Je hebt een mening over iets waar je helemaal geen flauw benul van hebt. Je ziet iets abnormaals en bestempelt de persoon als slechte moeder, neukverbod en vastzetten die bitch.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, dit gaat alleen over Anouk. En als dit je levensstijl is...
[..]
Waar haal je dat vandaan? Ik zie hoe ze zich gedraagt en daar heb ik een mening over, simpel als dat.
[..]
Mijn koffie, wat doe jequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Je hebt een mening over iets waar je helemaal geen flauw benul van hebt. Je ziet iets abnormaals en bestempelt de persoon als slechte moeder, neukverbod en vastzetten die bitch.
Mag ik dan zeggen op basis van wat jij hier post dat je een kortzichtig, jaloers mannetje bent, dat snel een mening ventileert over dingen waar die helemaal geen verstand van heeft, en die een misplaatst beeld heeft van de waarheidsgetrouwheid van tv en internet?
dag vogeltjesdans!!
Dit is een exclusief feest sowieso, een badje met champagnequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, hiermee verklein je het gedrag tot een enkel facet. Het gaat om het volledige gedrag. Want ook op feesten gedraag ik me gewoon normaal. Net zoals iedereen, uitgezonderd zich misdragende figuren die daarom inderdaad ook werden opgepakt, die ik op bijvoorbeeld volksfeesten als koninginnedag en gewone party's heb gezien. Face it, dit is geen normaal gedrag. Niemand doet het. Maar omdat Anouk Anouk is vinden we het ineens wel normaal?
Ik vind eigenlijk dat ze zich nog veel te veel inhouden. Ik zou persoonlijk hotelkamers afbreken als ik zogenaamd een rock-image moet hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:22 schreef Seamonkey- het volgende:
Vaak zat mensen gezien die net zo los gingen of nog erger. Kan me er dan ook totaal niet over opwinden. Vind het zelfs wel mooi om te zien dat bners dit ook gewoon doen ( al had ik niet anders verwacht )
Volgens mij vrij toegankelijk aangezien vrienden niet dit soort filmpjes online zouden zetten..quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat die avond vrij toegankelijk of een besloten feest?
Arie Boomsma heeft het online gezet, en dat Anouk en Arie op hetzelfde (besloten) feest zijn lijkt me niet geheel onmogelijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:26 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Volgens mij vrij toegankelijk aangezien vrienden niet dit soort filmpjes online zouden zetten..
Ah ok, dat wist ik niet. Mooie lul die Arie dan, als dat een vriend van mij was had ik em geroyeerd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arie Boomsma heeft het online gezet, en dat Anouk en Arie op hetzelfde (besloten) feest zijn lijkt me niet geheel onmogelijk.
Dus op basis van het feit dat het online staat zou ik niet concluderen dat het vrij toegankelijk was.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:33 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet. Mooie lul die Arie dan, als dat een vriend van mij was had ik em geroyeerd. gekruisigd
Die gast gaan lekker los op zijn manier, ik vind die lui kanslozer die zo bang staan te filmen en 'naar de klote ehhh kijk HEM HEY KIJK HEM" lopen te schreeuwenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:17 schreef Anno2012 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_naar_de_klote.html
Ik zeg: TS maak er een nieuw topic over.
belachelijk en ongepast gedrag,wie denkt hij wel dat hij is,dat hij een pilletje mag nemen. Hoe moet dit overkomen op zijn toekomstige kinderen,of kinderen die het filmpje kijken.bah
Een beetje losgaan bestaat niet. Je gaat los of je gaat het niet. Ingehouden losgaan werkt nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef rosepetals het volgende:
Ach moet kunnen. Af en toe een beetje losgaan
Gelukkig zijn ze ook kansloos genoeg om zich niet te realiseren dat het veel handiger is om je telefoon een kwartslag te draaien als je wilt filmen....quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die gast gaan lekker los op zijn manier, ik vind die lui kanslozer die zo bang staan te filmen en 'naar de klote ehhh kijk HEM HEY KIJK HEM" lopen te schreeuwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |