SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is gewoon raar :l
Nee, serieus, ik vraag me af waarom gays het koningshuis zo leuk vinden of het songfestival... Er zit een redenatie achter...quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo handig, dan sterft het snel uit.
Glitter, glamour en het 'sproojes'-gedoe misschien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik vraag me af waarom gays het koningshuis zo leuk vinden of het songfestival... Er zit een redenatie achter...
Kan, maar toch... ik weet niet zoveel glitter zie ik nl. niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Glitter, glamour en het 'sproojes'-gedoe misschien?
Ik blijf wel bij Nl1. Alhoewel die herhalingen ook niks zijn..quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:01 schreef n00b13 het volgende:
Het concert wordt live uitgezonden op Best24. Ziggo (151)
Even zwaaienquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:03 schreef Specularium het volgende:
Dat is wel professioneel, de mics open laten.
Mensen houden daar niet meer van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:02 schreef Basekid_NZ het volgende:
Op SlamTV is het live concert vanuit Alkmaar als mensen meer van dance houden.
Dit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
Lucky TV kan de komende weken helemaal los.
Ditquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
Die gast heeft echt veel filmpjes nu.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
De gemiddelde kijker is een debiel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:00 schreef Nibb-it het volgende:
Dat mens van de NOS praat echt alsof ze denkt dat de gemiddelde kijkel een debiel is. Nu zal dat ook wel zo zijn, maar toch.
Rondvaart nu.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:09 schreef marcodej het volgende:
Wachten op een balkonscene die niet komt.
Maar ja, bashen is zo leuk hè voor een aantal users, zeker als het kinderen betreft. Dat van die kinderen komt ongeveer elk kwartier terug in deze topicsreeks.....men denkt dat men origineel is.quote:
Je doelt op Lutz Jacobi? Die zei: "Dat unthjit ik".quote:
Nee, ik doel op http://best24.nl/ met Syb van der Ploegquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je doelt op Lutz Jacobi? Die zei: "Dat unthjit ik".
Juist wel, want de kans is heel groot dat dit meisje in de puberteit haar babyvet kwijt raakt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het valt zeker voor die leeftijd helemaal niet mee.
Dat kijk ik niet. Ik kijk voor de 800e keer de inhuldiging bij de NOS.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee, ik doel op http://best24.nl/ met Syb van der Ploeg
Ik ben er een beetje klaar mee. Kijk dan toch liever naar Paul de Leeuw en een beetje muziek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet. Ik kijk voor de 800e keer de inhuldiging bij de NOS.
Ik ben ook ff geschakeld. Lekker karaoken met z'n allenquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje klaar mee. Kijk dan toch liever naar Paul de Leeuw en een beetje muziek.
Volgens mij hebben ze die er expres uit moeten knippen bij de nos, alleen live gezien, daarna nooit meer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:18 schreef Dynd het volgende:
Deze gif is toch wel heel erg, repost.
[ afbeelding ]
Heb je het gezien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:18 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
Maar goed dat het internet er is!quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:19 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die er expres uit moeten knippen bij de nos, alleen live gezien, daarna nooit meer.
Aha.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee was een nieuws itempje net op NL1, hoort eigenlijk niet in dit topic
Wat is ermee danquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:18 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is al logischer. Ze is 9, mensen moet er niet zo veel in lezen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Heb je het gezien?
Ze stak haar hand rechtomhoog toen ze riepen "en Maxima!". That's it.
Ik vind het schattig. Zo'n nazi-groetje, en dan naar haar moeder kijken...quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:18 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard, of misschien is het wel een teken van de Illuminatiquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat is ermee dan
Of ziet men er de hitlergroet in?
Had ook niks verwacht met al die nazibloed in haar familiequote:Op dinsdag 30 april 2013 18:18 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
Dit liedje was bij The Passion beter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:23 schreef ChatGirl het volgende:
Glennis Grace, daar zou ik nog niet naar toe willen al kreeg ik geld toe.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:24 schreef tralalala het volgende:
Dat is gewoon om het gefluit te maskeren.
En maar hard werken die Ewbank.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:25 schreef debeterebob het volgende:
Oh, het koor heeft nog meer tijd in het lied gestoken dan Ewbank![]()
Ja, met dollartekens in zijn ogen, joh, kan die gast echt niets schelen, alleen kassa kan hem schelen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ieuwbank is een hardwerkende Nederlander!
Cheers.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:28 schreef Karina het volgende:
AT5 maar weer even opgezet, Gerdi Verbeet is daar nu en af en toe beelden van het IJ tussendoor.
Ik vond die twee avonden die ze er in gestoken hebben om te oefenen anders nóg veelquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:24 schreef marcodej het volgende:
Gewoon niet oefenen. Wat een heldenkoor.
Cactussenquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
'Joanna krijgt de grootste bos bloemen die te vinden is in de stad.'
v/d Laan
Grootste bos brandnetels was beter geweest.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
'Joanna krijgt de grootste bos bloemen die te vinden is in de stad.'
v/d Laan
quote:
Een mix graag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Grootste bos brandnetels was beter geweest.
Anky ziet er goed uit vandaag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit een paard op de bank, ja ja een paard op de bank. Ja het is Ankieeeeee
Ja, zeker...quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kijk je mee
Zulks geniale muziek!
Albert is gewoon zuur.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:37 schreef Cee het volgende:
Albert Verlinde zit op 4 weer flink af te geven op NOS.
Lutser is het.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:37 schreef Cee het volgende:
Ja, we verwachten duizenden mensen vandaag. Tachtig procent van de Nederlanders vindt de monarchie namelijk achterhaald.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:34 schreef Karina het volgende:
5 van de 6 demonstratielokaties zijn leeg gebleven
Met recht!quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:34 schreef Karina het volgende:
5 van de 6 demonstratielokaties zijn leeg gebleven
Waarom dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:37 schreef Cee het volgende:
Niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:37 schreef Cee het volgende:
Zijn koosnaampje is dan ook niets voor niets kwalbertquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:37 schreef Cee het volgende:
4quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:42 schreef Greys het volgende:
Waar kijken we waar kijken we waar kijken we?
Het mag geen naam hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:42 schreef Greys het volgende:
Waar kijken we waar kijken we waar kijken we?
Nou allemaal.. ik niet. Ik vind dat de NOS het prima doet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:41 schreef Luigi het volgende:
Dus hier zitten we allemaal de hele dag sarcastisch te doen over verslaggeving en optredens maar zodra iemand dat op tv zegt (verlinden), of zegt er helemaal niet zo van te houden (republikeinen) is de boot aan? Mjaaaaaa.
Mwah, eerder cynisch en grapjes makend. Vooral niet te serieus nemend, maar wel eerlijk op mooie momenten. Althans dat vond ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:41 schreef Luigi het volgende:
Dus hier zitten we allemaal de hele dag sarcastisch te doen over verslaggeving en optredens maar zodra iemand dat op tv zegt (verlinden), of zegt er helemaal niet zo van te houden (republikeinen) is de boot aan? Mjaaaaaa.
Behalve die twee taarten, dat was toch niet echt je van het.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou allemaal.. ik niet. Ik vind dat de NOS het prima doet.
Ah dank, ik zat naar dat concert op Ned 1 te kijken met Van Velzen en Miss Montreal en dat is best goed namelijk, dus ik snapte het 'dit is slecht' al nietquote:
Nou ja, je moet ook niet de hele 14 uur non-stop kijken denk ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Behalve die twee taarten, dat was toch niet echt je van het.
Alleen de paarse jurken vind ik wel wat minder.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah dank, ik zat naar dat concert op Ned 1 te kijken met Van Velzen en Miss Montreal en dat is best goed namelijk, dus ik snapte het 'dit is slecht' al niet
Het is nog niet sfeervol te noemen. Hopen dat er nog iets gebeurt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah dank, ik zat naar dat concert op Ned 1 te kijken met Van Velzen en Miss Montreal en dat is best goed namelijk, dus ik snapte het 'dit is slecht' al niet
Zonder dat gospelkoor was dit juist drie keer niksquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen de paarse jurken vind ik wel wat minder.
Het zingen wel, geweldig, maar die jurken zijn zo lelijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonder dat gospelkoor was dit juist drie keer niks![]()
Ohquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zingen wel, geweldig, maar die jurken zijn zo lelijk
Laten we eerst maar even wachten wat er met Anouk gebeurt. Als ze de finale niet haalt denk ik dat we het best kunnen stoppenquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Waylon for songfestival volgend jaar
Ik vind dat zij het juust iets extra's geven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen de paarse jurken vind ik wel wat minder.
Nee joh, het kost amper geld, er zijn veel mensen die er lol van hebben, gewoon op naar het tienjarig faaljubileum danquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laten we eerst maar even wachten wat er met Anouk gebeurt. Als ze de finale niet haalt denk ik dat we het best kunnen stoppen
Ik bedoel echt de jurken, de kleding, niet hoe ze zingenquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat zij het juust iets extra's geven.
Jij bent ook veel te onduidelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel echt de jurken, de kleding, niet hoe ze zingen
Dat zag ik later, had mijn post al aangepastquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel echt de jurken, de kleding, niet hoe ze zingen
Uhuh jullie dachten er teveel bij na, ik zei de paarse jurken en daar ging het ook precies omquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent ook veel te onduidelijk.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Uhuh jullie dachten er teveel bij na, ik zei de paarse jurken en daar ging het ook precies om
En leuk baardje ook, hij ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ziet er weer uit als een baas.hij kleed zich geweldig.
Is die hele show live op tv?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:54 schreef ajacied4lf het volgende:
van Buuren gaat er een topshow van maken
Agenda:quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Is die hele show live op tv?
Waarschijnlijk niet helemaal.quote:19.30 uur: Koningslied vanuit Ahoy in Rotterdam en op het IJ, met aansluitend de Koningsvaart op het IJ
21.30 uur: Concert André Rieu op het Museumplein
Heb je Best24? Daar is het live te zien op het moment.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Is die hele show live op tv?
Is op Best 24 of op UPC 116.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Agenda:
[..]
Waarschijnlijk niet helemaal.
Show van Armin van Buuren bedoel ik dan hequote:Op dinsdag 30 april 2013 18:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je Best24? Daar is het live te zien op het moment.
Owquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Show van Armin van Buuren bedoel ik dan he
Op ziggo event is nixquote:
Ja, dat zal...quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:54 schreef ajacied4lf het volgende:
van Buuren gaat er een topshow van maken
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 18:47:13Mooie dag vandaag. Nederland heeft een nieuwe Koning. Prachtig plaatje van prinses Beatrix tussen drie prinsesjes in de Nieuwe Kerk. reageer retweet
quote:Er zijn vandaag al tientallen gewonden gevallen in de stad. Het zijn vooral toeristen die vielen met de fiets.
Zat te loeren naar al die moslims...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:06 schreef marcodej het volgende:
Geen kritiek van Wilders vandaag:twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 18:47:13Mooie dag vandaag. Nederland heeft een nieuwe Koning. Prachtig plaatje van prinses Beatrix tussen drie prinsesjes in de Nieuwe Kerk. reageer retweet
Toeristen die niet kunnen fietsen. Niet echt noemenswaardig.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:07 schreef ddx het volgende:
hmms:
http://www.at5.nl/artikel(...)ornamelijk-toeristen
Wim Lex hangt ook onder de bierpomp nu, toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Alleen maar zuipen, triest volk
Wat denk je, anders houdt hij dat koningslied ECHT niet vol.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wim Lex hangt ook onder de bierpomp nu, toch?
Echt niet idd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je, anders houdt hij dat koningslied ECHT niet vol.
Ja kom op Max, je sneakers aan en gáán!quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:12 schreef BabeWatcher het volgende:
Met de auto van de dam naar het IJ? Dat is 3 minuten lopen
Wel erg koud straks op die boot...quote:
Vergeet u niet voor het verlaten van het voertuig uit te checken met uw OV chipkkaart?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:12 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat die auto's er langs kunnen.quote:
en als er de hele tijd geluld wordt dan is het ook weer niet goedquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:13 schreef Injetta het volgende:
Gaan we nou die hele rit van bovenaf volgen?
Ze zijn aan het rijden?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:13 schreef Injetta het volgende:
Gaan we nou die hele rit van bovenaf volgen?
Ik wil het gezicht van WA zienquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:14 schreef BabeWatcher het volgende:
Voor dat vreselijke lied begint ben ik weer weg.
De tepels van Camilla vanmiddag ook, typisch Brits...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:13 schreef Greys het volgende:
Wel grappig dat die Britse verslaggever vond dat het allemaal zo enorm luchtig ging en niet zo stijfjes als in de UK. En ik vind dit al vrij stijfjes vandaag allemaal
niet op zulke hakkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:12 schreef BabeWatcher het volgende:
Journaal24.nl misschien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef KNAK het volgende:
is deze meuk live op het internet te volgen?
* KNAK verblijft op het moment @ Dominicaanse Rep.
via het NOS Kanaal op Youtubequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef KNAK het volgende:
deze meuk live op het internet te volgen?
Ik weet het niet, moet je hem eerst even aanzetten hè...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef KNAK het volgende:
Ik was bang dat ik het had gemist. Ik wil nog wel even lachen over de prestatie van de zangersquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:16 schreef fratsman het volgende:
OMG. Ik ga dit niet trekken. Kunnen jullie geen seintje geven als ze klaar zij met dat graflied?
Kom op, samen zetten we ons hier kranig doorheen. Zelfmutilatie ftw.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:16 schreef fratsman het volgende:
OMG. Ik ga dit niet trekken. Kunnen jullie geen seintje geven als ze klaar zijn met dat graflied?
http://nos.nl/dossier/467420-troonswisseling/tab/638/live/quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef KNAK het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef KNAK het volgende:
Dat soort dingen voegt echt nul komma nul toequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef Snoepje5 het volgende:
Iedere keer die stukjes video er tussen van willekeurige burgers die weer commentaar hebben of nu zingen.. Gatver, mag van mij wegblijven.
ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:17 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben klaar voor het meest tenenkrommende moment van de dag (die je wist dat zou komen).
Pak je oordopjes maar vastquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:17 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga zo meteen het Koningslied voor de eerste keer horen. Ben benieuwd.
Tijdens regen en de wind,quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:17 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben klaar voor het meest tenenkrommende moment van de dag (die je wist dat zou komen).
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:17 schreef ChatGirl het volgende:
Ik steun mijn Cee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Kom op, samen zetten we ons hier kranig doorheen. Zelfmutilatie ftw.
Hij is pas 46 hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:18 schreef Doodloper het volgende:
als 50-jarige jezelf verkleden als koning, hoe sneu ben je dan
Daarom zit hij er nu ookquote:
Je zal het nooit meer vergeten ...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:17 schreef ChatGirl het volgende:
Die zijn wel oranjequote:
Dat is al geweestquote:
Geef hem wel gelijk. Voor het paleis, politie, moet iets voorstellen, staan ze er met z'n 5e in 5 verschillende outfitten. Kunnen best allemaal dezelfde outfit aan.quote:
Ik kan nog snel naar Ahoy rennen, haal ik net.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je zal het nooit meer vergeten ...
Doe en naar ons zwaaienquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan nog snel naar Ahoy rennen, haal ik net.
Doe ik met je meequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:20 schreef Injetta het volgende:
Ik ga vast een wijntje opentrekken voor bij dat ontroerende Koningslied...😁
Ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan nog snel naar Ahoy rennen, haal ik net.
Niks sterkers?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:20 schreef Injetta het volgende:
Ik ga vast een wijntje opentrekken voor bij dat ontroerende Koningslied...😁
mijne ver daaronderquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:21 schreef marcodej het volgende:
Mijn sentimentindex staat op 0 dit moment.
Mmmm, is ook een idee...quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Gezeur over de tweets, lekker boeiend. Lees liever wat posts van hier voor.
Vertelquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Ik krijg dadelijk koffie van een andere fok!ker waar ik al de hele middag bivakkeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |