Werken.. zou ik ook wel graag willen. Maar dr is geen werkquote:Op donderdag 2 mei 2013 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb er eentje gehad vandaag..
Morgen weer werken.
Weer zo'n avond?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:47 schreef Gummiebeer het volgende:
Hmm..
Schaamlippen, kaas, moeder, paintball en techno.
Ok.quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:28 schreef Onorgineel het volgende:
Ey mensen reageer eens, 't is potdomme pas half 2
Ging jij vandaag nieuw deel openen in kantooruren?quote:
Ja, goeiemorgen trouwens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:34 schreef Olment het volgende:
[..]
Ging jij vandaag nieuw deel openen in kantooruren?
Owja..quote:
Wow, wat veel emoticons man. Sjonge wow. Ik ben ook halvewege m'n kop koffie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Owja..
Goede morgen!!
Mijn excuus, k had nog geen koffie![]()
NU WEL![]()
![]()
![]()
![]()
Enthousiast veel emoticons
3e kop is net aangebrokenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wow, wat veel emoticons man. Sjonge wow. Ik ben ook halvewege m'n kop koffie.Zo even m'n eerste nicotinedosering innemen.
Er staat opeens een bakje met Herman de vriendschapscake op mijn bureau..quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:22 schreef Olment het volgende:
[..]
3e kop is net aangebroken![]()
Mijn nicotine moet nog ff half uurtje rustenRond uur of 10 pas
OMG, dat deel deeg xDquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er staat opeens een bakje met Herman de vriendschapscake op mijn bureau..
Jezus, ik lees even het briefje erbij. Maar daar gaat nogal wat werk in zitten. Dit is geen vriendschapscake, dit is een vijandscake.quote:
Nou nou nou... Wat een liefde bij jou op de werkvloerquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jezus, ik lees even het briefje erbij. Maar daar gaat nogal wat werk in zitten. Dit is geen vriendschapscake, dit is een vijandscake.
Welkom terug. Hoe beviel Hades?quote:
Ontzettend.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou nou nou... Wat een liefde bij jou op de werkvloer
Maarr.. je hebt dat dus heel fijn in die grijze/zwarte bak naast je geflikkerd?quote:
Nee, ik zal braaf de cake maken. Komt blijkbaar bij m'n zus vandaan. Die werkt op een andere vleugel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Maarr.. je hebt dat dus heel fijn in die grijze/zwarte bak naast je geflikkerd?
Je werkt op een vleugel? Is dat koud nou?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, ik zal braaf de cake maken. Komt blijkbaar bij m'n zus vandaan. Die werkt op een andere vleugel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |