De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StonervoerSPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Hoerenkut, ik dacht "Nou, nog 2, dus een van Olment en daarna pak ik de lapo."Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
In je facequote:Op woensdag 1 mei 2013 13:02 schreef Ugjerke het volgende:
Hoerenkut, ik dacht "Nou, nog 2, dus een van Olment en daarna pak ik de lapo."
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
De volgende, de volgende die tijdens kantooruren geopend wordt, die is voor mij!quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
We shall see brother,, we shall seequote:Op woensdag 1 mei 2013 13:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De volgende, de volgende die tijdens kantooruren geopend wordt, die is voor mij!
Waarom?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Arme toedelpoepie toch.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:
Dan kan ik met een gerust hart in de cup-a-soup fappen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan kan ik met een gerust hart in de cup-a-soup fappen.
Geslapen voornamelijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat hebben jullie gister gedaan poepelewoepjes?
Want daarvoor
Maandag 09:00 - maandag 17:30 Normaal werken
Maandag 21:00 - Dinsdag 6:00 Achter de bar werken
Dus ik kwam ook pas om +- half vier m'n bed uit. Hele kroning gemist.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geslapen voornamelijk.
Want daarvoor
Dus ik kwam ook pas om +- half vier m'n bed uit. Hele kroning gemist.
Zit je al aan je gaapquorum?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Zondequote:Op woensdag 1 mei 2013 13:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geslapen voornamelijk.
Want daarvoor
Dus ik kwam ook pas om +- half vier m'n bed uit. Hele kroning gemist.Wel flink afzien achter de bar met die drukte zeker.
![]()
Jij zeker met een kleedje en een hoop zooi de halve dag in de stad gezeten??quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ZondeWel flink afzien achter de bar met die drukte zeker.
Hell no. Feestjuhquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Jij zeker met een kleedje en een hoop zooi de halve dag in de stad gezeten??![]()
![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Ook niet de stad in geweest om andermans zooi te kopen?quote:
Nee, we zijn de stad niet ingeweest ook. Te drukke pokkezooiquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Ook niet de stad in geweest om andermans zooi te kopen?![]()
Zo voel ik me al 3 maanden hierquote:
Same here.. Overal schreeuwende mensen die niet doorlopen langs zooi die je toch niet nodig hebtquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, we zijn de stad niet ingeweest ook. Te drukke pokkezooi
Ja iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Same here.. Overal schreeuwende mensen die niet doorlopen langs zooi die je toch niet nodig hebtVorig jaar was het echt niet leuk
![]()
Ja, en we zitten met een stokoude tapinstallatie die voor de verbouwing niet meer vervangen gaat worden. Uiteindelijk werd de koeling van dat ding veel te warm waardoor met twee vingers tappen vrijwel onmogelijk was. Gelukkig werd toen de tap van een andere zaal aangesloten en kon daar iemand nonstop traytjes bier vullen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ZondeWel flink afzien achter de bar met die drukte zeker.
Ik zie geen ama?quote:Huh, tappen met 2 vingers?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, en we zitten met een stokoude tapinstallatie die voor de verbouwing niet meer vervangen gaat worden. Uiteindelijk werd de koeling van dat ding veel te warm waardoor met twee vingers tappen vrijwel onmogelijk was. Gelukkig werd toen de tap van een andere zaal aangesloten en kon daar iemand nonstop traytjes bier vullen.Heb 1x achter de bar gestaan maar ik snap echt niet wat je daarmee bedoelt
![]()
![]()
Met twee vingers schuim.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie geen ama?
[..]
Huh, tappen met 2 vingers?Heb 1x achter de bar gestaan maar ik snap echt niet wat je daarmee bedoelt
De schuimlaag hoort plus minus twee vingers dik te zijn, maar dat lukte dus lang niet altijd. Met als gevolg zeurende dronken mensen.
Gebruik dan een lokquote.quote:
Te weinig te doen, oké.quote:quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Oh, lekker.quote:
Ja maar geen zinquote:Wil pas over anderhalfuur uit mn bed komen om me aan te moeten kleden voor 3 uurtjes werk
.
![]()
Geenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar geen zinWil pas over anderhalfuur uit mn bed komen om me aan te moeten kleden voor 3 uurtjes werk
.
Ik heb al buiten gezeten met een kopje thee enzo, johquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar geen zinWil pas over anderhalfuur uit mn bed komen om me aan te moeten kleden voor 3 uurtjes werk
.
Lekker chill zonnig dagje
Fuck the EBU.![]()
hihi kutquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmaken
Fuck the EBU.![]()
Whahaquote:
WATquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmaken![]()
Zo lekker mensenschuw en autistisch in m'n eentje een j reauken aan de ijssel
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
maak hem broeder.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmaken![]()
awwwhhquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Doe ik wel vaker, vind ik heerlijk. Even weg van al die stinkende, drukke, vervelende mensen. Zen. Een met het water en de windquote:
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Hopelijk wel ergens in de bosjes héquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:37 schreef Straatcommando. het volgende:
En ondertussen wel FOK!kenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker, vind ik heerlijk. Even weg van al die stinkende, drukke, vervelende mensen. Zen. Een met het water en de wind
Fuck the EBU.![]()
Wij zijn tog ook geen drukke en vervelende mensenquote:
VAS HOEFT ZICH VOOR HAAR WERK TOCH NIET AAN TE KLEDEN WHAHAquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
nouuuuuuuquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Wij zijn tog ook geen drukke en vervelende mensenFuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
VAS HOEFT ZICH VOOR HAAR WERK TOCH NIET AAN TE KLEDEN WHAHASjongejongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Precies dit. Jullie zijn lievquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Wij zijn tog ook geen drukke en vervelende mensen
Ik spreek jullie zo
[..]
VAS HOEFT ZICH VOOR HAAR WERK TOCH NIET AAN TE KLEDEN WHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
[..]
VAS HOEFT ZICH VOOR HAAR WERK TOCH NIET AAN TE KLEDEN WHAHAIk dacht een luie neger grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik maak geen negergrappen, die werken nooit.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik maak geen negergrappen, die werken nooit.!
![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik maak geen negergrappen, die werken nooit.![]()
Dit dusquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:45 schreef velmank het volgende:
ik zou me schamen als ik al mijn troep op een kleedje uit zou stallen...En er dan ook nog 25 euro voor durven vragen
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:45 schreef velmank het volgende:
ik zou me schamen als ik al mijn troep op een kleedje uit zou stallen...Fuck the EBU.![]()
Koninginnedag gemist gister?quote:
Ja, bleek dat de vrijmarkt afgelopen zaterdag al was geweestquote:zit dus nog met dozen zooi om te verkopen
en da's gewoon ideaal hoor, spullen die je niet meer gebruikt maar die zonde zijn om weg te gooien, jij bent er vanaf, meer ruimte thuis, en je verdient er zo honderden euro's mee, ook als je niks verkoopt wat meer kost dan 2 euro
Maar ik heb velmank hier verder nooit gezien en het ging helemaal niet over koninginnedag en kleedjes, dus beetje raar om op die manier een beetje een topic binnen te komen vallen, vandaar dat ik dacht verkeerde topic
Fuck the EBU.![]()
Oh ik dacht dat die user hier gister rondhing op koninginnedag en dat we dat gemist hadden ofzoquote:![]()
![]()
OOOOOWWWW... Kwee nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, bleek dat de vrijmarkt afgelopen zaterdag al was geweestzit dus nog met dozen zooi om te verkopen
en da's gewoon ideaal hoor, spullen die je niet meer gebruikt maar die zonde zijn om weg te gooien, jij bent er vanaf, meer ruimte thuis, en je verdient er zo honderden euro's mee, ook als je niks verkoopt wat meer kost dan 2 euro
Maar ik heb velmank hier verder nooit gezien en het ging helemaal niet over koninginnedag en kleedjes, dus beetje raar om op die manier een beetje een topic binnen te komen vallen, vandaar dat ik dacht verkeerde topic
Ik begroet gewoon iedereen die hier iets komt melden
Maar jij was dus wel van plan om je zooi te verkopen? Ist zo interessant spul dan?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nee, maar gewoon dingen die je niet meer gebruikt die zonde zijn om weg te gooien en waar je nog best een paar euro's voor zou kunnen vangen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:57 schreef Olment het volgende:
[..]
OOOOOWWWW... Kwee niet
Ik begroet gewoon iedereen die hier iets komt melden
Maar jij was dus wel van plan om je zooi te verkopen? Ist zo interessant spul dan?Fuck the EBU.![]()
Goei weer hier''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Hier ook wel,, alleen wind is wat minder tofquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Als kind was ik zo blij met 117 euro winst hequote:Op woensdag 1 mei 2013 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon dingen die je niet meer gebruikt die zonde zijn om weg te gooien en waar je nog best een paar euro's voor zou kunnen vangen.En dan aan het eind vd dag lekker een ijsje kopen ofzo
![]()
![]()
Klopt.. Als kind vaker met mijn ouders op de oranje markt gezeten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als kind was ik zo blij met 117 euro winst heEn dan aan het eind vd dag lekker een ijsje kopen ofzo
![]()
Paar jaar geleden met wat kameraden nog gedaan,, denk dat we uiteindelijk meer zooi meenamen dan waar we mee aankwamen![]()
Iemand kreeg het geniale idee om zooi ergens cheap cheap te kopen en dan duurder te verkopen
zou dat nu anders zijn?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als kind was ik zo blij met 117 euro winst heEn dan aan het eind vd dag lekker een ijsje kopen ofzo
![]()
![]()
Neequote:
Dat is wel een beetje viesquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:18 schreef Olment het volgende:
Iemand kreeg het geniale idee om zooi ergens cheap cheap te kopen en dan duurder te verkopen![]()
![]()
Als het zou werken wel ja... Maar waarom denk je dat die mensen hun zooi in de eerste instantie aanbiedenquote:
Volgens mij heeft die dag ons toen meer geld gekost dan opgeleverd(wiet en bier ofc included)
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Als het zou werken wel ja... Maar waarom denk je dat die mensen hun zooi in de eerste instantie aanbieden
Volgens mij heeft die dag ons toen meer geld gekost dan opgeleverd(wiet en bier ofc included)
Denk dat ik volgend jaar toch wel weer effe ga kijken bij de vrijmarkt, zitten toch altijd wel hele leuke spullen tussen die hopen troep.
![]()
Goed idee.. totdat je aankomt en ziet dat het zwart ziet van de mensen...quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk dat ik volgend jaar toch wel weer effe ga kijken bij de vrijmarkt, zitten toch altijd wel hele leuke spullen tussen die hopen troep.
Ach, dan heb je leidseplein/rembrandtplein enzo nog niet gezien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Goed idee.. totdat je aankomt en ziet dat het zwart ziet van de mensen...Vondelpark is nog relatief makkelijk begaanbaar te voet, en tevens de leukste vrijmarkt
![]()
![]()
Nog nooit geweest:P Ik weet uit eigen ervaringen dat ik uit centrum Weert moet blijven met deze dag.. Geen beginnen aanquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, dan heb je leidseplein/rembrandtplein enzo nog niet gezien.Vondelpark is nog relatief makkelijk begaanbaar te voet, en tevens de leukste vrijmarkt
Overal van die buggies, schreeuwende kids.. Nty,, k kan me vrije dag beter besteden dan ergeren in de stad
Ohh dat is wel hatelijk, mensen met kinderwagens of karretjes om hun zooi mee te nemen ofzoquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Nog nooit geweest:P Ik weet uit eigen ervaringen dat ik uit centrum Weert moet blijven met deze dag.. Geen beginnen aanOveral van die buggies, schreeuwende kids.. Nty,, k kan me vrije dag beter besteden dan ergeren in de stad
Struikel je gvd bijna over.
![]()
Precies.. en meeste haat ik die mensen die die karretjes helemaal vol gooien idd, en dan zo'n jengelend kind ernaast die ligt te bitchen dattie wil zitten in het karretjequote:Op woensdag 1 mei 2013 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohh dat is wel hatelijk, mensen met kinderwagens of karretjes om hun zooi mee te nemen ofzoStruikel je gvd bijna over.
^quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Kinderen in de supermarktBlijf met je tengels van de producten af en niet rennen gvd.
kinderen die rennen/met fietsjes/karretjes/skeelers in de supermarktquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Kinderen in de supermarktBlijf met je tengels van de producten af en niet rennen gvd.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
oh laat maar
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Euros? Als kind?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
Ons Vasje komt net kijken vriend.. ze is nog groen achter de orenquote:
In mijn hoofd gebeuren dan altijd dit soort vette dingen:quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
kinderen die rennen/met fietsjes/karretjes/skeelers in de supermarkt
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben geboren in 1994 hoor dus in 2001 was ik 'pas' 7 en dus nog een kind. Booyah.
Vas is pas 19.
Wtf.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik lees het, ik ben helemaal geschokt. Ik had haar toch ook minstens 25 geschat.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Ons Vasje komt net kijken vriend.. ze is nog groen achter de orenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
komt door haar afkomst, buitenlanders zien er altijd ouder uitquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik lees het, ik ben helemaal geschokt. Ik had haar toch ook minstens 25 geschat.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Geen probleem, verbaast me gewoon. Meeste meiden van 19 wil ik m'n piemel niet in stoppen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is meerderjarig hoor wat is het probleem?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ben een binnenlander hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
komt door haar afkomst, buitenlanders zien er altijd ouder uit.
![]()
Kan me voorstellen dat die meiden dat nie willenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geen probleem, verbaast me gewoon. Meeste meiden van 19 wil ik m'n piemel niet in stoppen.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op mn geboorteakte staat m'n surinaamse kant niet eensNederlander....
En toch ben je een blackaquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op mn geboorteakte staat m'n surinaamse kant niet eens![]()
![]()
Dat idee geven ze me anders niet altijd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat die meiden dat nie willen
Hoe oud is Olment eigenlijk?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
lachgaspatroon cracker aangeschaft, veel goedkoper, sneller en handiger dan zo'n grote slagroomspuitHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ook al.quote:
Hoe duur was ie? Ben zelf al een tijdje op zoek naar eentje, maar zijn toch vaak nog redelijk duurquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:42 schreef Studeur het volgende:
lachgaspatroon cracker aangeschaft, veel goedkoper, sneller en handiger dan zo'n grote slagroomspuitik leen daarom nu steeds de cracker van iemand anders :p
![]()
Hm, ik heb mijn dag overleefd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:56 schreef Studeur het volgende:
ja fuck, moet zo werken terwijl ik amper op mn benen kan staan![]()
![]()
Ja man.. Kwart eeuw JWZ.. doe niet voor minderquote:
Welkom thuis.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja man.. Kwart eeuw JWZ.. doe niet voor minder
Zeker zeker,, Jonko op de lip en gaan met die banaanquote:
Jezus heIk sta rustig alle over datum shit uit de schappen te halen en af te prijzen, komt er een vrouw naast me staan die zo'n ontzettende stinkscheet liet, godverdomme
Ik liep maar even weg.
![]()
![]()
Wel toevallig als ik allang bezig was en ik het pas rook toen de vrouw naast me kwam staan dan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:46 schreef LompeHork het volgende:
Was het niet gewoon de shit uit de schappen?![]()
Heeft te maken met veranderende luchtdruk in het bijzijn van mensen met een eigen dampkring.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel toevallig als ik allang bezig was en ik het pas rook toen de vrouw naast me kwam staan dan.![]()
Niet zo aan je duim zuigen manquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft te maken met veranderende luchtdruk in het bijzijn van mensen met een eigen dampkring.![]()
![]()
Hallo! Bedankt voor een trip door jouw hoofd. Ik ga even de ragbol (ragebol?) erdoor heen halen.quote:![]()
![]()
Ragebolquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hallo! Bedankt voor een trip door jouw hoofd. Ik ga even de ragbol (ragebol?) erdoor heen halen.oh das goed, het was wat stoffig hier en daar
![]()
![]()
Ouwe.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rageboloh das goed, het was wat stoffig hier en daar
![]()
Die stuurde Mur al eensquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:21 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben de komende drie uur zoet.
http://weavesilk.com/![]()
Oja, stoners moeten even Tomahawk - Anonymous luisteren
Das het album, briljante kerel die Mike Patton.![]()
12 euro op http://www.n2oballon.nl/quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe duur was ie? Ben zelf al een tijdje op zoek naar eentje, maar zijn toch vaak nog redelijk duurik leen daarom nu steeds de cracker van iemand anders :p
heb daar ook maar gelijk 25 patronen besteld.
op (illegale) feestjes (waar alles mag) ben ik van plan ballonnetjes te gaan verkopen voor een euroHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Gister stonden ze in Amsterdam ook overal lachgas te verkopenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
12 euro op http://www.n2oballon.nl/
heb daar ook maar gelijk 25 patronen besteld.
op (illegale) feestjes (waar alles mag) ben ik van plan ballonnetjes te gaan verkopen voor een euro![]()
![]()
gewoon op straat?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gister stonden ze in Amsterdam ook overal lachgas te verkopenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja. Ook op de veer naar het ndsm werf![]()
maar eigenlijk mag je t niet op straat verkopen toch?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik weet t niet, op feesten word het nu ook echt heel vaak verkocht met zo'n enorme pomp in een hoekjequote:Op woensdag 1 mei 2013 22:53 schreef Studeur het volgende:
[..]![]()
maar eigenlijk mag je t niet op straat verkopen toch?. Ik meende ook dat het al een hele tijd verboden is maargoed
![]()
![]()
haha ik dacht dat ik de enige was die dat deedquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus heIk sta rustig alle over datum shit uit de schappen te halen en af te prijzen, komt er een vrouw naast me staan die zo'n ontzettende stinkscheet liet, godverdomme
Ik liep maar even weg.
bazenhobby
![]()
![]()
Fucking smerigquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:59 schreef tarantism het volgende:
[..]
haha ik dacht dat ik de enige was die dat deedbazenhobby
![]()
![]()
zit een docu te kijken over underground tekno raves. er is een hele subcultuur die zich hiermee bezighoudt, gratis feestjes geven op een afgelegen locatie zonder winstoogmerk. geweldig dat deze mensen dit doen
was eergisteren voor het eerst op zo'n feestje, geweldig om mee te maken
dat type mensen ook, geweldig. allemaal hippiebusjes, legerbroeken, piercings, tattoo's. heel veel van hun hadden hun hont ook mee.
ben vaker op een rave geweest maar dit is de eerste die ik meemaak waar de politie het niet kwam verneuken, blijkbaar weten deze mensen het wel goed geheim te houden en verspreiden ze het alleen aan mensen die ze vertrouwen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Fucking bizar was het he, zo ongelofelijk druk ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:04 schreef Studeur het volgende:
zit een docu te kijken over underground tekno raves. er is een hele subcultuur die zich hiermee bezighoudt, gratis feestjes geven op een afgelegen locatie zonder winstoogmerk. geweldig dat deze mensen dit doen
was eergisteren voor het eerst op zo'n feestje, geweldig om mee te maken
dat type mensen ook, geweldig. allemaal hippiebusjes, legerbroeken, piercings, tattoo's. heel veel van hun hadden hun hont ook mee.
ben vaker op een rave geweest maar dit is de eerste die ik meemaak waar de politie het niet kwam verneuken, blijkbaar weten deze mensen het wel goed geheim te houden en verspreiden ze het alleen aan mensen die ze vertrouwen.En dan nog die 2 enorme geluidsinstallaties.
![]()
![]()
Welk een voorname en deug'lijke intellectuelenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:04 schreef Studeur het volgende:
dat type mensen ook, geweldig. allemaal hippiebusjes, legerbroeken, piercings, tattoo's. heel veel van hun hadden hun hont ook mee.![]()
zou je verbazenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:33 schreef tarantism het volgende:
[..]
Welk een voorname en deug'lijke intellectuelen![]()
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffflapflapflapOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Haha, mijn eerste gedachte waren 2 grote flappende schaamlippen, true story.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:42 schreef Ugjerke het volgende:
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffflapflapflap![]()
Ik geloof je.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha, mijn eerste gedachte waren 2 grote flappende schaamlippen, true story.
Even de baas uitgehangen vandaag.
Nu even half jointje roken en filmpje op en tukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Same old, same old.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:47 schreef Gummiebeer het volgende:
Hmm..
Schaamlippen, kaas, moeder, paintball en techno.
YallowThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hows life?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er eentje gehad vandaag..
Morgen weer werken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Werken.. zou ik ook wel graag willen. Maar dr is geen werkquote:Op donderdag 2 mei 2013 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb er eentje gehad vandaag..
Morgen weer werken.![]()
![]()
Weer zo'n avond?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:47 schreef Gummiebeer het volgende:
Hmm..
Schaamlippen, kaas, moeder, paintball en techno.
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ok.quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:28 schreef Onorgineel het volgende:
Ey mensen reageer eens, 't is potdomme pas half 2Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ging jij vandaag nieuw deel openen in kantooruren?quote:
Ja, goeiemorgen trouwens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:34 schreef Olment het volgende:
[..]
Ging jij vandaag nieuw deel openen in kantooruren?
Owja..quote:
Goede morgen!!
Mijn excuus, k had nog geen koffie![]()
NU WEL![]()
![]()
![]()
![]()
Enthousiast veel emoticons
Wow, wat veel emoticons man. Sjonge wow. Ik ben ook halvewege m'n kop koffie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Owja..
Goede morgen!!
Mijn excuus, k had nog geen koffie![]()
NU WEL![]()
![]()
![]()
![]()
Enthousiast veel emoticonsZo even m'n eerste nicotinedosering innemen.
3e kop is net aangebrokenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wow, wat veel emoticons man. Sjonge wow. Ik ben ook halvewege m'n kop koffie.Zo even m'n eerste nicotinedosering innemen.
![]()
Mijn nicotine moet nog ff half uurtje rustenRond uur of 10 pas
Er staat opeens een bakje met Herman de vriendschapscake op mijn bureau..quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:22 schreef Olment het volgende:
[..]
3e kop is net aangebroken![]()
Mijn nicotine moet nog ff half uurtje rustenRond uur of 10 pas
OMG, dat deel deeg xDquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er staat opeens een bakje met Herman de vriendschapscake op mijn bureau..He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Jezus, ik lees even het briefje erbij. Maar daar gaat nogal wat werk in zitten. Dit is geen vriendschapscake, dit is een vijandscake.quote:
Nou nou nou... Wat een liefde bij jou op de werkvloerquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jezus, ik lees even het briefje erbij. Maar daar gaat nogal wat werk in zitten. Dit is geen vriendschapscake, dit is een vijandscake.
Welkom terug. Hoe beviel Hades?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ontzettend.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou nou nou... Wat een liefde bij jou op de werkvloer
Maarr.. je hebt dat dus heel fijn in die grijze/zwarte bak naast je geflikkerd?quote:
Nee, ik zal braaf de cake maken. Komt blijkbaar bij m'n zus vandaan. Die werkt op een andere vleugel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Maarr.. je hebt dat dus heel fijn in die grijze/zwarte bak naast je geflikkerd?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Je werkt op een vleugel? Is dat koud nou?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, ik zal braaf de cake maken. Komt blijkbaar bij m'n zus vandaan. Die werkt op een andere vleugel.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nee, ik ben omringt door zachte veren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Je werkt op een vleugel? Is dat koud nou?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
En vijandcakequote:Op donderdag 2 mei 2013 09:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, ik ben omringt door zachte veren.
Whahahaha.. waaromd at?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:54 schreef Silentalarm het volgende:
Ik was dinsdag trouwens het terrein van loveland af gekonkerdHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik zie dat je ook erg productief bezig bentquote:
Ik was een jointje aan het roken, wat blijkbaar niet mocht van de bewaker. Toen moest ik mijn zakken leeghalen en toen was het feestquote:![]()
![]()
Keihard.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook erg productief bezig bent
ZIGAZIG AH!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik was een jointje aan het roken, wat blijkbaar niet mocht van de bewaker. Toen moest ik mijn zakken leeghalen en toen was het feestPrachtig...
Veel gemist?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nee, het was anderhalf uur voor het einde. Het mooie was ook dat ik helemaal niks gebruikt had, ik had het alleen bij me voor het geval ik er spontaan zin in kreeg.quote:
Overigens mijn wiet en hasj wel teruggekregen, waar ik best blij mee was. De rest helaas niet
![]()
![]()
Oh en mijn naam en geboorteplaats zijn opgeschreven voor het geval ik nog een keer aangehouden wordt met verboden middelen op zak. Hij zou het doorgeven aan de politie. De volgende keer dat er ergens een Jelle uit Delft opgepakt wordt is hij de lul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee, het was anderhalf uur voor het einde. Het mooie was ook dat ik helemaal niks gebruikt had, ik had het alleen bij me voor het geval ik er spontaan zin in kreeg.
Overigens mijn wiet en hasj wel teruggekregen, waar ik best blij mee was. De rest helaas niet
Op mijn feest ook he. Ze wilden mn wiet afpakken terwijl het gvd open air is. Toen ben ik ertegenin gegaan en gezegd dat mn brommer om de hoek stond en dat ik het daar wel ff in zou doen. Gelukkig geloofden ze me dus toen ff in mn onderbroek gestopt.
Homo's.. Het is WIET![]()
![]()
Ja vind het ook heel apart. Maar het is natuurlijk niet echt legaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Op mijn feest ook he. Ze wilden mn wiet afpakken terwijl het gvd open air is. Toen ben ik ertegenin gegaan en gezegd dat mn brommer om de hoek stond en dat ik het daar wel ff in zou doen. Gelukkig geloofden ze me dus toen ff in mn onderbroek gestopt.
Homo's.. Het is WIET
Wat opzichzelf al weer raar is.
Ik las trouwens dat de grote steden graag zelf wiet willen gaan telen![]()
![]()
Het zal wel aan ons liggen.. Wat is er zo moeilijk of spannend aan het legaliseren ervan? Over de hele wereld is iedereen bij aan het trekken, en wij maken de war alleen maar groter en groter... Komop zeg,, we waren vooraanstaand met de wiedies.
Ja gedoogd blabla. Maar vind het toch raar. Niemand heeft er last van als het open air isquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja vind het ook heel apart. Maar het is natuurlijk niet echt legaal.
Ik las trouwens dat de grote steden graag zelf wiet willen gaan telenOh maar dan word de wiet zeker duurder?
![]()
![]()
Utrecht is al bezig dacht ik, Groningen zal binnenkort beginnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja vind het ook heel apart. Maar het is natuurlijk niet echt legaal.
Ik las trouwens dat de grote steden graag zelf wiet willen gaan telen![]()
![]()
Dat weet ik niet. Opzich kost het telen van wiet bijna niks, het is meer het risico van de telers waar je nu voor betaald. Dus als het legaal wordt voor steden om te telen zou de prijs flink omlaag gaan. Echter komen er dan natuurlijk wel belanstingen en (flinke) accijnzen overheen. Maar ik denk eigenlijk niet dat het dan veel duurder gaat worden. Waar ik wel bang voor ben is dat de thc-waarden naar beneden gaan, omdat de overheid niet zo'n fan is van hele sterke wiet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja gedoogd blabla. Maar vind het toch raar. Niemand heeft er last van als het open air isOh maar dan word de wiet zeker duurder?
![]()
Ik vind het niet zo erg als het THC-gehalte omlaag gaat eigenlijk. Het is allemaal wel wat ver doorgeschoten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Opzich kost het telen van wiet bijna niks, het is meer het risico van de telers waar je nu voor betaald. Dus als het legaal wordt voor steden om te telen zou de prijs flink omlaag gaan. Echter komen er dan natuurlijk wel belanstingen en (flinke) accijnzen overheen. Maar ik denk eigenlijk niet dat het dan veel duurder gaat worden. Waar ik wel bang voor ben is dat de thc-waarden naar beneden gaan, omdat de overheid niet zo'n fan is van hele sterke wiet.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Goedkoper zal het helaas ook niet worden, want dat geeft een verkeerde boodschap af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Opzich kost het telen van wiet bijna niks, het is meer het risico van de telers waar je nu voor betaald. Dus als het legaal wordt voor steden om te telen zou de prijs flink omlaag gaan. Echter komen er dan natuurlijk wel belanstingen en (flinke) accijnzen overheen. Maar ik denk eigenlijk niet dat het dan veel duurder gaat worden. Waar ik wel bang voor ben is dat de thc-waarden naar beneden gaan, omdat de overheid niet zo'n fan is van hele sterke wiet.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ligt er natuurlijk aan. Oké ons thc gehalte is redelijk, maar de wiet die ze bv in croatië hebben is helemaal om te huilen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg als het THC-gehalte omlaag gaat eigenlijk. Het is allemaal wel wat ver doorgeschoten.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Zolang het dezelfde prijs blijft vind ik het prima. Heb liever dat het geld wat ik teveel betaal naar de belastingpot gaat dan in de zakken van criminele organisatiesquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Goedkoper zal het helaas ook niet worden, want dat geeft een verkeerde boodschap af.![]()
![]()
Ligt er ook aan wat je koopt. Maar bijvoorbeeld van die goedkope Thai shit, daar word ik niet zo blij van. Dan draai je een pure en dan voel je nog niksquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg als het THC-gehalte omlaag gaat eigenlijk. Het is allemaal wel wat ver doorgeschoten.![]()
![]()
Misschien een tijdje wat minder blowen dan? Als je een pure draait en oprookt hoor je wel wat te voelen, ongeacht het soort wiet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je koopt. Maar bijvoorbeeld van die goedkope Thai shit, daar word ik niet zo blij van. Dan draai je een pure en dan voel je nog niks
pls, thai is echt rotslechtquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Misschien een tijdje wat minder blowen dan? Als je een pure draait en oprookt hoor je wel wat te voelen, ongeacht het soort wiet.![]()
Ik rook nu een joint in 2 á 3 keer op, omdat het voor mij teveel is om in een keer op te roken. Ik zou het niet erg vinden om een lichter jointje te hebben die in een keer opgerookt kan worden. Liefst wel de prijs ook wat omlaag dan zodat het in verhouding blijft natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan. Oké ons thc gehalte is redelijk, maar de wiet die ze bv in croatië hebben is helemaal om te huilen.
En je haalt het argument "De wiet is zo sterk dat het harddrugs is" weg. Ook al is dat gewoon een faalargument, het is wel wat een hoop mensen denken.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Maar daar wringt 'm de schoen natuurlijk. Wanneer er weer een gat in de begroting zit, gooien ze de prijzen natuurlijk weer omhoog. Aan de andere kant blijven de prijzen nu natuurlijk ook gewoon stijgen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zolang het dezelfde prijs blijft vind ik het prima. Heb liever dat het geld wat ik teveel betaal naar de belastingpot gaat dan in de zakken van criminele organisaties
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Kan me desondanks niet voorstellen dat je van een pure joint niks voelt.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ligt natuurlijk ook aan de tijd waarin je een joint rookt. In me eentje doe ik makkelijk een half uur à 3 kwatier ermee. Ik vind het later opnieuw aansteken van je jonko de smaak behoorlijk vernakkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik rook nu een joint in 2 á 3 keer op, omdat het voor mij teveel is om in een keer op te roken. Ik zou het niet erg vinden om een lichter jointje te hebben die in een keer opgerookt kan worden. Liefst wel de prijs ook wat omlaag dan zodat het in verhouding blijft natuurlijk.
En je haalt het argument "De wiet is zo sterk dat het harddrugs is" weg. Ook al is dat gewoon een faalargument, het is wel wat een hoop mensen denken.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Is gewenning. Nederlandse wiet heeft echt een doorgeschoten thc-gehalte. In principe zou ik er geen probleem mee hebben om voor een veel lagere prijs veel minder sterke wiet te kopen. Dat is op het moment ook niet echt mogelijk alleen. Voor thai betaal je nog steeds 5 euro, wat het echt niet waard is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan. Oké ons thc gehalte is redelijk, maar de wiet die ze bv in croatië hebben is helemaal om te huilen.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Precies, dat vind ik ook het mindere aan een joint in meerdere keren oproken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:34 schreef Olment het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan de tijd waarin je een joint rookt. In me eentje doe ik makkelijk een half uur à 3 kwatier ermee. Ik vind het later opnieuw aansteken van je jonko de smaak behoorlijk vernakkenNou moet je bij een smokesessie van drie kwartier ook meerdere keren de joint weer aansteken, maar dat is wel anders. Ik smoke alleen niet binnenshuis en ik ga niet snel drie kwartier op m'n balkon zitten blowen. Tegen die tijd is de drang naar tekenfilmpjes en/of porno te groot geworden.
Oh vast wel. Alleen ik heb liever toch wat sterkere wietjes. Maar white widow is 15-20% en dat is niet belachelijk veel, dat is gewoon 'normaal'.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kan me desondanks niet voorstellen dat je van een pure joint niks voelt.![]()
Hentai, voor het beste van beide werelden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Precies, dat vind ik ook het mindere aan een joint in meerdere keren oproken.Nou moet je bij een smokesessie van drie kwartier ook meerdere keren de joint weer aansteken, maar dat is wel anders. Ik smoke alleen niet binnenshuis en ik ga niet snel drie kwartier op m'n balkon zitten blowen. Tegen die tijd is de drang naar tekenfilmpjes en/of porno te groot geworden.
Kan ik me helemaal in vinden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh vast wel. Alleen ik heb liever toch wat sterkere wietjes. Maar white widow is 15-20% en dat is niet belachelijk veel, dat is gewoon 'normaal'.
WW is meestal de wiet die ik haal bij ons. Lekker om te roken en je wordt er niet knal knal gaar van
Bij die shit kan je echt letterlijk net zo goed het gras van je gazonnetje plukken en oproken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Misschien een tijdje wat minder blowen dan? Als je een pure draait en oprookt hoor je wel wat te voelen, ongeacht het soort wiet.![]()
Waarom draai je dan niet een lichter jointje? En je hebt inderdaad wel wiet die extreem sterk is, maar er is dus keuze. Ik vind de meeste soorten nu gewoon prima. En je hebt natuurlijk zelf in de hand hoeveel je in een jointje gooit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik rook nu een joint in 2 á 3 keer op, omdat het voor mij teveel is om in een keer op te roken. Ik zou het niet erg vinden om een lichter jointje te hebben die in een keer opgerookt kan worden. Liefst wel de prijs ook wat omlaag dan zodat het in verhouding blijft natuurlijk.
En je haalt het argument "De wiet is zo sterk dat het harddrugs is" weg. Ook al is dat gewoon een faalargument, het is wel wat een hoop mensen denken.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bij die shit kan je echt letterlijk net zo goed het gras van je gazonnetje plukken en oproken.
Bij sommige shops hebben ze jamaican voor een redelijke prijs. Dat is zo slecht nog niet vind ik.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Precies.. gooi gewoon maar een klein topje erin. Hoeft geen dikke stam waar je pampa skaffa van wordt te zijn elke keerquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom draai je dan niet een lichter jointje? En je hebt inderdaad wel wiet die extreem sterk is, maar er is dus keuze. Ik vind de meeste soorten nu gewoon prima. En je hebt natuurlijk zelf in de hand hoeveel je in een jointje gooit.
Idd, ik had normaal Jack Herer of White Widow. tegenwoordig kies ik wat vaker voor de chocolope, iets sterker en fijner smaakje. Voordeel daarmee is wel dat ik eigenlijk te stoned ben om er nog een te draaien en ik het ook niet in een keer kan oproken en ik dus minder rook op een avond met een sterkere stonedheidquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal in vinden.
WW is meestal de wiet die ik haal bij ons. Lekker om te roken en je wordt er niet knal knal gaar van![]()
![]()
Hm ik haal altijd bij mn buurmanshop. Daar hebben ze dat niet. Ik haal meestal santa maria of chocolope, vind ik prima wietjes. Heb geen idee wat er in zit, maar ik word er wel fijn rustig van. Als ik aan de amnesia ofzo ga kan je me na een half uurtje de kamer uit rollen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij sommige shops hebben ze jamaican voor een redelijke prijs. Dat is zo slecht nog niet vind ik.![]()
![]()
Chocolopequote:Op donderdag 2 mei 2013 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, ik had normaal Jack Herer of White Widow. tegenwoordig kies ik wat vaker voor de chocolope, iets sterker en fijner smaakje. Voordeel daarmee is wel dat ik eigenlijk te stoned ben om er nog een te draaien en ik het ook niet in een keer kan oproken en ik dus minder rook op een avond met een sterkere stonedheid![]()
![]()
amnesia shit, die neem ik never meer. Wat een hoofdpijn de dag erna en ik ben gewoon niks waard de hele avond, tering.
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, ik had normaal Jack Herer of White Widow. tegenwoordig kies ik wat vaker voor de chocolope, iets sterker en fijner smaakje. Voordeel daarmee is wel dat ik eigenlijk te stoned ben om er nog een te draaien en ik het ook niet in een keer kan oproken en ik dus minder rook op een avond met een sterkere stonedheidquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm ik haal altijd bij mn buurmanshop. Daar hebben ze dat niet. Ik haal meestal santa maria of chocolope, vind ik prima wietjes. Heb geen idee wat er in zit, maar ik word er wel fijn rustig van. Als ik aan de amnesia ofzo ga kan je me na een half uurtje de kamer uit rollen.En mij zegt het helemaal niksquote:![]()
Haha herkenbaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm ik haal altijd bij mn buurmanshop. Daar hebben ze dat niet. Ik haal meestal santa maria of chocolope, vind ik prima wietjes. Heb geen idee wat er in zit, maar ik word er wel fijn rustig van. Als ik aan de amnesia ofzo ga kan je me na een half uurtje de kamer uit rollen.
Al wil ik als m'n stufi net binnen is nog weleens de baller uithangen.
Verveel me momenteel trouwens wel gruwelijk de tering.Zometeen maar eens gaan kijken of er al wat mensen wakker zijn.
Draai een jonkoquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Haha herkenbaar.
Al wil ik als m'n stufi net binnen is nog weleens de baller uithangen.
Verveel me momenteel trouwens wel gruwelijk de tering.Zometeen maar eens gaan kijken of er al wat mensen wakker zijn.
Ik ben die dag erna ook altijd zo duf. Als een soort na space.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:45 schreef Vaseline_ het volgende:
amnesia shit, die neem ik never meer. Wat een hoofdpijn de dag erna en ik ben gewoon niks waard de hele avond, tering.
![]()
Op een voorlichtingssite:Top dat ze alle introverte mensen als blowers bestempelen. Leuk voor de ouders ook.quote:Voorbeelden van negatieve kenmerken
Nauwelijks praten
Geen initiatief tonen
Dag - nacht ritme is in de war
Geen energie hebben
Toont nauwelijks een gezichtsuitdrukking
Trekt zich vaak terug
Klopt, is wel lekker en leuk. Maar de nasleep is zooooo Kutquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Sommige dingen moet je niet combineren. Zoals aardbeien en mayonaise.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Hentai, voor het beste van beide werelden.
Ja, maar de wiet zelf vind ik ook niet lekker. sterke grassmaakquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben die dag erna ook altijd zo duf. Als een soort na space..
![]()
Moet ik nog gaan halen.quote:Of bier en cornflakes.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet combineren. Zoals aardbeien en mayonaise.
Ik volg 3 lessen per week. De les van woensdag is naar de dinsdag verplaatst. Beide lessen van de vrijdag zijn ook naar de dinsdag verplaatst. Top planning dit en totaal geen overlap![]()
![]()
joopquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:45 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
![]()
Er is wel een minimum hoeveelheid die je in een joint moet gooien om de smaak een beetje in orde te houden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom draai je dan niet een lichter jointje? En je hebt inderdaad wel wiet die extreem sterk is, maar er is dus keuze. Ik vind de meeste soorten nu gewoon prima. En je hebt natuurlijk zelf in de hand hoeveel je in een jointje gooit.Anders zit je zo'n baal shag te roken met een klein vleugje wiet.
Ben ik met je eens, maar veel andere hazesoorten smaken juist wel erg lekker. Een heerlijke lemon haze bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, maar de wiet zelf vind ik ook niet lekker. sterke grassmaak.
Wat praat je met je amnesia? Jij bent sowieso niks waard sletquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:45 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik volg 3 lessen per week. De les van woensdag is naar de dinsdag verplaatst. Beide lessen van de vrijdag zijn ook naar de dinsdag verplaatst. Top planning dit en totaal geen overlap
Props voor de roosterplanner.
Koffie + Banaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet combineren. Zoals aardbeien en mayonaise.
Ruggenmergje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat praat je met je amnesia? Jij bent sowieso niks waard slet![]()
![]()
![]()
Ik draai altijd van die hele dunne, dat vind ik chill. Kan je er ook meerdere draaien op een avondquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er is wel een minimum hoeveelheid die je in een joint moet gooien om de smaak een beetje in orde te houden.Anders zit je zo'n baal shag te roken met een klein vleugje wiet.
![]()
![]()
Mijn huisgenootje is helemaal verslingerd aan lemon haze. Hij loopt zelf iets van 500 meter ipv 20 om het te halen (quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar veel andere hazesoorten smaken juist wel erg lekker. Een heerlijke lemon haze bijvoorbeeld.)
![]()
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar veel andere hazesoorten smaken juist wel erg lekker. Een heerlijke lemon haze bijvoorbeeld.en silver haze
. Alleen hier is geen lemon haze te krijgen en heb nooit zin om verder dan te hoek te lopen ofzo
.
![]()
Doe ik ook vaak, branden wel weer sneller op. Dus het ligt aan mijn bui. Als ik zo'n bui heb waarin ik makkelijk vergeet dat ik een joint in m'n klauwen heb is dat niet handig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik draai altijd van die hele dunne, dat vind ik chill. Kan je er ook meerdere draaien op een avond
Schizo berserker mode Engage!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
G dat gaat je niet lukken met die bodyweight exersizes![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mijn huisgenootje is helemaal verslingerd aan lemon haze. Hij loopt zelf iets van 500 meter ipv 20 om het te halen ()
Ik ben dan zelf toch geneigd om voor de luiere optie te gaan.Zoals het hoort. Je bent een stoner of je bent het niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaen silver haze
. Alleen hier is geen lemon haze te krijgen en heb nooit zin om verder dan te hoek te lopen ofzo
.
Met je lans?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laatste keer dat dat gebeurde heb ik bijna een oude vent neergestoken.![]()
![]()
Behooooorlijk bored op het werk.. Maar verder lekker hiero..quote:
Bij jou?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ben ik thuis gaan halen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig ook altijd opzak #mocro #multiculti![]()
![]()
Je weet maar nooit wie je moet neersteken hequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig ook altijd opzak #mocro #multiculti
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:58 schreef Piye het volgende:
Zoals het hoort. Je bent een stoner of je bent het niet.![]()
![]()
Wat heeft die gedaan dat je de moeite neemt om naar huis te gaan om vervolgens terug te komen met een fileermes?quote:![]()
![]()
Ja chill. Ik moest vanochtend vroeg de container (zo'n groot lomp ding die winkels ook hebben) aan straat zetten maar dat werd gewoon even voor me gedaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Behooooorlijk bored op het werk.. Maar verder lekker hiero..
Bij jou?Kon dus mooi in bed blijven. Altijd chill hihi
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat heeft die gedaan dat je de moeite neemt om naar huis te gaan om vervolgens terug te komen met een fileermes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn lekker.. Zou willen dak ook nog in bed kon liggenquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja chill. Ik moest vanochtend vroeg de container (zo'n groot lomp ding die winkels ook hebben) aan straat zetten maar dat werd gewoon even voor me gedaanKon dus mooi in bed blijven. Altijd chill hihi
Ben nu 'mijn' bed uit hoor hahaquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Damn lekker.. Zou willen dak ook nog in bed kon liggen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet eens vanuit je bed Fokken!quote:
[..]jouw paSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zit liever achter de pcquote:En ik lag niet in mijn eigen bed en kamer maar lag er wel alleen vanochtend dus had geen zin om er langer te blijven toen ik wakker werd
aaaaww.. Alleen wakker wordenquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit liever achter de pcEn ik lag niet in mijn eigen bed en kamer maar lag er wel alleen vanochtend dus had geen zin om er langer te blijven toen ik wakker werd
![]()
Gelijk heb je
Fappend vanuit bed Fokken.
Ama, zemmel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:55 schreef Amarantha het volgende:
We hebben geen relatie maar waarom voelt het wel zo?![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:55 schreef Amarantha het volgende:
We hebben geen relatie maar waarom voelt het wel zo?![]()
Kappen met neuken.![]()
![]()
Je hebt stalkers.quote:
Alsof ik alleen maar seks hebquote:Er zijn veel meer dingen waardoor het zo voelt haha
Het scheelt al als je niet blijft neuken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof ik alleen maar seks hebEr zijn veel meer dingen waardoor het zo voelt haha
Forum Opties Forumhop: Hop naar: