quote:
mogguh gianniquote:Op vrijdag 26 april 2013 07:57 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh Pharkus.
ontopic: TS heeft geen vrienden op fok
Ook echt heel erg lekkerquote:
Ohhhh, dat had ik precies ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ook echt heel erg lekkerMijn bed is zo lekker warm en zacht
Het was wel zwaar om eruit te komen vanmorgen
Ga je nog wat doen vandaag????????quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gewoon een beetje de viezerik uithangen, maar leuk dat je het vraagtquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen vandaag????????
ik lig er ook nog in #goodlifequote:Op vrijdag 26 april 2013 08:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Cool manquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje de viezerik uithangen, maar leuk dat je het vraagt
Nou ik ga zo eerst lekker douchenquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen vandaag????????
Welke supermarkt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou ik ga zo eerst lekker douchenEn dan ga ik rustig mijn make-up doen terwijl ik naar Eric Clapton luister, waarna ik altijd nog even een FOK! pauze inlas en een lekker ontbijtje eet. (Warme croissants) Dan ga ik mijn haar doen en boodschappen doen, waar ik een beetje ga flirten met leuke mannen
! Ik zit immers in mijn vruchtbare periode.
En jij lieve FOK!er ? Wat is jouw schema voor de dag?
Hoelaat sta jij eigenlijk op om altijd die slotjes uit te delenquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wel zijn mijn slotjes altijd extra vrolijk 's ochtends, dat wel.
Ligt er een beetje aan. Meestal rook ik eerst even sigaretje, douchen en dan open ik FOK! eens om te kijken wat de schade van afgelopen nacht is. Vanochtend was het half 7 dat ik FOK! opende.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoelaat sta jij eigenlijk op om altijd die slotjes uit te delen?
TS is jaloers dat hij geen deel uit kan maken van een kliekje, zowel online als offlinequote:Op vrijdag 26 april 2013 07:34 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Altijd van die vaste kliekjes treurigheid.
Hij heeft alleen de plantjes uit z'n moestuintje naast het spoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TS is jaloers dat hij geen deel uit kan maken van een kliekje, zowel online als offline
Moestuinenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:15 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hij heeft alleen de plantjes uit z'n moestuintje naast het spoor
quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hmpf, de tijden dat men elkaar hier een prettig ochtend wenst is mijn dag allang en breed begonnen, men slaapt hier zo ontzettend lang. Daarbij, de meeste mensen sterven in bed, een goede reden dus om er uit te komen.
Kan je voortaan een kaartje sturen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:39 schreef Mortaxx het volgende:
SC'szo onpersoonlijk. Stuur mijn vrienden in KLB altijd een dm 's middags als ik opsta
dat toch daten voor hoogopgeleidenżquote:Op vrijdag 26 april 2013 07:34 schreef mymoodfentje het volgende:
Mensen die elkaar "kennen" via internet,lijkt wel parship.nl af en toe in die SC's
:Squote:Op vrijdag 26 april 2013 10:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Kliekjes op een forum
Doe gewoon anaal.
Goed alternatiefquote:
Keiharde struggles man.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zie hier wel een boel mensen die meermalen hebben geprobeerd tussen kliekjes van SC's te komen en gefaald hebben die nu hun ongenoegen spuientypisch
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zie hier wel een boel mensen die meermalen hebben geprobeerd tussen kliekjes van SC's te komen en gefaald hebben die nu hun ongenoegen spuientypisch
Hoezo voortaan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Keiharde struggles man.
Ik vlieg gewoon maar solo voortaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |