het ziekenhuis moet. Moet je dan wat met een dronken kop er heen.
Het gaat zoals ik al eerder zei ook niet direct over haar kinderen, het gaat om het compleet losgeslagen, achterlijke gedrag. Dat gaat echt nergens over. Als je zo'n biergietende en krijsende aap over straat ziet lopen denk je toch ook 'wat een debiel'?
[..]
Jij weet ook wel dat dit wel een stapje verder gaat. Okee, ze is niet de enige in die 'orgie', maar doet wel haar best om zo achterlijk mogelijk te doen. Elk ander persoon zou je de darwin award toekennen.
[..]
Het gaat ook niet om het kwaad doen. Het gaat om haar gedrag dat compleet losgeslagen is. Maar als Boomsma het niet was geweest maar een onbekende jandoedel, was het dan niet hypocriet geweest?
[..]
Nee daar gaat het niet om. Hij maakte een vergelijking waarbij Anouk andere levensstijlen ook kut zou kunnen vinden. Waarbij hij voorbijging aan dat de vergelijking tussen een levensstijl en je zo als een achterlijke aap gedragen compleet mank gaat. Want als dit je levensstijl is is er iets goed mis met je.
[..]
Gaat het om het filmen? Of om het gedrag? Dus jij vindt dat iedereen zich maar als een volslagen mongool mag gedragen, als het maar niet gefilmd wordt.
Ik ben benieuwd wat bijvoorbeeld het slachtoffer van de kopschoppers daarvan zou vinden, om maar eens een zijstraat met agressief voorbeeld te noemen.
Ben jij ooit wel eens flink dronken geweestquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, maar je als een debiel gedragen wel. Moet je zien hoe ze met die wijn strooit en bij haar naar binnen giet. En dan als een achterlijke staan krijsen
Dat is geen feestje meer, dat is volslagen achterlijkheid. En dan zeker stomdronken terug naar je kinderen kruipen. *hips* maken jullie *hips* je eten zelf maar *braak*
Drink, dans, flirt jij wel eens? Doe jij wel uberhaupt wel eens iets wat je zelf erg leuk vind maar waarvan je denkt dat anderen het misschien idioot zouden kunnen vinden?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gaat het om het filmen? Of om het gedrag? Dus jij vindt dat iedereen zich maar als een volslagen mongool mag gedragen, als het maar niet gefilmd wordt.
Ik ben benieuwd wat bijvoorbeeld het slachtoffer van de kopschoppers daarvan zou vinden, om maar eens een zijstraat met agressief voorbeeld te noemen.
Nou poe poe als Arie Boomsma daar is geweest dan zal het een heel wild feestje wezen. Schande Anouk......quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:36 schreef t-8one het volgende:
Eigenlijk vind ik het veel nieuwswaardiger dat Arie Boomsma daar blijkbaar ook aanwezig was.
De ene keer vind je het een topfeestje en nu zeg je dit. Euhm, make up your mind will ya?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat en niks meer dan dat.
Maar ze zal tegen hem gebitcht hebben en is dit zijn wraak.
Valt heel erg mee, ik vind alleen wel dat ik voor mijn mening mag uitkomen. Net als iedereen. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar daarom ga ik mijn mening nog niet aanpassen.quote:
Oke.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, ik vind alleen wel dat ik voor mijn mening mag uitkomen. Net als iedereen. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar daarom ga ik mijn mening nog niet aanpassen.
Daarom is een forum ook zo leuk, omdat je met verschillende meningen te maken krijgt. Verder zal het me een rotzorg zijn wat mensen van mij of mijn mening vinden
Ja! Nogal. Maar dat houd ik binnenshuis en dan ga ik niet de achterlijke mongool uithangen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens flink dronken geweest
Ik drink met mate (een keer per drie maanden misschien?) en dans inderdaad. Nu kan ik dat wel redelijk dus daar ligt het probleem ook niet. Ik snap dan ook werkelijk waar niet dat mensen zich zo verlagen door zich zo op feesten te gedragen. Want een filmpje lekken is een ding, maar er zijn natuurlijk nog meer mensen die wel eens wat over je zouden kunnen zeggen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:56 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Drink, dans, flirt jij wel eens? Doe jij wel uberhaupt wel eens iets wat je zelf erg leuk vind maar waarvan je denkt dat anderen het misschien idioot zouden kunnen vinden?
Dat beweer ik geenszins. Ik weet maar al te goed dat ik fok als een uitlaatklep gebruik. Maar zolang ik me bij mijn vrienden, op mijn werk en in het openbaar netjes gedraag, boeit dat geen flikker.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:29 schreef Cat22 het volgende:
*kijkt naar pohi TS*
Nee, jij hebt de wijsheid in pacht
Dat is vrij nobel van je, ik denk daar echter anders over. Ik denk dat het wel degelijk van belang is hoe je je in de openbaarheid vertoont. Mensen gaan toch een mening over je vormen. Zo ook in dit topic. Dat die meningen uiteen lopen, is een andere kwestie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:16 schreef Eenskijken het volgende:
lijkt me dat iemand dit gefilmd heeft en naar buiten heeft gebracht. dat is lullig, want het komt slecht over. maar iedereen mag helemaal zelf worden hoe erg je naar de klote wil bij een feestje, ik oordeel niet.
Pardon my french maar dit gaat wel een stap verder dan alleen maar lazarus rondlopen. Dit is jezelf op een volslagen achterlijke manier te kijk zetten. Los van of je weet of het gefilmd wordt, er zijn andere mensen op het feest en die maken zich ook een mening over je. Daar heb je als BN-er rekening mee te houden, want je 'ik heb lekker overal schijt aan' werkt maar zolang. Daarna haalt de realiteit van je daden je keihard links en rechts in en zal je je de mening van iedereen moeten laten welgevallen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:24 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb geen kinderen, maar verder kan het ook niemand iets verrekken als ik zo lazarus rond zou lopen. Wat maakt het zoveel interessanter dat een beroemdheid dat doet dan? Het is niet alsof ik niet vaker iemand zo naar de kloten gezien heb...
Dat zeg ik niet. Ik zei vastgezet wordenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:30 schreef Farenji het volgende:
Dus, als je als fokker je niet helemaal een delirium zuipt op koninginnedag ben je een trieste zolderkamerautist zonder leven, maar als je je als Anouk op die dag lekker laat vollopen moet je "een neukverbod krijgen en vastgelegd worden".
Kinnesinne van een verzuurde TS.
Dus bureau jeugdzorg moet die kinderen uit een verders goed huis halen omdat moeders op een feestdag dronken is geworden waar de kinderen niet bij waren?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij gaat alleen naar hele saaie feestjes volgens mij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar ik me druk om maak heb ik al een aantal keren uitgelegd. Dat jij haar een milf vindt zegt niets over haar gedrag. We gaan dit soort gedrag toch niet goedpraten alleen maar omdat ze een milf is?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:39 schreef betonrechter het volgende:
ts, waar maak jij je druk om. prima milf die Anouk
Ik heb in een post een voorbeeld van bureau jeugdzorg aangehaald. Ik denk dat als het niet om een BN-er zou gaan, er zat mensen dezelfde mening toegedaan zouden zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus bureau jeugdzorg moet die kinderen uit een verders goed huis halen omdat moeders op een feestdag dronken is geworden waar de kinderen niet bij waren?
Klinkt heel logisch ja.....
Dat mag je denken, ik amuseer me heel goed, en daar heb ik geen alcohol voor nodig. En mezelf voor schut zetten al helemaal nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij gaat alleen naar hele saaie feestjes volgens mij.
Wat doet ze dan wat zo verschrikkelijk is? Ze heeft wat alcohol op en heeft lol.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar ik me druk om maak heb ik al een aantal keren uitgelegd. Dat jij haar een milf vindt zegt niets over haar gedrag. We gaan dit soort gedrag toch niet goedpraten alleen maar omdat ze een milf is?
Ik denk dat jij er veel te zwaar aan tilt met wat ze aan het doen is, zo verschrikkelijk is het toch helemaal niet?quote:Zou mooi worden zeg, wangedrag van vrouwen goedpraten alleen maar omdat ze een kut hebben. Wat hadden jullie trouwens ervan gevonden als ze geen milf was? Of als er een kerel stond te brallen? Was het dan nog 'laat hem lekker doen wat hij wil' geweest? Ik denk eerder dat het oordeel dan veel harder was geweest. Kortom, haar gedrag wordt toch ergens goedgevonden omdat ze een lekker wijf is.
Leg mij eens uit wat zij op dat moment deed wat schadelijk was voor haar kinderen, dat punt begrijp ik namelijk niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb in een post een voorbeeld van bureau jeugdzorg aangehaald. Ik denk dat als het niet om een BN-er zou gaan, er zat mensen dezelfde mening toegedaan zouden zijn.
[..]
Dat mag je denken, ik amuseer me heel goed, en daar heb ik geen alcohol voor nodig. En mezelf voor schut zetten al helemaal niet
Ik vind dit gedrag gewoon niet normaal. Daar kunnen we van mening over verschillen, maar ik vind het niet netjes, niet fatsoenlijk en zelfs op feestjes gedraag je je niet zo als een achterlijke losgeslagen aap. Los van of je moeder bent (dat vind ik nog een graadje erger, zeker omdat er in het geval van Anouk geen vaste vaders zijn die haar gedrag kunnen opvangen en verklaren waarom ze als een dronken tor op internet voor schut staat), zo gedraag je je niet in de openbaarheid.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat doet ze dan wat zo verschrikkelijk is? Ze heeft wat alcohol op en heeft lol.
De kinderen zitten veilig bij de oppas/vader/opa en oma en die krijgen er niks van mee.
De volgende dag slaapt ze haar roes uit en haalt ze haar kindjes weer op/
[..]
Ik denk dat jij er veel te zwaar aan tilt met wat ze aan het doen is, zo verschrikkelijk is het toch helemaal niet?
Je blijft nu doorgaan over een minor punt. Ik ga dat punt niet naar voren halen om er een major punt van te maken, daar gaat het niet over. Als bijzaak had ik het erover dat ze wel haar verantwoordelijkheden als moeder heeft die ze niet kan nakomen als ze straalbezopen staat te krijsen. En voorkomen dat je kinderen later geconfronteerd worden met deze filmpjes waardoor ze een raar beeld van je krijgen of wellicht gepest worden kan je al helemaal niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat zij op dat moment deed wat schadelijk was voor haar kinderen, dat punt begrijp ik namelijk niet.
Ik keek net achter me, maar ik zag niets.quote:
"Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg!"quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zei vastgezet worden
Maar los daarvan, dergelijk gedrag vertoon je maar lekker thuis, maar jezelf zo vertonen doe je gewoon niet. Als mensen zo over straat lopen worden ze opgepakt voor openbare dronkenschap en/of verstoring van de openbare orde. Nu is het over straat lopen hier niet aan de orde, maar het geeft wel aan hoe men in deze maatschappij over dit soort gedrag denkt.
Prima argument, daar kunnen we mee verder.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:01 schreef Farenji het volgende:
[..]
"Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg!"
Muffe calvinist.
Tegen een zeloot als jij hebben argumenten geen zin. Het enige wat je wil is je superieure moraal tentoonspreiden en hel en verdoemenis preken voor al die zondaars. Mensen die plezier hebben, dat kan natuurlijk niet, daar heeft Onze Heer dit leven niet voor geschapen. Lijden zullen we!quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Prima argument, daar kunnen we mee verder.
Graag meer van dat soort posts, daar hebben we wat aan. Kom maar door.
Leer eens lezen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:32 schreef Rawberry het volgende:
[..]
De ene keer vind je het een topfeestje en nu zeg je dit. Euhm, make up your mind will ya?
Je kan veel zeggen over Anouk, maar niet dat het een kutnummer is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:47 schreef foknerd het volgende:
Overschatte vrouw imo. Dat hele neppe "ik ben een rock-chick" gedoe moet ze ook maar mee stoppen, na dat kutnummer waarmee ze europa in gaat...
Zo te lezen heb je dringend een hobby nodig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Tegen een zeloot als jij hebben argumenten geen zin. Het enige wat je wil is je superieure moraal tentoonspreiden en hel en verdoemenis preken voor al die zondaars. Mensen die plezier hebben, dat kan natuurlijk niet, daar heeft Onze Heer dit leven niet voor geschapen. Lijden zullen we!
Eindelijk iemand die het zegt. Ik vind haar ook helemaal niks.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:47 schreef foknerd het volgende:
Yellow Claw is wel goeie feestmuziek toch? Past wel bij deze setting in ieder gevalquote:
Maar als jij dat binnenshuis wil doen, waarom moet iedereen dat dan doen? Want volgens mij ben jij de enige hier die zich er zo aan stoort, de rest heeft zoiets van iedereen moet lekker doen wat die zelf wil. Als het slecht is voor haar 'image' wat ze toch al niet heeft dan is dat haar eigen keus en heb jij daar toch geen fuck mee te maken? Kijk die filmpjes dan gewoon niet, het leven kan zo simpel zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja! Nogal. Maar dat houd ik binnenshuis en dan ga ik niet de achterlijke mongool uithangen.
[..]
Ik drink met mate (een keer per drie maanden misschien?) en dans inderdaad. Nu kan ik dat wel redelijk dus daar ligt het probleem ook niet. Ik snap dan ook werkelijk waar niet dat mensen zich zo verlagen door zich zo op feesten te gedragen. Want een filmpje lekken is een ding, maar er zijn natuurlijk nog meer mensen die wel eens wat over je zouden kunnen zeggen.
Ik zou zeggen, als je als een dronken aap wil krijsen, doe dat dan op je woonboot, maar zet jezelf niet zo in het openbaar voor lul. Lekkere aanloop naar het ESF trouwens idd.
[..]
Ze is een moeder! Die mogen niet leven en moeten genoegen nemen met een dan wel niet fysieke ketting die hun ketent aan de verantwoordelijkheden van het ouderschap. En anders lopen ze het risico om het ongenoegen van Onze Lieve Heer en Beoordelaar Vogeltjesdans over zich heen te krijgen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ziet er uit als een goed feest man, wat is er mis mee dat zij een keer flink zuipt dan?
Was het maar zo simpel he? Helaas werkt het zo niet en leven we in een maatschappij waarin iedereen ergens iets van vindt. Je kunt wel overal je schouders over ophalen en doen alsof het je niet interesseert, maar zo zit ik nu niet in elkaar. Mensen hebben nu eenmaal meningen over van alles, en die meningen mogen we ook best uiten. Zeker op een discussieforum dat daartoe uitnodigt,quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:42 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Maar als jij dat binnenshuis wil doen, waarom moet iedereen dat dan doen? Want volgens mij ben jij de enige hier die zich er zo aan stoort, de rest heeft zoiets van iedereen moet lekker doen wat die zelf wil. Als het slecht is voor haar 'image' wat ze toch al niet heeft dan is dat haar eigen keus en heb jij daar toch geen fuck mee te maken? Kijk die filmpjes dan gewoon niet, het leven kan zo simpel zijn.
Want een duidelijke uitgesproken mening hebben, dat kan natuurlijk niet op een discussieforum.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze is een moeder! Die mogen niet leven en moeten genoegen nemen met een dan wel niet fysieke ketting die hun ketent aan de verantwoordelijkheden van het ouderschap. En anders lopen ze het risico om het ongenoegen van Onze Lieve Heer en Beoordelaar Vogeltjesdans over zich heen te krijgen.
Niksquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ziet er uit als een goed feest man, wat is er mis mee dat zij een keer flink zuipt dan?
Wat is dit nu weer voor stropop redenering?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als het niet om een milf zou gaan maar om een willekeurige kerel, dan zou iedereen er schande van spreken. Maar nee, zij is een milf, een lekker wijf, een 'rockster', en daarom vinden we alles maar goed.
Wel zonde van de drank. Als ze niet meer wil, kan ze het ook gewoon aan mij geven.quote:
Lees vorige pagina maar eens door, daar werd als pro argument benadrukt dat ze 'gewoon een lekkere milf is'.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor stropop redenering?
Het maakt wel uit wie het is. Je doet net alsof jij zo objectief kan beoordelen of iemands gedrag door de beugel kan of niet. Dat is geen mening, dat is arrogantie. Als dit niet Anouk was maar jouw moeder zou je toch ook niet op een forum gaan zitten klagen? Zou je dan het filmpje ook op internet zetten en zeggen wat een belachelijk gedrag ze vertoont?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel he? Helaas werkt het zo niet en leven we in een maatschappij waarin iedereen ergens iets van vindt. Je kunt wel overal je schouders over ophalen en doen alsof het je niet interesseert, maar zo zit ik nu niet in elkaar. Mensen hebben nu eenmaal meningen over van alles, en die meningen mogen we ook best uiten. Zeker op een discussieforum dat daartoe uitnodigt,
Punt is en blijft dat ze zich als een achterlijke aap krijsend in de openbaarheid begeeft. Los van of ze moeder is, los van of dat nou het niveau is dat ons moet gaan vertegenwoordigen, is dit volkomen en losgeslagen debiel gedrag. Als je zo over straat zou lopen, zou je opgepakt worden. Als het niet om een milf zou gaan maar om een willekeurige kerel, dan zou iedereen er schande van spreken. Maar nee, zij is een milf, een lekker wijf, een 'rockster', en daarom vinden we alles maar goed.
Leuke vergelijking. Want Anouk heeft wel kinderen, en voor die kinderen staat hun moeder wel zo met haar tronie vol op internet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:46 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Het maakt wel uit wie het is. Je doet net alsof jij zo objectief kan beoordelen of iemands gedrag door de beugel kan of niet. Dat is geen mening, dat is arrogantie. Als dit niet Anouk was maar jouw moeder zou je toch ook niet op een forum gaan zitten klagen? Zou je dan het filmpje ook op internet zetten en zeggen wat een belachelijk gedrag ze vertoont?
Ik heb dit gedrag op geen enkele koninginnedag zien vertonen, en ik heb er flink wat meegemaakt. Zo ga ik ook naar genoeg feesten, ja ook in de randstad, en dit gedrag, of iets wat er ook maar in de buurt komt, heb ik nooit ergens gezien. Ik weet niet waar jij het idee vandaan haalt dat dit normaal gedrag is.quote:Juist omdat het Anouk is heeft iedereen een mening over haar gedrag wat de helft van Nederland ook vertoont op een willekeurige koninginnedag. Maakt dit jouw mening dan meer of minder waard? Nee dus.
Oh ik heb wel eens een feestje gehad in het Sportfondsenbad waar ik met champagneflessen in de weer was.. vond het niet zo schokkend, wel heel leuk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb dit gedrag op geen enkele koninginnedag zien vertonen, en ik heb er flink wat meegemaakt. Zo ga ik ook naar genoeg feesten, ja ook in de randstad, en dit gedrag, of iets wat er ook maar in de buurt komt, heb ik nooit ergens gezien. Ik weet niet waar jij het idee vandaan haalt dat dit normaal gedrag is.
quote:
Dan moet je een keer naar Harbour Clubquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]de neiging om mijn penis ertegen aan te duwen.
Die staan niet bezopen te krijsen he?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Oh ik heb wel eens een feestje gehad in het Sportfondsenbad waar ik met champagneflessen in de weer was.. vond het niet zo schokkend, wel heel leuk.
Maar wat is precies het apen gedrag? Het spuiten met champagne over mensen heen? Dan vind je de prijsuitreiking bij Formule 1 of motor grand prix zeker ook niet kunnen?
[ afbeelding ]
Jij drinkt ook dus dat Anouk drinkt is het probleem niet toch? Het gaat dus om het krijsen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die staan niet bezopen te krijsen he?
Ben geen neger helaasquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:14 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dan moet je een keer naar Harbour Club
Hu? Ben je geband dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want een duidelijke uitgesproken mening hebben, dat kan natuurlijk niet op een discussieforum.
Ik probeer nog even te pinpointen wat nou precies z'n klacht isquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Copycat het volgende:
Wat een bewezen treurneus is deze TS toch ook.
Anouk viert feest. Waarschijnlijk nog op een besloten party ook. De ontaarde moeder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:23 schreef Toolshed het volgende:
Ik probeer nog even te pinpointen wat nou precies z'n klacht is
Lees onze discussie even, TS viert zelf ook wel eens feest dus dat is het probleem niet. Drinken doet ie ook en champagne spuiten is ook prima volgens TS.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Anouk viert feest. Waarschijnlijk nog op een besloten party ook. De ontaarde moeder.
Maar TS is geen moeder ...quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:26 schreef Toolshed het volgende:
Lees onze discussie even, TS viert zelf ook wel eens feest dus dat is het probleem niet. Drinken doet ie ook en champagne spuiten is ook prima volgens TS.
Dan blijft over: krijsen (das haar werk), lol hebben, ... ?
Nu verklein je het hele gedrag tot het voorbeeld dat ik aanhaalde. Het gaat om het hele gedrag natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:18 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Jij drinkt ook dus dat Anouk drinkt is het probleem niet toch? Het gaat dus om het krijsen?
Wat is het probleem hier?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nu verklein je het hele gedrag tot het voorbeeld dat ik aanhaalde. Het gaat om het hele gedrag natuurlijk.
Een enorm zeikwijf. Humorloos ook.quote:
Je vindt het moeilijk om iedereen binnen de grenzen van de wet zijn/haar eigen levensstijl te respecteren, is het niet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nu verklein je het hele gedrag tot het voorbeeld dat ik aanhaalde. Het gaat om het hele gedrag natuurlijk.
Dus je mag de persoon Anouk niet op basis van wat je hoort en ziet in de media?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kusje erop?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Copycat het volgende:
Wat een bewezen treurneus is deze TS toch ook.
Ik was uiteraard weer eens cynisch.quote:
Nee, hiermee verklein je het gedrag tot een enkel facet. Het gaat om het volledige gedrag. Want ook op feesten gedraag ik me gewoon normaal. Net zoals iedereen, uitgezonderd zich misdragende figuren die daarom inderdaad ook werden opgepakt, die ik op bijvoorbeeld volksfeesten als koninginnedag en gewone party's heb gezien. Face it, dit is geen normaal gedrag. Niemand doet het. Maar omdat Anouk Anouk is vinden we het ineens wel normaal?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:26 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Lees onze discussie even, TS viert zelf ook wel eens feest dus dat is het probleem niet. Drinken doet ie ook en champagne spuiten is ook prima volgens TS.
Dan blijft over: krijsen (das haar werk), lol hebben, ... ?
Jij bent toch mijn moeder?quote:
Iedereen moet een hobby hebben.quote:
Nogmaals: Jij oordeelt over haar volledige gedrag, op basis van wat? De media? Of ken je haar persoonlijk? Ik verklein het gedrag tot een enkel facet, want wat jij van haar ziet is toch ook maar een enkel facet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, hiermee verklein je het gedrag tot een enkel facet. Het gaat om het volledige gedrag. Want ook op feesten gedraag ik me gewoon normaal. Net zoals iedereen, uitgezonderd zich misdragende figuren die daarom inderdaad ook werden opgepakt, die ik op bijvoorbeeld volksfeesten als koninginnedag en gewone party's heb gezien. Face it, dit is geen normaal gedrag. Niemand doet het. Maar omdat Anouk Anouk is vinden we het ineens wel normaal?
Je moet ook sarcasme gebruiken om je punt kracht bij te zetten! Veel leuker.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik was uiteraard weer eens cynisch.
Iets met iets uit de context trekken.quote:
Nee, van jou maken ze posters. Jij komt op een postzegel. Jij trekt volle zalen.quote:
Nee hoor, dit gaat alleen over Anouk. En als dit je levensstijl is...quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:30 schreef erikkll het volgende:
[..]
Je vindt het moeilijk om iedereen binnen de grenzen van de wet zijn/haar eigen levensstijl te respecteren, is het niet?
Waar haal je dat vandaan? Ik zie hoe ze zich gedraagt en daar heb ik een mening over, simpel als dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:33 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dus je mag de persoon Anouk niet op basis van wat je hoort en ziet in de media?
Ik zou het niet weten, ik ken die types niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:34 schreef wenfer2 het volgende:
Ik zou dat schrale beetje rock 'n' roll maar koesteren TS. Liever zij dan deze Haagsche vrinden.:[ afbeelding ]
Gelukkig weet jij met je stralende aanwezigheid elk topic in het zonnetje te zettenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef Copycat het volgende:
En TS levert wederom het treurige, benepen en humorloze bewijs. Je zou er bijna medelijden mee krijgen. Bijna.
Nee, vind ik niet. Ik zie hoe ze zich gedraagt. Ik ga niet letten op een enkel facet van dat gedrag. Evenmin is er een aspect daarvan wat ik storend vind. Het is niet zo dat ik haar gedraq storend vind omdat ze die wijn zo naar binnen klokt of als een dolle zombie uit haar ogen kijkt. Het gaat om het geheel van haar gedrag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Nogmaals: Jij oordeelt over haar volledige gedrag, op basis van wat? De media? Of ken je haar persoonlijk? Ik verklein het gedrag tot een enkel facet, want wat jij van haar ziet is toch ook maar een enkel facet?
Wijd me in in de geheimen van de bijtende spot, o meester.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Je moet ook sarcasme gebruiken om je punt kracht bij te zetten! Veel leuker.
Je hebt een mening over iets waar je helemaal geen flauw benul van hebt. Je ziet iets abnormaals en bestempelt de persoon als slechte moeder, neukverbod en vastzetten die bitch.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, dit gaat alleen over Anouk. En als dit je levensstijl is...
[..]
Waar haal je dat vandaan? Ik zie hoe ze zich gedraagt en daar heb ik een mening over, simpel als dat.
[..]
Mijn koffie, wat doe jequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Je hebt een mening over iets waar je helemaal geen flauw benul van hebt. Je ziet iets abnormaals en bestempelt de persoon als slechte moeder, neukverbod en vastzetten die bitch.
Mag ik dan zeggen op basis van wat jij hier post dat je een kortzichtig, jaloers mannetje bent, dat snel een mening ventileert over dingen waar die helemaal geen verstand van heeft, en die een misplaatst beeld heeft van de waarheidsgetrouwheid van tv en internet?
dag vogeltjesdans!!
Dit is een exclusief feest sowieso, een badje met champagnequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, hiermee verklein je het gedrag tot een enkel facet. Het gaat om het volledige gedrag. Want ook op feesten gedraag ik me gewoon normaal. Net zoals iedereen, uitgezonderd zich misdragende figuren die daarom inderdaad ook werden opgepakt, die ik op bijvoorbeeld volksfeesten als koninginnedag en gewone party's heb gezien. Face it, dit is geen normaal gedrag. Niemand doet het. Maar omdat Anouk Anouk is vinden we het ineens wel normaal?
Ik vind eigenlijk dat ze zich nog veel te veel inhouden. Ik zou persoonlijk hotelkamers afbreken als ik zogenaamd een rock-image moet hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:22 schreef Seamonkey- het volgende:
Vaak zat mensen gezien die net zo los gingen of nog erger. Kan me er dan ook totaal niet over opwinden. Vind het zelfs wel mooi om te zien dat bners dit ook gewoon doen ( al had ik niet anders verwacht )
Volgens mij vrij toegankelijk aangezien vrienden niet dit soort filmpjes online zouden zetten..quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat die avond vrij toegankelijk of een besloten feest?
Arie Boomsma heeft het online gezet, en dat Anouk en Arie op hetzelfde (besloten) feest zijn lijkt me niet geheel onmogelijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:26 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Volgens mij vrij toegankelijk aangezien vrienden niet dit soort filmpjes online zouden zetten..
Ah ok, dat wist ik niet. Mooie lul die Arie dan, als dat een vriend van mij was had ik em geroyeerd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arie Boomsma heeft het online gezet, en dat Anouk en Arie op hetzelfde (besloten) feest zijn lijkt me niet geheel onmogelijk.
Dus op basis van het feit dat het online staat zou ik niet concluderen dat het vrij toegankelijk was.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:33 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet. Mooie lul die Arie dan, als dat een vriend van mij was had ik em geroyeerd. gekruisigd
Die gast gaan lekker los op zijn manier, ik vind die lui kanslozer die zo bang staan te filmen en 'naar de klote ehhh kijk HEM HEY KIJK HEM" lopen te schreeuwenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:17 schreef Anno2012 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_naar_de_klote.html
Ik zeg: TS maak er een nieuw topic over.
belachelijk en ongepast gedrag,wie denkt hij wel dat hij is,dat hij een pilletje mag nemen. Hoe moet dit overkomen op zijn toekomstige kinderen,of kinderen die het filmpje kijken.bah
Een beetje losgaan bestaat niet. Je gaat los of je gaat het niet. Ingehouden losgaan werkt nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef rosepetals het volgende:
Ach moet kunnen. Af en toe een beetje losgaan
Gelukkig zijn ze ook kansloos genoeg om zich niet te realiseren dat het veel handiger is om je telefoon een kwartslag te draaien als je wilt filmen....quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die gast gaan lekker los op zijn manier, ik vind die lui kanslozer die zo bang staan te filmen en 'naar de klote ehhh kijk HEM HEY KIJK HEM" lopen te schreeuwen
Die gast heeft het lekker naar z'n zin, top!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:17 schreef Anno2012 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_naar_de_klote.html
Ik zeg: TS maak er een nieuw topic over.
belachelijk en ongepast gedrag,wie denkt hij wel dat hij is,dat hij een pilletje mag nemen. Hoe moet dit overkomen op zijn toekomstige kinderen,of kinderen die het filmpje kijken.bah
Wat een wijf.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef Greys het volgende:
Anouk op facebook:
Één van mijn wensen is altijd geweest, om een keer in een Centraal Beheer/ "Even Apeldoorn Bellen" commercial te spelen. Tot mijn grote verbazing werd ik 4 weken geleden gebeld of ik daar aan mee wilde doen. Ik heb natuurlijk ja gezegd. Vooral omdat Paul Meijer, die een aantal van mijn favoriete "Even Apeldoorn Bellen" commercials heeft gemaakt, het ging regisseren. Wat een man. Hij is die echte rockster!
De opname dagen waren 1 groot feest. ik heb in tijden niet meer zo gelachen. Tijdens de shoot heb ik een paar filmpjes opgenomen, want het leek mij te grappig om die online te gooien, en te kijken wat er zou gebeuren. Dat heb ik geweten. Het spijt me dat ik jullie in de maling heb genomen maar het was te leuk om het niet te doen. Oh ja, niet boos zijn op Arie. Ik houd van mijn Judas :-)
filmpje:
http://www.youtube.com/user/CBAchmeaEurovisie/Eurovisie/?x=7
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef Greys het volgende:
Anouk op facebook:
Één van mijn wensen is altijd geweest, om een keer in een Centraal Beheer/ "Even Apeldoorn Bellen" commercial te spelen. Tot mijn grote verbazing werd ik 4 weken geleden gebeld of ik daar aan mee wilde doen. Ik heb natuurlijk ja gezegd. Vooral omdat Paul Meijer, die een aantal van mijn favoriete "Even Apeldoorn Bellen" commercials heeft gemaakt, het ging regisseren. Wat een man. Hij is die echte rockster!
De opname dagen waren 1 groot feest. ik heb in tijden niet meer zo gelachen. Tijdens de shoot heb ik een paar filmpjes opgenomen, want het leek mij te grappig om die online te gooien, en te kijken wat er zou gebeuren. Dat heb ik geweten. Het spijt me dat ik jullie in de maling heb genomen maar het was te leuk om het niet te doen. Oh ja, niet boos zijn op Arie. Ik houd van mijn Judas :-)
filmpje:
http://www.youtube.com/user/CBAchmeaEurovisie/Eurovisie/?x=7
Exclusief is niet hetzelfde als openbaar. Zodra er andere mensen komen, weet je dat je gedrag naar buiten lekt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is een exclusief feest sowieso, een badje met champagne![]()
Ik zeg toch ook net hierboven dat ik niet de norm voor andermans gedrag ben? Maar ik mag dan nog wel een mening over dat gedrag hebben.quote:Jouw norm is niet de standaard norm. Iedereen zit los te gaan en in dat bad te springen enz.
Als ze nou al haar kleren zou uitdoen of met mensen zou vechten zou ze er uit gezet worden ja.
Ben je wel eens bij een hardcore of tekno feest geweest, daar gaan mensen nog 10x harder los
Als ik bij dat feest was zou ik ook lekker loesoe gaan hoor. Ziet er fucking baas uit.
O god, heb je haar ook weer. Zijn de PMS pillen op?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een wijf.![]()
En VDGa macrameeën, of collages maken, ook leuk, én rustig en je komt geen andere mensen tegen.
Muts , het is niet echt maar in scene gezet voor even apeldoorn bellen . Dus je hebt je voor niets zo druk zitten maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Exclusief is niet hetzelfde als openbaar. Zodra er andere mensen komen, weet je dat je gedrag naar buiten lekt.
[..]
Ik zeg toch ook net hierboven dat ik niet de norm voor andermans gedrag ben? Maar ik mag dan nog wel een mening over dat gedrag hebben.
En tussen los gaan en jezelf als een achterlijke bezopen debiel voor schut zetten zit een wereld van verschil.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Muts , het is niet echt maar in scene gezet voor even apeldoorn bellen . Dus je hebt je voor niets zo druk zitten maken.
Het even Apeldoorn bellen deel, slaat op de avond erna. Het blijft vrij normaal feestgedrag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]Als dat al zo is, dan geeft ze daarmee dus zelf al aan dat dit gedrag buiten alle proporties is om het maar zo achterlijk mogelijk te laten lijken. En het dus totaal niets met 'even plezier hebben' te maken heeft. En iedereen het maar verdedigen in dit topic
Wacht even. Eerst loopt iedereen haar te verdedigen, en nu blijkt dat het allemaal in scene is gezet om het inderdaad - zoals ik zeg - zo achterlijk mogelijk uit te laten zien? Met andere woorden, het is inderdaad intentioneel superdebiel gedrag? Het is zo bedoeld? En iedereen hier maar roepen dat het allemaal normaal isquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Het even Apeldoorn bellen deel, slaat op de avond erna. Het blijft vrij normaal feestgedrag.
Als je nooit de deur uitgaat kan ik me voorstellen dat je dit als achterlijk zietquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wacht even. Eerst loopt iedereen haar te verdedigen, en nu blijkt dat het allemaal in scene is gezet om het inderdaad - zoals ik zeg - zo achterlijk mogelijk uit te laten zien? Met andere woorden, het is inderdaad intentioneel superdebiel gedrag? Het is zo bedoeld? En iedereen hier maar roepen dat het allemaal normaal is
Dude ga nou maar weg , je hebt een flater geslagenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wacht even. Eerst loopt iedereen haar te verdedigen, en nu blijkt dat het allemaal in scene is gezet om het inderdaad - zoals ik zeg - zo achterlijk mogelijk uit te laten zien? Met andere woorden, het is inderdaad intentioneel superdebiel gedrag? Het is zo bedoeld? En iedereen hier maar roepen dat het allemaal normaal is
Grapjas! Eerst loop je dit gedrag te verdedigen, en nu blijkt dat het kennelijk in scene is gezet om het inderdaad maar zo achterlijk mogelijk te laten zijn en het dus inderdaad geen normaal gedrag is (Anouk geeft het zelf toe), verdedig je het nog?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:59 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dude ga nou maar weg , je hebt een flater geslagen
Jij hebt m'n post duidelijk niet gelezen, want ik kan precies diezelfde post weer aanhalen als reactie hierop.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet? Ze geeft zelf toe dat het in scene gezet is, om het maar zo debiel mogelijk uit te laten zien, en dat het dus zeker geen normaal gedrag is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij hebt m'n post duidelijk niet gelezen, want ik kan precies diezelfde post weer aanhalen als reactie hierop.
linkquote:Dus zangeres Anouk had een iets te heftige Kroningsafterparty achter de rug en heel Nederland spreekt daar schande van. Zal Anouk aan haar lekkere reet roesten, want die zal vanavond wel weer het een en ander aan lekkere alcoholische versnaperingen naar binnen werken. En de moraalridders kunnen ook in hun mandje gaan liggen, want het was een hoax. De zogenaamd “gelekte” video’s waren namelijk onderdeel van de nieuwe Centraal Beheer Even Apeldoorn commercial en deze spiksplinternieuwe commercial kun je hier bekijken! Proost!
Haha, zie je wel en jij Arie maar zwartmaken. Roddelwijfquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een wijf.![]()
En VDGa macrameeën, of collages maken, ook leuk, én rustig en je komt geen andere mensen tegen.
Ik snap 't wel, jij niet. Helaas voor jou.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet? Ze geeft zelf toe dat het in scene gezet is, om het maar zo debiel mogelijk uit te laten zien, en dat het dus zeker geen normaal gedrag is.
En jullie maar allemaal keihard lopen verdedigen van wel
Ik heb er een vriendje bijquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Haha, zie je wel en jij Arie maar zwartmaken. Roddelwijf
Ah ik mag geen mening hebben over haar gedrag? Fijne vent ben jijquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:45 schreef Pharkus het volgende:
puicke backfire vd, je zag dit al aankomen en had ons allemaal mooi te pakken hè
Ik zal niet ontkennen dat fok geen uitlaatklep voor me is. Maar dit heeft daar niets mee te maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:04 schreef iBenny het volgende:
Ik heb wel eens vreemdere topics (en indien waar al helemaal) van je gezien, VD. Eigenlijk een een stuk idioter dan het gedrag van Anouk (indien het echt was gebeurd) in het filmpje.
Ben toch echt bang van niet. Zie bovenstaande uitleg, waar je nog steeds niet inhoudelijk op reageert.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap 't wel, jij niet. Helaas voor jou.
Jij hebt er kijk opquote:
Jawel. Want je probeert ons erop te wijzen dat Anouk achterlijk gedrag vertoond, terwijl meneer VD er zelf een potje van maakt en de boel verkloot.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat fok geen uitlaatklep voor me is. Maar dit heeft daar niets mee te maken.
Dus je vergelijkt mijn postgedrag met haar volslagen achterlijke debiele gedrag?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. Want je probeert ons erop te wijzen dat Anouk achterlijk gedrag vertoond, terwijl meneer VD er zelf een potje van maakt en de boel verkloot.
Mijn doel was vooral jouw aanvallen op je bekrompen gedrag, en bovendien vind ik het nog steeds een mooi feestje op het filmpje! Of het nou normaal gedrag is of niet, wie ben ik om het af te keuren?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Grapjas! Eerst loop je dit gedrag te verdedigen, en nu blijkt dat het kennelijk in scene is gezet om het inderdaad maar zo achterlijk mogelijk te laten zijn en het dus inderdaad geen normaal gedrag is (Anouk geeft het zelf toe), verdedig je het nog?
Ja, want naar mijn mening ben jij achterlijker dan haar gedragquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus je vergelijkt mijn postgedrag met haar volslagen achterlijke debiele gedrag?
O dus omdat ik niet dezelfde mening heb als jij en volslagen debiel gedrag afkeur ben ik bekrompen? Lekkere mening heb jij zegquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:50 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Mijn doel was vooral jouw aanvallen op je bekrompen gedrag, en bovendien vind ik het nog steeds een mooi feestje op het filmpje! Of het nou normaal gedrag is of niet, wie ben ik om het af te keuren?
Haha ik ben benieuwd of je in het echt ook zo triest bent
Die mening mag je hebben. Ik hoop dat jij en je mening heel gelukkig worden samenquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, want naar mijn mening ben jij achterlijker dan haar gedrag
Dankje. Bij dezen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die mening mag je hebben. Ik hoop dat jij en je mening heel gelukkig worden samen
Nee niet om die redenen. Maar je komt wel bekrompen en superieur over.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O dus omdat ik niet dezelfde mening heb als jij en volslagen debiel gedrag afkeur ben ik bekrompen? Lekkere mening heb jij zegOver bekrompen gesproken
[..]
Waar zeg ik dat je geen mening mag hebben? Ik geef niet eens een mening over je mening. Eigenlijk geef ik vrij weinig om Anouk, Arie, Apeldoorn of jouw mening.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah ik mag geen mening hebben over haar gedrag? Fijne vent ben jijAls iemand hier de backfire voor hun bakkes krijgt zijn jullie 'het moet kunnen' schreeuwers wel, Anouk geeft immers zelf aan dat het niet normaal is
Oja? Waar zei ze dat dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah ik mag geen mening hebben over haar gedrag? Fijne vent ben jijAls iemand hier de backfire voor hun bakkes krijgt zijn jullie 'het moet kunnen' schreeuwers wel, Anouk geeft immers zelf aan dat het niet normaal is
Die mening mag je hebben. Je mag best van mening verschillen met mij. Maar om mijn mening te veroordelen omdat hij niet hetzelfde is als die van jou gaat toch nergens over?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:59 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Nee niet om die redenen. Maar je komt wel bekrompen en superieur over.
Ik ga ervan uit dat je toch wel een paar logisch redenerende hersencellen hebt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja? Waar zei ze dat dan?
Nou beste rakker, dat heb ik zo helemaal niet gezegd. Je haalt nu een kleine bijzaak naar boven die niet de context van het topic weergeeft. En daarbij is dit wel iets anders dan alleen maar dronken zijn op een feestje, hier gaat iemand volslagen debiel los. Dat is heel iets anders.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:32 schreef habitue het volgende:
Vogeltjesdans___!!!!
OMG een volwassen vrouw is dronken op een besloten feestje!!!! Sluit haar op en pak haar kinderen af. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!
Ja man je bent echt superieur en het feit dat je daarop kickt zegt genoeg over jouquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die mening mag je hebben. Je mag best van mening verschillen met mij. Maar om mijn mening te veroordelen omdat hij niet hetzelfde is als die van jou gaat toch nergens over?
Wel tof dat je me superieur vindt
[..]
Ik vind het alleen maar prettig dat je zegt dat je mij superieur vindt. Jij vindt het toch ook prettig als iemand zegt dat hij jou aardig vindt? Dat is een grondbehoefte. Dat heeft iedereen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ja man je bent echt superieur en het feit dat je daarop kickt zegt genoeg over jou
Haha zet jezelf niet zo voor lul man!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar prettig dat je zegt dat je mij superieur vindt. Jij vindt het toch ook prettig als iemand zegt dat hij jou aardig vindt? Dat is een grondbehoefte. Dat heeft iedereen.
Volgens mij reageer ik alleen maar inhoudelijk. Dat zie ik bij jou niet terug, dus wie zet zich nou eigenlijk voor lul?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Haha zet jezelf niet zo voor lul man!
Eehm..quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou beste rakker, dat heb ik zo helemaal niet gezegd. Je haalt nu een kleine bijzaak naar boven die niet de context van het topic weergeeft. En daarbij is dit wel iets anders dan alleen maar dronken zijn op een feestje, hier gaat iemand volslagen debiel los. Dat is heel iets anders.
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als ik van bureau jeugdzorg was zou ik nu een actie voorbereiden.
Volgens mij zit ik tegen een robot te praten...quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij reageer ik alleen maar inhoudelijk. Dat zie ik bij jou niet terug, dus wie zet zich nou eigenlijk voor lul?
Anders pik je even die twee zaken uit een heel topic.quote:
Je hebt toch ook een zwaar leven he.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:00 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik tegen een robot te praten...
nee eigenlijk wel heel chill hierquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een zwaar leven he.
Lekker. Net een grolsch kanon gehad. Zouden we eens samen moeten doen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:02 schreef Toolshed het volgende:
[..]
nee eigenlijk wel heel chill hiermet jou wel alles goed?
Nee grolsch zei ik.quote:
Neh ik hou meer van gezellig doen op fok dus mijn type ben je denk ik nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lekker. Net een grolsch kanon gehad. Zouden we eens samen moeten doen.
Je wil toch niet zeggen dat je een zolderkamerautist bent? Dat had ik nou nooit achter je gezocht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Neh ik hou meer van gezellig doen op fok dus mijn type ben je denk ik niet
ik zit momenteel op zolder maar ik doe me op fok niet anders voor dus ik ben geen autist denk ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je een zolderkamerautist bent? Dat had ik nou nooit achter je gezocht.
En laat ik fok nou gebruiken als een uitlaatklep na een drukke dagquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef Toolshed het volgende:
[..]
ik zit momenteel op zolder maar ik doe me op fok niet anders voor dus ik ben geen autist denk ik
leuk man andere mensen opzadelen met je problemen. sociaal van je!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En laat ik fok nou gebruiken als een uitlaatklep na een drukke dag
Ze werkt mee aan een reclame, zegt niks over of ze het met de komisch bedoelde boodschap eens is. Als die er al is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je toch wel een paar logisch redenerende hersencellen hebt.
Hoho, zo is het niet. Ik heb geen problemen. En als dat zo is uit ik ze niet in KLB. Maar ik vind het wel leuk om hier even verbaal tekeer te gaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:12 schreef Toolshed het volgende:
[..]
leuk man andere mensen opzadelen met je problemen. sociaal van je!
En dus? Dus is het niet realistisch. Dus is het zwaar overdreven en niet normaal gedrag. Wat ik al 5 pagina's zeg.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze werkt mee aan een reclame, zegt niks over of ze het met de komisch bedoelde boodschap eens is. Als die er al is.
Dat sowieso... maar vond het gewoon grappig dat ze draaien op een feest met het bijzijn van Anouk die teveel heeft gezopenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:40 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Yellow Claw is wel goeie feestmuziek toch? Past wel bij deze setting in ieder geval
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Video dronken Anouk in scène gezet voor commercial
Dikke huilbak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |