Deze ga ik onthouden.quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar ik vraag me ten zeerste af of ze de 37 graden haalt, kil kankerwijf
Ik ben angstig om jouw definitie van normaal nu...quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ieder normaal mens moet toch niet lachen om dit?
Lastig punt.quote:Op zondag 28 april 2013 23:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben angstig om jouw definitie van normaal nu...
gedronken?quote:
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben angstig om jouw definitie van normaal een beetje nu...
Uitgebreid zitten eten dus daar wat bij gedronken, dan kun je aardig wat drinken zonder dat je het merktquote:
Ik kijk er al maanden naar uit. Gelukkig zit het er bijna op.quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het spannend jongens, die troonswisseling
Op welk deel leg je de klemtoon van troonswisseling?quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat het Friso gewoon wordt.quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Kloptquote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Uitgebreid zitten eten dus daar wat bij gedronken, dan kun je aardig wat drinken zonder dat je het merkt
op de 'oo'quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op welk deel leg je de klemtoon van troonswisseling?
quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha grappig.. gelukkig weet ik nu door mijn stage wat mijn niveau is
Gewoon moeiteloos kunnen meedraaien met mensen die allemaal hbo journalistiek en universitaire opleidingen hebben afgerond. En ik zit in eerste jaar mbo.
Het is een stagequote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, makkie. Alleen is het verschil dat zij een paar tientjes meer verdienen per uur
Zeker. Knut zijn acties kunnen eindelijk worden uitgevoerd na maanden plannen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom locken jullie allemaal je teamquote:
Windesheimquote:Op zondag 28 april 2013 23:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Nichje van me doet journalistiek op 't Windesheim
Bloody hilarious
vandaar dat knut zo stil is.quote:Op zondag 28 april 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Knut zijn acties kunnen eindelijk worden uitgevoerd na maanden plannen.
De update komt toch na 0:00?quote:
Ik bedoel in de toekomst, als je je MBO kaartje hebt.quote:
Op -sw-quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op welk deel leg je de klemtoon van troonswisseling?
Het is ''mbo''.quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik bedoel in de toekomst, als je je MBO kaartje hebt.
Ik verdiende heerlijk tijdens mijn stage.jij ook?
Ja en loop op de marketing afdeling.quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je al stukken geschreven op die stage?
Spytool dat maar, nooit maar dan ook nooit gezegd. Heb altijd gezegd dat als ik hbo ga doen nooit bij Windesheim.quote:
Nee serieus even, laat eens een stuk zien dan.quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja en loop op de marketing afdeling.
Ik kreeg gratis koffie op mijn stage. Oh en een banaan.quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is ''mbo''.
Ik ga ook echt goddelijk verdienen bij mijn stage.
Shell.
Geld van de duivel.
Flikker hem dan uit de poule.quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die BrokenArrow komt hier nooit meer man
zoeken ze nog mensen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is ''mbo''.
Shell.
Geld van de duivel.
Daar moet ik je gelijk in geven: mbo.quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is ''mbo''.
Shell.
Geld van de duivel.
Dan ben ik dus de bestequote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die BrokenArrow komt hier nooit meer man
Ik loop gewoon geen stagequote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg gratis koffie op mijn stage. Oh en een banaan.
(En terecht overigens)
Ik verdiende op mijn stage 4500 gulden (quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg gratis koffie op mijn stage. Oh en een banaan.
(En terecht overigens)
linkquote:Op zondag 28 april 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
Dat nieuwe nummer met die tieten in de videoclip is vet.
okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |