abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:46:00 #151
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125976619
Ik ga nu even koffie drinken en wat eten, okee? Niet weggaan, ik ben zo terug!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_125976624
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:41 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee hoor, dit gaat alleen over Anouk. En als dit je levensstijl is... :X

[..]

Waar haal je dat vandaan? Ik zie hoe ze zich gedraagt en daar heb ik een mening over, simpel als dat.

[..]
Je hebt een mening over iets waar je helemaal geen flauw benul van hebt. Je ziet iets abnormaals en bestempelt de persoon als slechte moeder, neukverbod en vastzetten die bitch.

Mag ik dan zeggen op basis van wat jij hier post dat je een kortzichtig, jaloers mannetje bent, dat snel een mening ventileert over dingen waar die helemaal geen verstand van heeft, en die een misplaatst beeld heeft van de waarheidsgetrouwheid van tv en internet?

dag vogeltjesdans!! :W

Wel normale Douwe Egberts drinken en volkerenbrood eten van een normaal bord he!
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:51:54 #153
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_125976828
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Je hebt een mening over iets waar je helemaal geen flauw benul van hebt. Je ziet iets abnormaals en bestempelt de persoon als slechte moeder, neukverbod en vastzetten die bitch.

Mag ik dan zeggen op basis van wat jij hier post dat je een kortzichtig, jaloers mannetje bent, dat snel een mening ventileert over dingen waar die helemaal geen verstand van heeft, en die een misplaatst beeld heeft van de waarheidsgetrouwheid van tv en internet?

dag vogeltjesdans!! :W
Mijn koffie, wat doe je }:|

Ik heb geen mening over haar als persoon. Wel over haar gedrag. Waarvan ik vind dat het behoorlijk ongepast is. Daar heb ik redenen bij genoemd als verantwoordelijkheid als moeder, vertegenwoordiging op het ESF, maar vooral op dat je je zo te kijk zet in de openbaarheid. Dat gedrag vertoon je gewoon niet.

Waarbij het me extra stoort dat dit gedrag min of meer goedgevonden wordt alleen omdat ze een lekker wijf is. Had het om Patty Brard gegaan, dan waren de reacties heel anders geweest. Dan was de algemene teneur ineens wel 'wat een achterlijke trut' geweest. Maar hee, het gaat om Anouk, het gaat om een lekker wijf, en dan mag het ineens wel!

En nu ga ik eindelijk koffie drinken. Yeah volkorenbrood.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_125977111
Mijn theorie: doordat iedereen z'n telefoon filmpjes op internet zet krijgen average Joe's als TS eindelijk een glimp te zien van wat er echt gebeurt op goeie feestjes. En dankzij forums als deze kunnen we zijn interessante reactie bestuderen, een mengeling van verwondering, jaloezie en onbegrip.

TS doe jezelf een lol en drink nooit meer alcohol. Je zult alleen maar proeven van al het lekkers wat voor jou voor altijd onbereikbaar zal zijn c_/
pi_125977125
Ben je nou nog steeds aan het janken ja? :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:21:03 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125977861
Waar was het eigenlijk?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_125979191
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:21 schreef Leandra het volgende:
Waar was het eigenlijk?
Harbour Club Amsterdam
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2013 @ 14:47:25 #158
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_125980631
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:

Nee, hiermee verklein je het gedrag tot een enkel facet. Het gaat om het volledige gedrag. Want ook op feesten gedraag ik me gewoon normaal. Net zoals iedereen, uitgezonderd zich misdragende figuren die daarom inderdaad ook werden opgepakt, die ik op bijvoorbeeld volksfeesten als koninginnedag en gewone party's heb gezien. Face it, dit is geen normaal gedrag. Niemand doet het. Maar omdat Anouk Anouk is vinden we het ineens wel normaal?

Dit is een exclusief feest sowieso, een badje met champagne :')
Jouw norm is niet de standaard norm. Iedereen zit los te gaan en in dat bad te springen enz.
Als ze nou al haar kleren zou uitdoen of met mensen zou vechten zou ze er uit gezet worden ja.
Ben je wel eens bij een hardcore of tekno feest geweest, daar gaan mensen nog 10x harder los

Als ik bij dat feest was zou ik ook lekker loesoe gaan hoor. Ziet er fucking baas uit.
:')
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:55:17 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125980915
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:01 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Harbour Club Amsterdam
Was dat die avond vrij toegankelijk of een besloten feest?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125981942
Anouk. O+
pi_125981965
Vaak zat mensen gezien die net zo los gingen of nog erger. Kan me er dan ook totaal niet over opwinden. Vind het zelfs wel mooi om te zien dat bners dit ook gewoon doen ( al had ik niet anders verwacht )
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:23:41 #162
351780 Piye
King of Kush
pi_125982031
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:22 schreef Seamonkey- het volgende:
Vaak zat mensen gezien die net zo los gingen of nog erger. Kan me er dan ook totaal niet over opwinden. Vind het zelfs wel mooi om te zien dat bners dit ook gewoon doen ( al had ik niet anders verwacht )
Ik vind eigenlijk dat ze zich nog veel te veel inhouden. Ik zou persoonlijk hotelkamers afbreken als ik zogenaamd een rock-image moet hebben.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_125982164
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Was dat die avond vrij toegankelijk of een besloten feest?
Volgens mij vrij toegankelijk aangezien vrienden niet dit soort filmpjes online zouden zetten..
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:31:38 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125982341
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:26 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Volgens mij vrij toegankelijk aangezien vrienden niet dit soort filmpjes online zouden zetten..
Arie Boomsma heeft het online gezet, en dat Anouk en Arie op hetzelfde (besloten) feest zijn lijkt me niet geheel onmogelijk.

Dus op basis van het feit dat het online staat zou ik niet concluderen dat het vrij toegankelijk was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125982410
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Arie Boomsma heeft het online gezet, en dat Anouk en Arie op hetzelfde (besloten) feest zijn lijkt me niet geheel onmogelijk.

Dus op basis van het feit dat het online staat zou ik niet concluderen dat het vrij toegankelijk was.
Ah ok, dat wist ik niet. Mooie lul die Arie dan, als dat een vriend van mij was had ik em geroyeerd.
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:17:02 #166
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_125984051
http://www.dumpert.nl/med(...)l_naar_de_klote.html

Ik zeg: TS maak er een nieuw topic over.

belachelijk en ongepast gedrag,wie denkt hij wel dat hij is,dat hij een pilletje mag nemen. Hoe moet dit overkomen op zijn toekomstige kinderen,of kinderen die het filmpje kijken.bah
Paardelul !!!
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:19:06 #167
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_125984118
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:33 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Ah ok, dat wist ik niet. Mooie lul die Arie dan, als dat een vriend van mij was had ik em geroyeerd. gekruisigd
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2013 @ 16:37:56 #168
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_125984862
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:17 schreef Anno2012 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_naar_de_klote.html

Ik zeg: TS maak er een nieuw topic over.

belachelijk en ongepast gedrag,wie denkt hij wel dat hij is,dat hij een pilletje mag nemen. Hoe moet dit overkomen op zijn toekomstige kinderen,of kinderen die het filmpje kijken.bah
Die gast gaan lekker los op zijn manier, ik vind die lui kanslozer die zo bang staan te filmen en 'naar de klote ehhh kijk HEM HEY KIJK HEM" lopen te schreeuwen :P
:')
pi_125985397
Waar mensen zich al niet druk om (kunnen) maken. Het is een "volwassen" persoon, als zij zichzelf op die manier voor schut wil zetten dan moet ze dat maar gewoon doen. Prima, zolang ik er geen last van heb mag iedereen lekker doen wat ze willen. Trouwens, dit soort dingen gebeuren dagelijks op feestjes van BN-ers en zo te zien is dit een vrij braaf feestje. Normaal zie je die lui met z'n allen coke snuiven, een hoertje nemen en weet ik veel wat nog meer wat ze doen.
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:56:06 #170
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_125985639
Ach moet kunnen. Af en toe een beetje losgaan O+
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_125985677
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef rosepetals het volgende:
Ach moet kunnen. Af en toe een beetje losgaan O+
Een beetje losgaan bestaat niet. Je gaat los of je gaat het niet. Ingehouden losgaan werkt niet :D
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:59:32 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125985807
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Die gast gaan lekker los op zijn manier, ik vind die lui kanslozer die zo bang staan te filmen en 'naar de klote ehhh kijk HEM HEY KIJK HEM" lopen te schreeuwen :P
Gelukkig zijn ze ook kansloos genoeg om zich niet te realiseren dat het veel handiger is om je telefoon een kwartslag te draaien als je wilt filmen....
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:45:43 #173
402298 Yashica
minister dee
pi_125987895
Anouk. O+
clikc, clakc.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2013 @ 18:30:06 #174
163650 Greys
pi_125989332
Anouk op facebook:

Één van mijn wensen is altijd geweest, om een keer in een Centraal Beheer/ "Even Apeldoorn Bellen" commercial te spelen. Tot mijn grote verbazing werd ik 4 weken geleden gebeld of ik daar aan mee wilde doen. Ik heb natuurlijk ja gezegd. Vooral omdat Paul Meijer, die een aantal van mijn favoriete "Even Apeldoorn Bellen" commercials heeft gemaakt, het ging regisseren. Wat een man. Hij is die echte rockster!
De opname dagen waren 1 groot feest. ik heb in tijden niet meer zo gelachen. Tijdens de shoot heb ik een paar filmpjes opgenomen, want het leek mij te grappig om die online te gooien, en te kijken wat er zou gebeuren. Dat heb ik geweten. Het spijt me dat ik jullie in de maling heb genomen maar het was te leuk om het niet te doen. Oh ja, niet boos zijn op Arie. Ik houd van mijn Judas :-)

filmpje:
http://www.youtube.com/user/CBAchmeaEurovisie/Eurovisie/?x=7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125989373
Ja inderdaad vind dit wel een hele gave grap , is niet echt gewoon in scene gezet voor Apeldoorn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')