Nee grolsch zei ik.quote:
Neh ik hou meer van gezellig doen op fok dus mijn type ben je denk ik nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lekker. Net een grolsch kanon gehad. Zouden we eens samen moeten doen.
Je wil toch niet zeggen dat je een zolderkamerautist bent? Dat had ik nou nooit achter je gezocht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Neh ik hou meer van gezellig doen op fok dus mijn type ben je denk ik niet
ik zit momenteel op zolder maar ik doe me op fok niet anders voor dus ik ben geen autist denk ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je een zolderkamerautist bent? Dat had ik nou nooit achter je gezocht.
En laat ik fok nou gebruiken als een uitlaatklep na een drukke dagquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef Toolshed het volgende:
[..]
ik zit momenteel op zolder maar ik doe me op fok niet anders voor dus ik ben geen autist denk ik
leuk man andere mensen opzadelen met je problemen. sociaal van je!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En laat ik fok nou gebruiken als een uitlaatklep na een drukke dag
Ze werkt mee aan een reclame, zegt niks over of ze het met de komisch bedoelde boodschap eens is. Als die er al is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je toch wel een paar logisch redenerende hersencellen hebt.
Hoho, zo is het niet. Ik heb geen problemen. En als dat zo is uit ik ze niet in KLB. Maar ik vind het wel leuk om hier even verbaal tekeer te gaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:12 schreef Toolshed het volgende:
[..]
leuk man andere mensen opzadelen met je problemen. sociaal van je!
En dus? Dus is het niet realistisch. Dus is het zwaar overdreven en niet normaal gedrag. Wat ik al 5 pagina's zeg.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze werkt mee aan een reclame, zegt niks over of ze het met de komisch bedoelde boodschap eens is. Als die er al is.
Dat sowieso... maar vond het gewoon grappig dat ze draaien op een feest met het bijzijn van Anouk die teveel heeft gezopenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:40 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Yellow Claw is wel goeie feestmuziek toch? Past wel bij deze setting in ieder geval
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Video dronken Anouk in scène gezet voor commercial
Dikke huilbak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |