quote:
mogguh gianniquote:Op vrijdag 26 april 2013 07:57 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh Pharkus.
ontopic: TS heeft geen vrienden op fok
Ook echt heel erg lekkerquote:
Ohhhh, dat had ik precies ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ook echt heel erg lekkerMijn bed is zo lekker warm en zacht
Het was wel zwaar om eruit te komen vanmorgen
Ga je nog wat doen vandaag????????quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gewoon een beetje de viezerik uithangen, maar leuk dat je het vraagtquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen vandaag????????
ik lig er ook nog in #goodlifequote:Op vrijdag 26 april 2013 08:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Cool manquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje de viezerik uithangen, maar leuk dat je het vraagt
Nou ik ga zo eerst lekker douchenquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen vandaag????????
Welke supermarkt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou ik ga zo eerst lekker douchenEn dan ga ik rustig mijn make-up doen terwijl ik naar Eric Clapton luister, waarna ik altijd nog even een FOK! pauze inlas en een lekker ontbijtje eet. (Warme croissants) Dan ga ik mijn haar doen en boodschappen doen, waar ik een beetje ga flirten met leuke mannen
! Ik zit immers in mijn vruchtbare periode.
En jij lieve FOK!er ? Wat is jouw schema voor de dag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |