SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het begon niet echt veelbelovend maar ik begin er langzaam een beetje in te geraken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ah, geef toe. Het is stiekem best leuk.
In het IJ rijden!quote:
Ja, geloof het wel. Ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:00 schreef Jivis het volgende:
Heeft die Eberhard zo'n lekkere chick of is dat iemand anders?
Mwoa, mag wel.quote:
Rotvent is hetquote:
Wk finale 1974quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:02 schreef Resistor het volgende:
Wat is eigenlijk het record van topics volgooien? Dit gaat aardig hard zo.
Lee Towers zijn gouden microphone?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:02 schreef DeLuna het volgende:
Hoogtepunt is voor mij al geweest in ieder geval
1 minuut nog wat. Op naam van ABO natuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:02 schreef Resistor het volgende:
Wat is eigenlijk het record van topics volgooien? Dit gaat aardig hard zo.
dat en schaduwbaby's die uit der kutje zweven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is dan ook het beste wat Carice te bieden heeft.
Ja, geloof het wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:01 schreef Jivis het volgende:
Nog eens: heeft Eberhard nu zo'n lekkere chick of is dat iemand anders?
Maxima owned haar hard.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:03 schreef ddx het volgende:
ja dus :
[ afbeelding ]
Burgemeester van Amsterdam Eberhard van der Laan en zijn vrouw Femke
Prima film.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Alles is liefde is een goede nederlandse film?
Nou, op die boot vind ik Femke mooier.quote:
tuurlijk niet, dat is rotterdam hequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef NLGooner het volgende:
Zat de uefa cup winst van feyenoord eigenlijk bij de sportmomenten?
Nee, wou Maxima niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef NLGooner het volgende:
Floris sowieso!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef The_Avatar het volgende:
alleen soldaat van oranje had recht om daar te zijn.
Ghehequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
Hadden ze dit allemaal op de plank liggen voor als Nederland de OS mocht organiseren?
Nee, Ajax wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef NLGooner het volgende:
neequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef NLGooner het volgende:
Ok. dag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef waxmask het volgende:
Een gemiddelde Disney Parade in Parijs in nog beter...
Oeps...quote:
Morgen gewoon weer werken dus.quote:
Ligt meer aan jezelf denk ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef Eenskijken het volgende:
lol ik herkende serieus geen enkele NL film. dat is allemaal crap
Flodder niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef Eenskijken het volgende:
die probeert er al uren naakt naar toe te zwemmen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Een schrijversboot, ik hoop dat Heleen van Royen haar kleren nog aan heeft
Musicals héquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef Khaleesi het volgende:
Ik neem aan dat Joop van den Ende dat nietszeggende stuk over NL films erdoor gedrukt heeft......
Beste volgens 1 persoon die een lijstje gemaakt heeft?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef ddx het volgende:
[..]
Beste zelfs volgens imdb :
IMDb: Beste Nederlandse Films ( Best Dutch Movies) - a list by shoshana7777
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef Eenskijken het volgende:
Kom eens onder die steen vandaan. De wereld buiten is niet eng.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef Eenskijken het volgende:
Derksen en Genee gaan hun hit zingen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef marcodej het volgende:
Is er ook een Voetbal International-boot?
Femke van der Laan, vrouw van Eberhard!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef trovey het volgende:
Wie is die dame in het rood bij het paar, dat heb ik even gemist?
Zoals Ali straks al zei, als je 5 keer bij elkaar op de thee bent geweest ken je mekaar...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Renate Dorrestijn is een vriendin van Beatrix?
Serieus, dat doet ie goedquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Femke van der Laan, vrouw van Eberhard!
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:07 schreef Knaller het volgende:
Ze zouden maar per ongeluk die boot kapot schieten.
Ben allang blij dat ik nog geen vuvuzela heb gezien.quote:
Dat heeft Eberhard goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oh zo, verkeerde jurk aanquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:07 schreef Jivis het volgende:
Zo'n beveiliger die dat dan niet weet en WA pardoes het water in werpt.
quote:
Ballet met kippenvel.quote:
De laatste nederlandse club die nog iets heeft gepresteerd. Vind het een schandequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
tuurlijk niet, dat is rotterdam he
Femke, de vrouw van Van der Laan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef trovey het volgende:
Wie is die dame in het rood bij het paar, dat heb ik even gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |