quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja. Ook op de veer naar het ndsm werf
Ik weet t niet, op feesten word het nu ook echt heel vaak verkocht met zo'n enorme pomp in een hoekjequote:Op woensdag 1 mei 2013 22:53 schreef Studeur het volgende:
[..]![]()
maar eigenlijk mag je t niet op straat verkopen toch?
haha ik dacht dat ik de enige was die dat deedquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus heIk sta rustig alle over datum shit uit de schappen te halen en af te prijzen, komt er een vrouw naast me staan die zo'n ontzettende stinkscheet liet, godverdomme
Ik liep maar even weg.
Fucking smerigquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:59 schreef tarantism het volgende:
[..]
haha ik dacht dat ik de enige was die dat deedbazenhobby
Fucking bizar was het he, zo ongelofelijk druk ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:04 schreef Studeur het volgende:
zit een docu te kijken over underground tekno raves. er is een hele subcultuur die zich hiermee bezighoudt, gratis feestjes geven op een afgelegen locatie zonder winstoogmerk. geweldig dat deze mensen dit doen
was eergisteren voor het eerst op zo'n feestje, geweldig om mee te maken
dat type mensen ook, geweldig. allemaal hippiebusjes, legerbroeken, piercings, tattoo's. heel veel van hun hadden hun hont ook mee.
ben vaker op een rave geweest maar dit is de eerste die ik meemaak waar de politie het niet kwam verneuken, blijkbaar weten deze mensen het wel goed geheim te houden en verspreiden ze het alleen aan mensen die ze vertrouwen.
Welk een voorname en deug'lijke intellectuelenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:04 schreef Studeur het volgende:
dat type mensen ook, geweldig. allemaal hippiebusjes, legerbroeken, piercings, tattoo's. heel veel van hun hadden hun hont ook mee.
zou je verbazenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:33 schreef tarantism het volgende:
[..]
Welk een voorname en deug'lijke intellectuelen
Haha, mijn eerste gedachte waren 2 grote flappende schaamlippen, true story.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:42 schreef Ugjerke het volgende:
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffflapflapflap
Ik geloof je.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha, mijn eerste gedachte waren 2 grote flappende schaamlippen, true story.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Same old, same old.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:47 schreef Gummiebeer het volgende:
Hmm..
Schaamlippen, kaas, moeder, paintball en techno.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |