De update komt toch na 0:00?quote:
Ik bedoel in de toekomst, als je je MBO kaartje hebt.quote:
Op -sw-quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op welk deel leg je de klemtoon van troonswisseling?
Het is ''mbo''.quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik bedoel in de toekomst, als je je MBO kaartje hebt.
Ik verdiende heerlijk tijdens mijn stage.jij ook?
Ja en loop op de marketing afdeling.quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je al stukken geschreven op die stage?
Spytool dat maar, nooit maar dan ook nooit gezegd. Heb altijd gezegd dat als ik hbo ga doen nooit bij Windesheim.quote:
Nee serieus even, laat eens een stuk zien dan.quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja en loop op de marketing afdeling.
Ik kreeg gratis koffie op mijn stage. Oh en een banaan.quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is ''mbo''.
Ik ga ook echt goddelijk verdienen bij mijn stage.
Shell.
Geld van de duivel.
Flikker hem dan uit de poule.quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die BrokenArrow komt hier nooit meer man
zoeken ze nog mensen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is ''mbo''.
Shell.
Geld van de duivel.
Daar moet ik je gelijk in geven: mbo.quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is ''mbo''.
Shell.
Geld van de duivel.
Dan ben ik dus de bestequote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die BrokenArrow komt hier nooit meer man
Ik loop gewoon geen stagequote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg gratis koffie op mijn stage. Oh en een banaan.
(En terecht overigens)
Ik verdiende op mijn stage 4500 gulden (quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg gratis koffie op mijn stage. Oh en een banaan.
(En terecht overigens)
linkquote:Op zondag 28 april 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
Dat nieuwe nummer met die tieten in de videoclip is vet.
okquote:
Per maand, of in totaal?quote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verdiende op mijn stage 4500 gulden () bruto en ik had een leasewagen.
Praktikant drugsdealer?quote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verdiende op mijn stage 4500 gulden () bruto en ik had een leasewagen.
Vast wel, weet niet wat je doet?quote:
Ja en nee. Lerarenopleiding tweede graad komen in de maatschappij na het behalen van hun diploma met amper praktijkervaring tussen en met kinderen. Al is het voor vele opleidingen natuurlijk wel waar wat je stelt.quote:
Wil je niet nog eerstegraads opleiding gaan doen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en nee. Lerarenopleiding tweede graad komen in de maatschappij na het behalen van hun diploma met amper praktijkervaring tussen en met kinderen. Al is het voor vele opleidingen natuurlijk wel waar wat je stelt.
tweede had eerste moeten zijn overigens.quote:Op zondag 28 april 2013 23:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil je niet nog eerstegraads opleiding gaan doen?
Per maand, ik had in mijn laatste jaar mijn cv op monsterboard oid geplaatst en kreeg een uitnodiging voor een gesprek. Kreeg meteen een vaste baan en heb uiteindelijk mijn afstudeerstage/ scriptie gewoon op basis van een consultancy project gedaan.quote:
ik doe je moederquote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vast wel, weet niet wat je doet?Ze zijn alles aan het reorganiseren, mij stief pa wordt er binnekort ook uitgegooid daar.
Ga jij leraar worden?quote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en nee. Lerarenopleiding tweede graad komen in de maatschappij na het behalen van hun diploma met amper praktijkervaring tussen en met kinderen. Al is het voor vele opleidingen natuurlijk wel waar wat je stelt.
Jezus ben je dronken ofzoquote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
tweede had eerste moeten zijn overigens.
En ik de jouwe, one big happy family hier...quote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik doe je moeder
en daarmee basta.
Wat is dat?quote:
Nice niet verkeerd. Zoveel kreeg ik niet op mijn stages.quote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Per maand, ik had in mijn laatste jaar mijn cv op monsterboard oid geplaatst en kreeg een uitnodiging voor een gesprek. Kreeg meteen een vaste baan en heb uiteindelijk mijn afstudeerstage/ scriptie gewoon op basis van een consultancy project gedaan.
Ligt er ook aan hoor. Ik doe chemie en de daar zou je denken kennis boven alles. maar een Shell neemt vaak toch in eerste instantie liever hbo'ers aan in de laboratoriums. Dat is wat zei mij vertelde tenminste, geen idee of het waar is.quote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
:Squote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik doe je moeder
en daarmee basta.
papa donquote:Op zondag 28 april 2013 23:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En ik de jouwe, one big happy family hier...
linkjequote:
In welke leeftijdscategorie?quote:Op zondag 28 april 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of kindermisbruiker, maar het één sluit het andere niet uit.
Gewoon op youtbe?quote:
Zo leuk als je toekomstige werkgever achter dit soort reactie's komtquote:Op maandag 29 april 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat uitkomt. Het is meer het gevoel van macht en dominantie.
Jo nicequote:
Okequote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo leuk als je toekomstige werkgever achter dit soort reactie's komt.
Gelukig heb jij niet je naam in je username
Als het op Youtube staat mag het. Youtube is immers van Google zelf.quote:
Ach... zal zelfs dan wel meevallen. Als is deze post wel op het randje ja.quote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Heb jij wel veel vunzigheden gezegd?quote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft hij wel.quote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 april 2013 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan ik mij vergissen, maar dat is toch gewoon jouw leeftijdscategorie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Het randje ligt bij die post echt ver achter je gek, uit het zicht alles dit datquote:Op maandag 29 april 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het op Youtube staat mag het. Youtube is immers van Google zelf.
[..]
Ach... zal zelfs dan wel meevallen. Als is deze post wel op het randje ja.
Ik drink teveel, zie het nu pasquote:Op maandag 29 april 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel enigszins subtiel. In tegenstelling tot jou, Ron.
quote:
Stiekem wel ja. Daarbij was het ook helemaal niet grappigquote:Op maandag 29 april 2013 00:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Het randje ligt bij die post echt ver achter je gek, uit het zicht alles dit dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |