Waterreusquote:Op zondag 28 april 2013 22:45 schreef Tjacka het volgende:
vertelt LitmanenAFCA je deze onzin Vandermar,
*verstuurdquote:
hahahaahaha xPquote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
JE TERING MOEDER IS SLECHT GEPIJPTE PAARDELUL DAT JE BENT KANKERJONG
Nou nou nouquote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
Doodsbedreiging tr gemachtquote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop overigens wel dat van Bommel blijft
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komen nog wat punten voor Kalas bij. Al zijn het er niet veel.
Loop ik dus alweer 23 punten inquote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ nog punten voor bony en van ginkel
Ik ga alles uit de kast halen om jou voor te blijven, over een uurtje kunnen we weer aanpassen.quote:
Ik sta op 69 punten nu, Vitesse komt er nog wel bijquote:
ik ben bij deze feyenoord support afquote:
Zat ook in 2010 undercover met petje bij VI Oranjequote:
Zie het wel weer. Mijn Ajacieden scoren slecht, maar durf ze er niet uit te halen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga alles uit de kast halen om jou voor te blijven, over een uurtje kunnen we weer aanpassen.
ik twijfel over finboggasonquote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat ook in 2010 undercover met petje bij VI Oranje
[..]
Zie het wel weer. Mijn Ajacieden scoren slecht, maar durf ze er niet uit te halen.
Mijn riskante poging om Jeroen Zoet te selecteren is een slechte keus gebleken. Ik haal snel Pietje Showduik terug.quote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie het wel weer. Mijn Ajacieden scoren slecht, maar durf ze er niet uit te halen.
Lekker laten staanquote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ze moeten tegen WIllem 2, dat wordt een makkie.quote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Die had ik ook, vooral omdat iedereen zei dat Piet Griezelbus er niet in zou staanquote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn riskante poging om Jeroen Zoet te selecteren is een slechte keus gebleken. Ik haal snel Pietje Showduik terug.
Een goede smaak.quote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen, wat voor 'n smaak heeft het?
biertje en espn kijken #leventjequote:
Bengston heeft mij de winst gekost. Die man heeft in de 6 weken dat ik hem had-8 punten opgeleverd. En sinds ik hem heb verbannen begint hij te scorenquote:Op zondag 28 april 2013 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die had ik ook, vooral omdat iedereen zei dat Piet Griezelbus er niet in zou staan![]()
![]()
![]()
-5 punten.
Kquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben bij deze feyenoord support af
vvd![]()
![]()
mark rutte
![]()
![]()
![]()
Het Littlerabbit-effect bestaat.quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bengston heeft mij de winst gekost. Die man heeft in de 6 weken dat ik hem had-8 punten opgeleverd. En sinds ik hem heb verbannen begint hij te scoren
Seconds from disater is er nu op hoor. Ik kijk dat nu, over een helikopter crashquote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga lekker National Geographic kijken. Nazi Underworld.
Okequote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Seconds from disater is er nu op hoor. Ik kijk dat nu, over een helikopter crash
Staat genoteerd.quote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Seconds from disater is er nu op hoor. Ik kijk dat nu, over een helikopter crash
Mijn Digitale TV-Gids zegt anders...quote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |