Whahaquote:
WATquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmaken
maak hem broeder.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmaken
awwwhhquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Zo lekker mensenschuw en autistisch in m'n eentje een j reauken aan de ijssel
Doe ik wel vaker, vind ik heerlijk. Even weg van al die stinkende, drukke, vervelende mensen. Zen. Een met het water en de windquote:
Hopelijk wel ergens in de bosjes héquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Zo lekker mensenschuw en autistisch in m'n eentje een j reauken aan de ijssel
En ondertussen wel FOK!kenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker, vind ik heerlijk. Even weg van al die stinkende, drukke, vervelende mensen. Zen. Een met het water en de wind
Wij zijn tog ook geen drukke en vervelende mensenquote:
VAS HOEFT ZICH VOOR HAAR WERK TOCH NIET AAN TE KLEDEN WHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
nouuuuuuuquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Wij zijn tog ook geen drukke en vervelende mensen
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
VAS HOEFT ZICH VOOR HAAR WERK TOCH NIET AAN TE KLEDEN WHAHASjongejongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Precies dit. Jullie zijn lievquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Wij zijn tog ook geen drukke en vervelende mensen
[..]
VAS HOEFT ZICH VOOR HAAR WERK TOCH NIET AAN TE KLEDEN WHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Studeur
[..]
VAS HOEFT ZICH VOOR HAAR WERK TOCH NIET AAN TE KLEDEN WHAHAIk dacht een luie neger grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik maak geen negergrappen, die werken nooit.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik maak geen negergrappen, die werken nooit.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik maak geen negergrappen, die werken nooit.
Dit dusquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:45 schreef velmank het volgende:
ik zou me schamen als ik al mijn troep op een kleedje uit zou stallen...
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:45 schreef velmank het volgende:
ik zou me schamen als ik al mijn troep op een kleedje uit zou stallen...
Koninginnedag gemist gister?quote:
Ja, bleek dat de vrijmarkt afgelopen zaterdag al was geweestquote:
Oh ik dacht dat die user hier gister rondhing op koninginnedag en dat we dat gemist hadden ofzoquote:
OOOOOWWWW... Kwee nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, bleek dat de vrijmarkt afgelopen zaterdag al was geweestzit dus nog met dozen zooi om te verkopen
en da's gewoon ideaal hoor, spullen die je niet meer gebruikt maar die zonde zijn om weg te gooien, jij bent er vanaf, meer ruimte thuis, en je verdient er zo honderden euro's mee, ook als je niks verkoopt wat meer kost dan 2 euro
Maar ik heb velmank hier verder nooit gezien en het ging helemaal niet over koninginnedag en kleedjes, dus beetje raar om op die manier een beetje een topic binnen te komen vallen, vandaar dat ik dacht verkeerde topic
Nee, maar gewoon dingen die je niet meer gebruikt die zonde zijn om weg te gooien en waar je nog best een paar euro's voor zou kunnen vangen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:57 schreef Olment het volgende:
[..]
OOOOOWWWW... Kwee niet
Ik begroet gewoon iedereen die hier iets komt melden
Maar jij was dus wel van plan om je zooi te verkopen? Ist zo interessant spul dan?
Hier ook wel,, alleen wind is wat minder tofquote:
Als kind was ik zo blij met 117 euro winst hequote:Op woensdag 1 mei 2013 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon dingen die je niet meer gebruikt die zonde zijn om weg te gooien en waar je nog best een paar euro's voor zou kunnen vangen.
Klopt.. Als kind vaker met mijn ouders op de oranje markt gezeten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als kind was ik zo blij met 117 euro winst heEn dan aan het eind vd dag lekker een ijsje kopen ofzo
![]()
zou dat nu anders zijn?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als kind was ik zo blij met 117 euro winst heEn dan aan het eind vd dag lekker een ijsje kopen ofzo
![]()
Neequote:
Dat is wel een beetje viesquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:18 schreef Olment het volgende:
Iemand kreeg het geniale idee om zooi ergens cheap cheap te kopen en dan duurder te verkopen
Als het zou werken wel ja... Maar waarom denk je dat die mensen hun zooi in de eerste instantie aanbiedenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Als het zou werken wel ja... Maar waarom denk je dat die mensen hun zooi in de eerste instantie aanbieden
Volgens mij heeft die dag ons toen meer geld gekost dan opgeleverd(wiet en bier ofc included)
Goed idee.. totdat je aankomt en ziet dat het zwart ziet van de mensen...quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk dat ik volgend jaar toch wel weer effe ga kijken bij de vrijmarkt, zitten toch altijd wel hele leuke spullen tussen die hopen troep.
Ach, dan heb je leidseplein/rembrandtplein enzo nog niet gezien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Goed idee.. totdat je aankomt en ziet dat het zwart ziet van de mensen...
Nog nooit geweest:P Ik weet uit eigen ervaringen dat ik uit centrum Weert moet blijven met deze dag.. Geen beginnen aanquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, dan heb je leidseplein/rembrandtplein enzo nog niet gezien.Vondelpark is nog relatief makkelijk begaanbaar te voet, en tevens de leukste vrijmarkt
Ohh dat is wel hatelijk, mensen met kinderwagens of karretjes om hun zooi mee te nemen ofzoquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Nog nooit geweest:P Ik weet uit eigen ervaringen dat ik uit centrum Weert moet blijven met deze dag.. Geen beginnen aanOveral van die buggies, schreeuwende kids.. Nty,, k kan me vrije dag beter besteden dan ergeren in de stad
Precies.. en meeste haat ik die mensen die die karretjes helemaal vol gooien idd, en dan zo'n jengelend kind ernaast die ligt te bitchen dattie wil zitten in het karretjequote:Op woensdag 1 mei 2013 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohh dat is wel hatelijk, mensen met kinderwagens of karretjes om hun zooi mee te nemen ofzoStruikel je gvd bijna over.
^quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Kinderen in de supermarktBlijf met je tengels van de producten af en niet rennen gvd.
kinderen die rennen/met fietsjes/karretjes/skeelers in de supermarktquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Kinderen in de supermarktBlijf met je tengels van de producten af en niet rennen gvd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |