Euros? Als kind?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als kind was ik zo blij met 117 euro winst heEn dan aan het eind vd dag lekker een ijsje kopen ofzo
![]()
Ons Vasje komt net kijken vriend.. ze is nog groen achter de orenquote:
In mijn hoofd gebeuren dan altijd dit soort vette dingen:quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
kinderen die rennen/met fietsjes/karretjes/skeelers in de supermarkt
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben geboren in 1994 hoor dus in 2001 was ik 'pas' 7 en dus nog een kind. Booyah.
Ik lees het, ik ben helemaal geschokt. Ik had haar toch ook minstens 25 geschat.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Ons Vasje komt net kijken vriend.. ze is nog groen achter de oren
komt door haar afkomst, buitenlanders zien er altijd ouder uitquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik lees het, ik ben helemaal geschokt. Ik had haar toch ook minstens 25 geschat.
Geen probleem, verbaast me gewoon. Meeste meiden van 19 wil ik m'n piemel niet in stoppen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is meerderjarig hoor wat is het probleem?
Ben een binnenlander hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
komt door haar afkomst, buitenlanders zien er altijd ouder uit
Kan me voorstellen dat die meiden dat nie willenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geen probleem, verbaast me gewoon. Meeste meiden van 19 wil ik m'n piemel niet in stoppen.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op mn geboorteakte staat m'n surinaamse kant niet eens
En toch ben je een blackaquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op mn geboorteakte staat m'n surinaamse kant niet eens
Dat idee geven ze me anders niet altijd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat die meiden dat nie willen
Ook al.quote:
Hoe duur was ie? Ben zelf al een tijdje op zoek naar eentje, maar zijn toch vaak nog redelijk duurquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:42 schreef Studeur het volgende:
lachgaspatroon cracker aangeschaft, veel goedkoper, sneller en handiger dan zo'n grote slagroomspuit
Hm, ik heb mijn dag overleefd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:56 schreef Studeur het volgende:
ja fuck, moet zo werken terwijl ik amper op mn benen kan staan
Ja man.. Kwart eeuw JWZ.. doe niet voor minderquote:
Welkom thuis.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja man.. Kwart eeuw JWZ.. doe niet voor minder
Zeker zeker,, Jonko op de lip en gaan met die banaanquote:
Wel toevallig als ik allang bezig was en ik het pas rook toen de vrouw naast me kwam staan dan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:46 schreef LompeHork het volgende:
Was het niet gewoon de shit uit de schappen?
Heeft te maken met veranderende luchtdruk in het bijzijn van mensen met een eigen dampkring.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel toevallig als ik allang bezig was en ik het pas rook toen de vrouw naast me kwam staan dan.
Niet zo aan je duim zuigen manquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft te maken met veranderende luchtdruk in het bijzijn van mensen met een eigen dampkring.
Hallo! Bedankt voor een trip door jouw hoofd. Ik ga even de ragbol (ragebol?) erdoor heen halen.quote:
Ragebolquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hallo! Bedankt voor een trip door jouw hoofd. Ik ga even de ragbol (ragebol?) erdoor heen halen.
Ouwe.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rageboloh das goed, het was wat stoffig hier en daar
Die stuurde Mur al eensquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:21 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben de komende drie uur zoet.
http://weavesilk.com/
12 euro op http://www.n2oballon.nl/quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe duur was ie? Ben zelf al een tijdje op zoek naar eentje, maar zijn toch vaak nog redelijk duurik leen daarom nu steeds de cracker van iemand anders :p
Gister stonden ze in Amsterdam ook overal lachgas te verkopenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
12 euro op http://www.n2oballon.nl/
heb daar ook maar gelijk 25 patronen besteld.
op (illegale) feestjes (waar alles mag) ben ik van plan ballonnetjes te gaan verkopen voor een euro
gewoon op straat?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gister stonden ze in Amsterdam ook overal lachgas te verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |