SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Rieu, Van Duin en Hazes (in de persoon van Martijn Fischer)quote:
twitter:WilfredGene twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 20:21:44Trouwens de inhuldiging van Willem Alexander is niet eens rechtsgeldig. Ik heb Louis niet de Akte van Abdicatie zien tekenen. #troon reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
En dan opeens vanuit het niets "Mabel, ken je me nog?" zeker? Nee, dat moeten we ook niet hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:27 schreef marcodej het volgende:
Straks komt de criminelenboot, de Neeltje Jacoba. Mabel schijnt er ook op te staan.
okquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
twitter:WilfredGene twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 20:21:44Trouwens de inhuldiging van Willem Alexander is niet eens rechtsgeldig. Ik heb Louis niet de Akte van Abdicatie zien tekenen. #troon reageer retweet
matigquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Uh, oke..quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:28 schreef Samson het volgende:
Dacht je trots te kunnen zijn op je land, komt al deze ellende voorbij varen....
Hoezo is Prinses Christina verkeerd gevaren?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:29 schreef vaarsuvius het volgende:
Waar is de Abortus boot? Die heb ik gemist
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Danny zei dat er geen geld voor was. Terwijl hij zelf en de andere FA's 6,5k per maand verdienen.quote:
quote:
quote:
sorryquote:
En dát is om half tien dus?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rieu, Van Duin en Hazes (in de persoon van Martijn Fischer)
Moet hij elke week een grap majen over Van Gaal?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny zei dat er geen geld voor was. Terwijl hij zelf en de andere FA's 6,5k per maand verdienen.
Dat heb ik in ieder geval vernomen.
bijna, nog even geduldquote:
Volgens mij welquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En dát is om half tien dus?
Op Ned 1 ook?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny zei dat er geen geld voor was. Terwijl hij zelf en de andere FA's 6,5k per maand verdienen.
Dat heb ik in ieder geval vernomen.
Helaas blijven ze drijven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Voice Kids
Hoe diep kun je zinken
Beter toch.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:30 schreef OliviaV het volgende:
Wat gaat die boot snel! Ze sjeesen overal langs
Die zit er ook bij ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het demo-model dus lijkt me van wel.
Ik hoop tot op de bodem van het IJquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Voice Kids
Hoe diep kun je zinken
Zijn vriend John de Mol.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:31 schreef Pietepietje het volgende:
Voice Kids is zeker ook van Joop van den Ende
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:31 schreef Bendoe het volgende:
En toen kwam er U-boot en die schoot de koningsboot naar de kelder.
Samen met maatje Van de Mol.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Heeft Joop vd Ende zeker geregeld, die voice kids boot?
Fucking achterlijk om op zo'n dag je programma te moeten promotenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een of andere saaie talentenjacht waar we wekelijks mee worden volgestopt. Echt vreselijk.
RTL 4...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Triest dit, beetje reclame maken voor voice kids
Capje?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoogtepunt tot nu toe was toch die juf in de rode jurk met tegenlicht in het begin
ja duh dat was midden in de nacht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Strani het volgende:
Deze boot maakt nog meer topics vol dan de boot van Boston twee weken geleden.
Valt wel mee. Die kids kunnen vaak wel echt zingen, in tegenstelling tot veel van de volwassenen variant.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Slechte muziek hoor, ze kunnen echt niet zingen, en kom niet met een slecht tegenargument van: waarom hebben ze dan de voois kits gewonnen? :s :s
Ik ook, maar dat hele overzicht en dat in combi met dat lied en Epke was gewoon écht tofquote:
wat hebben ze het moeilijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Aventura het volgende:
Lijkt me wel slopend voor het koningspaar. Nu moesten ze om half 8 weer op die schuit zitten, ik vraag me af of ze wel tijd hadden om te eten. Vooral Maxima zat denk ik krap. Ze heeft ook steeds een andere jurk aan en een ander kapsel. Dat zal wel veel getstress zijn geweest.
Leen zijn gouden microphone. Dat was ook het enige moment wat Willem IV oprecht iets deed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoogtepunt tot nu toe was toch die juf in de rode jurk met tegenlicht in het begin
Het is volks....quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Steve het volgende:
Ik vind de koningsvaart maar een beetje armoedig.
Ergens even een Liga naar binnenwerkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Aventura het volgende:
Lijkt me wel slopend voor het koningspaar. Nu moesten ze om half 8 weer op die schuit zitten, ik vraag me af of ze wel tijd hadden om te eten. Vooral Maxima zat denk ik krap. Ze heeft ook steeds een andere jurk aan en een ander kapsel. Dat zal wel veel getstress zijn geweest.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Falco het volgende:
Iemand al het tenue van Van Halst gecheckt op Nederland 3?
Jij moet weer tegendraads doen héquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Die kids kunnen vaak wel echt zingen, in tegenstelling tot veel van de volwassenen variant.
Dat hoort bij zo'n dagquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Aventura het volgende:
Dit is niet Noord dit is Java Eiland of zo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat is Noord toch afgrijselijk lelijk
Ze gaan om half tien dus pas dineren, maar daar tussendoor net hebben ze vast wel even snel een roomsoes weggehaptquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Aventura het volgende:
Weer wat geleerdquote:
De vrouw van de Kerstman.quote:
Voor 8ton per jaar wil ik dat ook wel 1 dagje doen hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Aventura het volgende:
Hoort ook niet bij Amsterdam...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat is Noord toch afgrijselijk lelijk
Ja, zes uur balletje gehakt, groente en aardappel en om half zeven aan de vlaflip. Wat nou dineren?quote:
Een oranje tompouce van de HEMAquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan om half tien dus pas dineren, maar daar tussendoor net hebben ze vast wel even snel een roomsoes weggehapt
per jaar, per dag je ziet hem toch wel hoop ik?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef hexje het volgende:
[..]
Voor 8ton per jaar wil ik dat ook wel 1 dagje doen hoor.
De oranjes zijn bepaald niet slank.quote:
Famke?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
Femke, de vrouw van Van der Laan.
Ze hebben vanmiddag een receptie gehad, vast wel een broodje gehad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan om half tien dus pas dineren, maar daar tussendoor net hebben ze vast wel even snel een roomsoes weggehapt
Oh wat een dramaquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
walgelijk om te zien, idioten die met vlaggetjes zwaaien
Die heeft gewoon wat gegeten terwijl ze bij de kapper zat. Multitasken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Aventura het volgende:
Niet zo zuur doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is niet Noord dit is Java Eiland of zo.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
iets aan het IJ laten we het daarbij latenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is niet Noord dit is Java Eiland of zo.
Walgelijk... Really?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
Ze hebben gisteren al gegeten, dat grote diner in het Rijksmuseum.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Aventura het volgende:
Verkrachten bedoel je?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Armin gaat zo rocken in z'n bolerootje...
Nee, maar die Fabienne kan gewoon wel degelijk mooi zingen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij moet weer tegendraads doen hé
Nogal logisch, de fans van Bieber meegeteldquote:
Ik heb vandaag broccoli op. Met pikante kipkluifjes. Wist je overigens dat de Engelse 3 termen voor avondeten heeft, en dineren het woord van de middenklasse is. Vaak wordt hier een maaltijd met meerdere gangen mee bedoeld.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, zes uur balletje gehakt, groente en aardappel en om half zeven aan de vlaflip. Wat nou dineren?.
Kunnen we weer rustig slapenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
Ah Max heeft nog een extra deken omgeslagen...
Tijdens ander kapsel kun je toch even snel een hapje wegwerken?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Aventura het volgende:
Meivakantie hequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
Hebben die meiden morgen vrij eigenlijk?Die zullen wel helemaal gesloopt zijn
Ik vind van niet, en als ik het vind is het zo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar die Fabienne kan gewoon wel degelijk mooi zingen.
dat hadden ze al toen ze uit de kerk kwamenquote:
Tis maar waar je je druk om maakt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, ik vind dat walgelijk, maak ik me kwaad om
Schijnt meivakantie te zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
We zien wel vaker dat voor royalty uitzondering in de wet kan worden gemaakt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
meivakantiequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.quote:
Ik hoor hier buiten het SlamFM koninginnedagfeestquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik hoor hier nu ook muziek buiten harde trommels.
Ohja dat is ook zoquote:
Nee hoor. Meivakantie heet dat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef MilaNL het volgende:
[..]
We zien wel vaker dat voor royalty uitzondering in de wet kan worden gemaakt.
Van de daklozen boot meegejat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
Ah Max heeft nog een extra deken omgeslagen...
Het is meivakantiequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |