SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:09 schreef Cee het volgende:
Mevrouw van der Laan is 34 lees ik net. Heeft 5 kinderen met 'm.
Kosten he ...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
Die boottocht hadden ze veel indrukwekkender kunnen maken. Nederland als watersportland kun je veel meer mee doen imo.
Vrouw van de burgemeester toch?quote:
Nee drie. Die andere twee zijn van de vorige.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:09 schreef Cee het volgende:
Mevrouw van der Laan is 34 lees ik net. Heeft 5 kinderen met 'm.
Inderdaad, met het vlaggeschip van de marine oid. Niet met dit kleine kutbootjequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
Die boottocht hadden ze veel indrukwekkender kunnen maken. Nederland als watersportland kun je veel meer mee doen imo.
Paar minuten niet nee, maar ze gaat nu richting de drie kwartier.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:09 schreef DeLuna het volgende:
Alsof je meteen verkouden bent als je een paar minuten halfnaakt op een boot gaat staan
Die 5 kinderen zijn vast door haar voorgangster uitgepoeptquote:
Nee Maxima wel ja, maar die dansers niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Paar minuten niet nee, maar ze gaat nu richting de drie kwartier.
En geen idee hoe lang dit nog duurt?
Er komt nog een kinderboot.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoop dat het zo wat spannender wordt, anders vallen de prinsesjes in slaap.
3 zijn van zichzelf.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die 5 kinderen zijn vast door haar voorgangster uitgepoept
Darten ook niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef wuuht het volgende:
De sport waar NL echt in uitblinkt hebben ze niet eens laten zien..... K1
Uh, oké?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoop dat het zo wat spannender wordt, anders vallen de prinsesjes in slaap.
Sati.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:12 schreef Guanabana het volgende:
Oh hahaha, het was geen Chopin maar Satie natuurlijk
Ja en een paar mooie oude trekboten erachter met zwarte rookpluimen uit de schoorsteen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Inderdaad, met het vlaggeschip van de marine oid. Niet met dit kleine kutbootje
correct.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Ik ken hem niet maar hij is zeker van BzV?
Ik dacht 3 kids, de 2 oudsten zijn van zijn eerste vrouw. Die is vorig jaar omgekomen bij een aanrijding.quote:
Combineer die twee = profit.quote:
thanxquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:12 schreef Chloramp het volgende:
Erik Satie - Gnossiene No 1 voor de liefhebbers.
Bel hem even dan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:12 schreef tralalala het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar houdt de schipper wel rekening met CL-voetbal?
Beetje doorvaren aub, wil het beide zien.
Inderdaad... Paar dikke fregatten erbij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Inderdaad, met het vlaggeschip van de marine oid. Niet met dit kleine kutbootje
Dartboard aan de zijkant van de koningssloep en 180 gooien voordat het koningspaar in beeld komt?quote:
Als kind wil je niet perse een ander kind zien, maar gewoon iets grappigs, vroeger waren dat clowns... Nu is dat K3?quote:
Heb ik dat gemist?!?!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dartboard aan de zijkant van de koningssloep en 180 gooien voordat het koningspaar in beeld komt?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Ik vergelijk jou toch ook niet met Maxima.
Nee hoor. Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ken Boer Henk niet als onderdeel van heel Nederland. Is dat erg?
Ik denk het wel eigenlijkquote:
Ik ook niet hoor, maar ik gokte dat hij van BzV was... Hoe was het op de Dam?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
Oh zo! Nee heb je gelijk in idd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee Maxima wel ja, maar die dansers niet.
insgelijksquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:14 schreef Blester het volgende:
Naar de princesje zwaaien? Dafuq, leer Nederlanders
Zal vast wel een vestje aan hebben gehad wat ook zo weer uit kanquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo! Nee heb je gelijk in idd.
Maar wie weet hoe lang ie al nakend staat te wachten
thanks en sorry dat ik niet alles leesquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is Maxima haar zus is hier al meermaals verteld.
De Vliegende Hollander ontbreekt ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:14 schreef Symer het volgende:
Dit stuk is waardeloos zonder de Kameleon.
Misschien moet iemand even in de OP melden dat de vrouw in het rood Femke van der Laan, burgemeestersvrouw is...quote:
En waar is de Neeltje Jacoba?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:14 schreef Symer het volgende:
was het nog druk in zuidoost?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
Jij ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:14 schreef Eenskijken het volgende:
die vrouw in het rood mag in het water flikkeren
De Neeltje Jacoba ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:14 schreef Knaller het volgende:
[..]
De Vliegende Hollander ontbreekt ook.
ik kreeg een ouderwetse lachbui van deze opmerkingquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:12 schreef tralalala het volgende:
Ik heb het live gezien voor ik naar de markt gingquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:15 schreef Chloramp het volgende:
Iemand nog de Heil Willem van Amalia gezien vanmiddag?
Live heb ik hem gemist, alleen als .gifjequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:15 schreef Chloramp het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:12 schreef tralalala het volgende:
Femke van der Laan, de vrouw van Eberhard.quote:
Zegt meneertje die van bruine sneetjes houdt.quote:
post m danquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:15 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Live heb ik hem gemist, alleen als .gifje
Nee niemandquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:15 schreef Chloramp het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die vraag hebben we idd nog niet gehad...
Misschien wordt het zo vaak gevraagd omdat er geen antwoord gegeven wordt.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Doen alsof het leuk is want de koning maakte een grapje
Dan kan het kloppen. Ik kijk dat soort programma's niet. Ben iets te intelligent daarvoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar ik gokte dat hij van BzV was... Hoe was het op de Dam?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:16 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me alleen af wie de rode vrouw met de Hitlergroet is.
Het is niet dat ze dingen van Amsterdam laten zien nee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:15 schreef Basekid_NZ het volgende:
Die burgemeester moet weg, gaat toch niet om hem vanavond.
Nee serieus?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien wordt het zo vaak gevraagd omdat er geen antwoord gegeven wordt.
Nee, vertel eens, ik heb dat helemaal gemist joh.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:15 schreef Chloramp het volgende:
quote:
Eens!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:14 schreef Symer het volgende:
Iedereen dacht natuurlijk dat het hardstikke druk zou worden en is daarom niet gegaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan kan het kloppen. Ik kijk dat soort programma's niet. Ben iets te intelligent daarvoor.
Maar het was er gezellig op de Dam, erg mooi om te zienIn tegenstelling tot wat jij zei was het juist hartstikke rustig.
Kwam om acht uur aanlopen en stond aardig vooraan. Om half 10 kon je nog rustig aansluiten.
De Randstad is sowieso lelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:16 schreef tralalala het volgende:
Lelijk stukje Amsterdam daar met al die flatgebouwen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:16 schreef marcodej het volgende:
"Wat vond je van de vaart?"
- "Sylvie is een hoer!"
Hij is de wegwijspiet vanavond.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:15 schreef Basekid_NZ het volgende:
Die burgemeester moet weg, gaat toch niet om hem vanavond.
12 stuks.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja? Ik word helemaal geil van F-16's man
Dat leek me ook inderdaad. Beter maarquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen dacht natuurlijk dat het hardstikke druk zou worden en is daarom niet gegaan.
Rood kapje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:17 schreef hexje het volgende:
Wie is die vrouw die naast de burgemeester staan. Die ene in het rood.
Z'n chick.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:17 schreef hexje het volgende:
Wie is die vrouw die naast de burgemeester staan. Die ene in het rood.
Misschien eerder.. je zult ze ongetwijfeld horenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Kwart over 9 komen ze over toch? Ga ik even naar buiten!
Mmmm raam opendoen dan maarquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Misschien eerder.. je zult ze ongetwijfeld horen
Optocht Zonder bezoekers.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:18 schreef Jivis het volgende:
Het is wel een beetje kneuterig allemaal. Net een carnavalsoptocht.
Nee, klopt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ze kan als vrouw van de fuckin Burgemeester toch niet in een rode jurk gaan staan, waarmee ze het meest opvalt.
Joop heeft hier een hele dikke vinger in, gok ik zo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:18 schreef MrBadGuy het volgende:
Ow ja, Joop van den Ende had kosteloos meegewerkt, maar dan moet er natuurlijk wel wat gratis reclame tussen voor hem
De dvd krijgen ze later.quote:
Is het demo-model dus lijkt me van wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:18 schreef tralalala het volgende:
Komt die bazige oranje F16 ook?
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:18 schreef tralalala het volgende:
Komt die bazige oranje F16 ook?
[ afbeelding ]
Inderdaad, jezusquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
kijken naar de boot moet je, niet in de camera!
Je bent zelf een demo-modelquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het demo-model dus lijkt me van wel.
Die zien er toch geen flikker van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:19 schreef Deisyy het volgende:
Ze zingen voor de camera in plaats van voor het koningspaar.
Die komt zo in een bootje aanvaren in de vorm van een banaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Frans Bauer mis ik hier wel tussen hoor.
Lang leven playback.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Goede geluidskwaliteit door die microfoontjes met die wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |