abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125958680
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zei vastgezet worden :')

Maar los daarvan, dergelijk gedrag vertoon je maar lekker thuis, maar jezelf zo vertonen doe je gewoon niet. Als mensen zo over straat lopen worden ze opgepakt voor openbare dronkenschap en/of verstoring van de openbare orde. Nu is het over straat lopen hier niet aan de orde, maar het geeft wel aan hoe men in deze maatschappij over dit soort gedrag denkt.
"Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg!" :r

Muffe calvinist.
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:02:19 #102
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125958767
quote:
13s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:01 schreef Farenji het volgende:

[..]

"Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg!" :r

Muffe calvinist.
Prima argument, daar kunnen we mee verder.

Graag meer van dat soort posts, daar hebben we wat aan. Kom maar door.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_125959136
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Prima argument, daar kunnen we mee verder.

Graag meer van dat soort posts, daar hebben we wat aan. Kom maar door.
Tegen een zeloot als jij hebben argumenten geen zin. Het enige wat je wil is je superieure moraal tentoonspreiden en hel en verdoemenis preken voor al die zondaars. Mensen die plezier hebben, dat kan natuurlijk niet, daar heeft Onze Heer dit leven niet voor geschapen. Lijden zullen we!
pi_125959174
In dat eerste filmpje op het einde is iemand zonder shirt. Is dat nou een vrouw met kleine tieten of een man met nice pecs?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_125959665
sowieso Anouk... vaag wijf, eens met klacht
  Admin woensdag 1 mei 2013 @ 22:46:18 #106
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_125961926
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:32 schreef Rawberry het volgende:

[..]

De ene keer vind je het een topfeestje en nu zeg je dit. Euhm, make up your mind will ya?
Leer eens lezen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_125962259
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:47 schreef foknerd het volgende:
Overschatte vrouw imo. Dat hele neppe "ik ben een rock-chick" gedoe moet ze ook maar mee stoppen, na dat kutnummer waarmee ze europa in gaat...
Je kan veel zeggen over Anouk, maar niet dat het een kutnummer is.

En volgens mij is het ook geen slechte moeder. Ze treedt helemaal niet zo veel op, is dus vaak bij d'r kinderen. Het lijkt me een goede moeder, maar ik weer er niks van.

Verder vind ik Anouk gewoon tof, ik zou zo mijn moeder voor haar inruilen.
  donderdag 2 mei 2013 @ 01:52:13 #108
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125968333
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:07 schreef Farenji het volgende:

[..]

Tegen een zeloot als jij hebben argumenten geen zin. Het enige wat je wil is je superieure moraal tentoonspreiden en hel en verdoemenis preken voor al die zondaars. Mensen die plezier hebben, dat kan natuurlijk niet, daar heeft Onze Heer dit leven niet voor geschapen. Lijden zullen we!
Zo te lezen heb je dringend een hobby nodig.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_125970312
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:47 schreef foknerd het volgende:
Overschatte vrouw imo. Dat hele neppe "ik ben een rock-chick" gedoe moet ze ook maar mee stoppen, na dat kutnummer waarmee ze europa in gaat...
Eindelijk iemand die het zegt. Ik vind haar ook helemaal niks.
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:56:52 #110
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_125971062
Ik kan me er met de beste wil van de wereld niet druk om maken. Echt niet. Laat lekker gaan.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_125971792
Beetje apart dat je je verbaast over het gedrag van Anouk. Het is toch al enige tijd bekend dat ze een ordinair mens is?
Copthorne 2.0
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:29:55 #112
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_125971984
Lees ik dit topic, zet de radio aan, en hoor ik een dronken Anouk...wtf :o

Enfin, sowieso druk maken om Anouk...

Songfestival is het EK voor homo`s, wie kijkt daar nog naar :O

Het wordt alleen nog maar wat als Anouk besluit om een totaal ander nummer te zingen als vooraf bedacht.

Kijk, dan ben je een echte rockbitch als je dat durft voor zoveel kijkers _O_
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:38:03 #113
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_125972259
Vogeltjesdans heten en dan andere mensen niet serieus vinden ;(
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_125972323
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:53 schreef xSouL het volgende:
Yellow Claw op de achtergrond. :')
Yellow Claw is wel goeie feestmuziek toch? Past wel bij deze setting in ieder geval :)
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_125972389
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja! Nogal. Maar dat houd ik binnenshuis en dan ga ik niet de achterlijke mongool uithangen.

[..]

Ik drink met mate (een keer per drie maanden misschien?) en dans inderdaad. Nu kan ik dat wel redelijk dus daar ligt het probleem ook niet. Ik snap dan ook werkelijk waar niet dat mensen zich zo verlagen door zich zo op feesten te gedragen. Want een filmpje lekken is een ding, maar er zijn natuurlijk nog meer mensen die wel eens wat over je zouden kunnen zeggen.

Ik zou zeggen, als je als een dronken aap wil krijsen, doe dat dan op je woonboot, maar zet jezelf niet zo in het openbaar voor lul. Lekkere aanloop naar het ESF trouwens idd.

[..]
Maar als jij dat binnenshuis wil doen, waarom moet iedereen dat dan doen? Want volgens mij ben jij de enige hier die zich er zo aan stoort, de rest heeft zoiets van iedereen moet lekker doen wat die zelf wil. Als het slecht is voor haar 'image' wat ze toch al niet heeft dan is dat haar eigen keus en heb jij daar toch geen fuck mee te maken? Kijk die filmpjes dan gewoon niet, het leven kan zo simpel zijn.
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2013 @ 10:44:06 #116
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_125972462
Ziet er uit als een goed feest man, wat is er mis mee dat zij een keer flink zuipt dan?
:')
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:46:38 #117
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_125972549
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ziet er uit als een goed feest man, wat is er mis mee dat zij een keer flink zuipt dan?
Ze is een moeder! Die mogen niet leven en moeten genoegen nemen met een dan wel niet fysieke ketting die hun ketent aan de verantwoordelijkheden van het ouderschap. En anders lopen ze het risico om het ongenoegen van Onze Lieve Heer en Beoordelaar Vogeltjesdans over zich heen te krijgen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:37:50 #118
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125974255
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:42 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Maar als jij dat binnenshuis wil doen, waarom moet iedereen dat dan doen? Want volgens mij ben jij de enige hier die zich er zo aan stoort, de rest heeft zoiets van iedereen moet lekker doen wat die zelf wil. Als het slecht is voor haar 'image' wat ze toch al niet heeft dan is dat haar eigen keus en heb jij daar toch geen fuck mee te maken? Kijk die filmpjes dan gewoon niet, het leven kan zo simpel zijn.
Was het maar zo simpel he? Helaas werkt het zo niet en leven we in een maatschappij waarin iedereen ergens iets van vindt. Je kunt wel overal je schouders over ophalen en doen alsof het je niet interesseert, maar zo zit ik nu niet in elkaar. Mensen hebben nu eenmaal meningen over van alles, en die meningen mogen we ook best uiten. Zeker op een discussieforum dat daartoe uitnodigt,

Punt is en blijft dat ze zich als een achterlijke aap krijsend in de openbaarheid begeeft. Los van of ze moeder is, los van of dat nou het niveau is dat ons moet gaan vertegenwoordigen, is dit volkomen en losgeslagen debiel gedrag. Als je zo over straat zou lopen, zou je opgepakt worden. Als het niet om een milf zou gaan maar om een willekeurige kerel, dan zou iedereen er schande van spreken. Maar nee, zij is een milf, een lekker wijf, een 'rockster', en daarom vinden we alles maar goed.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:39:20 #119
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125974301
quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Ze is een moeder! Die mogen niet leven en moeten genoegen nemen met een dan wel niet fysieke ketting die hun ketent aan de verantwoordelijkheden van het ouderschap. En anders lopen ze het risico om het ongenoegen van Onze Lieve Heer en Beoordelaar Vogeltjesdans over zich heen te krijgen.
Want een duidelijke uitgesproken mening hebben, dat kan natuurlijk niet op een discussieforum.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:40:38 #120
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_125974347
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niks
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:42:00 #121
351780 Piye
King of Kush
pi_125974390
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als het niet om een milf zou gaan maar om een willekeurige kerel, dan zou iedereen er schande van spreken. Maar nee, zij is een milf, een lekker wijf, een 'rockster', en daarom vinden we alles maar goed.
Wat is dit nu weer voor stropop redenering? :')

quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:40 schreef wise het volgende:

[..]

Niks
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel zonde van de drank. Als ze niet meer wil, kan ze het ook gewoon aan mij geven.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:44:03 #122
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125974462
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:42 schreef Piye het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor stropop redenering? :')
Lees vorige pagina maar eens door, daar werd als pro argument benadrukt dat ze 'gewoon een lekkere milf is'.
Ik heb het dus niet verzonnen, ik haal alleen dat argument onderuit.
pi_125974527
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Was het maar zo simpel he? Helaas werkt het zo niet en leven we in een maatschappij waarin iedereen ergens iets van vindt. Je kunt wel overal je schouders over ophalen en doen alsof het je niet interesseert, maar zo zit ik nu niet in elkaar. Mensen hebben nu eenmaal meningen over van alles, en die meningen mogen we ook best uiten. Zeker op een discussieforum dat daartoe uitnodigt,

Punt is en blijft dat ze zich als een achterlijke aap krijsend in de openbaarheid begeeft. Los van of ze moeder is, los van of dat nou het niveau is dat ons moet gaan vertegenwoordigen, is dit volkomen en losgeslagen debiel gedrag. Als je zo over straat zou lopen, zou je opgepakt worden. Als het niet om een milf zou gaan maar om een willekeurige kerel, dan zou iedereen er schande van spreken. Maar nee, zij is een milf, een lekker wijf, een 'rockster', en daarom vinden we alles maar goed.
Het maakt wel uit wie het is. Je doet net alsof jij zo objectief kan beoordelen of iemands gedrag door de beugel kan of niet. Dat is geen mening, dat is arrogantie. Als dit niet Anouk was maar jouw moeder zou je toch ook niet op een forum gaan zitten klagen? Zou je dan het filmpje ook op internet zetten en zeggen wat een belachelijk gedrag ze vertoont?

Juist omdat het Anouk is heeft iedereen een mening over haar gedrag wat de helft van Nederland ook vertoont op een willekeurige koninginnedag. Maakt dit jouw mening dan meer of minder waard? Nee dus.
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:04:31 #124
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125975167
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:46 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Het maakt wel uit wie het is. Je doet net alsof jij zo objectief kan beoordelen of iemands gedrag door de beugel kan of niet. Dat is geen mening, dat is arrogantie. Als dit niet Anouk was maar jouw moeder zou je toch ook niet op een forum gaan zitten klagen? Zou je dan het filmpje ook op internet zetten en zeggen wat een belachelijk gedrag ze vertoont?
Leuke vergelijking. Want Anouk heeft wel kinderen, en voor die kinderen staat hun moeder wel zo met haar tronie vol op internet.

Overigens zou ik hier net zo goed over klagen als dit in mijn eigen familie of vriendenkring zou gebeuren, maar guess what? Mijn familie en vrienden gedragen zich niet zo achterlijk. En ik denk dat ook niemand van jouw familie of vrienden zich zo gedraagt. Ik denk zelfs dat er uberhaupt maar heel weinig mensen zijn waarvan iemand in de familie of vrienden zich zo gedraagt. En waarom niet? Omdat het achterlijk, losgeslagen apengedrag is. Het is niet normaal.

En natuurlijk heb ik een mening of iemands gedrag door de beugel kan of niet. Ik zeg niet dat ik de aatstaf ben waarlangs de hele wereld gelegd moet worden, ik zeg alleen dat ik er best een mening over mag hebben. Net als iedereen. Jij hebt toch ook een mening over mijn posts?

quote:
Juist omdat het Anouk is heeft iedereen een mening over haar gedrag wat de helft van Nederland ook vertoont op een willekeurige koninginnedag. Maakt dit jouw mening dan meer of minder waard? Nee dus.
Ik heb dit gedrag op geen enkele koninginnedag zien vertonen, en ik heb er flink wat meegemaakt. Zo ga ik ook naar genoeg feesten, ja ook in de randstad, en dit gedrag, of iets wat er ook maar in de buurt komt, heb ik nooit ergens gezien. Ik weet niet waar jij het idee vandaan haalt dat dit normaal gedrag is.
pi_125975484
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik heb dit gedrag op geen enkele koninginnedag zien vertonen, en ik heb er flink wat meegemaakt. Zo ga ik ook naar genoeg feesten, ja ook in de randstad, en dit gedrag, of iets wat er ook maar in de buurt komt, heb ik nooit ergens gezien. Ik weet niet waar jij het idee vandaan haalt dat dit normaal gedrag is.
Oh ik heb wel eens een feestje gehad in het Sportfondsenbad waar ik met champagneflessen in de weer was.. vond het niet zo schokkend, wel heel leuk.
Maar wat is precies het apen gedrag? Het spuiten met champagne over mensen heen? Dan vind je de prijsuitreiking bij Formule 1 of motor grand prix zeker ook niet kunnen?

donderdag 2 mei 2013 @ 12:12:53 #126
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_125975513
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:40 schreef wise het volgende:

[..]

Niks
[ afbeelding ][ afbeelding ]
:9 de neiging om mijn penis ertegen aan te duwen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_125975576
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:9 de neiging om mijn penis ertegen aan te duwen.
Dan moet je een keer naar Harbour Club ;)
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:15:30 #128
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125975602
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Oh ik heb wel eens een feestje gehad in het Sportfondsenbad waar ik met champagneflessen in de weer was.. vond het niet zo schokkend, wel heel leuk.
Maar wat is precies het apen gedrag? Het spuiten met champagne over mensen heen? Dan vind je de prijsuitreiking bij Formule 1 of motor grand prix zeker ook niet kunnen?

[ afbeelding ]
Die staan niet bezopen te krijsen he?
pi_125975693
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:15 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Die staan niet bezopen te krijsen he?
Jij drinkt ook dus dat Anouk drinkt is het probleem niet toch? Het gaat dus om het krijsen?
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:21:01 #130
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_125975766
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:14 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Dan moet je een keer naar Harbour Club ;)
Ben geen neger helaas ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_125975779
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:21 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ben geen neger helaas ;(
Ali G ook niet ;)
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:22:33 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125975812
Wat een bewezen treurneus is deze TS toch ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:22:41 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_125975823
quote:
12s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Want een duidelijke uitgesproken mening hebben, dat kan natuurlijk niet op een discussieforum.
Hu? Ben je geband dan?
Vrijheid
pi_125975860
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Copycat het volgende:
Ik probeer nog even te pinpointen wat nou precies z'n klacht is :?
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:24:59 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125975886
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:23 schreef Toolshed het volgende:

Ik probeer nog even te pinpointen wat nou precies z'n klacht is :?
Anouk viert feest. Waarschijnlijk nog op een besloten party ook. De ontaarde moeder.
pi_125975948
quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Anouk viert feest. Waarschijnlijk nog op een besloten party ook. De ontaarde moeder.
Lees onze discussie even, TS viert zelf ook wel eens feest dus dat is het probleem niet. Drinken doet ie ook en champagne spuiten is ook prima volgens TS.
Dan blijft over: krijsen (das haar werk), lol hebben, ... ?
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:28:19 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125976004
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:26 schreef Toolshed het volgende:

Lees onze discussie even, TS viert zelf ook wel eens feest dus dat is het probleem niet. Drinken doet ie ook en champagne spuiten is ook prima volgens TS.
Maar TS is geen moeder ...
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:29:04 #138
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_125976034
quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar wel een zeikwijf.
Vrijheid
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:29:20 #139
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125976043
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:18 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Jij drinkt ook dus dat Anouk drinkt is het probleem niet toch? Het gaat dus om het krijsen?
Nu verklein je het hele gedrag tot het voorbeeld dat ik aanhaalde. Het gaat om het hele gedrag natuurlijk.
pi_125976059
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nu verklein je het hele gedrag tot het voorbeeld dat ik aanhaalde. Het gaat om het hele gedrag natuurlijk.
Wat is het probleem hier?
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:30:09 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125976073
quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef jogy het volgende:
Maar wel een zeikwijf.
Een enorm zeikwijf. Humorloos ook.
pi_125976089
quote:

[..]

Je vindt het moeilijk om iedereen binnen de grenzen van de wet zijn/haar eigen levensstijl te respecteren, is het niet?
pi_125976196
quote:

[..]

Dus je mag de persoon Anouk niet op basis van wat je hoort en ziet in de media? :D
pi_125976240
Ik zou dat schrale beetje rock 'n' roll maar koesteren TS. Liever zij dan deze Haagsche vrinden. :N ::')
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:35:21 #145
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125976255
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Copycat het volgende:
Kusje erop?

quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Hu? Ben je geband dan?
Ik was uiteraard weer eens cynisch.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:26 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Nee, hiermee verklein je het gedrag tot een enkel facet. Het gaat om het volledige gedrag. Want ook op feesten gedraag ik me gewoon normaal. Net zoals iedereen, uitgezonderd zich misdragende figuren die daarom inderdaad ook werden opgepakt, die ik op bijvoorbeeld volksfeesten als koninginnedag en gewone party's heb gezien. Face it, dit is geen normaal gedrag. Niemand doet het. Maar omdat Anouk Anouk is vinden we het ineens wel normaal?

quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij bent toch mijn moeder?

quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar wel een zeikwijf.
Iedereen moet een hobby hebben.
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:38:14 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125976358
En TS levert wederom het treurige, benepen en humorloze bewijs. Je zou er bijna medelijden mee krijgen. Bijna.
pi_125976374
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:

Nee, hiermee verklein je het gedrag tot een enkel facet. Het gaat om het volledige gedrag. Want ook op feesten gedraag ik me gewoon normaal. Net zoals iedereen, uitgezonderd zich misdragende figuren die daarom inderdaad ook werden opgepakt, die ik op bijvoorbeeld volksfeesten als koninginnedag en gewone party's heb gezien. Face it, dit is geen normaal gedrag. Niemand doet het. Maar omdat Anouk Anouk is vinden we het ineens wel normaal?
Nogmaals: Jij oordeelt over haar volledige gedrag, op basis van wat? De media? Of ken je haar persoonlijk? Ik verklein het gedrag tot een enkel facet, want wat jij van haar ziet is toch ook maar een enkel facet?
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:39:04 #148
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_125976379
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik was uiteraard weer eens cynisch.
Je moet ook sarcasme gebruiken om je punt kracht bij te zetten! Veel leuker.
Vrijheid
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:41:49 #149
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125976474
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat is het probleem hier?
Iets met iets uit de context trekken.

quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een enorm zeikwijf. Humorloos ook.
Nee, van jou maken ze posters. Jij komt op een postzegel. Jij trekt volle zalen.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:30 schreef erikkll het volgende:

[..]

Je vindt het moeilijk om iedereen binnen de grenzen van de wet zijn/haar eigen levensstijl te respecteren, is het niet?
Nee hoor, dit gaat alleen over Anouk. En als dit je levensstijl is... :X

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:33 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Dus je mag de persoon Anouk niet op basis van wat je hoort en ziet in de media? :D
Waar haal je dat vandaan? Ik zie hoe ze zich gedraagt en daar heb ik een mening over, simpel als dat.

Leuk trouwens dat iedereen hier roept dat je iemands doen en laten moet accepteren, maar als het omgekeerd aankomt op het afzeiken van vogeltjesdans vergeten we dat principe maar gauw he? Wie accepteert de ander zijn mening nou niet? ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:34 schreef wenfer2 het volgende:
Ik zou dat schrale beetje rock 'n' roll maar koesteren TS. Liever zij dan deze Haagsche vrinden. :N :[ afbeelding ]:')
Ik zou het niet weten, ik ken die types niet.
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:45:22 #150
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125976593
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef Copycat het volgende:
En TS levert wederom het treurige, benepen en humorloze bewijs. Je zou er bijna medelijden mee krijgen. Bijna.
Gelukkig weet jij met je stralende aanwezigheid elk topic in het zonnetje te zetten B-)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Nogmaals: Jij oordeelt over haar volledige gedrag, op basis van wat? De media? Of ken je haar persoonlijk? Ik verklein het gedrag tot een enkel facet, want wat jij van haar ziet is toch ook maar een enkel facet?
Nee, vind ik niet. Ik zie hoe ze zich gedraagt. Ik ga niet letten op een enkel facet van dat gedrag. Evenmin is er een aspect daarvan wat ik storend vind. Het is niet zo dat ik haar gedraq storend vind omdat ze die wijn zo naar binnen klokt of als een dolle zombie uit haar ogen kijkt. Het gaat om het geheel van haar gedrag.

quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Je moet ook sarcasme gebruiken om je punt kracht bij te zetten! Veel leuker.
Wijd me in in de geheimen van de bijtende spot, o meester.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')