Ik heb er een vriendje bijquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Haha, zie je wel en jij Arie maar zwartmaken. Roddelwijf
Ah ik mag geen mening hebben over haar gedrag? Fijne vent ben jijquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:45 schreef Pharkus het volgende:
puicke backfire vd, je zag dit al aankomen en had ons allemaal mooi te pakken hè
Ik zal niet ontkennen dat fok geen uitlaatklep voor me is. Maar dit heeft daar niets mee te maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:04 schreef iBenny het volgende:
Ik heb wel eens vreemdere topics (en indien waar al helemaal) van je gezien, VD. Eigenlijk een een stuk idioter dan het gedrag van Anouk (indien het echt was gebeurd) in het filmpje.
Ben toch echt bang van niet. Zie bovenstaande uitleg, waar je nog steeds niet inhoudelijk op reageert.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap 't wel, jij niet. Helaas voor jou.
Jij hebt er kijk opquote:
Jawel. Want je probeert ons erop te wijzen dat Anouk achterlijk gedrag vertoond, terwijl meneer VD er zelf een potje van maakt en de boel verkloot.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat fok geen uitlaatklep voor me is. Maar dit heeft daar niets mee te maken.
Dus je vergelijkt mijn postgedrag met haar volslagen achterlijke debiele gedrag?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. Want je probeert ons erop te wijzen dat Anouk achterlijk gedrag vertoond, terwijl meneer VD er zelf een potje van maakt en de boel verkloot.
Mijn doel was vooral jouw aanvallen op je bekrompen gedrag, en bovendien vind ik het nog steeds een mooi feestje op het filmpje! Of het nou normaal gedrag is of niet, wie ben ik om het af te keuren?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Grapjas! Eerst loop je dit gedrag te verdedigen, en nu blijkt dat het kennelijk in scene is gezet om het inderdaad maar zo achterlijk mogelijk te laten zijn en het dus inderdaad geen normaal gedrag is (Anouk geeft het zelf toe), verdedig je het nog?
Ja, want naar mijn mening ben jij achterlijker dan haar gedragquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus je vergelijkt mijn postgedrag met haar volslagen achterlijke debiele gedrag?
O dus omdat ik niet dezelfde mening heb als jij en volslagen debiel gedrag afkeur ben ik bekrompen? Lekkere mening heb jij zegquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:50 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Mijn doel was vooral jouw aanvallen op je bekrompen gedrag, en bovendien vind ik het nog steeds een mooi feestje op het filmpje! Of het nou normaal gedrag is of niet, wie ben ik om het af te keuren?
Haha ik ben benieuwd of je in het echt ook zo triest bent
Die mening mag je hebben. Ik hoop dat jij en je mening heel gelukkig worden samenquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, want naar mijn mening ben jij achterlijker dan haar gedrag
Dankje. Bij dezen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die mening mag je hebben. Ik hoop dat jij en je mening heel gelukkig worden samen
Nee niet om die redenen. Maar je komt wel bekrompen en superieur over.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O dus omdat ik niet dezelfde mening heb als jij en volslagen debiel gedrag afkeur ben ik bekrompen? Lekkere mening heb jij zegOver bekrompen gesproken
[..]
Waar zeg ik dat je geen mening mag hebben? Ik geef niet eens een mening over je mening. Eigenlijk geef ik vrij weinig om Anouk, Arie, Apeldoorn of jouw mening.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah ik mag geen mening hebben over haar gedrag? Fijne vent ben jijAls iemand hier de backfire voor hun bakkes krijgt zijn jullie 'het moet kunnen' schreeuwers wel, Anouk geeft immers zelf aan dat het niet normaal is
Oja? Waar zei ze dat dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah ik mag geen mening hebben over haar gedrag? Fijne vent ben jijAls iemand hier de backfire voor hun bakkes krijgt zijn jullie 'het moet kunnen' schreeuwers wel, Anouk geeft immers zelf aan dat het niet normaal is
Die mening mag je hebben. Je mag best van mening verschillen met mij. Maar om mijn mening te veroordelen omdat hij niet hetzelfde is als die van jou gaat toch nergens over?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:59 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Nee niet om die redenen. Maar je komt wel bekrompen en superieur over.
Ik ga ervan uit dat je toch wel een paar logisch redenerende hersencellen hebt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja? Waar zei ze dat dan?
Nou beste rakker, dat heb ik zo helemaal niet gezegd. Je haalt nu een kleine bijzaak naar boven die niet de context van het topic weergeeft. En daarbij is dit wel iets anders dan alleen maar dronken zijn op een feestje, hier gaat iemand volslagen debiel los. Dat is heel iets anders.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:32 schreef habitue het volgende:
Vogeltjesdans___!!!!
OMG een volwassen vrouw is dronken op een besloten feestje!!!! Sluit haar op en pak haar kinderen af. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!
Ja man je bent echt superieur en het feit dat je daarop kickt zegt genoeg over jouquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die mening mag je hebben. Je mag best van mening verschillen met mij. Maar om mijn mening te veroordelen omdat hij niet hetzelfde is als die van jou gaat toch nergens over?
Wel tof dat je me superieur vindt
[..]
Ik vind het alleen maar prettig dat je zegt dat je mij superieur vindt. Jij vindt het toch ook prettig als iemand zegt dat hij jou aardig vindt? Dat is een grondbehoefte. Dat heeft iedereen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ja man je bent echt superieur en het feit dat je daarop kickt zegt genoeg over jou
Haha zet jezelf niet zo voor lul man!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar prettig dat je zegt dat je mij superieur vindt. Jij vindt het toch ook prettig als iemand zegt dat hij jou aardig vindt? Dat is een grondbehoefte. Dat heeft iedereen.
Volgens mij reageer ik alleen maar inhoudelijk. Dat zie ik bij jou niet terug, dus wie zet zich nou eigenlijk voor lul?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Haha zet jezelf niet zo voor lul man!
Eehm..quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou beste rakker, dat heb ik zo helemaal niet gezegd. Je haalt nu een kleine bijzaak naar boven die niet de context van het topic weergeeft. En daarbij is dit wel iets anders dan alleen maar dronken zijn op een feestje, hier gaat iemand volslagen debiel los. Dat is heel iets anders.
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als ik van bureau jeugdzorg was zou ik nu een actie voorbereiden.
Volgens mij zit ik tegen een robot te praten...quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij reageer ik alleen maar inhoudelijk. Dat zie ik bij jou niet terug, dus wie zet zich nou eigenlijk voor lul?
Anders pik je even die twee zaken uit een heel topic.quote:
Je hebt toch ook een zwaar leven he.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:00 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik tegen een robot te praten...
nee eigenlijk wel heel chill hierquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een zwaar leven he.
Lekker. Net een grolsch kanon gehad. Zouden we eens samen moeten doen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:02 schreef Toolshed het volgende:
[..]
nee eigenlijk wel heel chill hiermet jou wel alles goed?
Nee grolsch zei ik.quote:
Neh ik hou meer van gezellig doen op fok dus mijn type ben je denk ik nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lekker. Net een grolsch kanon gehad. Zouden we eens samen moeten doen.
Je wil toch niet zeggen dat je een zolderkamerautist bent? Dat had ik nou nooit achter je gezocht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Neh ik hou meer van gezellig doen op fok dus mijn type ben je denk ik niet
ik zit momenteel op zolder maar ik doe me op fok niet anders voor dus ik ben geen autist denk ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je een zolderkamerautist bent? Dat had ik nou nooit achter je gezocht.
En laat ik fok nou gebruiken als een uitlaatklep na een drukke dagquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef Toolshed het volgende:
[..]
ik zit momenteel op zolder maar ik doe me op fok niet anders voor dus ik ben geen autist denk ik
leuk man andere mensen opzadelen met je problemen. sociaal van je!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En laat ik fok nou gebruiken als een uitlaatklep na een drukke dag
Ze werkt mee aan een reclame, zegt niks over of ze het met de komisch bedoelde boodschap eens is. Als die er al is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je toch wel een paar logisch redenerende hersencellen hebt.
Hoho, zo is het niet. Ik heb geen problemen. En als dat zo is uit ik ze niet in KLB. Maar ik vind het wel leuk om hier even verbaal tekeer te gaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:12 schreef Toolshed het volgende:
[..]
leuk man andere mensen opzadelen met je problemen. sociaal van je!
En dus? Dus is het niet realistisch. Dus is het zwaar overdreven en niet normaal gedrag. Wat ik al 5 pagina's zeg.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze werkt mee aan een reclame, zegt niks over of ze het met de komisch bedoelde boodschap eens is. Als die er al is.
Dat sowieso... maar vond het gewoon grappig dat ze draaien op een feest met het bijzijn van Anouk die teveel heeft gezopenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:40 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Yellow Claw is wel goeie feestmuziek toch? Past wel bij deze setting in ieder geval
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Video dronken Anouk in scène gezet voor commercial
Dikke huilbak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |