Het is ook nooit goed hè, is ze een avondje stappen en duidelijk zichzelf, wordt haar nog verweten dat ze nep isquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:47 schreef foknerd het volgende:
Overschatte vrouw imo. Dat hele neppe "ik ben een rock-chick" gedoe moet ze ook maar mee stoppen, na dat kutnummer waarmee ze europa in gaat...
Ach... Boomsma doet ook vanzelf een keer wat raars als hij zich veilig waantquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat en niks meer dan dat.
Maar ze zal tegen hem gebitcht hebben en is dit zijn wraak.
Kijk maar uit of ik verklik deze post aan Greys !quote:
Volgens mij doet ie altijd al raarquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... Boomsma doet ook vanzelf een keer wat raars als hij zich veilig waant
Geen haat, pure constatering op basis waarvan ik toch helemaal niet zulke gekke conclusies trek. Die info is trouwens makkelijk te vinden op internet hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een haat allemaal. Onnodig. Maar jij lijkt haar wel persoonlijk te kennen dan?
Nee, als ze klagen zou je het ook niet horen schat ik zo. Die kinderen weten misschien niet beter, maar dat wil niet zeggen dat het allemaal maar goed is.quote:Nog nooit ook maar enige signaal gehoord van iemand uit haar kringen of daarbuiten zelfs die klaagt over haar moederschap. Zelfs de kinderen niet. Dus ik denk dat het allemaal wel goed zit daar
Als je zo jezelf bentquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed hè, is ze een avondje stappen en duidelijk zichzelf, wordt haar nog verweten dat ze nep is
Kijk, ik snap je insteek. En ik ben ook opgegroeid met een huismoeder die er altijd was en dus ga ik automatisch voor dat als perfecte opvoeding want ik heb echt een geweldige jeugd gehad.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen haat, pure constatering op basis waarvan ik toch helemaal niet zulke gekke conclusies trek. Die info is trouwens makkelijk te vinden op internet hoor.
[..]
Nee, als ze klagen zou je het ook niet horen schat ik zo. Die kinderen weten misschien niet beter, maar dat wil niet zeggen dat het allemaal maar goed is.
Ze heeft een keer gedronken... ik neem aan dat ze oppas voor haar kinderen heeft of dat die bij hun vader(s) zijn, ze zal ze niet meegenomen hebben.quote:
Wat je niet kan aantonen. Liefde kan je niet geven als je er niet bent. Hoe dan ook zal een stabiel gezin waar jij over spreekt, in haar situatie grotendeels ontbreken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk, ik snap je insteek. En ik ben ook opgegroeid met een huismoeder die er altijd was en dus ga ik automatisch voor dat als perfecte opvoeding want ik heb echt een geweldige jeugd gehad.
Maar zij weten inderdaad niet beter, en ik denk ook dat ze niets te kort komen.
Qua materialisme, maar ook liefde.
Dat is de insteek van het topic ook niet. Het gaat om haar achterlijke vertoning. Maar menig persoon zou op dit gedrag aangekeken worden. En ja, dan kan je vraagtekens zetten bij haar rol als moeder.quote:DUs ja, het kan beter. Maar ook veel slechter. En haar methode komt niet in aanmerking voor bureau jeugdzorg.
Je maakt me niet wijs dat iemand die zo los gaat, dit voor het eerst doet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft een keer gedronken... ik neem aan dat ze oppas voor haar kinderen heeft of dat die bij hun vader(s) zijn, ze zal ze niet meegenomen hebben.
Mag ze ook een keer?
Elke andere persoon die een verantwoordelijkheid heeft naar een kind toe, heeft die op zich te nemen. Dit gaat wel wat verder dan 'gewoon lol hebben' dit is jezelf te kijk zetten als een compleet losgeslagen debiel.quote:Ik zie je ook niet tekeer gaan over iedere andere dronken ouder, die al ongeschikt voor het ouderschap zouden zijn omdat ze (met Koninginnedag nota bene) een keer dronken zijn.
Ze ligt niet laveloos op de bar, ze heeft gewoon lol.
Je mist het punt van het topic. Kut is een mening, maar jezelf zo opzettelijk als achterlijke kut presenteren is wat anders.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:09 schreef Anno2012 het volgende:
Ik vind het altijd zó triest als mensen gaan oordelen over de levenstijl van een ander.
Misschien zou Anouk wel vinden dat jij een kut leven hebt
Ik stel ook nergens dat ze het voor het eerst doet, ik zeg alleen dat het geen probleem is als ze niet tegelijkertijd de zorg voor haar kinderen heeft.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je maakt me niet wijs dat iemand die zo los gaat, dit voor het eerst doet.
Als ze op dat moment niet de zorg voor haar kinderen heeft dan heeft ze op dat moment ook geen verantwoordelijkheid naar haar kinderen.quote:Elke andere persoon die een verantwoordelijkheid heeft naar een kind toe, heeft die op zich te nemen. Dit gaat wel wat verder dan 'gewoon lol hebben' dit is jezelf te kijk zetten als een compleet losgeslagen debiel.
Zou jij je zo gedragen? Of je nu moeder bent of niet? Of je nu BN-er bent of niet? Ik denk niet dat veel mensen zich zo achterlijk zouden willen gedragen, los van of ze een ouder zijn of niet. En daarom mag er best iets van gezegd worden. Het BN-erschap is geen excuus om je zo achterlijk in de openbaarheid te vertonen. Ook niet als je een zgn. 'rockster' bent.
Nu is het opzettelijk en bedoeld voor de openbaarheid? Oh?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je mist het punt van het topic. Kut is een mening, maar jezelf zo opzettelijk als achterlijke kut presenteren is wat anders.
Zo! Nou! Anders ik wel!quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kijk maar uit of ik verklik deze post aan Greys !
Het probleem is dat dit soort filmpjes helemaal niet op internet moeten komen omdat wijsneuzen als jij dan meteen hun mening klaar hebben. Jij bent zeker het type dat de hele avond bij de bar zich staat te ergeren aan mensen die wel kunnen losgaan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je mist het punt van het topic. Kut is een mening, maar jezelf zo opzettelijk als achterlijke kut presenteren is wat anders.
TS heeft een bar op z'n zolderkamer?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:17 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit soort filmpjes helemaal niet op internet moeten komen omdat wijsneuzen als jij dan meteen hun mening klaar hebben. Jij bent zeker het type dat de hele avond bij de bar zich staat te ergeren aan mensen die wel kunnen losgaan?
En dat ben ik dus niet met je eens. Stel je kind is bij de oppas en er gebeurt wat waardoor het naar het ziekenhuis moet. Moet je dan wat met een dronken kop er heen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:13 schreef Leandra het volgende:
Ik stel ook nergens dat ze het voor het eerst doet, ik zeg alleen dat het geen probleem is als ze niet tegelijkertijd de zorg voor haar kinderen heeft.
Als ze op dat moment niet de zorg voor haar kinderen heeft dan heeft ze op dat moment ook geen verantwoordelijkheid naar haar kinderen.
Jij weet ook wel dat dit wel een stapje verder gaat. Okee, ze is niet de enige in die 'orgie', maar doet wel haar best om zo achterlijk mogelijk te doen. Elk ander persoon zou je de darwin award toekennen.quote:En ja, ik heb ook wel eens meer gedronken dan goed voor me was, en dan sta ik een keer wel op het biljart te karaoken.... so what, wie beschadig ik daar mee?
Okay, in mijn geval de trommelvliezen van de aanwezigen![]()
Het gaat ook niet om het kwaad doen. Het gaat om haar gedrag dat compleet losgeslagen is. Maar als Boomsma het niet was geweest maar een onbekende jandoedel, was het dan niet hypocriet geweest?quote:Laat haar lekker, ze doet er niemand kwaad mee, Boomsma is een grotere hypocriet omdat hij het online gezet heeft.
Nee daar gaat het niet om. Hij maakte een vergelijking waarbij Anouk andere levensstijlen ook kut zou kunnen vinden. Waarbij hij voorbijging aan dat de vergelijking tussen een levensstijl en je zo als een achterlijke aap gedragen compleet mank gaat. Want als dit je levensstijl is is er iets goed mis met je.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu is het opzettelijk en bedoeld voor de openbaarheid? Oh?
Gaat het om het filmen? Of om het gedrag? Dus jij vindt dat iedereen zich maar als een volslagen mongool mag gedragen, als het maar niet gefilmd wordt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:17 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit soort filmpjes helemaal niet op internet moeten komen omdat wijsneuzen als jij dan meteen hun mening klaar hebben. Jij bent zeker het type dat de hele avond bij de bar zich staat te ergeren aan mensen die wel kunnen losgaan?
Je windt je er nogal over op he.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat ben ik dus niet met je eens. Stel je kind is bij de oppas en er gebeurt wat waardoor het naar het ziekenhuis moet. Moet je dan wat met een dronken kop er heen.
Het gaat zoals ik al eerder zei ook niet direct over haar kinderen, het gaat om het compleet losgeslagen, achterlijke gedrag. Dat gaat echt nergens over. Als je zo'n biergietende en krijsende aap over straat ziet lopen denk je toch ook 'wat een debiel'?
[..]
Jij weet ook wel dat dit wel een stapje verder gaat. Okee, ze is niet de enige in die 'orgie', maar doet wel haar best om zo achterlijk mogelijk te doen. Elk ander persoon zou je de darwin award toekennen.
[..]
Het gaat ook niet om het kwaad doen. Het gaat om haar gedrag dat compleet losgeslagen is. Maar als Boomsma het niet was geweest maar een onbekende jandoedel, was het dan niet hypocriet geweest?
[..]
Nee daar gaat het niet om. Hij maakte een vergelijking waarbij Anouk andere levensstijlen ook kut zou kunnen vinden. Waarbij hij voorbijging aan dat de vergelijking tussen een levensstijl en je zo als een achterlijke aap gedragen compleet mank gaat. Want als dit je levensstijl is is er iets goed mis met je.
[..]
Gaat het om het filmen? Of om het gedrag? Dus jij vindt dat iedereen zich maar als een volslagen mongool mag gedragen, als het maar niet gefilmd wordt.
Ik ben benieuwd wat bijvoorbeeld het slachtoffer van de kopschoppers daarvan zou vinden, om maar eens een zijstraat met agressief voorbeeld te noemen.
Ben jij ooit wel eens flink dronken geweestquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, maar je als een debiel gedragen wel. Moet je zien hoe ze met die wijn strooit en bij haar naar binnen giet. En dan als een achterlijke staan krijsen
Dat is geen feestje meer, dat is volslagen achterlijkheid. En dan zeker stomdronken terug naar je kinderen kruipen. *hips* maken jullie *hips* je eten zelf maar *braak*
Drink, dans, flirt jij wel eens? Doe jij wel uberhaupt wel eens iets wat je zelf erg leuk vind maar waarvan je denkt dat anderen het misschien idioot zouden kunnen vinden?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gaat het om het filmen? Of om het gedrag? Dus jij vindt dat iedereen zich maar als een volslagen mongool mag gedragen, als het maar niet gefilmd wordt.
Ik ben benieuwd wat bijvoorbeeld het slachtoffer van de kopschoppers daarvan zou vinden, om maar eens een zijstraat met agressief voorbeeld te noemen.
Nou poe poe als Arie Boomsma daar is geweest dan zal het een heel wild feestje wezen. Schande Anouk......quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:36 schreef t-8one het volgende:
Eigenlijk vind ik het veel nieuwswaardiger dat Arie Boomsma daar blijkbaar ook aanwezig was.
De ene keer vind je het een topfeestje en nu zeg je dit. Euhm, make up your mind will ya?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat en niks meer dan dat.
Maar ze zal tegen hem gebitcht hebben en is dit zijn wraak.
Valt heel erg mee, ik vind alleen wel dat ik voor mijn mening mag uitkomen. Net als iedereen. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar daarom ga ik mijn mening nog niet aanpassen.quote:
Oke.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, ik vind alleen wel dat ik voor mijn mening mag uitkomen. Net als iedereen. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar daarom ga ik mijn mening nog niet aanpassen.
Daarom is een forum ook zo leuk, omdat je met verschillende meningen te maken krijgt. Verder zal het me een rotzorg zijn wat mensen van mij of mijn mening vinden
Ja! Nogal. Maar dat houd ik binnenshuis en dan ga ik niet de achterlijke mongool uithangen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens flink dronken geweest
Ik drink met mate (een keer per drie maanden misschien?) en dans inderdaad. Nu kan ik dat wel redelijk dus daar ligt het probleem ook niet. Ik snap dan ook werkelijk waar niet dat mensen zich zo verlagen door zich zo op feesten te gedragen. Want een filmpje lekken is een ding, maar er zijn natuurlijk nog meer mensen die wel eens wat over je zouden kunnen zeggen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:56 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Drink, dans, flirt jij wel eens? Doe jij wel uberhaupt wel eens iets wat je zelf erg leuk vind maar waarvan je denkt dat anderen het misschien idioot zouden kunnen vinden?
Dat beweer ik geenszins. Ik weet maar al te goed dat ik fok als een uitlaatklep gebruik. Maar zolang ik me bij mijn vrienden, op mijn werk en in het openbaar netjes gedraag, boeit dat geen flikker.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:29 schreef Cat22 het volgende:
*kijkt naar pohi TS*
Nee, jij hebt de wijsheid in pacht
Dat is vrij nobel van je, ik denk daar echter anders over. Ik denk dat het wel degelijk van belang is hoe je je in de openbaarheid vertoont. Mensen gaan toch een mening over je vormen. Zo ook in dit topic. Dat die meningen uiteen lopen, is een andere kwestie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:16 schreef Eenskijken het volgende:
lijkt me dat iemand dit gefilmd heeft en naar buiten heeft gebracht. dat is lullig, want het komt slecht over. maar iedereen mag helemaal zelf worden hoe erg je naar de klote wil bij een feestje, ik oordeel niet.
Pardon my french maar dit gaat wel een stap verder dan alleen maar lazarus rondlopen. Dit is jezelf op een volslagen achterlijke manier te kijk zetten. Los van of je weet of het gefilmd wordt, er zijn andere mensen op het feest en die maken zich ook een mening over je. Daar heb je als BN-er rekening mee te houden, want je 'ik heb lekker overal schijt aan' werkt maar zolang. Daarna haalt de realiteit van je daden je keihard links en rechts in en zal je je de mening van iedereen moeten laten welgevallen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:24 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb geen kinderen, maar verder kan het ook niemand iets verrekken als ik zo lazarus rond zou lopen. Wat maakt het zoveel interessanter dat een beroemdheid dat doet dan? Het is niet alsof ik niet vaker iemand zo naar de kloten gezien heb...
Dat zeg ik niet. Ik zei vastgezet wordenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:30 schreef Farenji het volgende:
Dus, als je als fokker je niet helemaal een delirium zuipt op koninginnedag ben je een trieste zolderkamerautist zonder leven, maar als je je als Anouk op die dag lekker laat vollopen moet je "een neukverbod krijgen en vastgelegd worden".
Kinnesinne van een verzuurde TS.
Dus bureau jeugdzorg moet die kinderen uit een verders goed huis halen omdat moeders op een feestdag dronken is geworden waar de kinderen niet bij waren?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dronken worden is een ding, je als een volslagen losgeslagen debiel gedragen gaat helemaal nergens meer over. Als ik van bureau jeugdzorg was zou ik nu een actie voorbereiden.
Jij gaat alleen naar hele saaie feestjes volgens mij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, maar je als een debiel gedragen wel. Moet je zien hoe ze met die wijn strooit en bij haar naar binnen giet. En dan als een achterlijke staan krijsen
Dat is geen feestje meer, dat is volslagen achterlijkheid. En dan zeker stomdronken terug naar je kinderen kruipen. *hips* maken jullie *hips* je eten zelf maar *braak*
Waar ik me druk om maak heb ik al een aantal keren uitgelegd. Dat jij haar een milf vindt zegt niets over haar gedrag. We gaan dit soort gedrag toch niet goedpraten alleen maar omdat ze een milf is?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:39 schreef betonrechter het volgende:
ts, waar maak jij je druk om. prima milf die Anouk
Ik heb in een post een voorbeeld van bureau jeugdzorg aangehaald. Ik denk dat als het niet om een BN-er zou gaan, er zat mensen dezelfde mening toegedaan zouden zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus bureau jeugdzorg moet die kinderen uit een verders goed huis halen omdat moeders op een feestdag dronken is geworden waar de kinderen niet bij waren?
Klinkt heel logisch ja.....
Dat mag je denken, ik amuseer me heel goed, en daar heb ik geen alcohol voor nodig. En mezelf voor schut zetten al helemaal nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij gaat alleen naar hele saaie feestjes volgens mij.
Wat doet ze dan wat zo verschrikkelijk is? Ze heeft wat alcohol op en heeft lol.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar ik me druk om maak heb ik al een aantal keren uitgelegd. Dat jij haar een milf vindt zegt niets over haar gedrag. We gaan dit soort gedrag toch niet goedpraten alleen maar omdat ze een milf is?
Ik denk dat jij er veel te zwaar aan tilt met wat ze aan het doen is, zo verschrikkelijk is het toch helemaal niet?quote:Zou mooi worden zeg, wangedrag van vrouwen goedpraten alleen maar omdat ze een kut hebben. Wat hadden jullie trouwens ervan gevonden als ze geen milf was? Of als er een kerel stond te brallen? Was het dan nog 'laat hem lekker doen wat hij wil' geweest? Ik denk eerder dat het oordeel dan veel harder was geweest. Kortom, haar gedrag wordt toch ergens goedgevonden omdat ze een lekker wijf is.
Leg mij eens uit wat zij op dat moment deed wat schadelijk was voor haar kinderen, dat punt begrijp ik namelijk niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb in een post een voorbeeld van bureau jeugdzorg aangehaald. Ik denk dat als het niet om een BN-er zou gaan, er zat mensen dezelfde mening toegedaan zouden zijn.
[..]
Dat mag je denken, ik amuseer me heel goed, en daar heb ik geen alcohol voor nodig. En mezelf voor schut zetten al helemaal niet
Ik vind dit gedrag gewoon niet normaal. Daar kunnen we van mening over verschillen, maar ik vind het niet netjes, niet fatsoenlijk en zelfs op feestjes gedraag je je niet zo als een achterlijke losgeslagen aap. Los van of je moeder bent (dat vind ik nog een graadje erger, zeker omdat er in het geval van Anouk geen vaste vaders zijn die haar gedrag kunnen opvangen en verklaren waarom ze als een dronken tor op internet voor schut staat), zo gedraag je je niet in de openbaarheid.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat doet ze dan wat zo verschrikkelijk is? Ze heeft wat alcohol op en heeft lol.
De kinderen zitten veilig bij de oppas/vader/opa en oma en die krijgen er niks van mee.
De volgende dag slaapt ze haar roes uit en haalt ze haar kindjes weer op/
[..]
Ik denk dat jij er veel te zwaar aan tilt met wat ze aan het doen is, zo verschrikkelijk is het toch helemaal niet?
Je blijft nu doorgaan over een minor punt. Ik ga dat punt niet naar voren halen om er een major punt van te maken, daar gaat het niet over. Als bijzaak had ik het erover dat ze wel haar verantwoordelijkheden als moeder heeft die ze niet kan nakomen als ze straalbezopen staat te krijsen. En voorkomen dat je kinderen later geconfronteerd worden met deze filmpjes waardoor ze een raar beeld van je krijgen of wellicht gepest worden kan je al helemaal niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat zij op dat moment deed wat schadelijk was voor haar kinderen, dat punt begrijp ik namelijk niet.
Ik keek net achter me, maar ik zag niets.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |