die probeert er al uren naakt naar toe te zwemmen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Een schrijversboot, ik hoop dat Heleen van Royen haar kleren nog aan heeft
Musicals héquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef Khaleesi het volgende:
Ik neem aan dat Joop van den Ende dat nietszeggende stuk over NL films erdoor gedrukt heeft......
Beste volgens 1 persoon die een lijstje gemaakt heeft?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef ddx het volgende:
[..]
Beste zelfs volgens imdb :
IMDb: Beste Nederlandse Films ( Best Dutch Movies) - a list by shoshana7777
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef Eenskijken het volgende:
lol ik herkende serieus geen enkele NL film. dat is allemaal crap
Kom eens onder die steen vandaan. De wereld buiten is niet eng.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef Eenskijken het volgende:
lol ik herkende serieus geen enkele NL film. dat is allemaal crap
Derksen en Genee gaan hun hit zingen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef marcodej het volgende:
Is er ook een Voetbal International-boot?
Femke van der Laan, vrouw van Eberhard!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef trovey het volgende:
Wie is die dame in het rood bij het paar, dat heb ik even gemist?
Zoals Ali straks al zei, als je 5 keer bij elkaar op de thee bent geweest ken je mekaar...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Renate Dorrestijn is een vriendin van Beatrix?
Serieus, dat doet ie goedquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Femke van der Laan, vrouw van Eberhard!
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:07 schreef Knaller het volgende:
Ze zouden maar per ongeluk die boot kapot schieten.
Ben allang blij dat ik nog geen vuvuzela heb gezien.quote:
Dat heeft Eberhard goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oh zo, verkeerde jurk aanquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |