abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 2 mei 2013 @ 18:33:59 #176
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_125989434
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:17 schreef Anno2012 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_naar_de_klote.html

Ik zeg: TS maak er een nieuw topic over.

belachelijk en ongepast gedrag,wie denkt hij wel dat hij is,dat hij een pilletje mag nemen. Hoe moet dit overkomen op zijn toekomstige kinderen,of kinderen die het filmpje kijken.bah
Die gast heeft het lekker naar z'n zin, top!
Maar wat moeten z'n toekomstige kleinkinderen hier van vinden? :(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 2 mei 2013 @ 18:36:57 #177
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_125989518
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef Greys het volgende:
Anouk op facebook:

Één van mijn wensen is altijd geweest, om een keer in een Centraal Beheer/ "Even Apeldoorn Bellen" commercial te spelen. Tot mijn grote verbazing werd ik 4 weken geleden gebeld of ik daar aan mee wilde doen. Ik heb natuurlijk ja gezegd. Vooral omdat Paul Meijer, die een aantal van mijn favoriete "Even Apeldoorn Bellen" commercials heeft gemaakt, het ging regisseren. Wat een man. Hij is die echte rockster!
De opname dagen waren 1 groot feest. ik heb in tijden niet meer zo gelachen. Tijdens de shoot heb ik een paar filmpjes opgenomen, want het leek mij te grappig om die online te gooien, en te kijken wat er zou gebeuren. Dat heb ik geweten. Het spijt me dat ik jullie in de maling heb genomen maar het was te leuk om het niet te doen. Oh ja, niet boos zijn op Arie. Ik houd van mijn Judas :-)

filmpje:
http://www.youtube.com/user/CBAchmeaEurovisie/Eurovisie/?x=7
Wat een wijf. ^O^

En VD :') Ga macrameeën, of collages maken, ook leuk, én rustig en je komt geen andere mensen tegen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:37:31 #178
351780 Piye
King of Kush
pi_125989536
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef Greys het volgende:
Anouk op facebook:

Één van mijn wensen is altijd geweest, om een keer in een Centraal Beheer/ "Even Apeldoorn Bellen" commercial te spelen. Tot mijn grote verbazing werd ik 4 weken geleden gebeld of ik daar aan mee wilde doen. Ik heb natuurlijk ja gezegd. Vooral omdat Paul Meijer, die een aantal van mijn favoriete "Even Apeldoorn Bellen" commercials heeft gemaakt, het ging regisseren. Wat een man. Hij is die echte rockster!
De opname dagen waren 1 groot feest. ik heb in tijden niet meer zo gelachen. Tijdens de shoot heb ik een paar filmpjes opgenomen, want het leek mij te grappig om die online te gooien, en te kijken wat er zou gebeuren. Dat heb ik geweten. Het spijt me dat ik jullie in de maling heb genomen maar het was te leuk om het niet te doen. Oh ja, niet boos zijn op Arie. Ik houd van mijn Judas :-)

filmpje:
http://www.youtube.com/user/CBAchmeaEurovisie/Eurovisie/?x=7
:')

Doet ze een keer iets rockchickachtigs is het nep. :N
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_125989555
Haten op iemand die dronken is met koninginnedag, only @ FOK! :').
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:43:07 #180
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125989726
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dit is een exclusief feest sowieso, een badje met champagne :')
Exclusief is niet hetzelfde als openbaar. Zodra er andere mensen komen, weet je dat je gedrag naar buiten lekt.

quote:
Jouw norm is niet de standaard norm. Iedereen zit los te gaan en in dat bad te springen enz.
Als ze nou al haar kleren zou uitdoen of met mensen zou vechten zou ze er uit gezet worden ja.
Ben je wel eens bij een hardcore of tekno feest geweest, daar gaan mensen nog 10x harder los

Als ik bij dat feest was zou ik ook lekker loesoe gaan hoor. Ziet er fucking baas uit.

Ik zeg toch ook net hierboven dat ik niet de norm voor andermans gedrag ben? Maar ik mag dan nog wel een mening over dat gedrag hebben.

En tussen los gaan en jezelf als een achterlijke bezopen debiel voor schut zetten zit een wereld van verschil.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:44:01 #181
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125989753
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat een wijf. ^O^

En VD :') Ga macrameeën, of collages maken, ook leuk, én rustig en je komt geen andere mensen tegen.
O god, heb je haar ook weer. Zijn de PMS pillen op?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_125989831
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Exclusief is niet hetzelfde als openbaar. Zodra er andere mensen komen, weet je dat je gedrag naar buiten lekt.

[..]

Ik zeg toch ook net hierboven dat ik niet de norm voor andermans gedrag ben? Maar ik mag dan nog wel een mening over dat gedrag hebben.

En tussen los gaan en jezelf als een achterlijke bezopen debiel voor schut zetten zit een wereld van verschil.
Muts , het is niet echt maar in scene gezet voor even apeldoorn bellen . Dus je hebt je voor niets zo druk zitten maken.
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:49:24 #183
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125989917
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:46 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Muts , het is niet echt maar in scene gezet voor even apeldoorn bellen . Dus je hebt je voor niets zo druk zitten maken.
:D Als dat al zo is, dan geeft ze daarmee dus zelf al aan dat dit gedrag buiten alle proporties is om het maar zo achterlijk mogelijk te laten lijken. En het dus totaal niets met 'even plezier hebben' te maken heeft. En iedereen het maar verdedigen in dit topic _O-
pi_125989934
Wat is het probleem nu eigenlijk?

Ze was dronken met Koninginnedag, en ze heeft zich daardoor compleet voor schut gezet.

Care?
pi_125989966
edit
pi_125990013
En het is trouwens ook wel opvallend, hoeveel mensen een keer dronken zijn direct in verband brengen met haar kinderen.

Waarom zou ze direct een slechte moeder zijn als ze een keer dronken is? Zijn daar überhaupt rationele argumenten voor te geven?

Zover ik weet doet ze het niet opvallend slecht als moeder, en heeft ze genoeg geld om haar kinderen goed te onderhouden.
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:52:08 #187
351780 Piye
King of Kush
pi_125990028
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

:D Als dat al zo is, dan geeft ze daarmee dus zelf al aan dat dit gedrag buiten alle proporties is om het maar zo achterlijk mogelijk te laten lijken. En het dus totaal niets met 'even plezier hebben' te maken heeft. En iedereen het maar verdedigen in dit topic _O-
Het even Apeldoorn bellen deel, slaat op de avond erna. Het blijft vrij normaal feestgedrag. :)
pi_125990089
TS is ingehuurd door Even Apeldoorn om de video viral te maken
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:55:23 #189
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125990134
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:52 schreef Piye het volgende:

[..]

Het even Apeldoorn bellen deel, slaat op de avond erna. Het blijft vrij normaal feestgedrag. :)
Wacht even. Eerst loopt iedereen haar te verdedigen, en nu blijkt dat het allemaal in scene is gezet om het inderdaad - zoals ik zeg - zo achterlijk mogelijk uit te laten zien? Met andere woorden, het is inderdaad intentioneel superdebiel gedrag? Het is zo bedoeld? En iedereen hier maar roepen dat het allemaal normaal is :D
pi_125990281
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wacht even. Eerst loopt iedereen haar te verdedigen, en nu blijkt dat het allemaal in scene is gezet om het inderdaad - zoals ik zeg - zo achterlijk mogelijk uit te laten zien? Met andere woorden, het is inderdaad intentioneel superdebiel gedrag? Het is zo bedoeld? En iedereen hier maar roepen dat het allemaal normaal is :D
Als je nooit de deur uitgaat kan ik me voorstellen dat je dit als achterlijk ziet :).

Voor de rest is dit gewoon een leuk wild feestje.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_125990328
quote:

[..]

Dude ga nou maar weg , je hebt een flater geslagen
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:04:07 #192
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125990496
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:59 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Dude ga nou maar weg , je hebt een flater geslagen
Grapjas! Eerst loop je dit gedrag te verdedigen, en nu blijkt dat het kennelijk in scene is gezet om het inderdaad maar zo achterlijk mogelijk te laten zijn en het dus inderdaad geen normaal gedrag is (Anouk geeft het zelf toe), verdedig je het nog? :D
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:05:54 #193
351780 Piye
King of Kush
pi_125990572
quote:

[..]

Jij hebt m'n post duidelijk niet gelezen, want ik kan precies diezelfde post weer aanhalen als reactie hierop.
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:08:31 #194
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125990687
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:05 schreef Piye het volgende:

[..]

Jij hebt m'n post duidelijk niet gelezen, want ik kan precies diezelfde post weer aanhalen als reactie hierop.
Snap je het nou echt niet? Ze geeft zelf toe dat het in scene gezet is, om het maar zo debiel mogelijk uit te laten zien, en dat het dus zeker geen normaal gedrag is.

En jullie maar allemaal keihard lopen verdedigen van wel _O-
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2013 @ 19:33:15 #195
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_125991735
Promotiestunt dus :+

quote:
Dus zangeres Anouk had een iets te heftige Kroningsafterparty achter de rug en heel Nederland spreekt daar schande van. Zal Anouk aan haar lekkere reet roesten, want die zal vanavond wel weer het een en ander aan lekkere alcoholische versnaperingen naar binnen werken. En de moraalridders kunnen ook in hun mandje gaan liggen, want het was een hoax. De zogenaamd “gelekte” video’s waren namelijk onderdeel van de nieuwe Centraal Beheer Even Apeldoorn commercial en deze spiksplinternieuwe commercial kun je hier bekijken! Proost!
link

:')
  Forum Admin donderdag 2 mei 2013 @ 19:45:30 #196
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_125992240
:') puicke backfire vd, je zag dit al aankomen en had ons allemaal mooi te pakken hè
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_125992925
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat een wijf. ^O^

Haha, zie je wel en jij Arie maar zwartmaken. Roddelwijf :r
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_125993088
Ik heb wel eens vreemdere topics (en indien waar al helemaal) van je gezien, VD. Eigenlijk een een stuk idioter dan het gedrag van Anouk (indien het echt was gebeurd) in het filmpje.
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:11:44 #199
351780 Piye
King of Kush
pi_125993471
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:08 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Snap je het nou echt niet? Ze geeft zelf toe dat het in scene gezet is, om het maar zo debiel mogelijk uit te laten zien, en dat het dus zeker geen normaal gedrag is.

En jullie maar allemaal keihard lopen verdedigen van wel _O-
Ik snap 't wel, jij niet. Helaas voor jou.
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:15:15 #200
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_125993625
Nou, nou, wat erg zeg. :')
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')