Godverdomme Ugjerk, waarom stop je mij erin. Met die massaverkrachting in 3,2,1quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:45 schreef Ugjerke het volgende:
Mono ook.
Klagen over massa-PMs door een massa-PM te sturen.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Mono die tubgirl gaat sturen.fucking zwakzinnige hond dat het is.
Omdat jij het meest leuke slachtoffer bent voor zoiets.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme Ugjerk, waarom stop je mij erin. Met die massaverkrachting in 3,2,1.
Je draait het om. Ik zou gewoon enthousiast de massa verkrachten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat jij het meest leuke slachtoffer bent voor zoiets.
Mur zou gewoon voorover bukken en het nemen zoals het komt.
Ook goed, zelfde probleem.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je draait het om. Ik zou gewoon enthousiast de massa verkrachten.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat jij het meest leuke slachtoffer bent voor zoiets.
Mur zou gewoon voorover bukken en het nemen zoals het komt.
Neeeeeequote:
Meisjes plagen kusjes vragen.quote:
Nee juist niet. Gewoon dicht tegen elkaar aankruipen en heerlijk slapenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Met zijn tweeën in een éénpersoonsbed slapen is trouwens fucking kut!
Oh..quote:
Jij hebt nog nooit met mij in een eenpersoonsbed geslapen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee juist niet. Gewoon dicht tegen elkaar aankruipen en heerlijk slapen
En hoe aardig ik je ook vind, wil ik dat wel zo houdenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit met mij in een eenpersoonsbed geslapen.
Ik zweette me helemaal kapot manquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee juist niet. Gewoon dicht tegen elkaar aankruipen en heerlijk slapen
Ik denk dat je me daarna ook niet meer zo aardig vindt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En hoe aardig ik je ook vind, wil ik dat wel zo houden
Ik ben gelukkig klaar met die onzinquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:02 schreef Amarantha het volgende:
En dat was berichtje nummer 2. Gelukkig krijg ik ze niet de hele tijd doorOh nummer 3. Shit ik roep te hard. Nummer 4
Straks krijg je ook weer berichtjes haha. Ik krijg nu nummer 5 binnen. Fuckquote:
Heb er al stuk of 25 gehadquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Straks krijg je ook weer berichtjes haha. Ik krijg nu nummer 5 binnen. Fuck
Ik negeer vanaf nu mijn berichtenbox wel tot morgen hahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Heb er al stuk of 25 gehadSucces nog
Zeer verstandig besluitquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik negeer vanaf nu mijn berichtenbox wel tot morgen haha
Aah popje tochquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:12 schreef Ugjerke het volgende:
Ja, maar straks zit m'n PMbox vol en mis ik al die naaktfoto's van Vas en Moira.
Van Ama krijg ik er de laatste tijd ook al niet zoveel meer, dus ik heb ze echt wel nodig om een beetje aan m'n trekken te komen.
quote:
Je kunt die gans nog eens proberen.. misschien had je gister gewoon pechquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:12 schreef Ugjerke het volgende:
Ja, maar straks zit m'n PMbox vol en mis ik al die naaktfoto's van Vas en Moira.
Van Ama krijg ik er de laatste tijd ook al niet zoveel meer, dus ik heb ze echt wel nodig om een beetje aan m'n trekken te komen.
Jij niet nee?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:12 schreef Ugjerke het volgende:
Van Ama krijg ik er de laatste tijd ook al niet zoveel meer,
Kijk! Ik had al het idee dat ze nog wel gewoon rondgestuurd werden. Ik snap er niks van.quote:
Hmmm.. ja je kan niet echt een goed oordeel vellen op basis van een gans natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Je kunt die gans nog eens proberen.. misschien had je gister gewoon pech
Waren prive foto's voor Murquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kijk! Ik had al het idee dat ze nog wel gewoon rondgestuurd werden. Ik snap er niks van.Wat heb ik verkeerd gedaan? Moet ik soms weer een broek als hoed gebruiken?
Ah, oké, dat kan voorkomen.quote:
niet na maar 1x nee. Moet je toch echt vaker proberenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hmmm.. ja je kan niet echt een goed oordeel vellen op basis van een gans natuurlijk.
Misschien kan ik het uitbesteden aan mijn neefje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:19 schreef Olment het volgende:
[..]
niet na maar 1x nee. Moet je toch echt vaker proberen
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Misschien kan ik het uitbesteden aan mijn neefje.
Woah, jij hecht geen waarde aan het oordeel van mijn neefje?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef Olment het volgende:
[..]Je gaat toch niet uit van andermans oordeel?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Woah, jij hecht geen waarde aan het oordeel van mijn neefje?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn echt kostuums voor de mensen in dit topic.
Verstandig. M'n neefje is een extreme voetbalfan die z'n piemel aan iedereen laat zien. Ik zaag z'n oor er nog een keer af.quote:
Ik wil de groene.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |