Laat gaan. Je had je kloon-account toch nog achter de hand.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar serieus, als dat al crewbash was. Als ik toen een abo had gehad had ik nooit meer ingelogd, wat een onzin zeg
Ik houd niet van onwaarheden en onrecht. En als de heer kessler onwaarheden vertelt ervaar ik dat als onrecht.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, voor mensen die de VI-context niet kennen is het blijkbaar banbaar. Waar maak je je druk om zeg.
Ja, maar die spuit alleen maar de meest gore onzin de topics inquote:Op donderdag 25 april 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan. Je had je kloon-account toch nog achter de hand.
Jeetje, wat ben jij uniek zeg.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik houd niet van onwaarheden en onrecht.
jij doet aan effectbejagquote:Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd niet van onwaarheden en onrecht. En als de heer kessler onwaarheden vertelt ervaar ik dat als onrecht.
Paul ook niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom kan ik jou niet op mijn blokkeer lijst zetten?
Uh.. wat?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij legt mijn probleem bij een ban, maar waar gaat het bij jouw mis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |