Ik vind Mohammed B. figuren gevaarlijker maar okequote:Op vrijdag 26 april 2013 13:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
2014 schijnt. Hij heeft al recht op proefverlof maar dat is uit veiligheid voor hem en het land afgewezen.
2/3de van zijn straf hoeft die maar uit te zitten ivm regelgeving...quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hij komt vrij in 2021, hij is dan 52 jaar
2015 dan alquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
2/3de van zijn straf hoeft die maar uit te zitten ivm regelgeving...
Ik wil ze allebei niet op straat hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind Mohammed B. figuren gevaarlijker maar oke.
ach, zolang ze in jou straat blijven vind ik het wel goedquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil ze allebei niet op straat hebben.
Maar dan wel op straat en niet op de stoep.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:48 schreef Olment het volgende:
[..]
ach, zolang ze in jou straat blijven vind ik het wel goed
natuurlijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar dan wel op straat en niet op de stoep.
er lopen zoveel onveroordeelde moordenaars en verkrachters rond, dan kunnen die 2 er ook wel bij. Alleen omdat ze een bekend persoon hebben vermoord zijn ze bekendquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil ze allebei niet op straat hebben.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
er lopen zoveel onveroordeelde moordenaars en verkrachters rond, dan kunnen die 2 er ook wel bij. Alleen omdat ze een bekend persoon hebben vermoord zijn ze bekend.
Kijk.. Jij hebt kennisquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
er lopen zoveel onveroordeelde moordenaars en verkrachters rond, dan kunnen die 2 er ook wel bij. Alleen omdat ze een bekend persoon hebben vermoord zijn ze bekend.
Marianne Vaatstra was geen bekend persoon.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarna welquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Marianne Vaatstra was geen bekend persoon.
Wie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Marianne Vaatstra was geen bekend persoon.
Die Fries.quote:
hier ook nog steeds geen belletjequote:
OOOOOWWW dat lijk.... JAAA nu wordt het duidelijkquote:
Met die fiets en die boer die haar verkracht heeft.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef Olment het volgende:
[..]
OOOOOWWW dat lijk.... JAAA nu wordt het duidelijk
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Met die fiets en die boer die haar verkracht heeft.
geen ideequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Met die fiets en die boer die haar verkracht heeft.
Agja, vanuit de andere kant..quote:
Dat ze zo boos waren van "Ja, die asielzoekers hebben d'r vermoord" en dat het gewoon een Friese boer van een dorp verderop was.quote:
Neeeee, m'n tante woont daarquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Agja, vanuit de andere kant..
FrieslandAfsteken en aflaten zinken in de zee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |