Ik werk niet mee aan je geforceerde gedrag.quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn en ik zijn matties man... kom je aan hem dan kom je aan mij.
Prima toch!quote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe Havo, ik zou beter kunnen maar ik ben te laks.
Nee, dat weet ik nog niet. Voor mij een groot raadsel.quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima toch!![]()
Weet je al wat je later wil studeren?
Typische havist dus.quote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe Havo, ik zou beter kunnen maar ik ben te laks.
'Maar jij bent dan precies die 1/10.quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad als ik dit jaar door gezet had zat ik volgend jaar in examen klas havo
Geforceerd? Leg me eens uit Stijn, wat is hier geforceerd aan? Moet ik het weer over niveau hebben? Of is dat ook geforceerd?quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik werk niet mee aan je geforceerde gedrag.
Gelijk heb je. Motivatie is een karakter eigenschap, en als je dit mist dan kun je het blijkbaar niet aan. Leren is meer dan hersencapaciteit alleen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg het ook verteld van anderen, maar ik ben er niet zo druk mee.
Dat weet ik. Ik raak dan ook niks aan hier.quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn en ik zijn matties man... kom je aan hem dan kom je aan mij.
Hij wordt directeur bij psvquote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima toch!![]()
Weet je al wat je later wil studeren?
Haha grappig.. gelukkig weet ik nu door mijn stage wat mijn niveau isquote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
'Maar jij bent dan precies die 1/10.
Studierichting ook niet? Techniek, Gezondheid, Economie, Cultuur?quote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik nog niet. Voor mij een groot raadsel.
Ik houd het dit keer bij een klein maar veelzeggend plaatje.quote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geforceerd? Leg me eens uit Stijn, wat is hier geforceerd aan? Moet ik het weer over niveau hebben? Of is dat ook geforceerd?
Beter mbo dan hboquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Hahahaha Rens ging naar het mbo omdat 'wij' hem adviseerden om havo te doen.
Mijn beslissing heb ik niet laten beïnvloeden door FOK! hoor haha.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Puberen he, dan doe je je verzetten tegen het gezag.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha grappig.. gelukkig weet ik nu door mijn stage wat mijn niveau is
Gewoon moeiteloos kunnen meedraaien met mensen die allemaal hbo journalistiek en universitaire opleidingen hebben afgerond. En ik zit in eerste jaar mbo.
quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon moeiteloos kunnen meedraaien met mensen die allemaal hbo journalistiek en universitaire opleidingen hebben afgerond. En ik zit in eerste jaar mbo.
Motivatie speelt inderdaad een belangrijke rol, daar heb je zeker gelijk in. Motivatie, Inzicht, Lerenquote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Motivatie is een karakter eigenschap, en als je dit mist dan kun je het blijkbaar niet aan. Leren is meer dan hersencapaciteit alleen.
Toch Stijn?
In mijn optiek behoort journalistiek dan ook bij pretstudies. Wat leer jij op je studie?quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, makkie. Alleen is het verschil dat zij een paar tientjes meer verdienen per uurquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee. Ik doe hbo en ga gelukkig wo doen volgend jaar.quote:
Hij heeft dit weekeinde zijn eerste stap gezet. Ik zag een fantastische analyse van Marcelo voorbij komen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv-watcher voor VI. Wat een mooie stukken worden dat
"JA het is gewoon allemaal kut"
Toch wel een van de hoogtepuntjes van m'n jaar.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Neen. Was laatst weer zo'n mbo vertegenwoordiger die zat te zeiken dat de hbo'ers bepaalde markten verziekte. Omdat werkgevers in de regel toch liever een hbo'er aannemen, ook voor een 'mbo baan'.quote:
Nichje van me doet journalistiek op 't Windesheimquote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In mijn optiek behoort journalistiek dan ook bij pretstudies. Wat leer jij op je studie?
Is allemaal afhankelijk per studie en per onderwijsinstelling.quote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Ik doe hbo en ga gelukkig wo doen volgend jaar.
Nu kom je bij allemaal meeliftende debieltjes
quote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Bale troeft Van Persie af als PFA Player of the Year
daar is maar 1 ding op te zeggenquote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2013 23:41:48 ]
Terecht.quote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Toch wel een van de hoogtepuntjes van m'n jaar.
Hoe heet je nichtje?quote:Op zondag 28 april 2013 23:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Nichje van me doet journalistiek op 't Windesheim
Bloody hilarious
Neh je zou d'r niet doenquote:Op zondag 28 april 2013 23:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe heet je nichtje?
Maar Windesheim is echt een kankerschool, als ik vrienden moet geloven.
Belachelijk, iedereen weet dat het Suarez moet zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Er zit toch een gat in?quote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh je zou d'r niet doen
En inderdaad, gewoon grappig het niveau daar
quote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Belachelijk, iedereen weet dat het Suarez moet zijn.Ieder normaal mens moet toch niet lachen om dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vraag me ten zeerste af of ze de 37 graden haalt, kil kankerwijfquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar ik vraag me ten zeerste af of ze de 37 graden haalt, kil kankerwijf
quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar ik vraag me ten zeerste af of ze de 37 graden haalt, kil kankerwijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |