Whahaquote:
WATquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmaken
maak hem broeder.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmaken
awwwhhquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Zo lekker mensenschuw en autistisch in m'n eentje een j reauken aan de ijssel
Doe ik wel vaker, vind ik heerlijk. Even weg van al die stinkende, drukke, vervelende mensen. Zen. Een met het water en de windquote:
Hopelijk wel ergens in de bosjes héquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Zo lekker mensenschuw en autistisch in m'n eentje een j reauken aan de ijssel
En ondertussen wel FOK!kenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker, vind ik heerlijk. Even weg van al die stinkende, drukke, vervelende mensen. Zen. Een met het water en de wind
Wij zijn tog ook geen drukke en vervelende mensenquote:
VAS HOEFT ZICH VOOR HAAR WERK TOCH NIET AAN TE KLEDEN WHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
nouuuuuuuquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Wij zijn tog ook geen drukke en vervelende mensen
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
VAS HOEFT ZICH VOOR HAAR WERK TOCH NIET AAN TE KLEDEN WHAHASjongejongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Precies dit. Jullie zijn lievquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Wij zijn tog ook geen drukke en vervelende mensen
[..]
VAS HOEFT ZICH VOOR HAAR WERK TOCH NIET AAN TE KLEDEN WHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Studeur
[..]
VAS HOEFT ZICH VOOR HAAR WERK TOCH NIET AAN TE KLEDEN WHAHAIk dacht een luie neger grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik maak geen negergrappen, die werken nooit.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik maak geen negergrappen, die werken nooit.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik maak geen negergrappen, die werken nooit.
Dit dusquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:45 schreef velmank het volgende:
ik zou me schamen als ik al mijn troep op een kleedje uit zou stallen...
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:45 schreef velmank het volgende:
ik zou me schamen als ik al mijn troep op een kleedje uit zou stallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |