quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kan zelf opium thee maken met klaprooszaad.
Ik had daar een kilo van gehaald, maar toen ging ik onderzoek doen, en bleek dat wel heel veel mensen daar aan dood zijn gegaan.
Gewoon op een computer FOK!en zoals normale mensen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:35 schreef Murdera het volgende:
hele OP in een spoiler vind ik wel een goed idee.
Maar stel dat je 1000kilo had gehaald.. Dan was je wel duur uit geweest héquote:
Maar dat heeft ie niet, dus irrelevantquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar stel dat je 1000kilo had gehaald.. Dan was je wel duur uit geweest héJaaa
Pfff. doe ma zo..quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat heeft ie niet, dus irrelevant
Het is bijna onmogelijk om het goed te doseren. Je weet niet hoe sterk de thee zal zijn, hoeveel je er van kan drinken.. Wel eng.quote:
op mn bayliner.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
trouwens 1000 kilo, waar moet je dat kwijt?
O ja logisch ook wel. Hetzelfde probleem dat bij wiet nog weleens voorkomt, alleen zal je daar dan niet dood van gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is bijna onmogelijk om het goed te doseren. Je weet niet hoe sterk de thee zal zijn, hoeveel je er van kan drinken.. Wel eng.
nope, ergens neergelegd en nooit meer terug gevonden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:44 schreef Piye het volgende:
[..]
O ja logisch ook wel. Hetzelfde probleem dat bij wiet nog weleens voorkomt, alleen zal je daar dan niet dood van gaan.Heb je ze toen maar opgerookt?
Fckin racist.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:31 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben negers aan het voeren aan de electriciteitsmasten zodat de kabouters niet in opstand komen en radio's gaan saboteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik kan er niks aan doen, ik wil best mensen van alle kleuren erin smijten, maar dan loop ik het risico dat ik een subdimensionale portal open naar het Schotland van de 11e eeuw, met alle gevolgen van dien.quote:
nee was grapje boy, liever kwijt dan rijk dat volk toch whehehe XDquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik wil best mensen van alle kleuren erin smijten, maar dan loop ik het risico dat ik een subdimensionale portal open naar het Schotland van de 11e eeuw, met alle gevolgen van dien.
JA SHIT DAT HAD IK NIET DOOR NU BEN IK HELEMAAL NERVEUS OMDAT MENSEN MIJ MISSCHIEN ALS RACIST GAAN ZIEN EN DAN KOMT ER ZON VOLKERT VAN DER G EN DIE KNALT ME DOOR MN KOP MET ZN NERTSENGEWEER.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee was grapje boy, liever kwijt dan rijk dat volk toch whehehe XD
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:48 schreef Moira. het volgende:
Ik voel je broeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehe, wel trouwens met een enorme glimlach in slaap gevallen, wat ontzettend leuk om die musical weer terug te zienquote:
Leeft die nog?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:56 schreef Monopoly het volgende:
Oh ja. Volkert van der G.
Wanneer komt die eigenlijk vrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |