quote:
Toch ter waarde van een maand boodschappen die 4 euroquote:Op donderdag 25 april 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een bewonderaar. Daar kijk ik niet van op.
Nee. In Engeland kan hij enkel bij een clubje als Aston Villa terecht. Dan kan hij beter cashen in Turkije bij een clubje als Sneijdertje.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
oké
ik wou nog even kwijt dat robben nog niet naar turkije moet gaan, kan prima mee nog
De laatste is van mij. Al kan je notes pas 6 dagen nadat ze geplaatst zijn zien.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar hoe zie ik nu wat de note van GGMM is?
Ik zie nu trouwens pas voor welke crewbash ik ooit twee weken ben geband.
Wat een sneu gezelschap dat deze opmerking al een ban oplevert.
En hoe lang duurt dit abonnement?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
De laatste is van mij. Al kan je notes pas 6 dagen nadat ze geplaatst zijn zien.
Dat moet je aan de gever vragen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En hoe lang duurt dit abonnement?
Efficient systeem wel. Net als het moeten aanvragen van bans bij een FA als moderator zijndequote:Op donderdag 25 april 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
De laatste is van mij. Al kan je notes pas 6 dagen nadat ze geplaatst zijn zien.
Niet, dat is anoniem.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En hoe weet ik wie dat is?
Geef GGMM een note.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Kunnen we niet even ontopic blijven? De tering.
Jij hebt een wat denigrerende visie op een aantal zaken. Enorme paardenlul die je bent:{quote:Op donderdag 25 april 2013 21:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
vrij beroerde wedstrijd, hoop wel dat de turken eruit vliegen anders hebben die asielzoekers weer babbels morgen
of een abo?quote:
doe is effe normaal en rustig manquote:Op donderdag 25 april 2013 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Kunnen we niet even ontopic blijven? De tering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |