Rens liegt gewoon, de vuile homo.quote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn Digitale TV-Gids zegt anders...
Wat vreemd.quote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn Digitale TV-Gids zegt anders...
Succes konijn.quote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga de vuilnisbak buiten zetten.
Einde bericht.
Okequote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef Typisch het volgende:
kut internet, donderdag een game besteld en hij is nog niet binnen gekomen dit weekend
#kutleef
Op NG is het wat serieuzer dan Discovery. Laatste tijd is daar alles gespeeldquote:
Basisschool is sowieso altijd vakantiequote:
Volgens mij zelfs 2 weken, alle middelbare scholen hier volgens mijquote:
Haha lekker voor je.quote:Op zondag 28 april 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs 2 weken, alle middelbare scholen hier volgens mij. Denk dat het in Leiden ook zo is. Basisscholen ook
.
Op de mbo's ook maar ja mijn stageperiode valt net onder vakantietijd...
kverkoudheid?quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg anders even een ziekte. Iets wat begint met een k.
Krijg de multiple sclerose lekker.quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik volg er geen vaste series meer op. Al blijf ik series Gold Rush etc. wel leuk vinden.quote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op NG is het wat serieuzer dan Discovery. Laatste tijd is daar alles gespeeld. Zoals finding big foot etc.
Ik ga lachen als je tussen 6 planken ligt.quote:Op zondag 28 april 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Krijg de multiple sclerose lekker.
quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kut voor je man.quote:Op zondag 28 april 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs 2 weken, alle middelbare scholen hier volgens mij. Denk dat het in Leiden ook zo is. Basisscholen ook
.
Op de mbo's ook maar ja mijn stageperiode valt net onder vakantietijd...
Oh damnquote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga lachen als je tussen 6 planken ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |