quote:
Dan moet je een keer naar Harbour Clubquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]de neiging om mijn penis ertegen aan te duwen.
Die staan niet bezopen te krijsen he?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Oh ik heb wel eens een feestje gehad in het Sportfondsenbad waar ik met champagneflessen in de weer was.. vond het niet zo schokkend, wel heel leuk.
Maar wat is precies het apen gedrag? Het spuiten met champagne over mensen heen? Dan vind je de prijsuitreiking bij Formule 1 of motor grand prix zeker ook niet kunnen?
[ afbeelding ]
Jij drinkt ook dus dat Anouk drinkt is het probleem niet toch? Het gaat dus om het krijsen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die staan niet bezopen te krijsen he?
Ben geen neger helaasquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:14 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dan moet je een keer naar Harbour Club
Hu? Ben je geband dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want een duidelijke uitgesproken mening hebben, dat kan natuurlijk niet op een discussieforum.
Ik probeer nog even te pinpointen wat nou precies z'n klacht isquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Copycat het volgende:
Wat een bewezen treurneus is deze TS toch ook.
Anouk viert feest. Waarschijnlijk nog op een besloten party ook. De ontaarde moeder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:23 schreef Toolshed het volgende:
Ik probeer nog even te pinpointen wat nou precies z'n klacht is
Lees onze discussie even, TS viert zelf ook wel eens feest dus dat is het probleem niet. Drinken doet ie ook en champagne spuiten is ook prima volgens TS.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Anouk viert feest. Waarschijnlijk nog op een besloten party ook. De ontaarde moeder.
Maar TS is geen moeder ...quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:26 schreef Toolshed het volgende:
Lees onze discussie even, TS viert zelf ook wel eens feest dus dat is het probleem niet. Drinken doet ie ook en champagne spuiten is ook prima volgens TS.
Dan blijft over: krijsen (das haar werk), lol hebben, ... ?
Nu verklein je het hele gedrag tot het voorbeeld dat ik aanhaalde. Het gaat om het hele gedrag natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:18 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Jij drinkt ook dus dat Anouk drinkt is het probleem niet toch? Het gaat dus om het krijsen?
Wat is het probleem hier?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nu verklein je het hele gedrag tot het voorbeeld dat ik aanhaalde. Het gaat om het hele gedrag natuurlijk.
Een enorm zeikwijf. Humorloos ook.quote:
Je vindt het moeilijk om iedereen binnen de grenzen van de wet zijn/haar eigen levensstijl te respecteren, is het niet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nu verklein je het hele gedrag tot het voorbeeld dat ik aanhaalde. Het gaat om het hele gedrag natuurlijk.
Dus je mag de persoon Anouk niet op basis van wat je hoort en ziet in de media?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kusje erop?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Copycat het volgende:
Wat een bewezen treurneus is deze TS toch ook.
Ik was uiteraard weer eens cynisch.quote:
Nee, hiermee verklein je het gedrag tot een enkel facet. Het gaat om het volledige gedrag. Want ook op feesten gedraag ik me gewoon normaal. Net zoals iedereen, uitgezonderd zich misdragende figuren die daarom inderdaad ook werden opgepakt, die ik op bijvoorbeeld volksfeesten als koninginnedag en gewone party's heb gezien. Face it, dit is geen normaal gedrag. Niemand doet het. Maar omdat Anouk Anouk is vinden we het ineens wel normaal?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:26 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Lees onze discussie even, TS viert zelf ook wel eens feest dus dat is het probleem niet. Drinken doet ie ook en champagne spuiten is ook prima volgens TS.
Dan blijft over: krijsen (das haar werk), lol hebben, ... ?
Jij bent toch mijn moeder?quote:
Iedereen moet een hobby hebben.quote:
Nogmaals: Jij oordeelt over haar volledige gedrag, op basis van wat? De media? Of ken je haar persoonlijk? Ik verklein het gedrag tot een enkel facet, want wat jij van haar ziet is toch ook maar een enkel facet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, hiermee verklein je het gedrag tot een enkel facet. Het gaat om het volledige gedrag. Want ook op feesten gedraag ik me gewoon normaal. Net zoals iedereen, uitgezonderd zich misdragende figuren die daarom inderdaad ook werden opgepakt, die ik op bijvoorbeeld volksfeesten als koninginnedag en gewone party's heb gezien. Face it, dit is geen normaal gedrag. Niemand doet het. Maar omdat Anouk Anouk is vinden we het ineens wel normaal?
Je moet ook sarcasme gebruiken om je punt kracht bij te zetten! Veel leuker.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik was uiteraard weer eens cynisch.
Iets met iets uit de context trekken.quote:
Nee, van jou maken ze posters. Jij komt op een postzegel. Jij trekt volle zalen.quote:
Nee hoor, dit gaat alleen over Anouk. En als dit je levensstijl is...quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:30 schreef erikkll het volgende:
[..]
Je vindt het moeilijk om iedereen binnen de grenzen van de wet zijn/haar eigen levensstijl te respecteren, is het niet?
Waar haal je dat vandaan? Ik zie hoe ze zich gedraagt en daar heb ik een mening over, simpel als dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:33 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dus je mag de persoon Anouk niet op basis van wat je hoort en ziet in de media?
Ik zou het niet weten, ik ken die types niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:34 schreef wenfer2 het volgende:
Ik zou dat schrale beetje rock 'n' roll maar koesteren TS. Liever zij dan deze Haagsche vrinden.:[ afbeelding ]
Gelukkig weet jij met je stralende aanwezigheid elk topic in het zonnetje te zettenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef Copycat het volgende:
En TS levert wederom het treurige, benepen en humorloze bewijs. Je zou er bijna medelijden mee krijgen. Bijna.
Nee, vind ik niet. Ik zie hoe ze zich gedraagt. Ik ga niet letten op een enkel facet van dat gedrag. Evenmin is er een aspect daarvan wat ik storend vind. Het is niet zo dat ik haar gedraq storend vind omdat ze die wijn zo naar binnen klokt of als een dolle zombie uit haar ogen kijkt. Het gaat om het geheel van haar gedrag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Nogmaals: Jij oordeelt over haar volledige gedrag, op basis van wat? De media? Of ken je haar persoonlijk? Ik verklein het gedrag tot een enkel facet, want wat jij van haar ziet is toch ook maar een enkel facet?
Wijd me in in de geheimen van de bijtende spot, o meester.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Je moet ook sarcasme gebruiken om je punt kracht bij te zetten! Veel leuker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |