Journaal24.nl misschien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef KNAK het volgende:
is deze meuk live op het internet te volgen?
* KNAK verblijft op het moment @ Dominicaanse Rep.
via het NOS Kanaal op Youtubequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef KNAK het volgende:
deze meuk live op het internet te volgen?
Ik weet het niet, moet je hem eerst even aanzetten hè...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef KNAK het volgende:
Ik was bang dat ik het had gemist. Ik wil nog wel even lachen over de prestatie van de zangersquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:16 schreef fratsman het volgende:
OMG. Ik ga dit niet trekken. Kunnen jullie geen seintje geven als ze klaar zij met dat graflied?
Kom op, samen zetten we ons hier kranig doorheen. Zelfmutilatie ftw.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:16 schreef fratsman het volgende:
OMG. Ik ga dit niet trekken. Kunnen jullie geen seintje geven als ze klaar zijn met dat graflied?
http://nos.nl/dossier/467420-troonswisseling/tab/638/live/quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef KNAK het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef KNAK het volgende:
Dat soort dingen voegt echt nul komma nul toequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef Snoepje5 het volgende:
Iedere keer die stukjes video er tussen van willekeurige burgers die weer commentaar hebben of nu zingen.. Gatver, mag van mij wegblijven.
ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:17 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben klaar voor het meest tenenkrommende moment van de dag (die je wist dat zou komen).
Pak je oordopjes maar vastquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:17 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga zo meteen het Koningslied voor de eerste keer horen. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |