Nee, maar die Fabienne kan gewoon wel degelijk mooi zingen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij moet weer tegendraads doen hé
Nogal logisch, de fans van Bieber meegeteldquote:
Ik heb vandaag broccoli op. Met pikante kipkluifjes. Wist je overigens dat de Engelse 3 termen voor avondeten heeft, en dineren het woord van de middenklasse is. Vaak wordt hier een maaltijd met meerdere gangen mee bedoeld.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, zes uur balletje gehakt, groente en aardappel en om half zeven aan de vlaflip. Wat nou dineren?.
Kunnen we weer rustig slapenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
Ah Max heeft nog een extra deken omgeslagen...
Tijdens ander kapsel kun je toch even snel een hapje wegwerken?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Aventura het volgende:
Lijkt me wel slopend voor het koningspaar. Nu moesten ze om half 8 weer op die schuit zitten, ik vraag me af of ze wel tijd hadden om te eten. Vooral Maxima zat denk ik krap. Ze heeft ook steeds een andere jurk aan en een ander kapsel. Dat zal wel veel getstress zijn geweest.
Meivakantie hequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
Hebben die meiden morgen vrij eigenlijk?Die zullen wel helemaal gesloopt zijn
Ik vind van niet, en als ik het vind is het zo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar die Fabienne kan gewoon wel degelijk mooi zingen.
dat hadden ze al toen ze uit de kerk kwamenquote:
Tis maar waar je je druk om maakt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, ik vind dat walgelijk, maak ik me kwaad om
Schijnt meivakantie te zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
We zien wel vaker dat voor royalty uitzondering in de wet kan worden gemaakt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
meivakantiequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.quote:
Ik hoor hier buiten het SlamFM koninginnedagfeestquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik hoor hier nu ook muziek buiten harde trommels.
Ohja dat is ook zoquote:
Nee hoor. Meivakantie heet dat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef MilaNL het volgende:
[..]
We zien wel vaker dat voor royalty uitzondering in de wet kan worden gemaakt.
Van de daklozen boot meegejat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
Ah Max heeft nog een extra deken omgeslagen...
Het is meivakantiequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |