1st world problems.quote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kut voor je man.
Ik heb ook 2 weken en daarna donderdag en vrijdag vrij dus 3 daagjes skippen.
#studentlife
Kijk.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
JE TERING MOEDER IS SLECHT GEPIJPTE PAARDELUL DAT JE BENT KANKERJONG
Ik kwam kwart voor 11 thuis, heb het ook nog even opgezet. Had ik beter achterwege kunnen laten.quote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
Eerst 3 kwartier ouwehoeren over Ajax en als ze dan eindelijk over een andere club beginnen, gaat die beroepsmompelaar weer over fronske beginnen. Waarom kijk ik het eigenlijk nog...
Verschilt per school.quote:Op zondag 28 april 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs 2 weken, alle middelbare scholen hier volgens mij. Denk dat het in Leiden ook zo is. Basisscholen ook
.
Op de mbo's ook maar ja mijn stageperiode valt net onder vakantietijd...
Waz deze. Ik heb maar 1 week vakantie.quote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kut voor je man.
Ik heb ook 2 weken en daarna donderdag en vrijdag vrij dus 3 daagjes skippen.
#studentlife
Auction Hunters is wel grappig, al is dat volgens mij ook gespeeld. Als ze spullen gaan verkopen lijkt het vaak in scene gezet met slechte grappen etc.quote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik volg er geen vaste series meer op. Al blijf ik series Gold Rush etc. wel leuk vinden.
Hier zou Davy je een ban aannaaien.quote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga lachen als je tussen 6 planken ligt.
Okequote:Op zondag 28 april 2013 23:26 schreef vandermar het volgende:
Ik moet een motivatiebrief schrijven voor de studie die ik ga doen
15 mei is de deadline
Ik ben bij aflevering 2 van seizoen 1quote:
Ja, mijn opleiding neemt het niet zo nauw met vrije dagen enzo. Ook regelmatig na een toetsweek (dus week 10) vaak een week vrij. Of in week 8 ineens. Vind het wel best.quote:Op zondag 28 april 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschilt per school.
[..]
Waz deze. Ik heb maar 1 week vakantie.
Sorry, ik vind Tyron een irritante user.quote:Op zondag 28 april 2013 23:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Is niet zo mooi, maar klikspanen ook niet....
Note stijn met : NS-Berenquote:Op zondag 28 april 2013 23:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Is niet zo mooi, maar klikspanen ook niet....
Heerlijke seriequote:Op zondag 28 april 2013 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben bij aflevering 2 van seizoen 1
Oke.quote:Op zondag 28 april 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens zit nu serieus met spanning, straks wordt hij morgen wakker en is hij gebanned.
Wel aardig ja.quote:
Voor GoT is er altijd tijdquote:Op zondag 28 april 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga ook eens aan season 3 beginnen. Gevoelsmatig heb ik er eindelijk tijd voor.
Lekker, maar ik moet niet zeiken met mijn rooster van het volgende blokquote:Op zondag 28 april 2013 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, mijn opleiding neemt het niet zo nauw met vrije dagen enzo. Ook regelmatig na een toetsweek (dus week 10) vaak een week vrij. Of in week 8 ineens. Vind het wel best.
Zeg jijquote:Op zondag 28 april 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens zit nu serieus met spanning, straks wordt hij morgen wakker en is hij gebanned.
Okequote:Op zondag 28 april 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor de oké, ik kan er inmiddels een bundel van maken.
Ieder zijn ding hèquote:Op zondag 28 april 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik vind Tyron een irritante user.
Ik lach je uit hihiquote:Op zondag 28 april 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik zeker, je hebt het goed gezien.
Ik heb net een foto gestuurd van mijn dolo, die een centimeter'tje of 40-45 is.quote:Op zondag 28 april 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gezellig man. Naaktfoto's uitdelen etc.
ik heb door dat hemelvaart een normale schoolweek nu binnen 3 dagenquote:Op zondag 28 april 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker, maar ik moet niet zeiken met mijn rooster van het volgende blok
Stijn. Er waren blijkbaar 2 spelers nog niet bijgeteld. Je gaat eraan.quote:Op zondag 28 april 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik zeker, je hebt het goed gezien.
Een foppiemel ja?quote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb net een foto gestuurd van mijn dolo, die een centimeter'tje of 40-45 is.
waarom stuur jij hmf zijn lul naar yvonne?quote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klein geschapen dus?quote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat leuk, zeg. Ik lach jou nu hard uit op mijn bureaustoel, het is echt om te gieren hoeveel lol ik heb.quote:
Dolloquote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je buiten je slaapkamer weinig lacht.quote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat leuk, zeg. Ik lach jou nu hard uit op mijn bureaustoel, het is echt om te gieren hoeveel lol ik heb.
quote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn. Er waren blijkbaar 2 spelers nog niet bijgeteld. Je gaat eraan.
[ afbeelding ]
Interessante gedachte van je.quote:Op zondag 28 april 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je buiten je slaapkamer weinig lacht.
Altijd fijn dat soort oplossingen...quote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb door dat hemelvaart een normale schoolweek nu binnen 3 dagen. 3x zitten van kwart voor 9 tot half 6
Stokerquote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar...
Hij mag jou ook niet
Ik kom vaak genoeg buiten.quote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom je weleens buiten? Doe je nog aan korfbal? Je hebt het er nooit meer over.
Dat mag hij willen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn vertelde mij laatst nog op facebook dat hij jou wilt slaan.
Zolang je het maar aankondigt. Dan weet ik welke winkelcentra ik moet mijden en wanneer.quote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga naar het laagste niveau, ik heb nogal psychische problemen. Zware tijden.
Okequote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een nieuwe collega, hij heeft niveau 1 van het mbo afgerond en loopt nu stage voor niveau 2. Die mongool kan niet eens vormen herkennen.Bakken met andere vormen kan hij niet scheiden.
einde bericht
Ik wens je veel sterkte met je nieuwe collega, vertel hem niet van wat ik hier vertel hé.quote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een nieuwe collega, hij heeft niveau 1 van het mbo afgerond en loopt nu stage voor niveau 2. Die mongool kan niet eens vormen herkennen.Bakken met andere vormen kan hij niet scheiden.
einde bericht
Het was meer als sarcasme bedoeld, het gaat mij goed voor de wind. Ik heb niets te klagen, het leven loopt op rolletjes.quote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je het maar aankondigt. Dan weet ik welke winkelcentra ik moet mijden en wanneer.
Nee, even serieus Stijntjequote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga naar het laagste niveau, ik heb nogal psychische problemen. Zware tijden.
Ik doe Havo, ik zou beter kunnen maar ik ben te laks.quote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, even serieus StijntjeIk zie jou wel als een VWO leerling eigenlijk.
Hoe kan iets op rolletjes lopen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was meer als sarcasme bedoeld, het gaat mij goed voor de wind. Ik heb niets te klagen, het leven loopt op rolletjes.
Dat zeggen 9/10 mensen Stijn.quote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe Havo, ik zou beter kunnen maar ik ben te laks.
Op de spreekwoordelijke rolletjes, of bestaat dat niet? Dan trek ik mijn woorden terug.quote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan iets op rolletjes lopen?
Omdat het ook zo is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |