Volgens mij hebben ze die er expres uit moeten knippen bij de nos, alleen live gezien, daarna nooit meer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:18 schreef Dynd het volgende:
Deze gif is toch wel heel erg, repost.
[ afbeelding ]
Heb je het gezien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:18 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
Maar goed dat het internet er is!quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:19 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die er expres uit moeten knippen bij de nos, alleen live gezien, daarna nooit meer.
Aha.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee was een nieuws itempje net op NL1, hoort eigenlijk niet in dit topic
Wat is ermee danquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:18 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is al logischer. Ze is 9, mensen moet er niet zo veel in lezen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Heb je het gezien?
Ze stak haar hand rechtomhoog toen ze riepen "en Maxima!". That's it.
Ik vind het schattig. Zo'n nazi-groetje, en dan naar haar moeder kijken...quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:18 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard, of misschien is het wel een teken van de Illuminatiquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat is ermee dan
Of ziet men er de hitlergroet in?
Had ook niks verwacht met al die nazibloed in haar familiequote:Op dinsdag 30 april 2013 18:18 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
Dit liedje was bij The Passion beter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:23 schreef ChatGirl het volgende:
Glennis Grace, daar zou ik nog niet naar toe willen al kreeg ik geld toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |