Tijdens regen en de wind,quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:17 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben klaar voor het meest tenenkrommende moment van de dag (die je wist dat zou komen).
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:17 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga zo meteen het Koningslied voor de eerste keer horen. Ben benieuwd.
Ik steun mijn Cee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Kom op, samen zetten we ons hier kranig doorheen. Zelfmutilatie ftw.
Hij is pas 46 hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:18 schreef Doodloper het volgende:
als 50-jarige jezelf verkleden als koning, hoe sneu ben je dan
Daarom zit hij er nu ookquote:
Je zal het nooit meer vergeten ...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:17 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga zo meteen het Koningslied voor de eerste keer horen. Ben benieuwd.
Die zijn wel oranjequote:
Dat is al geweestquote:
Geef hem wel gelijk. Voor het paleis, politie, moet iets voorstellen, staan ze er met z'n 5e in 5 verschillende outfitten. Kunnen best allemaal dezelfde outfit aan.quote:
Ik kan nog snel naar Ahoy rennen, haal ik net.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je zal het nooit meer vergeten ...
Doe en naar ons zwaaienquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan nog snel naar Ahoy rennen, haal ik net.
Doe ik met je meequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:20 schreef Injetta het volgende:
Ik ga vast een wijntje opentrekken voor bij dat ontroerende Koningslied...😁
Ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan nog snel naar Ahoy rennen, haal ik net.
Niks sterkers?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:20 schreef Injetta het volgende:
Ik ga vast een wijntje opentrekken voor bij dat ontroerende Koningslied...😁
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |