Ik ook niet.quote:
Bij 2-0 is het laatste half uurtje wel leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef tralalala het volgende:
Ach, dit maar af kijken.
Dortmund is toch wel door.
Events occur in real timequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
kan dit nummer niet even gefast forward worden?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij 2-0 is het laatste half uurtje wel leuk om te kijken.
Die waren heel speciaal want die F16 vochten voor onze vrijheid, zodat jij en ik kunnen leven in vrede!quote:
kut dingen, ik heb in de aanvliegroute van basis Twente gewoond toen ze daar nog zaten....quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar ik vroeger woonde, op de Veluwe, kwamen er elke dag F16's over.
Denk je? Ik zou mijn geld op Real zetten. 3-0 zou geen gigantische verrassing zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef tralalala het volgende:
Ach, dit maar af kijken.
Dortmund is toch wel door.
Hij is er stil van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
En is er al een reactie geweest over wat friso er van vond?
Ze hebben wel wat te snaaien gekregen, alledrie staan ze te kauwenquote:
Nee hoor totaal nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Die waren heel speciaal want die F16 vochten voor onze vrijheid, zodat jij en ik kunnen leven in vrede!
Voel je je al schuldig?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die jongste dochter echt het schattigst
Jazeker. Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Federer-Fan heeft daar een pasklaar antwoord op.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die jongste dochter echt het schattigst
Die is het nog aan de binnenkant van zijn ogen aan het bekijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
En is er al een reactie geweest over wat friso er van vond?
Die zitten nog in de testfase toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef MilaNL het volgende:
Jammer dat het van die oude F16 dingen zijn, en geen gloednieuwe mooie JSF.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jazeker. Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.
Is dat al geweest dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Kirov het volgende:
Getver dat fregat gemist, heeft iemand een cap?
Maximaquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Pakspul het volgende:
Is er al duidelijkheid over wie die vrouw is het blauw was, tijdens de huldiging?
Slappe dance man, ik wil techno :8quote:
Wat heb jij toch met kleine meisjes?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Onze prinsesjes worden moestuur ze toch lekker naar bedje
Hoe denk je dat die kindjes er zijn gekomen? Gare wap avonden met X en Kama...Armin op de achtergrond...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat dit Armin van Buren de favo muziek is van Willempie, in ieder geval die van Maxima
Nee, dat is Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.quote:
later de beelden door een liplezer laten terugkijkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Knaller het volgende:
Jammer dat ze geen microfoontjes op die boot hebben.
Een leuke verspreking brengt altijd wat kleur.
Gelukkig dan maar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Is hij al bezig dan? Ik hoor het ook niet
Die twee testtoestellen staan nog in de VS.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef MilaNL het volgende:
Jammer dat het van die oude F16 dingen zijn, en geen gloednieuwe mooie JSF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |