Stokerquote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar...
Hij mag jou ook niet
Ik kom vaak genoeg buiten.quote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom je weleens buiten? Doe je nog aan korfbal? Je hebt het er nooit meer over.
Dat mag hij willen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn vertelde mij laatst nog op facebook dat hij jou wilt slaan.
Zolang je het maar aankondigt. Dan weet ik welke winkelcentra ik moet mijden en wanneer.quote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga naar het laagste niveau, ik heb nogal psychische problemen. Zware tijden.
Okequote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een nieuwe collega, hij heeft niveau 1 van het mbo afgerond en loopt nu stage voor niveau 2. Die mongool kan niet eens vormen herkennen.Bakken met andere vormen kan hij niet scheiden.
einde bericht
Ik wens je veel sterkte met je nieuwe collega, vertel hem niet van wat ik hier vertel hé.quote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een nieuwe collega, hij heeft niveau 1 van het mbo afgerond en loopt nu stage voor niveau 2. Die mongool kan niet eens vormen herkennen.Bakken met andere vormen kan hij niet scheiden.
einde bericht
Het was meer als sarcasme bedoeld, het gaat mij goed voor de wind. Ik heb niets te klagen, het leven loopt op rolletjes.quote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je het maar aankondigt. Dan weet ik welke winkelcentra ik moet mijden en wanneer.
Nee, even serieus Stijntjequote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga naar het laagste niveau, ik heb nogal psychische problemen. Zware tijden.
Ik doe Havo, ik zou beter kunnen maar ik ben te laks.quote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, even serieus StijntjeIk zie jou wel als een VWO leerling eigenlijk.
Hoe kan iets op rolletjes lopen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was meer als sarcasme bedoeld, het gaat mij goed voor de wind. Ik heb niets te klagen, het leven loopt op rolletjes.
Dat zeggen 9/10 mensen Stijn.quote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe Havo, ik zou beter kunnen maar ik ben te laks.
Op de spreekwoordelijke rolletjes, of bestaat dat niet? Dan trek ik mijn woorden terug.quote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan iets op rolletjes lopen?
Omdat het ook zo is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |