Wil wel horen wat Gijp van Barça vondquote:Op donderdag 25 april 2013 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo, tijd voor een pot voetbal en een pot bier.
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:32 schreef Grifte het volgende:
Ej Johannes ouwe reus, neem anders wat plaatjes van mij over dan heb je een prachtige op, best of both worlds!
Vraag wel even de modjes of ze die van mij dichtgooie
Verdient.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Dirk Kuit verdiend een 8-0 nederlaag
Bedankt, ouwe reusquote:Op donderdag 25 april 2013 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom erbij. De meer zielen de meer vreugde.
Idd, dit hoort meer bij Rtl Boulevardquote:Op donderdag 25 april 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heeft Genee voor een achterlijk t-shirt aan overigens? Ik vind dit een modeblunder van jewelste
Als er nog glitters in zouden zitten zou het Gerard Joling niet misstaan.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heeft Genee voor een achterlijk t-shirt aan overigens? Ik vind dit een modeblunder van jewelste
Ik zie hem nietquote:Op donderdag 25 april 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
Positieve note uitgedeeld. (met een speciale boodschap van mij aan de ontvanger er in)
Ik hoop dat Van der Gijp na Lopez ook Genee even op zijn kledingkeuze aanspreekt.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Idd, dit hoort meer bij Rtl Boulevard
Is dit aan mij? zo ja dan zal ik 'm nooit lezen. Alhoewel het nu wel heel verleidelijk wordt.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
Positieve note uitgedeeld. (met een speciale boodschap van mij aan de ontvanger er in)
Sorry man, maar dan houdt het op.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit aan mij? zo ja dan zal ik 'm nooit lezen. Alhoewel het nu wel heel verleidelijk wordt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Idd, dit hoort meer bij Rtl Boulevard
Gelukkig ziet Derksen er zoals altijd weer als een echte pietje precies uitquote:Op donderdag 25 april 2013 20:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Spijkerjasje, vreselijk man. Het lijkt wel een padvinder.
Toch wel ondanks de strijd om de 4de plek?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
Chelsea neemt het serieus. Ze doen geen Mclaren
Yep, hoewel ze nog lastige tegenstanders krijgen de laatste paar wedstrijden in de PLquote:Op donderdag 25 april 2013 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel ondanks de strijd om de 4de plek?
moeten we even wachten tottie boos van tafel beentquote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ziet Derksen er zoals altijd weer als een echte pietje precies uit. Welke kleur schoenen heeft hij vandaag aan?
Op de motor gekomenquote:
Pascal begint ook wat dikkig te worden. Al vind ik zijn pak wel erg stijlvol ondanks het gebrek aan een stropdas. Zou hij dit pak nieuw moeten hebben aanmeten na zijn gewichtstoename?quote:
Trouwens, R.i.p. Leo driessen, overleden aan aidsquote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pascal begint ook wat dikkig te worden. Al vind ik zijn pak wel erg stijlvol ondanks het gebrek aan een stropdas. Zou hij dit pak nieuw moeten hebben aanmeten na zijn gewichtstoename?
Maar Kuyt is een Nederlanderquote:
Dat maakt de weg vrij voor Frank Kramer.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Trouwens, R.i.p. Leo driessen, overleden aan aids
Dirk Kuijt. De volksheld in Turkije.quote:
Zonde, maar dat de AIDS-remmers hun effect hadden verloren was al wel aan zijn gezicht af te lezen.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Trouwens, R.i.p. Leo driessen, overleden aan aids
RTL 7 is een echte mannenzenderquote:Op donderdag 25 april 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat RTL 7 er geen moeilijke kwis bij heeft bedacht
Ook alleen maar reclames voor mannen bedoeltquote:Op donderdag 25 april 2013 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
RTL 7 is een echte mannenzender
Ik val wel voor hen in.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat RTL 7 er geen moeilijke kwis bij heeft bedacht
Frans de Boerquote:Op donderdag 25 april 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik val wel voor hen in.
In 2011 werd Diego Simeone trainer van Atletico Madrid. In 2012 wonnen zij de Europa League.
Wie was de trainer van de winnaar.
A: Diego Simeone
B:Guus Hiddink
C:Frank de Boer
D:Piet de Visser
Cquote:Op donderdag 25 april 2013 21:00 schreef Shreyas het volgende:
Welke Nederlandse aanvaller voetbalt bij Fenerbahce?
A. Luuk de Jong
B. Ricky van Wolfswinkel
C. Robin van Persie
D. Dirk Kuyt
Cquote:Op donderdag 25 april 2013 21:00 schreef Shreyas het volgende:
A. Luuk de Jong
B. Ricky van Wolfswinkel
C. Robin van Persie
D. Dirk Kuyt
Ik kom net pas online.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie eensgezind vandaag. Ik word er bang van.
Royston drentequote:Op donderdag 25 april 2013 21:00 schreef Shreyas het volgende:
A. Luuk de Jong
B. Ricky van Wolfswinkel
C. Robin van Persie
D. Dirk Kuyt
Dat, en ik denk dat ik Leo vanuit zijn graf hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze Frans die functie gegeven?
Komt wel goed schatje
Theo Reitsma geeft al jaren commentaar vanuit zijn graf dus ik kijk er niet meer van opquote:Op donderdag 25 april 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat, en ik denk dat ik Leo vanuit zijn graf hoor.
Gekker dan Sierd zijn talkshow tijdens wedstrijden is het inderdaad niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Theo Reitsma geeft al jaren commentaar vanuit zijn graf dus ik kijk er niet meer van op
quote:
Als Heracles supporter ben je natuurlijk al snel van dingen onder de indruk, maar dit geheel terzijde haha!quote:
Sierd de Vos is dan ook veel belangrijker dan de wedstrijd.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gekker dan Sierd zijn talkshow tijdens wedstrijden is het inderdaad niet.
Maar ja, welkom terug Leo Driessen
Oh?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als Heracles supporter ben je natuurlijk al snel van dingen onder de indruk, maar dit geheel terzijde haha!
Ja want de Europese Unie is echt dikke pretquote:Op donderdag 25 april 2013 21:06 schreef Shreyas het volgende:
Kansloos die Turken, dat ze maar nooit en dan ook echt nooit bij de Europese Unie komen
idd, dit is redelijk triest.. het begon zo mooiquote:Op donderdag 25 april 2013 21:06 schreef Shreyas het volgende:
Kansloos die Turken, dat ze maar nooit en dan ook echt nooit bij de Europese Unie komen
Wist je trouwens dat Jan Smit niet meer uitgeeft dan er binnen komt bij Heracles.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Everton had wel een mooie driedubbele schaar
Jan Smit, niet de zanger...quote:Op donderdag 25 april 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Jan Smit niet meer uitgeeft dan er binnen komt bij Heracles.
Daar gaat het niet om, maar hoe verder ze van mijn bed zijn, des te beterquote:Op donderdag 25 april 2013 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want de Europese Unie is echt dikke pret
Het was volgens mij een begrafenisgebed of dodengebed. Respectvol bedoelt dus.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, dit is redelijk triest.. het begon zo mooi
Dat Jan Smit de zanger hits scoort toont enkel aan wat een smakeloos landje Nederland wel niet is.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Smit, niet de zanger...
Als Turkije bij de EU zou komen gaat het land niet van plek veranderen hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar hoe verder ze van mijn bed zijn, des te beter
Nee pik, maar dan kunnen de Turken nog makkelijker Europa binnenstromen en hier komen werken, snap je dan niets?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Turkije bij de EU zou komen gaat het land niet van plek veranderen hoor__!
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
Beter scoort Benfica snel, zijn ze lekker stil.
Dan gaat het van mondeling naar fysiekquote:Op donderdag 25 april 2013 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Turkije bij de EU zou komen gaat het land niet van plek veranderen hoor__!
Even ontopic blijven boys. Juist de Europa League zou als verbroedering moeten werken.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee pik, maar dan kunnen de Turken nog makkelijker Europa binnenstromen en hier komen werken, snap je dan niets?
Nou moet ik daar wel aan toevoegen dat de spelers ook niet in de rij staan om hun handtekening te zetten bij een club die op een ondergrond van omgesmolten autobanden speelt. Hoe ze die verdwaalde braziliaan zo ver hebben gekregen weet nog steeds niemand.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Jan Smit niet meer uitgeeft dan er binnen komt bij Heracles.
Dat gaat het toch wel, ongeacht het resultaat, dat is Turkijequote:Op donderdag 25 april 2013 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan gaat het van mondeling naar fysiek
Jij bent echt fucking dom hé, er gaan tegenwoordig meer Turken terug naar Turkije dan dat er erbij komen in Nederland. Het gaat economisch gigantisch goed in Turkije, denk je nou echt dat men hier nog wilt komen om kut klusjes te doen? Denk eens een keer na voordat je loopt te blaten idioot. Van voetbal snap je geen kut en van de economie ook nietquote:Op donderdag 25 april 2013 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee pik, maar dan kunnen de Turken nog makkelijker Europa binnenstromen en hier komen werken, snap je dan niets?
Doet het bij mij tenminste geen pijn meer, door m'n verkoudheid snerpt het keihard in mijn oren.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan gaat het van mondeling naar fysiek
Hij moet de hond uitlaten en die woont het dichtst bij Almeloquote:Op donderdag 25 april 2013 21:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou moet ik daar wel aan toevoegen dat de spelers ook niet in de rij staan om hun handtekening te zetten bij een club die op een ondergrond van omgesmolten autobanden speelt. Hoe ze die verdwaalde braziliaan zo ver hebben gekregen weet nog steeds niemand.
Het is geen PSV.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
Prima clubje dat Heracles Heracles. Niet zo zuur.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou moet ik daar wel aan toevoegen dat de spelers ook niet in de rij staan om hun handtekening te zetten bij een club die op een ondergrond van omgesmolten autobanden speelt. Hoe ze die verdwaalde braziliaan zo ver hebben gekregen weet nog steeds niemand.
trollquote:Op donderdag 25 april 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, die zouden vanaf het begin al stil zijn.
xd
ik zag je editquote:Op donderdag 25 april 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, die zouden vanaf het begin al stil zijn.
xd
Nu zie ik Lokale Notabele kijkenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima clubje dat Heracles Heracles. Niet zo zuur.
Vanwege het huidige beleid ja, laten we dat zo houdenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent echt fucking dom hé, er gaan tegenwoordig meer Turken terug naar Turkije dan dat er erbij komen in Nederland.
Turkije wil dolgraag bij de EU en duizenden Turken willen dolgraag richting de EU landen in Europa (niet per se Nederland)quote:Het gaat economisch gigantisch goed in Turkije, denk je nou echt dat men hier nog wilt komen om kut klusjes te doen?
Ken zelf je feiten voor je hier bijdehand komt doenquote:Denk eens een keer na voordat je loopt te blaten idioot. Van voetbal snap je geen kut en van de economie ook niet
Vrij verkeer van personen binnen de EU klungel, dan worden we overspoeld met Turkse randcriminelen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent echt fucking dom hé, er gaan tegenwoordig meer Turken terug naar Turkije dan dat er erbij komen in Nederland. Het gaat economisch gigantisch goed in Turkije, denk je nou echt dat men hier nog wilt komen om kut klusjes te doen? Denk eens een keer na voordat je loopt te blaten idioot. Van voetbal snap je geen kut en van de economie ook niet
Kijk jij snapt hetquote:Op donderdag 25 april 2013 21:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vrij verkeer van personen binnen de EU klungel, dan worden we overspoeld met Turkse randcriminelen.
Ik ben blij dat je er zelf om kan lachen. Overigens slaat je grap nergens op, aangezien ik vroeg 'op wie' en niet 'bij wie'.quote:
Je loopt met je eigen domheid te koopquote:Op donderdag 25 april 2013 21:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vrij verkeer van personen binnen de EU klungel, dan worden we overspoeld met Turkse randcriminelen.
Waar gaat het allemaal over vanavondquote:Op donderdag 25 april 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu zie ik Lokale Notabele kijken
Blij dat we in Nederland niet zo fluiten.quote:
oh oh br br pow pow powquote:Op donderdag 25 april 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er zelf om kan lachen. Overigens slaat je grap nergens op, aangezien ik vroeg 'op wie' en niet 'bij wie'.
Sorry Kapi, ik hoop dat je niet boos bent.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er zelf om kan lachen. Overigens slaat je grap nergens op, aangezien ik vroeg 'op wie' en niet 'bij wie'.
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
woedeaanvalquote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Kapi, ik hoop dat je niet boos bent.
Dit is redelijk eng...quote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft onze kleine het niet van een vreemde.
Strafwerk. Hij moet ook nablijven bij zijn handvaardigheid leraar.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is Stinho? Ik begin me zorgen te maken.
De sterke genen overleven.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft onze kleine het niet van een vreemde.
Je bent zelf grappigquote:Op donderdag 25 april 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het grappig dat jullie doen alsof Stijn een klein kind is.
Doen alsof? Heb z'n posts wel eens bekeken?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 'm op negeerfunctie in mijn abboquote:Op donderdag 25 april 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doen alsof? Heb z'n posts wel eens bekeken?
Bij Werder Bremen zijn ze allemaal 1,90 achterin. Je moet wel echt exceptionele kwaliteiten hebben om het dan als Stijn zijnde te redden in de topquote:Op donderdag 25 april 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Leo denkt dat ik grappig ben?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat Leo dat ook denkt
Je bent zelf een Stijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
...quote:Op donderdag 25 april 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Werder Bremen zijn ze allemaal 1,90 achterin. Je moet wel echt exceptionele kwaliteiten hebben om het dan als Stijn zijnde te redden in de top
Hoe vond je m'n note?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb 'm op negeerfunctie in mijn abbo
Nee, dat Leo ook denkt dat hij grappig is, terwijl dat juist niet het geval is.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leo denkt dat ik grappig ben?
Dat we hem op iets zinnigs hebben betrapt zeg
Wel kampioen korfbal geworden. Met een goede mentaliteit kan je veel goedmaken.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Werder Bremen zijn ze allemaal 1,90 achterin. Je moet wel echt exceptionele kwaliteiten hebben om het dan als Stijn zijnde te redden in de top
Oh ik had niet door dat je dat bedoelde.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, dat Leo ook denkt dat hij grappig is, terwijl dat juist niet het geval is.
Maar het is niet iemand om een seizoenskaart te kopen. Als je dan paar wedstrijden niet presteert zijn ze daar echt genadeloos.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel kampioen korfbal geworden. Met een goede mentaliteit kan je veel goedmaken.
Je hebt zelf geen abo.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk eens goed, hij heeft geen abo..
Gek
Als ik Leo ooit grappig ga vinden, mag je me bannenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ik had niet door dat je dat bedoelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala
VBL / [VBL Slowchat] #1788 stijn potten vriendquote:Op donderdag 25 april 2013 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik Leo ooit grappig ga vinden, mag je me bannen
Waarschijnlijk stond ie voor lulquote:Op donderdag 25 april 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #1788 stijn potten vriend
DP vond het toen grappig dat Leo er uit zag als een terminaal zieke.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #1788 stijn potten vriend
Je post momenteel net zo willekeurig als ene Tong80.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stond ie voor lul
Ook moet je onder de douche geen zeepje laten vallenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar het is niet iemand om een seizoenskaart te kopen. Als je dan paar wedstrijden niet presteert zijn ze daar echt genadeloos.
Met zijn zwerverkopquote:Op donderdag 25 april 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DP vond het toen grappig dat Leo er uit zag als een terminaal zieke.
De sadist
Dat moet je sowieso niet doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook moet je onder de douche geen zeepje laten vallen
FF Pissenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je post momenteel net zo willekeurig als ene Tong80.
Je bent zelf willekeurigquote:Op donderdag 25 april 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je post momenteel net zo willekeurig als ene Tong80.
Prince Polley schijnt zich erg klein te hebben gevoeld naast Stijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook moet je onder de douche geen zeepje laten vallen
sowwww goal at-leti KOEKOEK.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:20 schreef Mr.Smokey het volgende:
SjelsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn broeder
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Die Stijn heeft al zijn teamgenootjes uit elkaar getrokken en hem afgeveegd aan het gordijnquote:Op donderdag 25 april 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prince Polley schijnt zich erg klein te hebben gevoeld naast Stijn.
Toen hij het later zo trots als een hond met 7 lullen aan de teamleider vertelde. Dacht deze ook even dat hij werkelijk 7 lullen had gezien de ravage.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Stijn heeft al zijn teamgenootjes uit elkaar getrokken en hem afgeveegd aan het gordijn
quote:
Toch ter waarde van een maand boodschappen die 4 euroquote:Op donderdag 25 april 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een bewonderaar. Daar kijk ik niet van op.
Nee. In Engeland kan hij enkel bij een clubje als Aston Villa terecht. Dan kan hij beter cashen in Turkije bij een clubje als Sneijdertje.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
oké
ik wou nog even kwijt dat robben nog niet naar turkije moet gaan, kan prima mee nog
De laatste is van mij. Al kan je notes pas 6 dagen nadat ze geplaatst zijn zien.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar hoe zie ik nu wat de note van GGMM is?
Ik zie nu trouwens pas voor welke crewbash ik ooit twee weken ben geband.
Wat een sneu gezelschap dat deze opmerking al een ban oplevert.
En hoe lang duurt dit abonnement?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
De laatste is van mij. Al kan je notes pas 6 dagen nadat ze geplaatst zijn zien.
Dat moet je aan de gever vragen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En hoe lang duurt dit abonnement?
Efficient systeem wel. Net als het moeten aanvragen van bans bij een FA als moderator zijndequote:Op donderdag 25 april 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
De laatste is van mij. Al kan je notes pas 6 dagen nadat ze geplaatst zijn zien.
Niet, dat is anoniem.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En hoe weet ik wie dat is?
Geef GGMM een note.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Kunnen we niet even ontopic blijven? De tering.
Jij hebt een wat denigrerende visie op een aantal zaken. Enorme paardenlul die je bent:{quote:Op donderdag 25 april 2013 21:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
vrij beroerde wedstrijd, hoop wel dat de turken eruit vliegen anders hebben die asielzoekers weer babbels morgen
of een abo?quote:
doe is effe normaal en rustig manquote:Op donderdag 25 april 2013 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
*eensquote:Op donderdag 25 april 2013 21:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
doe is effe normaal en rustig man
Rustig maar. Zo boeiend is de wedstrijd niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
nee ontopic blijven doe je in sport maarquote:Op donderdag 25 april 2013 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Alsof jij kan zeggen hoe dit topic moet lopen..quote:Op donderdag 25 april 2013 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
picsquote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef j0rdiiii het volgende:
heb zo'n zak pomtips gekocht net, die zijn tering lekker he
En je VI matties?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn vriendenlijst bestaat uit enkel GGMM
'hooligans' je gaat deze niet op een lijstje opsommen uiteraard. Dan maak je het de internetpolitie wel heel makkelijk.quote:
Dus je bent nu het sletje van GGMM??quote:Op donderdag 25 april 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ik een abo heb voel ik mij verheven boven het gepeupel
Wij gaan hete nachten tegemoetquote:Op donderdag 25 april 2013 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus je bent nu het sletje van GGMM??
omdat hij een abo voor je regelde?
Internetpolitie zoekt juist op hooligansquote:Op donderdag 25 april 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'hooligans' je gaat deze niet op een lijstje opsommen uiteraard. Dan maak je het de internetpolitie wel heel makkelijk.
Uh, wat? nee echt, wat?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Internetpolitie zoekt juist op hooligans
stripjes over oom danny en zijn neefjesquote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat is een fok abonnement eigenlijk? Krijg je dan eens per maand een krantje in de bus met sudoku's en rake quotes van Lokale_Notabele?
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
ANTI RTL XL!!!! SJEK IS VIES DIK!!!! VI HOOLIGANS
Klote is dat he? Zoveel moeite in een grap stoppen die dan volledig doodslaat.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Google vind je abonnement ook geen goed idee volgens mij
[ afbeelding ]
Moeite? en wat slaat er dood?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klote is dat he? Zoveel moeite in een grap stoppen die dan volledig doodslaat.
Leoquote:Op donderdag 25 april 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moeite? en wat slaat er dood?
Zwakke comeback. Je moet er nog even inkomen merk ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moeite? en wat slaat er dood?
misschien moet hij even een vies plaatje posten, is hij gelijk weer de oudequote:Op donderdag 25 april 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwakke comeback. Je moet er nog even inkomen merk ik.
Het kon erbij mij gewoon niet in dat dit moeite voor jou kost als photoshopper. Maar blijkbaar ben ik erg bekwaam in Paintquote:Op donderdag 25 april 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwakke comeback. Je moet er nog even inkomen merk ik.
Pfft. 3 bans op Fok! in totaal. Dit is geen journalistiek. Ik sta op het punt om weg te stormen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
misschien moet hij even een vies plaatje posten, is hij gelijk weer de oude
Dat komt omdat de gemiddelde Jupiler League-wedstrijd van een beter niveau is.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het geen leuke wedstrijd overigens.
4.quote:
14quote:Op donderdag 25 april 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat de gemiddelde Jupiler League-wedstrijd van een beter niveau is.
[..]
4.
Basel - Chelsea is leukerquote:
Ja, voor mensen die de VI-context niet kennen is het blijkbaar banbaar. Waar maak je je druk om zeg.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar serieus, als dat al crewbash was. Als ik toen een abo had gehad had ik nooit meer ingelogd, wat een onzin zeg
Ze zijn snel op hun pikkie getraptquote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar serieus, als dat al crewbash was. Als ik toen een abo had gehad had ik nooit meer ingelogd, wat een onzin zeg
Laat gaan. Je had je kloon-account toch nog achter de hand.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik houd niet van onwaarheden en onrecht. En als de heer kessler onwaarheden vertelt ervaar ik dat als onrecht.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, voor mensen die de VI-context niet kennen is het blijkbaar banbaar. Waar maak je je druk om zeg.
Ja, maar die spuit alleen maar de meest gore onzin de topics inquote:Op donderdag 25 april 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan. Je had je kloon-account toch nog achter de hand.
Jeetje, wat ben jij uniek zeg.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik houd niet van onwaarheden en onrecht.
jij doet aan effectbejagquote:Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd niet van onwaarheden en onrecht. En als de heer kessler onwaarheden vertelt ervaar ik dat als onrecht.
Paul ook niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom kan ik jou niet op mijn blokkeer lijst zetten?
Uh.. wat?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij legt mijn probleem bij een ban, maar waar gaat het bij jouw mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |