*eensquote:Op donderdag 25 april 2013 21:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
doe is effe normaal en rustig man
Rustig maar. Zo boeiend is de wedstrijd niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Kunnen we niet even ontopic blijven? De tering.
nee ontopic blijven doe je in sport maarquote:Op donderdag 25 april 2013 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Alsof jij kan zeggen hoe dit topic moet lopen..quote:Op donderdag 25 april 2013 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
picsquote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef j0rdiiii het volgende:
heb zo'n zak pomtips gekocht net, die zijn tering lekker he
En je VI matties?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn vriendenlijst bestaat uit enkel GGMM
'hooligans' je gaat deze niet op een lijstje opsommen uiteraard. Dan maak je het de internetpolitie wel heel makkelijk.quote:
Dus je bent nu het sletje van GGMM??quote:Op donderdag 25 april 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ik een abo heb voel ik mij verheven boven het gepeupel
Wij gaan hete nachten tegemoetquote:Op donderdag 25 april 2013 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus je bent nu het sletje van GGMM??
omdat hij een abo voor je regelde?
Internetpolitie zoekt juist op hooligansquote:Op donderdag 25 april 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'hooligans' je gaat deze niet op een lijstje opsommen uiteraard. Dan maak je het de internetpolitie wel heel makkelijk.
Uh, wat? nee echt, wat?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Internetpolitie zoekt juist op hooligans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |