SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:09 schreef Cee het volgende:
Mevrouw van der Laan is 34 lees ik net. Heeft 5 kinderen met 'm.
Kosten he ...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
Die boottocht hadden ze veel indrukwekkender kunnen maken. Nederland als watersportland kun je veel meer mee doen imo.
Vrouw van de burgemeester toch?quote:
Nee drie. Die andere twee zijn van de vorige.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:09 schreef Cee het volgende:
Mevrouw van der Laan is 34 lees ik net. Heeft 5 kinderen met 'm.
Inderdaad, met het vlaggeschip van de marine oid. Niet met dit kleine kutbootjequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
Die boottocht hadden ze veel indrukwekkender kunnen maken. Nederland als watersportland kun je veel meer mee doen imo.
Paar minuten niet nee, maar ze gaat nu richting de drie kwartier.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:09 schreef DeLuna het volgende:
Alsof je meteen verkouden bent als je een paar minuten halfnaakt op een boot gaat staan
Die 5 kinderen zijn vast door haar voorgangster uitgepoeptquote:
Nee Maxima wel ja, maar die dansers niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Paar minuten niet nee, maar ze gaat nu richting de drie kwartier.
En geen idee hoe lang dit nog duurt?
Er komt nog een kinderboot.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoop dat het zo wat spannender wordt, anders vallen de prinsesjes in slaap.
3 zijn van zichzelf.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die 5 kinderen zijn vast door haar voorgangster uitgepoept
Darten ook niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef wuuht het volgende:
De sport waar NL echt in uitblinkt hebben ze niet eens laten zien..... K1
Uh, oké?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoop dat het zo wat spannender wordt, anders vallen de prinsesjes in slaap.
Sati.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:12 schreef Guanabana het volgende:
Oh hahaha, het was geen Chopin maar Satie natuurlijk
Ja en een paar mooie oude trekboten erachter met zwarte rookpluimen uit de schoorsteen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Inderdaad, met het vlaggeschip van de marine oid. Niet met dit kleine kutbootje
correct.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Ik ken hem niet maar hij is zeker van BzV?
Ik dacht 3 kids, de 2 oudsten zijn van zijn eerste vrouw. Die is vorig jaar omgekomen bij een aanrijding.quote:
Combineer die twee = profit.quote:
thanxquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:12 schreef Chloramp het volgende:
Erik Satie - Gnossiene No 1 voor de liefhebbers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |