SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
There are only 151 Pokémon.
Olympisch stadion is ook een of ander feest.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik hoor hier buiten het SlamFM koninginnedagfeest
Dat is niet buiten lieverd, dat is Dolby Surround. Dat leg ik morgen nog wel even uit, hoe dat allemaal werkt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik hoor hier nu ook muziek buiten harde trommels.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:37 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dit nummer is van Kenny vs Spenny
Zijn vrouwquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Wie is die vrouw met rode jurk naast vd laan
Femke van der laan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:37 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is niet buiten lieverd, dat is Dolby Surround. Dat leg ik morgen nog wel even uit, hoe dat allemaal werkt.
Ze zullen zo wel stoppen denk ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Greys het volgende:
Echt sneu dat ze zo hard doorvaren, tegen de tijd dat Armin komt zitten zij al aan het banket
Jij weetquote:
Federer-Fan heeft daar een pasklaar antwoord op.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Whehequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef detulp050 het volgende:
"En daar achter zie je de koning net even ademhalen. Trouwens typisch iets voor Nederland, staan we ook bekend om wereldwijd, dat ademhalen. Komt vanwege de oorlog tegen het de Spanjaarden, dan blablabla"
het is meivakantie voor de kindertjesquote:
Gewoon met het bord op schoot kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Greys het volgende:
Echt sneu dat ze zo hard doorvaren, tegen de tijd dat Armin komt zitten zij al aan het banket
Een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Die hebben gewoon vakantie, net als ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef essnhills het volgende: Hebben die meiden morgen vrij eigenlijk?
Die zullen wel helemaal gesloopt zijn
Mij werd net verteld dat het meivakantie schijnt te zijnquote:
Och engeltje toch! Dan heb je gewoon hele goede akoestiek in de kamerquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]mijn tv heeft dat allemaal niet schat.
Waar trek je dat vandaan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Auti het volgende:
Formation of twelve F-16s to enter from North Sea over Spaarndam, descend to 1000ft passing motorway A9, straight line via Westerpark and Zeeburg, then to the northwest via IJmeer.
Thirty seconds behind them a pair of F-16s that will follow the A9 from the descent point, then via Nieuwe Meer to Museumplein, from there via Zeeburg to IJmeer.
ETA Amsterdam is 21:05LT, frequency 126.675.
Eindelijk het juiste antwoord.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Auti het volgende:
Formation of twelve F-16s to enter from North Sea over Spaarndam, descend to 1000ft passing motorway A9, straight line via Westerpark and Zeeburg, then to the northwest via IJmeer.
Thirty seconds behind them a pair of F-16s that will follow the A9 from the descent point, then via Nieuwe Meer to Museumplein, from there via Zeeburg to IJmeer.
Zozo, moet kunnenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Auti het volgende:
Nee hoor ik deed het raam open voor als de F16 langs komen en ik hoor het feest in de vertequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Och engeltje toch! Dan heb je gewoon hele goede akoestiek in de kamer
Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Dat is z'n dochter toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat een profiteurs die burgemeester v amsterdam en n vrouw
Spellingscheck gaat wel lukken bij jequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Duurt 12 minuten deze liedje.
Gaat 'm niet worden...
waar heb je dat vandaan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Auti het volgende:
Briljante post dit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef detulp050 het volgende:
"En daar achter zie je de koning net even ademhalen. Trouwens typisch iets voor Nederland, staan we ook bekend om wereldwijd, dat ademhalen. Komt vanwege de oorlog tegen het de Spanjaarden, dan blablabla"
Ik niet, niets met met de Boleroquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik hoor liever het koningslied nog een keer
Koningsvakantie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen zegt dat het vakantie is maar wat voor vakantie hebben ze dat?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik deed het raam open voor als de F16 langs komen en ik hoor het feest in de verte
Het publiek kan dat wel zien, met de 3D brillen die uitgedeeld zijnquote:
Ja maar niet zulke specialequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar ik vroeger woonde, op de Veluwe, kwamen er elke dag F16's over.
Meivakantie?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen zegt dat het vakantie is maar wat voor vakantie hebben ze dan?
Ik ook niet.quote:
Bij 2-0 is het laatste half uurtje wel leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef tralalala het volgende:
Ach, dit maar af kijken.
Dortmund is toch wel door.
Events occur in real timequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
kan dit nummer niet even gefast forward worden?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij 2-0 is het laatste half uurtje wel leuk om te kijken.
Die waren heel speciaal want die F16 vochten voor onze vrijheid, zodat jij en ik kunnen leven in vrede!quote:
kut dingen, ik heb in de aanvliegroute van basis Twente gewoond toen ze daar nog zaten....quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar ik vroeger woonde, op de Veluwe, kwamen er elke dag F16's over.
Denk je? Ik zou mijn geld op Real zetten. 3-0 zou geen gigantische verrassing zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef tralalala het volgende:
Ach, dit maar af kijken.
Dortmund is toch wel door.
Hij is er stil van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
En is er al een reactie geweest over wat friso er van vond?
Ze hebben wel wat te snaaien gekregen, alledrie staan ze te kauwenquote:
Nee hoor totaal nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Die waren heel speciaal want die F16 vochten voor onze vrijheid, zodat jij en ik kunnen leven in vrede!
Voel je je al schuldig?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die jongste dochter echt het schattigst
Jazeker. Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Federer-Fan heeft daar een pasklaar antwoord op.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die jongste dochter echt het schattigst
Die is het nog aan de binnenkant van zijn ogen aan het bekijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
En is er al een reactie geweest over wat friso er van vond?
Die zitten nog in de testfase toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef MilaNL het volgende:
Jammer dat het van die oude F16 dingen zijn, en geen gloednieuwe mooie JSF.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jazeker. Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.
Is dat al geweest dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Kirov het volgende:
Getver dat fregat gemist, heeft iemand een cap?
Maximaquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Pakspul het volgende:
Is er al duidelijkheid over wie die vrouw is het blauw was, tijdens de huldiging?
Slappe dance man, ik wil techno :8quote:
Wat heb jij toch met kleine meisjes?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Onze prinsesjes worden moestuur ze toch lekker naar bedje
Hoe denk je dat die kindjes er zijn gekomen? Gare wap avonden met X en Kama...Armin op de achtergrond...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat dit Armin van Buren de favo muziek is van Willempie, in ieder geval die van Maxima
Nee, dat is Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.quote:
later de beelden door een liplezer laten terugkijkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Knaller het volgende:
Jammer dat ze geen microfoontjes op die boot hebben.
Een leuke verspreking brengt altijd wat kleur.
Gelukkig dan maar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Is hij al bezig dan? Ik hoor het ook niet
Die twee testtoestellen staan nog in de VS.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef MilaNL het volgende:
Jammer dat het van die oude F16 dingen zijn, en geen gloednieuwe mooie JSF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |