De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer
Bugles gevuld met kruidenkaas
Milka
Perensap
Chocoladekoekjes
Donuts
Spek
Pizza
Subway
Stokbrood met kruidenboter
Overbodige donuts mogen aan de klabansch van Ugjerke gehangen worden.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
De deur voor mij open doen...quote:
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Jaquote:Anders krijg ik hem tegen mn harses....
Slapen......![]()
Wow awkward, heb net een dik gesprek gehad met mijn vader over drugs via Whatsapp.
Blijkbaar heb ik de interesse niet van een vreemde.
Altijd wel chill om over zoiets te kunnen praten met je ouders.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Wat is Opium precies en wat zijn de effecten van die drug?Dit -- Parkiet is mijn papa
Dit spel als je aan het trippen bent:
!
Lijkt me echt geweldig.Dit -- Parkiet is mijn papa
Morgen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
quote:Morgen allenquote:![]()
Vroooegg..
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
haal dat stonervoer er nou uit zeg, is er niet voor niks uitgehaalf ivm onnodig scrollenOf spoiler het.
![]()
Komop zeg,, serieus?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:14 schreef Vaseline_ het volgende:
haal dat stonervoer er nou uit zeg, is er niet voor niks uitgehaalf ivm onnodig scrollenOf spoiler het.
die 8 regels....
En voor je het weet staat die donders grote smiley er weer in en de hele hiphap die ik eruit haaldequote:Op vrijdag 26 april 2013 09:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Komop zeg,, serieus?die 8 regels....
![]()
![]()
Wordt uit papaver gehaald. Het effect is mellow en het is schijnbaar zeer verslavend. De volgende drugs/medicijnen worden er in deze volgorde van gemaakt: codeine (wordt gebruikt in hoestdranken die je op recept kan krijgen en wordt binnen de hiphopscene nog weleens in een alcoholisch drankje genaamd "sizzurp" genuttigd), morfine (een zware pijnstiller) en heroine (spreekt voor zich).quote:Op vrijdag 26 april 2013 01:16 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is Opium precies en wat zijn de effecten van die drug?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En voor je het weet staat die donders grote smiley er weer in en de hele hiphap die ik eruit haaldeGeniet er nou gewoon lekker van
![]()
hiphapquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En voor je het weet staat die donders grote smiley er weer in en de hele hiphap die ik eruit haalde![]()
je kan zelf opium thee maken met klaprooszaad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 01:16 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is Opium precies en wat zijn de effecten van die drug?
Ik had daar een kilo van gehaald, maar toen ging ik onderzoek doen, en bleek dat wel heel veel mensen daar aan dood zijn gegaan.![]()
Verstandig om die kilo t halen voordat je je inleestquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kan zelf opium thee maken met klaprooszaad.
Ik had daar een kilo van gehaald, maar toen ging ik onderzoek doen, en bleek dat wel heel veel mensen daar aan dood zijn gegaan.Spaart lekker geld uit
ach, die 3 euro ofzo.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Verstandig om die kilo t halen voordat je je inleestSpaart lekker geld uit
![]()
![]()
Anders gooien we al die spoilers gewoon in een spoiler.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kan zelf opium thee maken met klaprooszaad.
Ik had daar een kilo van gehaald, maar toen ging ik onderzoek doen, en bleek dat wel heel veel mensen daar aan dood zijn gegaan.
Waar lag dat aan dan?Gewoon op een computer FOK!en zoals normale mensen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:35 schreef Murdera het volgende:
hele OP in een spoiler vind ik wel een goed idee.Dan is er niks aan de hand.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Maar stel dat je 1000kilo had gehaald.. Dan was je wel duur uit geweest héquote:Jaaa
Maar dat heeft ie niet, dus irrelevantquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar stel dat je 1000kilo had gehaald.. Dan was je wel duur uit geweest héJaaa
![]()
Pfff. doe ma zo..quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat heeft ie niet, dus irrelevantHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Het is bijna onmogelijk om het goed te doseren. Je weet niet hoe sterk de thee zal zijn, hoeveel je er van kan drinken.. Wel eng.quote:![]()
op mn bayliner.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
trouwens 1000 kilo, waar moet je dat kwijt?![]()
O ja logisch ook wel. Hetzelfde probleem dat bij wiet nog weleens voorkomt, alleen zal je daar dan niet dood van gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is bijna onmogelijk om het goed te doseren. Je weet niet hoe sterk de thee zal zijn, hoeveel je er van kan drinken.. Wel eng.Heb je ze toen maar opgerookt?
nope, ergens neergelegd en nooit meer terug gevonden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:44 schreef Piye het volgende:
[..]
O ja logisch ook wel. Hetzelfde probleem dat bij wiet nog weleens voorkomt, alleen zal je daar dan niet dood van gaan.Heb je ze toen maar opgerookt?
![]()
Ik ben negers aan het voeren aan de electriciteitsmasten zodat de kabouters niet in opstand komen en radio's gaan saboteren.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Fckin racist.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:31 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben negers aan het voeren aan de electriciteitsmasten zodat de kabouters niet in opstand komen en radio's gaan saboteren.![]()
Ik voel je broeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Ik kan er niks aan doen, ik wil best mensen van alle kleuren erin smijten, maar dan loop ik het risico dat ik een subdimensionale portal open naar het Schotland van de 11e eeuw, met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
nee was grapje boy, liever kwijt dan rijk dat volk toch whehehe XDquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik wil best mensen van alle kleuren erin smijten, maar dan loop ik het risico dat ik een subdimensionale portal open naar het Schotland van de 11e eeuw, met alle gevolgen van dien.![]()
JA SHIT DAT HAD IK NIET DOOR NU BEN IK HELEMAAL NERVEUS OMDAT MENSEN MIJ MISSCHIEN ALS RACIST GAAN ZIEN EN DAN KOMT ER ZON VOLKERT VAN DER G EN DIE KNALT ME DOOR MN KOP MET ZN NERTSENGEWEER.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee was grapje boy, liever kwijt dan rijk dat volk toch whehehe XD
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:48 schreef Moira. het volgende:
Ik voel je broeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Whehe, wel trouwens met een enorme glimlach in slaap gevallen, wat ontzettend leuk om die musical weer terug te zienquote:
Er gingen een aantal dingen fout en een paar mensen met solo hadden gewoon beter thuis kunnen blijven, maar het ensemble klonk echt verbazingwekkend goed (bij de laatste musical was dat echt tenenkrommend)
Zelfs ik sta er niet compleet achterlijk op!En het is ook best een grappige musical waar echte bazen in mee deden
Fuck the EBU.![]()
Leeft die nog?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:56 schreef Monopoly het volgende:
Oh ja. Volkert van der G.
Wanneer komt die eigenlijk vrij?Fuck the EBU.![]()
Ugjerke had het er over. Toen moest ik aan hem denken en wanneer die vrij komt.
Lijkt me niet dat die gozer nog lang te leven heeft als hij vrij komt![]()
![]()
Snapt ik.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dit is echt een langzame dag voor dit topicje.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Damons en heren, ik ga jullie verlaten t/m maandag, even een weekendje uitblazen in de Drenthse bossen
Wellicht verschijn ik tussendoor mobiel nog even om hallon te zeggen
Groentjens van Moira en liefde voor allen![]()
Fuck the EBU.![]()
Veel blaasplezier!quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:38 schreef Moira. het volgende:
Damons en heren, ik ga jullie verlaten t/m maandag, even een weekendje uitblazen in de Drenthse bossen
Goeiemiddag.
Ik heb vreselijk beroerd geslapen vannacht maar niet alleen..
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb heerlijk geslapen vannacht, maar helemaal alleen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
Goeiemiddag.
Ik heb vreselijk beroerd geslapen vannacht maar niet alleen..Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Veel plezier hier in het mooie (quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:38 schreef Moira. het volgende:
) Drenthe
jaaaaaaa, begin jij er nog ook lekker ff over.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:50 schreef Amarantha het volgende:
Wat een klote weer ineensGisteren was het zo warm en zonnig
![]()
![]()
Ik wil buiten chillenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jaaaaaaa, begin jij er nog ook lekker ff over.
zet een tentje opquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na zit liever niet in de regen haha
Ik heb een keer 5 dagen in de regen in een tentje in drenthe gezeten, ook leuk. En ook door de regen fietsen, nog nooit zo van m'n regenpak gehouden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na zit liever niet in de regen haha![]()
We gaan je missenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:38 schreef Moira. het volgende:
Veel plezier![]()
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Succes in de bossen Moira.. Geniet van het weer ^^quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:38 schreef Moira. het volgende:
Groentjens van Moira en liefde voor allen
Hij komt vrij in 2021, hij is dan 52 jaarquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:58 schreef Monopoly het volgende:
Ugjerke had het er over. Toen moest ik aan hem denken en wanneer die vrij komt.
Lijkt me niet dat die gozer nog lang te leven heeft als hij vrij komtHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Mooi, duurt dus nog evenquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hij komt vrij in 2021, hij is dan 52 jaar![]()
![]()
2014 schijnt. Hij heeft al recht op proefverlof maar dat is uit veiligheid voor hem en het land afgewezen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:56 schreef Monopoly het volgende:
Oh ja. Volkert van der G.
Wanneer komt die eigenlijk vrij?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Het wordt steeds eerder manquote:
Ik vind Mohammed B. figuren gevaarlijker maar okequote:Op vrijdag 26 april 2013 13:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
2014 schijnt. Hij heeft al recht op proefverlof maar dat is uit veiligheid voor hem en het land afgewezen..
![]()
2/3de van zijn straf hoeft die maar uit te zitten ivm regelgeving...quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hij komt vrij in 2021, hij is dan 52 jaarPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
2015 dan alquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
2/3de van zijn straf hoeft die maar uit te zitten ivm regelgeving...
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik wil ze allebei niet op straat hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind Mohammed B. figuren gevaarlijker maar oke.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Volkert_van_der_Graaf volgens zijn wiki is het 2014 zag ik vorige week ofzo.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
ach, zolang ze in jou straat blijven vind ik het wel goedquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil ze allebei niet op straat hebben.
Maar dan wel op straat en niet op de stoep.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:48 schreef Olment het volgende:
[..]
ach, zolang ze in jou straat blijven vind ik het wel goedOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
natuurlijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar dan wel op straat en niet op de stoep.anders is de kans dat ze worden aangereden te klein
er lopen zoveel onveroordeelde moordenaars en verkrachters rond, dan kunnen die 2 er ook wel bij. Alleen omdat ze een bekend persoon hebben vermoord zijn ze bekendquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil ze allebei niet op straat hebben..
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
er lopen zoveel onveroordeelde moordenaars en verkrachters rond, dan kunnen die 2 er ook wel bij. Alleen omdat ze een bekend persoon hebben vermoord zijn ze bekend.
![]()
![]()
Kijk.. Jij hebt kennisquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
er lopen zoveel onveroordeelde moordenaars en verkrachters rond, dan kunnen die 2 er ook wel bij. Alleen omdat ze een bekend persoon hebben vermoord zijn ze bekend.
Marianne Vaatstra was geen bekend persoon.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarna welquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Marianne Vaatstra was geen bekend persoon.![]()
![]()
Wie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Marianne Vaatstra was geen bekend persoon.![]()
Die Fries.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
hier ook nog steeds geen belletjequote:
OOOOOWWW dat lijk.... JAAA nu wordt het duidelijkquote:
Met die fiets en die boer die haar verkracht heeft.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef Olment het volgende:
[..]
OOOOOWWW dat lijk.... JAAA nu wordt het duidelijkOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Met die fiets en die boer die haar verkracht heeft.nog steeds niks
geen ideequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Met die fiets en die boer die haar verkracht heeft..
![]()
Agja, vanuit de andere kant..quote:
FrieslandAfsteken en aflaten zinken in de zee
Dat ze zo boos waren van "Ja, die asielzoekers hebben d'r vermoord" en dat het gewoon een Friese boer van een dorp verderop was.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Neeeee, m'n tante woont daarquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Agja, vanuit de andere kant..
FrieslandAfsteken en aflaten zinken in de zee
.
![]()
Dat ze bij allemaal mensen dna gingen aftappen en dat vergelijken en dat die boer die het gedaan had ook dna af liet tappen en toen de pineut was.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Niet laten fietsen, dan wordt ze verkracht door een boer.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ow, nou begint er iets te dagen.. was dat niet bij 3000 mannen ofzo?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat ze bij allemaal mensen dna gingen aftappen en dat vergelijken en dat die boer die het gedaan had ook dna af liet tappen en toen de pineut was.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja, echt heel veel. Deden ook een hoop mensen aan mee. Was vrijwillig zelfs.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:08 schreef Olment het volgende:
[..]
ow, nou begint er iets te dagen.. was dat niet bij 3000 mannen ofzo?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ze hadden gehoopt dat ze een familielid konden vinden van de dader via de dna-gezoek. Maar toen deed de dader zelf gewoon mee. Wat een mongool. Had dat dan gezegd toen je je bedacht dat je aan dat onderzoek mee had kunnen doen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dan mag ik dus ook niet 's nachts in m'n eentje naar huis fietsen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Niet laten fietsen, dan wordt ze verkracht door een boer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan mag ik dus ook niet 's nachts in m'n eentje naar huis fietsen?Niet in Friesland iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan mag ik dus ook niet 's nachts in m'n eentje naar huis fietsen?Woon jij ook in Friesland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dan moeten we helaas afscheid van je nemen als Nederland eindelijk besluit om dat stuk land netjes aan de zee te geven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, Fryslân boppe. Fierljeppende negerin.
Snap overigens die haat op Friesland niet zoquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan moeten we helaas afscheid van je nemen als Nederland eindelijk besluit om dat stuk land netjes aan de zee te geven.. Behalve die taal, daar spuug ik ook wel een beetje op.
![]()
Vind vooral de attitude van de mensen daarquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap overigens die haat op Friesland niet zo. Behalve die taal, daar spuug ik ook wel een beetje op.
Wtf, krijg ik een pm-notificatie. Maar ik heb helemaal geen nieuwe PM.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:19 schreef Ugjerke het volgende:
Wtf, krijg ik een pm-notificatie. Maar ik heb helemaal geen nieuwe PM.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
Krijg een alert dat ik een PM heb ontvangen... open ik dat... zit er gewoon geen PM in
watLees vanaf hier.
![]()
Maar jij klapt die boeren wel voor hun bakkes met je achterband als ze iets willen flikken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, Fryslân boppe. Fierljeppende negerin.
Welke attitude precies?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Vind vooral de attitude van de mensen daar![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:19 schreef Ugjerke het volgende:
Wtf, krijg ik een pm-notificatie. Maar ik heb helemaal geen nieuwe PM.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Het is leuk om te doen alsof, het heeft iets kneuterigs. Maar eigenlijk vind ik Randstedelingen en Brabanders veel irritanter.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap overigens die haat op Friesland niet zo. Behalve die taal, daar spuug ik ook wel een beetje op.
Dat komt misschien ook omdat Kampen vrij dicht in de buurt van Friesland ligt.
En omdat er zoveel lekkere vrouwen uit Friesland komen.
Maar ook heel veel lelijke.
Wonen er normale vrouwen in Friesland?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
was laatst een gevalletje van..quote:
Iemand belde 112 en begon in het fries te praten. Andere kant van de lijn snapte er geen hol van.
De fries helemaal pissed dat die hem niet verstond en dat de hulpverlener maar fries moest leren.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
je vind mij irritant?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is leuk om te doen alsof, het heeft iets kneuterigs. Maar eigenlijk vind ik Randstedelingen en Brabanders veel irritanter.
Dat komt misschien ook omdat Kampen vrij dicht in de buurt van Friesland ligt.
En omdat er zoveel lekkere vrouwen uit Friesland komen.
Maar ook heel veel lelijke.
Wonen er normale vrouwen in Friesland?![]()
![]()
Dus 1 Fries doet dat en meteen alle Friezen zijn kut?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:22 schreef Olment het volgende:
[..]
was laatst een gevalletje van..
Iemand belde 112 en begon in het fries te praten. Andere kant van de lijn snapte er geen hol van.
De fries helemaal pissed dat die hem niet verstond en dat de hulpverlener maar fries moest leren.![]()
![]()
Ben je nou ook nog een Brabander uit de Randstad?quote:
In Friesland?
WTF!?
Fries is een officiële taal in Friesland ja, niet in de rest van Nederland.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:22 schreef Monopoly het volgende:
Toch heeft die man een punt, hoe debiel het moge zijn.
Fries is een officiele taal in Nederland.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fries is een officiële taal in Friesland ja, niet in de rest van Nederland.Your beauty never ever scared me.![]()
Wat een irritante mensen die die messages blijven forwarden![]()
PM?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Huh waarom heb ik een berichtje over financiële beloningOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Oh zou dat die rare PM zijn die wel/niet ontvangen werd?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Staat toch helemaal niks in wat je nog niet had kunnen raden?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Geen idee?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:36 schreef Ugjerke het volgende:
Oh zou dat die rare PM zijn die wel/niet ontvangen werd?Heel lap tekst over wat ze verdienen hier ofzo
Preices. gewoon nu 2 uurtjes geen aandacht aan schenken, en strax alles in 1x weg knallen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:36 schreef Ugjerke het volgende:
Staat toch helemaal niks in wat je nog niet had kunnen raden?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Tering, 31 PMs.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
gewoon 5x die kut PM ontvangen ook van users die ik niet eens ken, vraag me af hoe ze het aan mij kunnen doorsturen dan, waar ze mijn username zien.
![]()
Je kunt een reply naar idereen doen die het bericht in de eerste instantie kreeg.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef Vaseline_ het volgende:
gewoon 5x die kut PM ontvangen ook van users die ik niet eens ken, vraag me af hoe ze het aan mij kunnen doorsturen dan, waar ze mijn username zien.
Oh ja vet logisch inderdaad, nog een keer sturenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Je kunt een reply naar idereen doen die het bericht in de eerste instantie kreeg.![]()
![]()
Tja.. je hebt van die trieste mensen die het lollig vinden...quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja vet logisch inderdaad, nog een keer sturen
Geef mij maar een Jonko
pffquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:43 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja.. je hebt van die trieste mensen die het lollig vinden...
Geef mij maar een Jonko. Echt onnodig gedoe dit, ook die PM, stuur dat naar de crew zou ik zeggen
![]()
Mono ook.
Klagen over massa-PMs door een massa-PM te sturen.
Godverdomme Ugjerk, waarom stop je mij erin. Met die massaverkrachting in 3,2,1quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:45 schreef Ugjerke het volgende:
Mono ook.
Klagen over massa-PMs door een massa-PM te sturen..
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Mono die tubgirl gaat sturen.fucking zwakzinnige hond dat het is.
![]()
![]()
Omdat jij het meest leuke slachtoffer bent voor zoiets.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme Ugjerk, waarom stop je mij erin. Met die massaverkrachting in 3,2,1.
Mur zou gewoon voorover bukken en het nemen zoals het komt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Je draait het om. Ik zou gewoon enthousiast de massa verkrachten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat jij het meest leuke slachtoffer bent voor zoiets.
Mur zou gewoon voorover bukken en het nemen zoals het komt.![]()
![]()
Ook goed, zelfde probleem.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je draait het om. Ik zou gewoon enthousiast de massa verkrachten.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat jij het meest leuke slachtoffer bent voor zoiets.
Mur zou gewoon voorover bukken en het nemen zoals het komt.doe maar zo
![]()
Neeeeeequote:
Meisjes plagen kusjes vragen.quote:
Met zijn tweeën in een éénpersoonsbed slapen is trouwens fucking kut!
Nee juist niet. Gewoon dicht tegen elkaar aankruipen en heerlijk slapenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Met zijn tweeën in een éénpersoonsbed slapen is trouwens fucking kut!
![]()
![]()
Oh..quote:
crap.
Jij hebt nog nooit met mij in een eenpersoonsbed geslapen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee juist niet. Gewoon dicht tegen elkaar aankruipen en heerlijk slapen
En hoe aardig ik je ook vind, wil ik dat wel zo houdenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit met mij in een eenpersoonsbed geslapen.![]()
![]()
Ik zweette me helemaal kapot manquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee juist niet. Gewoon dicht tegen elkaar aankruipen en heerlijk slapenDaarbij werd ik zo tegen de muur gedrukt dat ik echt geen kant op kon (en gene naast me was lam dus wakker krijgen zat er niet in)
Ik denk dat je me daarna ook niet meer zo aardig vindt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En hoe aardig ik je ook vind, wil ik dat wel zo houden
Ik heb van 06:00 tot 06:50 buiten het bed gezeten wachtend tot hij naar zijn werk moest en ik eindelijk kon gaan slapenMaar vond het verder wel fijn hoor haha
En dat was berichtje nummer 2. Gelukkig krijg ik ze niet de hele tijd doorOh nummer 3. Shit ik roep te hard. Nummer 4
Ik ben gelukkig klaar met die onzinquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:02 schreef Amarantha het volgende:
En dat was berichtje nummer 2. Gelukkig krijg ik ze niet de hele tijd doorOh nummer 3. Shit ik roep te hard. Nummer 4
Straks krijg je ook weer berichtjes haha. Ik krijg nu nummer 5 binnen. Fuckquote:
Heb er al stuk of 25 gehadquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Straks krijg je ook weer berichtjes haha. Ik krijg nu nummer 5 binnen. FuckSucces nog
Ik negeer vanaf nu mijn berichtenbox wel tot morgen hahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Heb er al stuk of 25 gehadSucces nog
Zeer verstandig besluitquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik negeer vanaf nu mijn berichtenbox wel tot morgen haha
Ja, maar straks zit m'n PMbox vol en mis ik al die naaktfoto's van Vas en Moira.
Van Ama krijg ik er de laatste tijd ook al niet zoveel meer, dus ik heb ze echt wel nodig om een beetje aan m'n trekken te komen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Aah popje tochquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:12 schreef Ugjerke het volgende:
Ja, maar straks zit m'n PMbox vol en mis ik al die naaktfoto's van Vas en Moira.
Van Ama krijg ik er de laatste tijd ook al niet zoveel meer, dus ik heb ze echt wel nodig om een beetje aan m'n trekken te komen.
quote:
Je kunt die gans nog eens proberen.. misschien had je gister gewoon pechquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:12 schreef Ugjerke het volgende:
Van Ama krijg ik er de laatste tijd ook al niet zoveel meer, dus ik heb ze echt wel nodig om een beetje aan m'n trekken te komen.
Jij niet nee?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:12 schreef Ugjerke het volgende:
Van Ama krijg ik er de laatste tijd ook al niet zoveel meer,![]()
![]()
Kijk! Ik had al het idee dat ze nog wel gewoon rondgestuurd werden. Ik snap er niks van.quote:Wat heb ik verkeerd gedaan? Moet ik soms weer een broek als hoed gebruiken?
Hmmm.. ja je kan niet echt een goed oordeel vellen op basis van een gans natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Je kunt die gans nog eens proberen.. misschien had je gister gewoon pechOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Waren prive foto's voor Murquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kijk! Ik had al het idee dat ze nog wel gewoon rondgestuurd werden. Ik snap er niks van.Wat heb ik verkeerd gedaan? Moet ik soms weer een broek als hoed gebruiken?
Ah, oké, dat kan voorkomen.quote:
niet na maar 1x nee. Moet je toch echt vaker proberenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hmmm.. ja je kan niet echt een goed oordeel vellen op basis van een gans natuurlijk.
Misschien kan ik het uitbesteden aan mijn neefje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:19 schreef Olment het volgende:
[..]
niet na maar 1x nee. Moet je toch echt vaker proberenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Misschien kan ik het uitbesteden aan mijn neefje.Je gaat toch niet uit van andermans oordeel?
Woah, jij hecht geen waarde aan het oordeel van mijn neefje?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef Olment het volgende:
[..]Je gaat toch niet uit van andermans oordeel?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Woah, jij hecht geen waarde aan het oordeel van mijn neefje?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn echt kostuums voor de mensen in dit topic.
Ik zie mezelf al![]()
![]()
Verstandig. M'n neefje is een extreme voetbalfan die z'n piemel aan iedereen laat zien. Ik zaag z'n oor er nog een keer af.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik wil de groene.quote:
[ afbeelding ]
Dit zijn echt kostuums voor de mensen in dit topic.![]()
Ik zie Mur al
quote:
Ik zie de grap al
Boodschappen doen.. Hmm dat betekend waarschijnlijk stoners eten kopen en cola.
Fixedquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Boodschappen doen.. Hmm dat betekend waarschijnlijk stoners eten kopen en cola.
IJszee van de aldi swa veul betorrrr''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ik moet zo ook boodschappen doen. Eerst even naar de stad, nieuwe muis halen en dan boodschapje doen. Vanavond een pizza in de oven kletteren en bier drinken. Laatste weekend voor stage, dat moet in stijl gedaan worden uiteraard.![]()
jongn peernsap van loeaz is de besteremnquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:34 schreef Straatcommando. het volgende:
IJszee van de aldi swa veul betorrrrOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:34 schreef Straatcommando. het volgende:
IJszee van de aldi swa veul betorrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet niet te poepen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet zo ook boodschappen doen. Eerst even naar de stad, nieuwe muis halen en dan boodschapje doen. Vanavond een pizza in de oven kletteren en bier drinken. Laatste weekend voor stage, dat moet in stijl gedaan worden uiteraard.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Oh jaquote:
Ik ga nu maar eens.. Zo geen zin maar ja is dat wel weer gedaan hahaquote:Your beauty never ever scared me.![]()
hahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nu maar eens.. Zo geen zin maar ja is dat wel weer gedaan haha![]()
Kaulo druk in shoppa a mattie
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Nee Arnhemquote:kom vrijwel nooit in zZwolle
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Oh ja klopt. Was ff in de warquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee Arnhemkom vrijwel nooit in zZwolle
Beetje goede wiet te verkrijgen daar ?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit zijn echt kostuums voor de mensen in dit topic.
Wil hebben.
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Serieus, krijg nog steeds die fucking PM's binnen.
hihi.
Ik niet.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Lekker voor jequote:Op vrijdag 26 april 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
aan die tieten te zien was dat mijn vriendin, je mag dr hebbenquote:
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ehm, nee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
aan die tieten te zien was dat mijn vriendin, je mag dr hebben![]()
Dit. In een 2p bed gebruik je toch maar de helftquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee juist niet. Gewoon dicht tegen elkaar aankruipen en heerlijk slapen
Fuck the EBU.![]()
Dat pm gedoe was echt vervelend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
PM Gedoe?
Telt dit niet als reeks?
Zo ,vandaag weer even chillen met mensjes.
Lichten uit, kleine warme lamp aan, rond de tafel zitten en shisha in het midden.
(Met joints/waterpijp/bong rondgeven natuurlijk).
Word weer top!
Oh toch wel.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
![]()
Top 100 voor reeks "[POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi" van 10-02-2013 t/m 25-04-2013
nr / aantal posts / gebruiker
01 4068 Moira.
02 2930 Vaseline_
03 2625 Amarantha
04 2068 Murdera
05 1540 Monopoly
06 1498 Unscrewed
07 1421 Ugjerke
08 1359 Olment
09 1073 Studeur
10 0693 Dientje12
11 0658 Piye
12 0626 GibsonLesPaul88
13 0444 AlchemistOfSorrows
14 0427 E.B.A.H.
15 0408 Onorgineel
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Geinig.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nu je er over begint, zit bijna al op 5,000 posts.
Oh, ik zie nu dat ik alleen de periode hebt gepakt waarin ik actief ben.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:24 schreef Moira. het volgende:
Tering, wat een grote voorsprong heb ik op de restTop 100 40 voor reeks "[POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi" van 26-04-2012 t/m 26-04-2013
nr / aantal posts / gebruiker
001 6215 Moira.
002 3491 Amarantha
003 2971 Vaseline_
004 2091 Murdera
005 2063 Unscrewed
006 1629 Monopoly
007 1482 Ugjerke
008 1480 Studeur
009 1400 Olment
010 1324 Dientje12
011 1247 GibsonLesPaul88
012 1246 Midnight_snack
013 1111 Piye
014 0761 AlchemistOfSorrows
015 0693 Mano_
016 0633 Onorgineel
017 0613 Impect
018 0560 Dr.Mikey
019 0525 OllieWilliams
020 0445 Nestalgie
021 0435 sinepedraap
022 0427 E.B.A.H.
023 0346 smitjew
024 0340 Silentalarm
025 0322 Klojo120
026 0291 Life2.0
027 0290 LompeHork
028 0278 stefanhaan
029 0277 schommelstoel
030 0273 Trollscience
030 0273 Ro-ald
032 0243 Snowballed
033 0235 WarmZaad
034 0232 Aap1000
034 0232 VMSDKR
036 0219 Serpenthax
037 0217 krullenbolletje
038 0173 Drommeldaris
039 0167 wietparkiet
040 0161 FL_Freak
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Je voorsprong voor de hele reeks is nog erger.
Doei, knuffels, treinze.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:27 schreef Moira. het volgende:
Goed, mijn treintje arriveert dadelijk. Spreek jullie latah!liefde voor een ieder
je post gewoon de meeste bullshit hier, adhd baggeraarquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
Teringbijna het dubbele
maarja zo zie je maar weer hoe ik mijn kindje bescherm
![]()
![]()
Nee, ik heb het topic gewoon bijna altijd in een tabblad open staan en heb verder geen reet te doen dus reageer gewoon op bijna allesquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je post gewoon de meeste bullshit hier, adhd baggeraarje moet toch iets om jezelf te vermaken he?
Ok ok ik ga :w doeidoeiii
Fuck the EBU.![]()
Hey, ik rook regelmatig een jointje, elk weekend wel een paar. Ik ga binnenkort voor het eerst een bong gebruiken en ik had gehoord dat zon bong veel harder werkt. Mensen met ervaring hier? naja ik ga het wel zien morgen![]()
![]()
Zegt de dame met twee keer zoveel posts dan ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je post gewoon de meeste bullshit hier, adhd baggeraarOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Bong is heavy shit, swa.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef Dino_D het volgende:
Hey, ik rook regelmatig een jointje, elk weekend wel een paar. Ik ga binnenkort voor het eerst een bong gebruiken en ik had gehoord dat zon bong veel harder werkt. Mensen met ervaring hier? naja ik ga het wel zien morgen
Bereid je voor op een flinke hoest-aanval, gevolgd door een goeie trip
Succes![]()
Ik zit gewoon in veel SC'squote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zegt de dame met twee keer zoveel posts dan ik.![]()
![]()
Dit is alleen van deze SC he?quote:
haha thx, hopen op goede stonedheid iddquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:43 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Bong is heavy shit, swa.
Succes![]()
Uhu maar als je naar mn aantal posts en postgemiddelde kijkt is het niet zo gek en het feit dat ik vaak stoned benquote:![]()
![]()
Heb je snel last van hoesten?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:45 schreef Dino_D het volgende:
[..]
haha thx, hopen op goede stonedheid iddOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
*checkt profiel*quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uhu maar als je naar mn aantal posts en postgemiddelde kijkt is het niet zo gek en het feit dat ik vaak stoned ben
Heilige negerin.
met joints bijna nooit of ik moet hem heel sterk gemaakt hebben, stop meestal 0,3-0,5 gram goede wiet in mn joint of zoeitsquote:![]()
Ik ben een kettingroker dus ik hoest sowieso amper van rook
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2013 19:57:14 ]![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:52 schreef Dino_D het volgende:
[..]
met joints bijna nooit of ik moet hem heel sterk gemaakt hebben, stop meestal 0,3-0,5 gram goede wiet in mn joint of zoeitsIk heb dat bij een joint ook nooit, maar bij een bong of pijpje nog wel eens. Neem in eerste instantie niet te grote hijsen zou ik aanraden. Kijk eerst even hoe het voelt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een kettingroker dus ik hoest sowieso amper van rookOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Goed punt wel. Is echt enorm lang geleden dat ik een bong heb gerookt. Eens doen in de zomervakantiequote:Op vrijdag 26 april 2013 20:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat bij een joint ook nooit, maar bij een bong of pijpje nog wel eens. Neem in eerste instantie niet te grote hijsen zou ik aanraden. Kijk eerst even hoe het voelt.![]()
![]()
dure hobby, hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een kettingroker dus ik hoest sowieso amper van rook
rook je vooral gouden of zilveren kettingen?
Ik rookte laatst een sneeuwketting....![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:09 schreef CodeRood het volgende:
[..]
dure hobby, hoor.
![]()
Goud gewoon. Zilver is voor proletenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:09 schreef CodeRood het volgende:
[..]
dure hobby, hoor.
![]()
Wat een kettingreacties.
Bong is wel nice, maar het voelt alsof je in een keer een hele joint naar binnen werktquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:43 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Bong is heavy shit, swa.
Succes. Daarna wel altijd intens blij.
![]()
ben je lid van de FOK! groep?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:56 schreef Monopoly het volgende:
Denk dat ik zo lekker pokerstars weer eens op zet. Lang geleden dat ik gepokerd hebPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
okquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:29 schreef Vaseline_ het volgende:
102 squats met 10 kilo aan de stang gedaanMaar het duurde me te lang dus ik stopte
![]()
Net wezen sporten, 2 kipfiletjes, bakkie zalm, worteltjes en dopererwtjes halve liter melk.
Groeien, vrind
Ik weet dat dat trouwens anti-stoner is, vroeg opstaan om te gaan sporten en gezond te eten![]()
hahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:29 schreef Vaseline_ het volgende:
102 squats met 10 kilo aan de stang gedaanMaar het duurde me te lang dus ik stopte
![]()
![]()
Dat heeft heul geen zin.quote:
Ik ga zometeen ook naar de sportschool en even een goede bak eiwitten naar binnen werken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik weet dat dat trouwens anti-stoner is, vroeg opstaan om te gaan sporten en gezond te eten![]()
Daarna jointje als beloning![]()
![]()
Sporten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook naar de sportschool en even een goede bak eiwitten naar binnen werken.
Daarna jointje als beloning
Chillen in de bus naar huis.
Vreehhten
Douchen
Dikke jonko.
wrm doe jequote:''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Hallon.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Deze man weeeet!quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sporten.
Chillen in de bus naar huis.
Vreehhten
Douchen
Dikke jonko.![]()
Oh en dit als je stoned bent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lapoOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: