Nee, ik ben omringt door zachte veren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Je werkt op een vleugel? Is dat koud nou?
En vijandcakequote:Op donderdag 2 mei 2013 09:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, ik ben omringt door zachte veren.
Whahahaha.. waaromd at?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:54 schreef Silentalarm het volgende:
Ik was dinsdag trouwens het terrein van loveland af gekonkerd
Ik zie dat je ook erg productief bezig bentquote:
Ik was een jointje aan het roken, wat blijkbaar niet mocht van de bewaker. Toen moest ik mijn zakken leeghalen en toen was het feestquote:
Keihard.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook erg productief bezig bent
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik was een jointje aan het roken, wat blijkbaar niet mocht van de bewaker. Toen moest ik mijn zakken leeghalen en toen was het feest
Nee, het was anderhalf uur voor het einde. Het mooie was ook dat ik helemaal niks gebruikt had, ik had het alleen bij me voor het geval ik er spontaan zin in kreeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee, het was anderhalf uur voor het einde. Het mooie was ook dat ik helemaal niks gebruikt had, ik had het alleen bij me voor het geval ik er spontaan zin in kreeg.
Overigens mijn wiet en hasj wel teruggekregen, waar ik best blij mee was. De rest helaas niet
Ja vind het ook heel apart. Maar het is natuurlijk niet echt legaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Op mijn feest ook he. Ze wilden mn wiet afpakken terwijl het gvd open air is. Toen ben ik ertegenin gegaan en gezegd dat mn brommer om de hoek stond en dat ik het daar wel ff in zou doen. Gelukkig geloofden ze me dus toen ff in mn onderbroek gestopt.
Homo's.. Het is WIET
Ja gedoogd blabla. Maar vind het toch raar. Niemand heeft er last van als het open air isquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja vind het ook heel apart. Maar het is natuurlijk niet echt legaal.
Wat opzichzelf al weer raar is.
Ik las trouwens dat de grote steden graag zelf wiet willen gaan telen
Utrecht is al bezig dacht ik, Groningen zal binnenkort beginnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja vind het ook heel apart. Maar het is natuurlijk niet echt legaal.
Wat opzichzelf al weer raar is.
Ik las trouwens dat de grote steden graag zelf wiet willen gaan telen
Dat weet ik niet. Opzich kost het telen van wiet bijna niks, het is meer het risico van de telers waar je nu voor betaald. Dus als het legaal wordt voor steden om te telen zou de prijs flink omlaag gaan. Echter komen er dan natuurlijk wel belanstingen en (flinke) accijnzen overheen. Maar ik denk eigenlijk niet dat het dan veel duurder gaat worden. Waar ik wel bang voor ben is dat de thc-waarden naar beneden gaan, omdat de overheid niet zo'n fan is van hele sterke wiet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja gedoogd blabla. Maar vind het toch raar. Niemand heeft er last van als het open air isOh maar dan word de wiet zeker duurder?
Ik vind het niet zo erg als het THC-gehalte omlaag gaat eigenlijk. Het is allemaal wel wat ver doorgeschoten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Opzich kost het telen van wiet bijna niks, het is meer het risico van de telers waar je nu voor betaald. Dus als het legaal wordt voor steden om te telen zou de prijs flink omlaag gaan. Echter komen er dan natuurlijk wel belanstingen en (flinke) accijnzen overheen. Maar ik denk eigenlijk niet dat het dan veel duurder gaat worden. Waar ik wel bang voor ben is dat de thc-waarden naar beneden gaan, omdat de overheid niet zo'n fan is van hele sterke wiet.
Goedkoper zal het helaas ook niet worden, want dat geeft een verkeerde boodschap af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Opzich kost het telen van wiet bijna niks, het is meer het risico van de telers waar je nu voor betaald. Dus als het legaal wordt voor steden om te telen zou de prijs flink omlaag gaan. Echter komen er dan natuurlijk wel belanstingen en (flinke) accijnzen overheen. Maar ik denk eigenlijk niet dat het dan veel duurder gaat worden. Waar ik wel bang voor ben is dat de thc-waarden naar beneden gaan, omdat de overheid niet zo'n fan is van hele sterke wiet.
Ligt er natuurlijk aan. Oké ons thc gehalte is redelijk, maar de wiet die ze bv in croatië hebben is helemaal om te huilen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg als het THC-gehalte omlaag gaat eigenlijk. Het is allemaal wel wat ver doorgeschoten.
Zolang het dezelfde prijs blijft vind ik het prima. Heb liever dat het geld wat ik teveel betaal naar de belastingpot gaat dan in de zakken van criminele organisatiesquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Goedkoper zal het helaas ook niet worden, want dat geeft een verkeerde boodschap af.
Ligt er ook aan wat je koopt. Maar bijvoorbeeld van die goedkope Thai shit, daar word ik niet zo blij van. Dan draai je een pure en dan voel je nog niksquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg als het THC-gehalte omlaag gaat eigenlijk. Het is allemaal wel wat ver doorgeschoten.
Misschien een tijdje wat minder blowen dan? Als je een pure draait en oprookt hoor je wel wat te voelen, ongeacht het soort wiet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je koopt. Maar bijvoorbeeld van die goedkope Thai shit, daar word ik niet zo blij van. Dan draai je een pure en dan voel je nog niks
pls, thai is echt rotslechtquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Misschien een tijdje wat minder blowen dan? Als je een pure draait en oprookt hoor je wel wat te voelen, ongeacht het soort wiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |