Godverdomme Ugjerk, waarom stop je mij erin. Met die massaverkrachting in 3,2,1quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:45 schreef Ugjerke het volgende:
Mono ook.
Klagen over massa-PMs door een massa-PM te sturen.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Mono die tubgirl gaat sturen.fucking zwakzinnige hond dat het is.
Omdat jij het meest leuke slachtoffer bent voor zoiets.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme Ugjerk, waarom stop je mij erin. Met die massaverkrachting in 3,2,1.
Je draait het om. Ik zou gewoon enthousiast de massa verkrachten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat jij het meest leuke slachtoffer bent voor zoiets.
Mur zou gewoon voorover bukken en het nemen zoals het komt.
Ook goed, zelfde probleem.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je draait het om. Ik zou gewoon enthousiast de massa verkrachten.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat jij het meest leuke slachtoffer bent voor zoiets.
Mur zou gewoon voorover bukken en het nemen zoals het komt.
Neeeeeequote:
Meisjes plagen kusjes vragen.quote:
Nee juist niet. Gewoon dicht tegen elkaar aankruipen en heerlijk slapenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Met zijn tweeën in een éénpersoonsbed slapen is trouwens fucking kut!
Oh..quote:
Jij hebt nog nooit met mij in een eenpersoonsbed geslapen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee juist niet. Gewoon dicht tegen elkaar aankruipen en heerlijk slapen
En hoe aardig ik je ook vind, wil ik dat wel zo houdenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit met mij in een eenpersoonsbed geslapen.
Ik zweette me helemaal kapot manquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee juist niet. Gewoon dicht tegen elkaar aankruipen en heerlijk slapen
Ik denk dat je me daarna ook niet meer zo aardig vindt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En hoe aardig ik je ook vind, wil ik dat wel zo houden
Ik ben gelukkig klaar met die onzinquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:02 schreef Amarantha het volgende:
En dat was berichtje nummer 2. Gelukkig krijg ik ze niet de hele tijd doorOh nummer 3. Shit ik roep te hard. Nummer 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |