Nee, ik heb het topic gewoon bijna altijd in een tabblad open staan en heb verder geen reet te doen dus reageer gewoon op bijna allesquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je post gewoon de meeste bullshit hier, adhd baggeraar
Zegt de dame met twee keer zoveel posts dan ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je post gewoon de meeste bullshit hier, adhd baggeraar
Bong is heavy shit, swa.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef Dino_D het volgende:
Hey, ik rook regelmatig een jointje, elk weekend wel een paar. Ik ga binnenkort voor het eerst een bong gebruiken en ik had gehoord dat zon bong veel harder werkt. Mensen met ervaring hier? naja ik ga het wel zien morgen
Ik zit gewoon in veel SC'squote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zegt de dame met twee keer zoveel posts dan ik.
Dit is alleen van deze SC he?quote:
haha thx, hopen op goede stonedheid iddquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:43 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Bong is heavy shit, swa.
Bereid je voor op een flinke hoest-aanval, gevolgd door een goeie trip
Succes
Uhu maar als je naar mn aantal posts en postgemiddelde kijkt is het niet zo gek en het feit dat ik vaak stoned benquote:
Heb je snel last van hoesten?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:45 schreef Dino_D het volgende:
[..]
haha thx, hopen op goede stonedheid idd
*checkt profiel*quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uhu maar als je naar mn aantal posts en postgemiddelde kijkt is het niet zo gek en het feit dat ik vaak stoned ben
met joints bijna nooit of ik moet hem heel sterk gemaakt hebben, stop meestal 0,3-0,5 gram goede wiet in mn joint of zoeitsquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:52 schreef Dino_D het volgende:
[..]
met joints bijna nooit of ik moet hem heel sterk gemaakt hebben, stop meestal 0,3-0,5 gram goede wiet in mn joint of zoeits
Ik heb dat bij een joint ook nooit, maar bij een bong of pijpje nog wel eens. Neem in eerste instantie niet te grote hijsen zou ik aanraden. Kijk eerst even hoe het voelt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een kettingroker dus ik hoest sowieso amper van rook
Goed punt wel. Is echt enorm lang geleden dat ik een bong heb gerookt. Eens doen in de zomervakantiequote:Op vrijdag 26 april 2013 20:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat bij een joint ook nooit, maar bij een bong of pijpje nog wel eens. Neem in eerste instantie niet te grote hijsen zou ik aanraden. Kijk eerst even hoe het voelt.
dure hobby, hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een kettingroker dus ik hoest sowieso amper van rook
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:09 schreef CodeRood het volgende:
[..]
dure hobby, hoor.
rook je vooral gouden of zilveren kettingen?
Ik rookte laatst een sneeuwketting....
Goud gewoon. Zilver is voor proletenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:09 schreef CodeRood het volgende:
[..]
dure hobby, hoor.
rook je vooral gouden of zilveren kettingen?
Ik rookte laatst een sneeuwketting....
Bong is wel nice, maar het voelt alsof je in een keer een hele joint naar binnen werktquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:43 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Bong is heavy shit, swa.
Bereid je voor op een flinke hoest-aanval, gevolgd door een goeie trip
Succes
ben je lid van de FOK! groep?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:56 schreef Monopoly het volgende:
Denk dat ik zo lekker pokerstars weer eens op zet. Lang geleden dat ik gepokerd heb
okquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:29 schreef Vaseline_ het volgende:
102 squats met 10 kilo aan de stang gedaanMaar het duurde me te lang dus ik stopte
hahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:29 schreef Vaseline_ het volgende:
102 squats met 10 kilo aan de stang gedaanMaar het duurde me te lang dus ik stopte
Dat heeft heul geen zin.quote:
Ik ga zometeen ook naar de sportschool en even een goede bak eiwitten naar binnen werken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik weet dat dat trouwens anti-stoner is, vroeg opstaan om te gaan sporten en gezond te eten![]()
Sporten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook naar de sportschool en even een goede bak eiwitten naar binnen werken.
Daarna jointje als beloning
wrm doe jequote:
Deze man weeeet!quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sporten.
Chillen in de bus naar huis.
Vreehhten
Douchen
Dikke jonko.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |