Die gast heeft het lekker naar z'n zin, top!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:17 schreef Anno2012 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_naar_de_klote.html
Ik zeg: TS maak er een nieuw topic over.
belachelijk en ongepast gedrag,wie denkt hij wel dat hij is,dat hij een pilletje mag nemen. Hoe moet dit overkomen op zijn toekomstige kinderen,of kinderen die het filmpje kijken.bah
Wat een wijf.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef Greys het volgende:
Anouk op facebook:
Één van mijn wensen is altijd geweest, om een keer in een Centraal Beheer/ "Even Apeldoorn Bellen" commercial te spelen. Tot mijn grote verbazing werd ik 4 weken geleden gebeld of ik daar aan mee wilde doen. Ik heb natuurlijk ja gezegd. Vooral omdat Paul Meijer, die een aantal van mijn favoriete "Even Apeldoorn Bellen" commercials heeft gemaakt, het ging regisseren. Wat een man. Hij is die echte rockster!
De opname dagen waren 1 groot feest. ik heb in tijden niet meer zo gelachen. Tijdens de shoot heb ik een paar filmpjes opgenomen, want het leek mij te grappig om die online te gooien, en te kijken wat er zou gebeuren. Dat heb ik geweten. Het spijt me dat ik jullie in de maling heb genomen maar het was te leuk om het niet te doen. Oh ja, niet boos zijn op Arie. Ik houd van mijn Judas :-)
filmpje:
http://www.youtube.com/user/CBAchmeaEurovisie/Eurovisie/?x=7
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef Greys het volgende:
Anouk op facebook:
Één van mijn wensen is altijd geweest, om een keer in een Centraal Beheer/ "Even Apeldoorn Bellen" commercial te spelen. Tot mijn grote verbazing werd ik 4 weken geleden gebeld of ik daar aan mee wilde doen. Ik heb natuurlijk ja gezegd. Vooral omdat Paul Meijer, die een aantal van mijn favoriete "Even Apeldoorn Bellen" commercials heeft gemaakt, het ging regisseren. Wat een man. Hij is die echte rockster!
De opname dagen waren 1 groot feest. ik heb in tijden niet meer zo gelachen. Tijdens de shoot heb ik een paar filmpjes opgenomen, want het leek mij te grappig om die online te gooien, en te kijken wat er zou gebeuren. Dat heb ik geweten. Het spijt me dat ik jullie in de maling heb genomen maar het was te leuk om het niet te doen. Oh ja, niet boos zijn op Arie. Ik houd van mijn Judas :-)
filmpje:
http://www.youtube.com/user/CBAchmeaEurovisie/Eurovisie/?x=7
Exclusief is niet hetzelfde als openbaar. Zodra er andere mensen komen, weet je dat je gedrag naar buiten lekt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is een exclusief feest sowieso, een badje met champagne![]()
Ik zeg toch ook net hierboven dat ik niet de norm voor andermans gedrag ben? Maar ik mag dan nog wel een mening over dat gedrag hebben.quote:Jouw norm is niet de standaard norm. Iedereen zit los te gaan en in dat bad te springen enz.
Als ze nou al haar kleren zou uitdoen of met mensen zou vechten zou ze er uit gezet worden ja.
Ben je wel eens bij een hardcore of tekno feest geweest, daar gaan mensen nog 10x harder los
Als ik bij dat feest was zou ik ook lekker loesoe gaan hoor. Ziet er fucking baas uit.
O god, heb je haar ook weer. Zijn de PMS pillen op?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een wijf.![]()
En VDGa macrameeën, of collages maken, ook leuk, én rustig en je komt geen andere mensen tegen.
Muts , het is niet echt maar in scene gezet voor even apeldoorn bellen . Dus je hebt je voor niets zo druk zitten maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Exclusief is niet hetzelfde als openbaar. Zodra er andere mensen komen, weet je dat je gedrag naar buiten lekt.
[..]
Ik zeg toch ook net hierboven dat ik niet de norm voor andermans gedrag ben? Maar ik mag dan nog wel een mening over dat gedrag hebben.
En tussen los gaan en jezelf als een achterlijke bezopen debiel voor schut zetten zit een wereld van verschil.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Muts , het is niet echt maar in scene gezet voor even apeldoorn bellen . Dus je hebt je voor niets zo druk zitten maken.
Het even Apeldoorn bellen deel, slaat op de avond erna. Het blijft vrij normaal feestgedrag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]Als dat al zo is, dan geeft ze daarmee dus zelf al aan dat dit gedrag buiten alle proporties is om het maar zo achterlijk mogelijk te laten lijken. En het dus totaal niets met 'even plezier hebben' te maken heeft. En iedereen het maar verdedigen in dit topic
Wacht even. Eerst loopt iedereen haar te verdedigen, en nu blijkt dat het allemaal in scene is gezet om het inderdaad - zoals ik zeg - zo achterlijk mogelijk uit te laten zien? Met andere woorden, het is inderdaad intentioneel superdebiel gedrag? Het is zo bedoeld? En iedereen hier maar roepen dat het allemaal normaal isquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Het even Apeldoorn bellen deel, slaat op de avond erna. Het blijft vrij normaal feestgedrag.
Als je nooit de deur uitgaat kan ik me voorstellen dat je dit als achterlijk zietquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wacht even. Eerst loopt iedereen haar te verdedigen, en nu blijkt dat het allemaal in scene is gezet om het inderdaad - zoals ik zeg - zo achterlijk mogelijk uit te laten zien? Met andere woorden, het is inderdaad intentioneel superdebiel gedrag? Het is zo bedoeld? En iedereen hier maar roepen dat het allemaal normaal is
Dude ga nou maar weg , je hebt een flater geslagenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wacht even. Eerst loopt iedereen haar te verdedigen, en nu blijkt dat het allemaal in scene is gezet om het inderdaad - zoals ik zeg - zo achterlijk mogelijk uit te laten zien? Met andere woorden, het is inderdaad intentioneel superdebiel gedrag? Het is zo bedoeld? En iedereen hier maar roepen dat het allemaal normaal is
Grapjas! Eerst loop je dit gedrag te verdedigen, en nu blijkt dat het kennelijk in scene is gezet om het inderdaad maar zo achterlijk mogelijk te laten zijn en het dus inderdaad geen normaal gedrag is (Anouk geeft het zelf toe), verdedig je het nog?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:59 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dude ga nou maar weg , je hebt een flater geslagen
Jij hebt m'n post duidelijk niet gelezen, want ik kan precies diezelfde post weer aanhalen als reactie hierop.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet? Ze geeft zelf toe dat het in scene gezet is, om het maar zo debiel mogelijk uit te laten zien, en dat het dus zeker geen normaal gedrag is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij hebt m'n post duidelijk niet gelezen, want ik kan precies diezelfde post weer aanhalen als reactie hierop.
linkquote:Dus zangeres Anouk had een iets te heftige Kroningsafterparty achter de rug en heel Nederland spreekt daar schande van. Zal Anouk aan haar lekkere reet roesten, want die zal vanavond wel weer het een en ander aan lekkere alcoholische versnaperingen naar binnen werken. En de moraalridders kunnen ook in hun mandje gaan liggen, want het was een hoax. De zogenaamd “gelekte” video’s waren namelijk onderdeel van de nieuwe Centraal Beheer Even Apeldoorn commercial en deze spiksplinternieuwe commercial kun je hier bekijken! Proost!
Haha, zie je wel en jij Arie maar zwartmaken. Roddelwijfquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een wijf.![]()
En VDGa macrameeën, of collages maken, ook leuk, én rustig en je komt geen andere mensen tegen.
Ik snap 't wel, jij niet. Helaas voor jou.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet? Ze geeft zelf toe dat het in scene gezet is, om het maar zo debiel mogelijk uit te laten zien, en dat het dus zeker geen normaal gedrag is.
En jullie maar allemaal keihard lopen verdedigen van wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |