Euros? Als kind?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als kind was ik zo blij met 117 euro winst heEn dan aan het eind vd dag lekker een ijsje kopen ofzo
![]()
Ons Vasje komt net kijken vriend.. ze is nog groen achter de orenquote:
In mijn hoofd gebeuren dan altijd dit soort vette dingen:quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
kinderen die rennen/met fietsjes/karretjes/skeelers in de supermarkt
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben geboren in 1994 hoor dus in 2001 was ik 'pas' 7 en dus nog een kind. Booyah.
Ik lees het, ik ben helemaal geschokt. Ik had haar toch ook minstens 25 geschat.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Ons Vasje komt net kijken vriend.. ze is nog groen achter de oren
komt door haar afkomst, buitenlanders zien er altijd ouder uitquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik lees het, ik ben helemaal geschokt. Ik had haar toch ook minstens 25 geschat.
Geen probleem, verbaast me gewoon. Meeste meiden van 19 wil ik m'n piemel niet in stoppen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is meerderjarig hoor wat is het probleem?
Ben een binnenlander hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
komt door haar afkomst, buitenlanders zien er altijd ouder uit
Kan me voorstellen dat die meiden dat nie willenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geen probleem, verbaast me gewoon. Meeste meiden van 19 wil ik m'n piemel niet in stoppen.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op mn geboorteakte staat m'n surinaamse kant niet eens
En toch ben je een blackaquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op mn geboorteakte staat m'n surinaamse kant niet eens
Dat idee geven ze me anders niet altijd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat die meiden dat nie willen
Ook al.quote:
Hoe duur was ie? Ben zelf al een tijdje op zoek naar eentje, maar zijn toch vaak nog redelijk duurquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:42 schreef Studeur het volgende:
lachgaspatroon cracker aangeschaft, veel goedkoper, sneller en handiger dan zo'n grote slagroomspuit
Hm, ik heb mijn dag overleefd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:56 schreef Studeur het volgende:
ja fuck, moet zo werken terwijl ik amper op mn benen kan staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |