Dat ze bij allemaal mensen dna gingen aftappen en dat vergelijken en dat die boer die het gedaan had ook dna af liet tappen en toen de pineut was.quote:
Niet laten fietsen, dan wordt ze verkracht door een boer.quote:
ow, nou begint er iets te dagen.. was dat niet bij 3000 mannen ofzo?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat ze bij allemaal mensen dna gingen aftappen en dat vergelijken en dat die boer die het gedaan had ook dna af liet tappen en toen de pineut was.
Ja, echt heel veel. Deden ook een hoop mensen aan mee. Was vrijwillig zelfs.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:08 schreef Olment het volgende:
[..]
ow, nou begint er iets te dagen.. was dat niet bij 3000 mannen ofzo?
Dan mag ik dus ook niet 's nachts in m'n eentje naar huis fietsen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Niet laten fietsen, dan wordt ze verkracht door een boer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan mag ik dus ook niet 's nachts in m'n eentje naar huis fietsen?Niet in Friesland iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan mag ik dus ook niet 's nachts in m'n eentje naar huis fietsen?Woon jij ook in Friesland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Dan moeten we helaas afscheid van je nemen als Nederland eindelijk besluit om dat stuk land netjes aan de zee te geven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, Fryslân boppe. Fierljeppende negerin.
Snap overigens die haat op Friesland niet zoquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan moeten we helaas afscheid van je nemen als Nederland eindelijk besluit om dat stuk land netjes aan de zee te geven.
Vind vooral de attitude van de mensen daarquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap overigens die haat op Friesland niet zo. Behalve die taal, daar spuug ik ook wel een beetje op.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:19 schreef Ugjerke het volgende:
Wtf, krijg ik een pm-notificatie. Maar ik heb helemaal geen nieuwe PM.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
Krijg een alert dat ik een PM heb ontvangen... open ik dat... zit er gewoon geen PM in
wat
Maar jij klapt die boeren wel voor hun bakkes met je achterband als ze iets willen flikken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, Fryslân boppe. Fierljeppende negerin.
Welke attitude precies?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Vind vooral de attitude van de mensen daar
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:19 schreef Ugjerke het volgende:
Wtf, krijg ik een pm-notificatie. Maar ik heb helemaal geen nieuwe PM.
Het is leuk om te doen alsof, het heeft iets kneuterigs. Maar eigenlijk vind ik Randstedelingen en Brabanders veel irritanter.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap overigens die haat op Friesland niet zo. Behalve die taal, daar spuug ik ook wel een beetje op.
was laatst een gevalletje van..quote:
je vind mij irritant?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is leuk om te doen alsof, het heeft iets kneuterigs. Maar eigenlijk vind ik Randstedelingen en Brabanders veel irritanter.
Dat komt misschien ook omdat Kampen vrij dicht in de buurt van Friesland ligt.
En omdat er zoveel lekkere vrouwen uit Friesland komen.
Maar ook heel veel lelijke.
Wonen er normale vrouwen in Friesland?
Dus 1 Fries doet dat en meteen alle Friezen zijn kut?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:22 schreef Olment het volgende:
[..]
was laatst een gevalletje van..
Iemand belde 112 en begon in het fries te praten. Andere kant van de lijn snapte er geen hol van.
De fries helemaal pissed dat die hem niet verstond en dat de hulpverlener maar fries moest leren.
Ben je nou ook nog een Brabander uit de Randstad?quote:
Fries is een officiële taal in Friesland ja, niet in de rest van Nederland.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:22 schreef Monopoly het volgende:
Toch heeft die man een punt, hoe debiel het moge zijn.
Fries is een officiele taal in Nederland.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fries is een officiële taal in Friesland ja, niet in de rest van Nederland.
PM?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Huh waarom heb ik een berichtje over financiële beloning
Geen idee?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:36 schreef Ugjerke het volgende:
Oh zou dat die rare PM zijn die wel/niet ontvangen werd?
Preices. gewoon nu 2 uurtjes geen aandacht aan schenken, en strax alles in 1x weg knallen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:36 schreef Ugjerke het volgende:
Staat toch helemaal niks in wat je nog niet had kunnen raden?
Je kunt een reply naar idereen doen die het bericht in de eerste instantie kreeg.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef Vaseline_ het volgende:
gewoon 5x die kut PM ontvangen ook van users die ik niet eens ken, vraag me af hoe ze het aan mij kunnen doorsturen dan, waar ze mijn username zien.
Oh ja vet logisch inderdaad, nog een keer sturenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Je kunt een reply naar idereen doen die het bericht in de eerste instantie kreeg.
Tja.. je hebt van die trieste mensen die het lollig vinden...quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja vet logisch inderdaad, nog een keer sturen
pffquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:43 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja.. je hebt van die trieste mensen die het lollig vinden...
Geef mij maar een Jonko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |