Snapt ik.quote:
Veel blaasplezier!quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:38 schreef Moira. het volgende:
Damons en heren, ik ga jullie verlaten t/m maandag, even een weekendje uitblazen in de Drenthse bossen
Wellicht verschijn ik tussendoor mobiel nog even om hallon te zeggen
Groentjens van Moira en liefde voor allen![]()
Ik heb heerlijk geslapen vannacht, maar helemaal alleen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
Goeiemiddag.
Ik heb vreselijk beroerd geslapen vannacht maar niet alleen..
Veel plezier hier in het mooie (quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:38 schreef Moira. het volgende:
Damons en heren, ik ga jullie verlaten t/m maandag, even een weekendje uitblazen in de Drenthse bossen
jaaaaaaa, begin jij er nog ook lekker ff over.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:50 schreef Amarantha het volgende:
Wat een klote weer ineensGisteren was het zo warm en zonnig
Ik wil buiten chillenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jaaaaaaa, begin jij er nog ook lekker ff over.
zet een tentje opquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na zit liever niet in de regen haha
Ik heb een keer 5 dagen in de regen in een tentje in drenthe gezeten, ook leuk. En ook door de regen fietsen, nog nooit zo van m'n regenpak gehouden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na zit liever niet in de regen haha
We gaan je missenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:38 schreef Moira. het volgende:
Succes in de bossen Moira.. Geniet van het weer ^^quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:38 schreef Moira. het volgende:
Hij komt vrij in 2021, hij is dan 52 jaarquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:58 schreef Monopoly het volgende:
Ugjerke had het er over. Toen moest ik aan hem denken en wanneer die vrij komt.
Lijkt me niet dat die gozer nog lang te leven heeft als hij vrij komt
Mooi, duurt dus nog evenquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hij komt vrij in 2021, hij is dan 52 jaar
2014 schijnt. Hij heeft al recht op proefverlof maar dat is uit veiligheid voor hem en het land afgewezen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:56 schreef Monopoly het volgende:
Oh ja. Volkert van der G.
Wanneer komt die eigenlijk vrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |