Waterreusquote:Op zondag 28 april 2013 22:45 schreef Tjacka het volgende:
vertelt LitmanenAFCA je deze onzin Vandermar,
*verstuurdquote:
hahahaahaha xPquote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
JE TERING MOEDER IS SLECHT GEPIJPTE PAARDELUL DAT JE BENT KANKERJONG
Nou nou nouquote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
Doodsbedreiging tr gemachtquote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop overigens wel dat van Bommel blijft
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komen nog wat punten voor Kalas bij. Al zijn het er niet veel.
Loop ik dus alweer 23 punten inquote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ nog punten voor bony en van ginkel
Ik ga alles uit de kast halen om jou voor te blijven, over een uurtje kunnen we weer aanpassen.quote:
Ik sta op 69 punten nu, Vitesse komt er nog wel bijquote:
ik ben bij deze feyenoord support afquote:
Zat ook in 2010 undercover met petje bij VI Oranjequote:
Zie het wel weer. Mijn Ajacieden scoren slecht, maar durf ze er niet uit te halen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga alles uit de kast halen om jou voor te blijven, over een uurtje kunnen we weer aanpassen.
ik twijfel over finboggasonquote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat ook in 2010 undercover met petje bij VI Oranje
[..]
Zie het wel weer. Mijn Ajacieden scoren slecht, maar durf ze er niet uit te halen.
Mijn riskante poging om Jeroen Zoet te selecteren is een slechte keus gebleken. Ik haal snel Pietje Showduik terug.quote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie het wel weer. Mijn Ajacieden scoren slecht, maar durf ze er niet uit te halen.
Lekker laten staanquote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ze moeten tegen WIllem 2, dat wordt een makkie.quote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Die had ik ook, vooral omdat iedereen zei dat Piet Griezelbus er niet in zou staanquote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn riskante poging om Jeroen Zoet te selecteren is een slechte keus gebleken. Ik haal snel Pietje Showduik terug.
Een goede smaak.quote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen, wat voor 'n smaak heeft het?
biertje en espn kijken #leventjequote:
Bengston heeft mij de winst gekost. Die man heeft in de 6 weken dat ik hem had-8 punten opgeleverd. En sinds ik hem heb verbannen begint hij te scorenquote:Op zondag 28 april 2013 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die had ik ook, vooral omdat iedereen zei dat Piet Griezelbus er niet in zou staan![]()
![]()
![]()
-5 punten.
Kquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben bij deze feyenoord support af
vvd![]()
![]()
mark rutte
![]()
![]()
![]()
Het Littlerabbit-effect bestaat.quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bengston heeft mij de winst gekost. Die man heeft in de 6 weken dat ik hem had-8 punten opgeleverd. En sinds ik hem heb verbannen begint hij te scoren
Seconds from disater is er nu op hoor. Ik kijk dat nu, over een helikopter crashquote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga lekker National Geographic kijken. Nazi Underworld.
Okequote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Seconds from disater is er nu op hoor. Ik kijk dat nu, over een helikopter crash
Staat genoteerd.quote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Seconds from disater is er nu op hoor. Ik kijk dat nu, over een helikopter crash
Mijn Digitale TV-Gids zegt anders...quote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rens liegt gewoon, de vuile homo.quote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn Digitale TV-Gids zegt anders...
Wat vreemd.quote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn Digitale TV-Gids zegt anders...
Succes konijn.quote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga de vuilnisbak buiten zetten.
Einde bericht.
Okequote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef Typisch het volgende:
kut internet, donderdag een game besteld en hij is nog niet binnen gekomen dit weekend
#kutleef
Op NG is het wat serieuzer dan Discovery. Laatste tijd is daar alles gespeeldquote:
Basisschool is sowieso altijd vakantiequote:
Volgens mij zelfs 2 weken, alle middelbare scholen hier volgens mijquote:
Haha lekker voor je.quote:Op zondag 28 april 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs 2 weken, alle middelbare scholen hier volgens mij. Denk dat het in Leiden ook zo is. Basisscholen ook
.
Op de mbo's ook maar ja mijn stageperiode valt net onder vakantietijd...
kverkoudheid?quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg anders even een ziekte. Iets wat begint met een k.
Krijg de multiple sclerose lekker.quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik volg er geen vaste series meer op. Al blijf ik series Gold Rush etc. wel leuk vinden.quote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op NG is het wat serieuzer dan Discovery. Laatste tijd is daar alles gespeeld. Zoals finding big foot etc.
Ik ga lachen als je tussen 6 planken ligt.quote:Op zondag 28 april 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Krijg de multiple sclerose lekker.
quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kut voor je man.quote:Op zondag 28 april 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs 2 weken, alle middelbare scholen hier volgens mij. Denk dat het in Leiden ook zo is. Basisscholen ook
.
Oh damnquote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga lachen als je tussen 6 planken ligt.
1st world problems.quote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kut voor je man.
Ik heb ook 2 weken en daarna donderdag en vrijdag vrij dus 3 daagjes skippen.
#studentlife
Kijk.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
Ik kwam kwart voor 11 thuis, heb het ook nog even opgezet. Had ik beter achterwege kunnen laten.quote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
Eerst 3 kwartier ouwehoeren over Ajax en als ze dan eindelijk over een andere club beginnen, gaat die beroepsmompelaar weer over fronske beginnen. Waarom kijk ik het eigenlijk nog...
Verschilt per school.quote:Op zondag 28 april 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
.
Waz deze. Ik heb maar 1 week vakantie.quote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kut voor je man.
Ik heb ook 2 weken en daarna donderdag en vrijdag vrij dus 3 daagjes skippen.
#studentlife
Auction Hunters is wel grappig, al is dat volgens mij ook gespeeld. Als ze spullen gaan verkopen lijkt het vaak in scene gezet met slechte grappen etc.quote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik volg er geen vaste series meer op. Al blijf ik series Gold Rush etc. wel leuk vinden.
Hier zou Davy je een ban aannaaien.quote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga lachen als je tussen 6 planken ligt.
Okequote:Op zondag 28 april 2013 23:26 schreef vandermar het volgende:
Ik moet een motivatiebrief schrijven voor de studie die ik ga doen
15 mei is de deadline
Ik ben bij aflevering 2 van seizoen 1quote:
Ja, mijn opleiding neemt het niet zo nauw met vrije dagen enzo. Ook regelmatig na een toetsweek (dus week 10) vaak een week vrij. Of in week 8 ineens. Vind het wel best.quote:Op zondag 28 april 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschilt per school.
[..]
Waz deze. Ik heb maar 1 week vakantie.
Sorry, ik vind Tyron een irritante user.quote:Op zondag 28 april 2013 23:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Is niet zo mooi, maar klikspanen ook niet....
Note stijn met : NS-Berenquote:Op zondag 28 april 2013 23:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Is niet zo mooi, maar klikspanen ook niet....
Heerlijke seriequote:Op zondag 28 april 2013 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben bij aflevering 2 van seizoen 1
Oke.quote:Op zondag 28 april 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens zit nu serieus met spanning, straks wordt hij morgen wakker en is hij gebanned.
Wel aardig ja.quote:
Voor GoT is er altijd tijdquote:Op zondag 28 april 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga ook eens aan season 3 beginnen. Gevoelsmatig heb ik er eindelijk tijd voor.
Lekker, maar ik moet niet zeiken met mijn rooster van het volgende blokquote:Op zondag 28 april 2013 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, mijn opleiding neemt het niet zo nauw met vrije dagen enzo. Ook regelmatig na een toetsweek (dus week 10) vaak een week vrij. Of in week 8 ineens. Vind het wel best.
Zeg jijquote:Op zondag 28 april 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens zit nu serieus met spanning, straks wordt hij morgen wakker en is hij gebanned.
Okequote:Op zondag 28 april 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor de oké, ik kan er inmiddels een bundel van maken.
Ieder zijn ding hèquote:Op zondag 28 april 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik vind Tyron een irritante user.
Ik lach je uit hihiquote:Op zondag 28 april 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik zeker, je hebt het goed gezien.
Ik heb net een foto gestuurd van mijn dolo, die een centimeter'tje of 40-45 is.quote:Op zondag 28 april 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gezellig man. Naaktfoto's uitdelen etc.
ik heb door dat hemelvaart een normale schoolweek nu binnen 3 dagenquote:Op zondag 28 april 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker, maar ik moet niet zeiken met mijn rooster van het volgende blok
Stijn. Er waren blijkbaar 2 spelers nog niet bijgeteld. Je gaat eraan.quote:Op zondag 28 april 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik zeker, je hebt het goed gezien.
Een foppiemel ja?quote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb net een foto gestuurd van mijn dolo, die een centimeter'tje of 40-45 is.
waarom stuur jij hmf zijn lul naar yvonne?quote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klein geschapen dus?quote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat leuk, zeg. Ik lach jou nu hard uit op mijn bureaustoel, het is echt om te gieren hoeveel lol ik heb.quote:
Dolloquote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je buiten je slaapkamer weinig lacht.quote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat leuk, zeg. Ik lach jou nu hard uit op mijn bureaustoel, het is echt om te gieren hoeveel lol ik heb.
quote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn. Er waren blijkbaar 2 spelers nog niet bijgeteld. Je gaat eraan.
[ afbeelding ]
Interessante gedachte van je.quote:Op zondag 28 april 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je buiten je slaapkamer weinig lacht.
Altijd fijn dat soort oplossingen...quote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb door dat hemelvaart een normale schoolweek nu binnen 3 dagen. 3x zitten van kwart voor 9 tot half 6
Stokerquote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar...
Hij mag jou ook niet
Ik kom vaak genoeg buiten.quote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom je weleens buiten? Doe je nog aan korfbal? Je hebt het er nooit meer over.
Dat mag hij willen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn vertelde mij laatst nog op facebook dat hij jou wilt slaan.
Zolang je het maar aankondigt. Dan weet ik welke winkelcentra ik moet mijden en wanneer.quote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga naar het laagste niveau, ik heb nogal psychische problemen. Zware tijden.
Okequote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een nieuwe collega, hij heeft niveau 1 van het mbo afgerond en loopt nu stage voor niveau 2. Die mongool kan niet eens vormen herkennen.Bakken met andere vormen kan hij niet scheiden.
einde bericht
Ik wens je veel sterkte met je nieuwe collega, vertel hem niet van wat ik hier vertel hé.quote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een nieuwe collega, hij heeft niveau 1 van het mbo afgerond en loopt nu stage voor niveau 2. Die mongool kan niet eens vormen herkennen.Bakken met andere vormen kan hij niet scheiden.
einde bericht
Het was meer als sarcasme bedoeld, het gaat mij goed voor de wind. Ik heb niets te klagen, het leven loopt op rolletjes.quote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je het maar aankondigt. Dan weet ik welke winkelcentra ik moet mijden en wanneer.
Nee, even serieus Stijntjequote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga naar het laagste niveau, ik heb nogal psychische problemen. Zware tijden.
Ik doe Havo, ik zou beter kunnen maar ik ben te laks.quote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, even serieus StijntjeIk zie jou wel als een VWO leerling eigenlijk.
Hoe kan iets op rolletjes lopen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was meer als sarcasme bedoeld, het gaat mij goed voor de wind. Ik heb niets te klagen, het leven loopt op rolletjes.
Dat zeggen 9/10 mensen Stijn.quote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe Havo, ik zou beter kunnen maar ik ben te laks.
Op de spreekwoordelijke rolletjes, of bestaat dat niet? Dan trek ik mijn woorden terug.quote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan iets op rolletjes lopen?
Omdat het ook zo is.quote:
Ik werk niet mee aan je geforceerde gedrag.quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn en ik zijn matties man... kom je aan hem dan kom je aan mij.
Prima toch!quote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik nog niet. Voor mij een groot raadsel.quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima toch!![]()
Weet je al wat je later wil studeren?
Typische havist dus.quote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Maar jij bent dan precies die 1/10.quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad als ik dit jaar door gezet had zat ik volgend jaar in examen klas havo
Geforceerd? Leg me eens uit Stijn, wat is hier geforceerd aan? Moet ik het weer over niveau hebben? Of is dat ook geforceerd?quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik werk niet mee aan je geforceerde gedrag.
Gelijk heb je. Motivatie is een karakter eigenschap, en als je dit mist dan kun je het blijkbaar niet aan. Leren is meer dan hersencapaciteit alleen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg het ook verteld van anderen, maar ik ben er niet zo druk mee.
Dat weet ik. Ik raak dan ook niks aan hier.quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn en ik zijn matties man... kom je aan hem dan kom je aan mij.
Hij wordt directeur bij psvquote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima toch!![]()
Weet je al wat je later wil studeren?
Haha grappig.. gelukkig weet ik nu door mijn stage wat mijn niveau isquote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
'Maar jij bent dan precies die 1/10.
Studierichting ook niet? Techniek, Gezondheid, Economie, Cultuur?quote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik nog niet. Voor mij een groot raadsel.
Ik houd het dit keer bij een klein maar veelzeggend plaatje.quote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geforceerd? Leg me eens uit Stijn, wat is hier geforceerd aan? Moet ik het weer over niveau hebben? Of is dat ook geforceerd?
Beter mbo dan hboquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Hahahaha Rens ging naar het mbo omdat 'wij' hem adviseerden om havo te doen.
Mijn beslissing heb ik niet laten beïnvloeden door FOK! hoor haha.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Puberen he, dan doe je je verzetten tegen het gezag.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha grappig.. gelukkig weet ik nu door mijn stage wat mijn niveau is
Gewoon moeiteloos kunnen meedraaien met mensen die allemaal hbo journalistiek en universitaire opleidingen hebben afgerond. En ik zit in eerste jaar mbo.
[..]
Gewoon moeiteloos kunnen meedraaien met mensen die allemaal hbo journalistiek en universitaire opleidingen hebben afgerond. En ik zit in eerste jaar mbo.
Motivatie speelt inderdaad een belangrijke rol, daar heb je zeker gelijk in. Motivatie, Inzicht, Lerenquote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Motivatie is een karakter eigenschap, en als je dit mist dan kun je het blijkbaar niet aan. Leren is meer dan hersencapaciteit alleen.
Toch Stijn?
In mijn optiek behoort journalistiek dan ook bij pretstudies. Wat leer jij op je studie?quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, makkie. Alleen is het verschil dat zij een paar tientjes meer verdienen per uurquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee. Ik doe hbo en ga gelukkig wo doen volgend jaar.quote:
Hij heeft dit weekeinde zijn eerste stap gezet. Ik zag een fantastische analyse van Marcelo voorbij komen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv-watcher voor VI. Wat een mooie stukken worden dat
"JA het is gewoon allemaal kut"
Toch wel een van de hoogtepuntjes van m'n jaar.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Neen. Was laatst weer zo'n mbo vertegenwoordiger die zat te zeiken dat de hbo'ers bepaalde markten verziekte. Omdat werkgevers in de regel toch liever een hbo'er aannemen, ook voor een 'mbo baan'.quote:
Nichje van me doet journalistiek op 't Windesheimquote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In mijn optiek behoort journalistiek dan ook bij pretstudies. Wat leer jij op je studie?
Is allemaal afhankelijk per studie en per onderwijsinstelling.quote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Ik doe hbo en ga gelukkig wo doen volgend jaar.
Nu kom je bij allemaal meeliftende debieltjes
quote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Bale troeft Van Persie af als PFA Player of the Year
daar is maar 1 ding op te zeggenquote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2013 23:41:48 ]
Terecht.quote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Toch wel een van de hoogtepuntjes van m'n jaar.
Hoe heet je nichtje?quote:Op zondag 28 april 2013 23:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Nichje van me doet journalistiek op 't Windesheim
Bloody hilarious
Neh je zou d'r niet doenquote:Op zondag 28 april 2013 23:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe heet je nichtje?
Maar Windesheim is echt een kankerschool, als ik vrienden moet geloven.
Belachelijk, iedereen weet dat het Suarez moet zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Er zit toch een gat in?quote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh je zou d'r niet doen
En inderdaad, gewoon grappig het niveau daar
quote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Belachelijk, iedereen weet dat het Suarez moet zijn.Ieder normaal mens moet toch niet lachen om dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vraag me ten zeerste af of ze de 37 graden haalt, kil kankerwijfquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar ik vraag me ten zeerste af of ze de 37 graden haalt, kil kankerwijf
quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Deze ga ik onthouden.quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben angstig om jouw definitie van normaal nu...quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ieder normaal mens moet toch niet lachen om dit?
Lastig punt.quote:Op zondag 28 april 2013 23:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben angstig om jouw definitie van normaal nu...
gedronken?quote:
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben angstig om jouw definitie van normaal een beetje nu...
Uitgebreid zitten eten dus daar wat bij gedronken, dan kun je aardig wat drinken zonder dat je het merktquote:
Ik kijk er al maanden naar uit. Gelukkig zit het er bijna op.quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het spannend jongens, die troonswisseling
Op welk deel leg je de klemtoon van troonswisseling?quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat het Friso gewoon wordt.quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Kloptquote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Uitgebreid zitten eten dus daar wat bij gedronken, dan kun je aardig wat drinken zonder dat je het merkt
op de 'oo'quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op welk deel leg je de klemtoon van troonswisseling?
[..]
Het is een stagequote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, makkie. Alleen is het verschil dat zij een paar tientjes meer verdienen per uur
Zeker. Knut zijn acties kunnen eindelijk worden uitgevoerd na maanden plannen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom locken jullie allemaal je teamquote:
Windesheimquote:Op zondag 28 april 2013 23:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Nichje van me doet journalistiek op 't Windesheim
Bloody hilarious
vandaar dat knut zo stil is.quote:Op zondag 28 april 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Knut zijn acties kunnen eindelijk worden uitgevoerd na maanden plannen.
De update komt toch na 0:00?quote:
Ik bedoel in de toekomst, als je je MBO kaartje hebt.quote:
Op -sw-quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op welk deel leg je de klemtoon van troonswisseling?
Het is ''mbo''.quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik bedoel in de toekomst, als je je MBO kaartje hebt.
Ik verdiende heerlijk tijdens mijn stage.jij ook?
Ja en loop op de marketing afdeling.quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je al stukken geschreven op die stage?
Spytool dat maar, nooit maar dan ook nooit gezegd. Heb altijd gezegd dat als ik hbo ga doen nooit bij Windesheim.quote:
Nee serieus even, laat eens een stuk zien dan.quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja en loop op de marketing afdeling.
Ik kreeg gratis koffie op mijn stage. Oh en een banaan.quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is ''mbo''.
Ik ga ook echt goddelijk verdienen bij mijn stage.
Shell.
Geld van de duivel.
Flikker hem dan uit de poule.quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die BrokenArrow komt hier nooit meer man
zoeken ze nog mensen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is ''mbo''.
Shell.
Geld van de duivel.
Daar moet ik je gelijk in geven: mbo.quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is ''mbo''.
Shell.
Geld van de duivel.
Dan ben ik dus de bestequote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die BrokenArrow komt hier nooit meer man
Ik loop gewoon geen stagequote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg gratis koffie op mijn stage. Oh en een banaan.
(En terecht overigens)
Ik verdiende op mijn stage 4500 gulden (quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg gratis koffie op mijn stage. Oh en een banaan.
(En terecht overigens)
linkquote:Op zondag 28 april 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
Dat nieuwe nummer met die tieten in de videoclip is vet.
okquote:
Per maand, of in totaal?quote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verdiende op mijn stage 4500 gulden () bruto en ik had een leasewagen.
Praktikant drugsdealer?quote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verdiende op mijn stage 4500 gulden () bruto en ik had een leasewagen.
Vast wel, weet niet wat je doet?quote:
Ja en nee. Lerarenopleiding tweede graad komen in de maatschappij na het behalen van hun diploma met amper praktijkervaring tussen en met kinderen. Al is het voor vele opleidingen natuurlijk wel waar wat je stelt.quote:
Wil je niet nog eerstegraads opleiding gaan doen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en nee. Lerarenopleiding tweede graad komen in de maatschappij na het behalen van hun diploma met amper praktijkervaring tussen en met kinderen. Al is het voor vele opleidingen natuurlijk wel waar wat je stelt.
tweede had eerste moeten zijn overigens.quote:Op zondag 28 april 2013 23:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil je niet nog eerstegraads opleiding gaan doen?
Per maand, ik had in mijn laatste jaar mijn cv op monsterboard oid geplaatst en kreeg een uitnodiging voor een gesprek. Kreeg meteen een vaste baan en heb uiteindelijk mijn afstudeerstage/ scriptie gewoon op basis van een consultancy project gedaan.quote:
ik doe je moederquote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vast wel, weet niet wat je doet?Ze zijn alles aan het reorganiseren, mij stief pa wordt er binnekort ook uitgegooid daar.
Ga jij leraar worden?quote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en nee. Lerarenopleiding tweede graad komen in de maatschappij na het behalen van hun diploma met amper praktijkervaring tussen en met kinderen. Al is het voor vele opleidingen natuurlijk wel waar wat je stelt.
Jezus ben je dronken ofzoquote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
tweede had eerste moeten zijn overigens.
En ik de jouwe, one big happy family hier...quote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik doe je moeder
en daarmee basta.
Wat is dat?quote:
Nice niet verkeerd. Zoveel kreeg ik niet op mijn stages.quote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Per maand, ik had in mijn laatste jaar mijn cv op monsterboard oid geplaatst en kreeg een uitnodiging voor een gesprek. Kreeg meteen een vaste baan en heb uiteindelijk mijn afstudeerstage/ scriptie gewoon op basis van een consultancy project gedaan.
Ligt er ook aan hoor. Ik doe chemie en de daar zou je denken kennis boven alles. maar een Shell neemt vaak toch in eerste instantie liever hbo'ers aan in de laboratoriums. Dat is wat zei mij vertelde tenminste, geen idee of het waar is.quote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
:Squote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik doe je moeder
en daarmee basta.
papa donquote:Op zondag 28 april 2013 23:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En ik de jouwe, one big happy family hier...
linkjequote:
In welke leeftijdscategorie?quote:Op zondag 28 april 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of kindermisbruiker, maar het één sluit het andere niet uit.
Gewoon op youtbe?quote:
Zo leuk als je toekomstige werkgever achter dit soort reactie's komtquote:Op maandag 29 april 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat uitkomt. Het is meer het gevoel van macht en dominantie.
Jo nicequote:
Okequote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo leuk als je toekomstige werkgever achter dit soort reactie's komt.
Gelukig heb jij niet je naam in je username
Als het op Youtube staat mag het. Youtube is immers van Google zelf.quote:
Ach... zal zelfs dan wel meevallen. Als is deze post wel op het randje ja.quote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Heb jij wel veel vunzigheden gezegd?quote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft hij wel.quote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 april 2013 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan ik mij vergissen, maar dat is toch gewoon jouw leeftijdscategorie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Het randje ligt bij die post echt ver achter je gek, uit het zicht alles dit datquote:Op maandag 29 april 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het op Youtube staat mag het. Youtube is immers van Google zelf.
[..]
Ach... zal zelfs dan wel meevallen. Als is deze post wel op het randje ja.
Ik drink teveel, zie het nu pasquote:Op maandag 29 april 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel enigszins subtiel. In tegenstelling tot jou, Ron.
quote:
Stiekem wel ja. Daarbij was het ook helemaal niet grappigquote:Op maandag 29 april 2013 00:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Het randje ligt bij die post echt ver achter je gek, uit het zicht alles dit dat
Onder de u zetten van uit elkaar getrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |